Bachelor of Science (z wyróżnieniem) w zintegrowanym zarządzaniu środowiskiem
The Education University of Hong Kong
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Hong Kong, Hongkong
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
2 - 4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
HKD 140 000 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* lokalni studenci: 42 100 HKD rocznie | studenci zamiejscowi*: 140 000 HK $ rocznie
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Zarządzanie środowiskiem ma coraz większe znaczenie w codziennym funkcjonowaniu sektora prywatnego i publicznego. W ciągu ostatnich kilku dekad pojawiły się nowe narzędzia środowiskowe, aby umożliwić decydentom i decydentom radzenie sobie z wyzwaniami środowiskowymi pojawiającymi się w ich planowaniu i eksploatacji, w tym rachunkowości środowiskowej, ocenie ryzyka środowiskowego i certyfikacji systemu zarządzania środowiskowego. Jednocześnie ustanowienie przepisów dotyczących ochrony środowiska w różnych jurysdykcjach powoduje, że różne sektory muszą spełniać różne wymagania prawne i regulacyjne. Ten multidyscyplinarny program jest przeznaczony dla studentów, którzy wykazują duże zainteresowanie i zaangażowanie w zarządzanie środowiskiem i zrównoważony rozwój.
Normalny okres studiów
- 4 lata (dla wejścia na rok 1)
- 2 lata (w przypadku przyjęć dla seniorów)
Cele programu
Program BSc in Integrated Environmental Management [BSc (IEM)] oferuje naszemu kolejnemu pokoleniu multidyscyplinarne i kompleksowe szkolenie obejmujące wymiar naukowy, komputerowy, społeczno-ekonomiczny i regulacyjny, umożliwiające absolwentom radzenie sobie z problemami środowiskowymi z różnych perspektyw.
Program ma na celu zapewnienie uczniom solidnego szkolenia zarówno w zakresie badań naukowych, jak i badań społecznych, aby mogli zrozumieć naturę i złożoność wyzwań środowiskowych, przed którymi stoi ludzkość. Umożliwia im to również systematyczne rozważanie i rozwiązywanie różnych problemów środowiskowych przy użyciu podejścia opartego na dowodach. Co ważne, będą również mogli przekazywać swoje poglądy i argumenty dotyczące kwestii środowiskowych, aby przekonać różne zainteresowane strony (w tym opinię publiczną i decydentów). Po ukończeniu programu studenci będą mogli zastosować profesjonalną wiedzę do zarządzania szerokim zakresem problemów środowiskowych w świecie rzeczywistym.
Programowe efekty uczenia się (PILO)
Po ukończeniu programu studenci powinni być w stanie:
- PILO1: Zastosuj kluczowe koncepcje i teorie w dziedzinie badań i zarządzania środowiskiem;
- PILO2: Zidentyfikuj różne wyzwania środowiskowe w Hongkongu, Greater Bay Area i na świecie z naukowego, społecznego, politycznego i regulacyjnego punktu widzenia;
- PILO3: Ocena skuteczności różnych podejść do zarządzania środowiskiem w odniesieniu do aspektów naukowych, społecznych i etycznych;
- PILO4: Wyjaśnij różne rodzaje problemów i zagrożeń środowiskowych na podstawie odpowiednich danych naukowych różnym odbiorcom; oraz
- PILO5: Zaproponuj odpowiednie polityki, strategie i rozwiązania w odniesieniu do różnych scenariuszy środowiskowych.
Struktura programu
Dla uczestników roku 1
Poważny
- Główne 45 punktów kredytowych
- Główny kurs interdyscyplinarny 3 punkty kredytowe
- Overseas Field Trip 3 punkty kredytowe
- Staż 3 punkty kredytowe
Projekt ostatniego roku
- Projekt Honors / Projekt Capstone 6 punktów kredytowych
Second Major / Minor (s) / Elective 30 punktów kredytowych
Ogólne wykształcenie
- Kurs podstawowy 4 punkty kredytowe
- Kursy szerokie 9 punktów kredytowych
- Nauka przez doświadczenie 6 punktów kredytowych
- Uczelniane ePortfolio 3 punkty kredytowe
Ulepszenie językowe 9 punktów kredytowych
Razem: 121 punktów kredytowych
Dla uczestników Senior Year
Poważny
- Główne 27 punktów kredytowych
- Główny kurs interdyscyplinarny 3 punkty kredytowe
- Staż 3 punkty kredytowe
Projekt ostatniego roku
- Projekt Honors / Projekt Capstone 6 punktów kredytowych
Minor Electives 15 punktów kredytowych
Ogólne wykształcenie
- Kursy rozszerzające / Nauka empiryczna 3 punkty kredytowe
- Uczelniane ePortfolio 3 punkty kredytowe
Razem: 60 punktów kredytowych
Uwaga: Zajęcia będą odbywać się w kampusie Tai Po i Centrum Studiów Tseung Kwan O / Centrum Studiów Satelitarnych Kowloon Tong / Centrum Sportowym zgodnie z decyzją Uniwersytetu.
