Bachelor of Games Development
SAE Institute UAE
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
AED 51 975 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* na rok. Opłaty za naukę są dostępne w elastycznych opcjach płatności
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Podejmij tytuł licencjata w zakresie tworzenia gier w SAE i zdobądź wiedzę w zakresie programowania lub projektowania gier. Zastosuj umiejętności i wiedzę w tej ekscytującej branży w takich obszarach, jak projektowanie poziomów, tworzenie gier społecznościowych i mobilnych, programowanie silnika gier, programowanie gier, projektowanie gier, zarządzanie projektami, poważne gry i wiele innych. Podczas pracy w SAE będziesz pracować ze standardowym oprogramowaniem i sprzętem oraz nauczysz się używać standardowych języków programowania.
Podejmiesz wyspecjalizowane jednostki przeznaczone dla studentów do udziału w rzeczywistych projektach pod kierunkiem ekspertów SAE. Dzięki temu wyjątkowemu stylowi nauczania zademonstrujesz swoje umiejętności i wiedzę techniczną w opartym na współpracy i kreatywnym środowisku studyjnym.
Twoje studia
Każdy program studiów jest podzielony na oddzielne etapy, z których każdy ma na celu promowanie różnych umiejętności.
Etap I - Rozwój umiejętności podstawowych
Na etapie I podejmiesz szereg podstawowych jednostek, które zapewnią Ci podstawowe umiejętności techniczne i wiedzę nie tylko związane z Twoją dyscypliną, ale także zapewnią umiejętności wymagane do współpracy z innymi kreatywnymi studentami mediów i profesjonalistami na późniejszych etapach program.
- Rozgrywka Skrypty i programowanie gry
- Projektowanie poziomu i rozwój
- Zasady projektowania gier
- Zarządzanie projektem i etykieta zawodowa
- Myślenie krytyczne i twórcze
- Przegląd współczesnego przemysłu
Etap II - Projekty interdyscyplinarne, media i kulturoznawstwo
Na etapie II będziesz pracować w symulowanych grupach projektowych, w których w każdym trymestrze będziesz pracować nad produktami na dużą skalę. W ramach etapu II nie tylko umożliwimy Ci zastosowanie umiejętności z etapu I w głębszym kontekście, ale także pomożemy Ci pracować w ramach współczesnych twórców mediów.
Na etapie II pokazujemy, w jaki sposób Twoja praca przyczynia się do szerszej kultury i praktyki medialnej i współdziała z nimi. Ta wiedza umożliwi Ci pracę z wieloma innymi dyscyplinami i artystami oraz poszerzenie Twojego potencjału na arenie międzynarodowej.
Wykonasz szereg projektów w świecie rzeczywistym z uczniami nie tylko we własnej dyscyplinie, ale we wszystkich innych dyscyplinach SAE.
Na etapie II będziesz mieć możliwość pracy jako specjaliści ds. Projektów w następujących obszarach. Rodzaje projektów i role projektowe, które wybierzesz, określą, w jakim obszarze specjalizacji się znajdujesz. Etap II obejmuje dwa moduły studyjne z projektami opartymi na następujących obszarach;
- Programowanie gier
Stopień programowania SAE Games to wysoce skoncentrowany program, który zagłębia się w gry i programowanie silnika gier. Będziesz rozwijać swoje umiejętności w istniejących pakietach oprogramowania i strukturach, takich jak Unreal Engine i Unity, wykorzystując je do budowania zestawu umiejętności technicznych i opracowywania własnych narzędzi do gier, bibliotek i silników. Poszerzysz swoją wiedzę o C ++ i programowaniu obiektowym, aby tworzyć złożone gry i narzędzia.
W trakcie programu będziesz pracować z uczniami ze wszystkich innych dyscyplin, aby zbudować bogate i wysokiej jakości portfolio prac. - Projektowanie gier
W ramach specjalizacji Game Design będziesz pracować nad szeregiem projektów z rówieśnikami i Facylitatorami SAE, które pozwolą Ci rozwinąć umiejętności i wiedzę w różnorodnym zakresie Game Design.