Studia główne
Główne kursy podstawowe BSc (IEM) wyposażają studentów w podstawowe koncepcje, teorie i zaawansowaną wiedzę związaną z zarządzaniem środowiskiem i studiami, w których staż zapewnia studentom rzeczywiste platformy do integracji i stosowania ich wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania środowiskiem nabytych w inne kursy programu. Główne kierunki fakultatywne dają studentom możliwość dalszego rozwijania swoich zainteresowań. Główny interdyscyplinarny kurs ma na celu rozwijanie zrozumienia przez studentów głównych problemów wpływających na zrównoważony rozwój w globalnej społeczności.
Lista głównych kursów
Rok-Semestr | Tytuł kursu |
1-1 | Społeczeństwo i natura |
1-1 | Ekologia |
1-2 | Nauka o środowisku i zarządzanie |
1-2 | Statystyki do analizy środowiskowej |
2-1 | Kontrola zanieczyszczeń i gospodarka odpadami |
2-2 | Analiza danych przestrzennych i GIS |
Drugie SB | Współczesne problemy środowiskowe |
3-1 | Ocena oddziaływania na środowisko |
3-1 | Modelowanie środowiskowe |
3-2 | Etyka środowiskowa |
3-2 | Edukacja i komunikacja ekologiczna |
3. SB | Staż |
4-1 | Polityka i polityka środowiskowa |
4-1 | Ekonomia środowiskowa |
4-2 | Oceny ryzyka dla środowiska i zdrowia publicznego |
4-2 | Bezpieczeństwo, bezpieczeństwo i zarządzanie żywnością |
- | Główne kursy do wyboru (wybierz JEDEN z DWÓCH) |
3-1 | Ochrona i zarządzanie zasobami naturalnymi |
3-1 | Innowacyjne Technologie Zarządzania Środowiskowego |
- | Główny kurs interdyscyplinarny |
4-1 | Cele Zrównoważonego Rozwoju i Edukacja |
2. SB – 2. Blok Letni (pomiędzy rokiem 2 a 3);
3. SB – 3. Blok Letni (pomiędzy rokiem 3 a 4).
Nauka przez doświadczenie
Program składa się z dwóch głównych kursów podstawowych, które obejmują naukę empiryczną:
Współczesne problemy środowiskowe
Odbywający się latem między rokiem 2 a 3, kurs ten zapewnia studentom doświadczenie z pierwszej ręki w zakresie występowania i stosowania pojęć związanych z kwestiami środowiskowymi w kontekście globalnym. Kurs obejmuje serię seminariów, które umożliwiają studentom zrozumienie wybranych zagadnień środowiskowych; wraz z zagraniczną wycieczką terenową. Kurs ma na celu wzmocnienie połączenia teorii z ich praktykami za pomocą autentycznych przykładów. Odwiedzając partnerów, organizacje, firmy, tereny miejskie i atrakcje przyrodnicze uniwersytetu, kurs tworzy interaktywne środowisko uczenia się, w którym studenci łączą wiedzę zdobytą podczas wizyt w terenie, zajęć terenowych, seminariów i wykładów w celu zbadania rzeczywistych problemów.
Staż
Odbywający się latem między rokiem 3 a 4, kurs stażowy ma na celu zapewnienie studentom rzeczywistych, zintegrowanych doświadczeń w zakresie zarządzania środowiskiem, silnie powiązanych z ich przyszłą karierą zawodową. Pozwala to studentom zastosować, przećwiczyć i zintegrować swoją wiedzę i umiejętności nabyte na innych kursach programu w rozwiązywaniu autentycznych problemów środowiskowych. Dzięki kursowi stażowemu studenci mogą zastosować wiedzę i umiejętności, których nauczyli się podczas programu, aby zdobyć autentyczne doświadczenia zawodowe, krytycznie zastanowić się i zainspirować potencjalną przyszłą karierę w zarządzaniu środowiskiem.