Podczas programu będziesz mógł realizować wszystkie aspekty projektowania gier, takie jak projektowanie poziomów, projektowanie systemów, projektowanie ekonomii, walka i projektowanie AI, balansowanie, psychologia gracza i wiele więcej. A co najważniejsze, damy Ci narzędzia, których potrzebujesz, aby móc zamienić pomysły projektowe w prawdziwe działające gry. Będziesz także eksplorować złożone pomysły artystyczne, które prowadzą do oryginalnych, osobistych gier o artystycznym znaczeniu dla Ciebie. Współpracuj z innymi podobnie myślącymi studentami i pracownikami ze wszystkich dyscyplin SAE, aby zbudować ogromne portfolio projektów.
Etap III
Etap III to ostatnia część studiów. Tutaj podejmiesz się interdyscyplinarnego projektu według własnego wyboru, aby być ostatecznym i najbardziej ambitnym projektem portfolio, którego się podejmiesz.
Skończysz również studia, podejmując moduł do wyboru i odbierając obowiązkowy staż.
Do czasu ukończenia studiów będziesz mieć; profesjonalną obecność online, którą zaczniesz budować na początku programu, szeroką gamę interdyscyplinarnych projektów obecnych w twoim portfolio oraz głębsze zrozumienie kreatywnych dziedzin mediów i rzeczywistego doświadczenia.
Po ukończeniu specjalizacji z programowania lub projektowania gier będziesz mieć duże doświadczenie w pracy w symulowanych środowiskach produkcyjnych. Nauczyłeś się standardowego przepływu pracy i cyklu życia produktu. Będziesz mieć portfolio projektów gier używanych do rozpoczęcia własnego startupu lub dalszego rozwoju swojej praktyki zawodowej.
Studenci specjalizacji programistycznej będą mieli szereg projektów portfolio, które wykażą się stosowaną znajomością języka C ++ w kontekście programowania gier i programowania silnika gier. Będziesz także mieć wykazaną wiedzę na temat tworzenia narzędzi do silników gier w językach takich jak C #.
Studenci projektowania gier ukończą studia z silnym zrozumieniem technicznym procesu tworzenia gier i narzędzi, takich jak Unity, UDK, 3D Studio Max i Maya. Studenci projektowania gier będą mieli okazję zaangażować się w różnorodne umiejętności, w tym sztuki wizualne, audio, fabułę lub rozwój postaci, a także zbadać artystyczne wizje dotyczące tego, czym mogą być gry. Projektanci będą ćwiczyć kreatywne tworzenie gier, pracując nad oryginalnością, ekspresją i innowacyjnością.
Kwalifikacja
Bachelor of Games Development
Twoje doświadczenie edukacyjne
SAE wdrożyło zdalną elastyczną opcję uczenia się dla obecnych i przyszłych studentów. Gama narzędzi opracowanych przez SAE nie tylko umożliwi studentom współpracę online, ale także zdobędzie doświadczenie w zakresie praktyk pracy zdalnej, szeroko stosowanych w branżach kreatywnych.
- Poznaj zaawansowany język programowania C ++ będący standardem branżowym, ze specjalizacją w tworzeniu gier.
- Używaj standardowych pakietów oprogramowania pośredniego i rozwojowych, takich jak Havoc, Direct X, Ogre, OpenGL, UDK, Unity i wielu innych.
- Weź udział w kursie opracowanym we współpracy z partnerami branżowymi, rozwijaj umiejętności wymagane przez branżę gier.
- Naucz się programowania rozgrywki, programowania silnika gry i rozwoju narzędzi - będziesz mógł od podstaw tworzyć własne silniki i tworzyć własne narzędzia, w tym importerów / eksporterów i menedżerów scen.
- Naucz się projektowania i umiejętności technicznych, aby móc wymieniać i wdrażać koncepcje gier wysokiego poziomu - są to kluczowe atrybuty zawodowe wymagane przez branżę gier i często nie są uwzględniane w innych kursach gier HE.
- Rozwijaj umiejętności na wysokim poziomie w zakresie projektowania gier, programowania, rurociągów 3D, psychologii gier i działających prototypów - dowiedz się, jak urzeczywistnić swoje pomysły.
- Zacznij tworzyć gry w pierwszym trymestrze.
- Współpracuj z artystami, projektantami, programistami internetowymi i mobilnymi, filmowcami, animatorami i specjalistami od dźwięku.
Opcje kariery
|
|
Pracodawcy
Absolwenci gier SAE współpracowali z wieloma wybitnymi twórczymi firmami medialnymi, w tym:
|
|
Wymagania wstępne
Kandydaci ze wszystkich grup kandydatów, którzy chcą studiować na studiach licencjackich, muszą spełnić następujące wymagania wstępne:
- Mieć ukończone 18 lat (lub ukończone 18 lat na pierwszym roku studiów) lub 17 lat przed rozpoczęciem pierwszego semestru.
- Ukończenie australijskiego Senior Secondary Certificate of Education (SSCE) lub równoważnego; czyli Grade / Year 12 zgodnie z australijskim programem nauczania.
- Ukończenie kwalifikacji na poziomie Diploma lub wyższym wydanym w ramach australijskich ram kwalifikacji (AQF); lub inne równoważne kwalifikacje.
- Wpis oparty na doświadczeniu - dla kandydatów, którzy nie spełniają wymagań kryteriów wstępnych 1 lub 2. Proszę przeczytać poniższą sekcję dotyczącą Wpisu opartego na doświadczeniu, Pathway szkolnictwa wyższego lub skontaktować się bezpośrednio z doradcą ds. Kursów SAE, aby uzyskać więcej informacji.
- Wymagane dokumenty:
- Świadectwo ukończenia szkoły średniej
- Transkrypcja szkoły średniej (należy podać skalę ocen, jeśli nie ukończyłeś programu nauczania w Stanach Zjednoczonych, IB, Wielkiej Brytanii lub Indiach), chyba że oceny są podane w procentach (%)
- Dowód znajomości języka angielskiego
SAE docenia doświadczenie branżowe i wcześniejsze badania akredytowanych instytucji.
Aby uzyskać więcej informacji na temat wymagań SAE dotyczących przyjęcia, zapoznaj się z zasadami dotyczącymi wyboru studentów, przyjęć, odroczeń i przeniesień.
Wymagania języka angielskiego
Studenci zagraniczni muszą przedstawić dodatkowe dowody umiejętności językowych i wykonać jedną z następujących czynności:
- International English Language Testing System (IELTS): wynik 6 lub wyższy w przypadku kursu szkolnictwa wyższego (HE) i 5,5 lub wyższy w przypadku kursu VET (akceptowany jest tylko test akademicki), LUB
- Test z języka angielskiego jako języka obcego (TOEFL): Wynik 550 lub wyższy (test papierowy), 60 lub wyższy (test internetowy) dla kursu szkolnictwa wyższego (HE) i minimalny wynik 527 (papier -test bazujący) lub 46 (test internetowy) w przypadku kursu VET LUB
- Międzynarodowa ocena biegłości w drugim języku (ISLPR): ogólna ocena 3, LUB
- Pearson Test of English (PTE): Wynik akademicki 50 (lub wyższy) w przypadku kursu na poziomie szkolnictwa wyższego oraz wynik Academic 42 (lub wyższy) w przypadku programu kształcenia zawodowego LUB
- Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) na poziomie AB 2.1 lub wyższym.
- Ukończenie 12. roku języka angielskiego w australijskiej szkole średniej lub na uczelni wyższej z minimalnym wynikiem „Zadowalający” lub równoważny.
- Równoważny poziom z innych zatwierdzonych anglistyki dla szkół średnich, poprzez dostarczenie podpisanego i opieczętowanego listu potwierdzającego z liceum stwierdzającego, że język angielski jest językiem wykładowym.
- Inne dokumenty potwierdzające znajomość języka angielskiego mogą zostać rozpatrzone i zostaną zaakceptowane według uznania SAE Creative Media Institute. Może to być dokument potwierdzający znajomość języka ojczystego lub podpisany i opieczętowany list potwierdzający z instytucji szkolnictwa wyższego stwierdzający, że językiem wykładowym jest język angielski.
Wyniki testów z języka angielskiego starsze niż dwa (2) lata w momencie składania wniosku nie będą akceptowane.
W przypadku, gdy nie można uzyskać dowodu znajomości języka angielskiego, SAE Dubai organizuje we współpracy z instytutem Eton test CEFR na początku każdego semestru, na który studenci mogą się zapisać
O szkole
pytania
Podobne kursy
Bachelor of Science in Development Game
- Cospicua, Malta
Licencjat z inżynierii oprogramowania
- Potsdam, Niemcy
- Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Licencjat z technologii informatycznych – inżynierii oprogramowania i informatyki biznesowej
- Venlo, Niderlandy