Projekt ostatniego roku
Projekt ostatniego roku składa się z dwóch kursów:
- Wyróżnia Projekt I / Projekt Capstone I: Metody badawcze i propozycja
- Projekt Honors: Raport z badań / Projekt Capstone II: Wyniki projektu
Uczniowie mogą zdecydować się na projekt zwieńczenia, który pozwala im zastosować wiedzę o środowisku zdobytą w ramach programu w środowisku społeczności. Uczniowie będą mieli możliwość przełożenia swojej wiedzy o środowisku na różne codzienne praktyki i rozwijania umiejętności przenośnych w trakcie całego procesu.
Z drugiej strony uczniowie mogą wybrać projekt Honors jako projekt na ostatni rok. Projekt Honors zapewnia studentom możliwość zastosowania wiedzy zdobytej w ramach programu w kontekście badawczym. Studenci muszą wykazać się kompetencjami w wykorzystywaniu umiejętności jakościowych i ilościowych w swoich projektach badawczych.
Druga durowa/ drugorzędna/e do wyboru
Studenci programu BSc (IEM) są zachęcani do przyjęcia nieletnich „Nauki o zarządzaniu środowiskiem” lub „Zrównoważonej turystyki”. Te dwie osoby niepełnoletnie zostały opracowane z myślą o potrzebach zawodowych i zawodowych uczniów.
Kurs „Nauka na rzecz zarządzania środowiskiem” (15 cps) obejmuje więcej kursów opartych na umiejętnościach, które mogą dodatkowo zapewnić studentom wiedzę w dziedzinie nauk o środowisku oraz podnieść ich umiejętności zawodowe i praktyczne możliwości angażowania się w sektory ochrony środowiska i przemysłu.
Z drugiej strony, Minor „Zrównoważona Turystyka” (15 cps) będzie przydatny dla studentów, którzy chcą zastosować swoją wiedzę o środowisku w sektorze turystycznym. Dokładniej, ta niepełna wyposaża uczniów w wiedzę i perspektywy w zrozumieniu wielorakich powiązań między współczesnymi praktykami turystycznymi a zarządzaniem środowiskiem. Ukończenie kursów w wieku nieletnim pozwoli studentom zrozumieć podstawy teoretyczne i najlepsze praktyki turystyki zrównoważonej.
Alternatywnie, studenci mogą swobodnie brać udział w kursach oferowanych przez dowolny wydział akademicki uniwersytetu jako Second Major ( dotyczy tylko programu czteroletniego ), Minor (s) i / lub fakultatywne, aby dopasować się do ich aspiracji zawodowych i zainteresowań.
Ogólne wykształcenie
Edukacja Ogólna EdUHK jest podzielona na cztery części: Kurs Podstawowy, Kursy Nauczania Doświadczalnego, Kursy Szerokie oraz ePortfolio Uniwersytetu. Podczas gdy kurs podstawowy pierwszego roku (4 cps) kładzie nacisk na różne perspektywy na różne tematy edukacji ogólnej, uczenie się przez doświadczenie (6 cps) [składa się z kursu współprogramowego i nauczania usługowego (CSLC) i kursu uczenia się przez doświadczenie (ELC), a uczniowie muszą wziąć udział w jednym kursie z każdego] zapewnia uczniom możliwość zaangażowania się w uczenie się w działaniu i zachęca uczniów do uczenia się poprzez eksperymentowanie, obserwację, refleksję i (ponowną) konceptualizację.
Kursy GE Breadth (9 cps) składają się z 3 ogólnych ścieżek uczenia się (GELS), kursu edukacji pozytywnej i wartości (PAVE) i interdyscyplinarnego kursu edukacji ogólnej (GEIC). Uczniowie muszą wziąć po jednym z każdego z komponentów, aby spełnić wymagania GEBC (9 cps), które poszerzają perspektywę epistemiczną uczniów, prosząc ich o zbadanie bardziej ukierunkowanych tematów w różnych dziedzinach i dyscyplinach.
Uniwersyteckie ePortfolio (3 cps) daje uczniom możliwość syntezy ich odmiennych doświadczeń edukacyjnych w sensowną całość. Kształcenie ogólne kładzie duży nacisk na nauczanie integracyjne i oczekuje, że uczniowie będą mogli czerpać spójne doświadczenie edukacyjne z różnych kursów GE.
Ulepszenie języka
Od studentów programu oczekuje się rozwinięcia umiejętności skutecznego porozumiewania się w języku angielskim i chińskim (w tym Putonghua). Aby pomóc im w osiągnięciu tego celu, Centrum Języka w Edukacji (CLE) zaoferuje kompleksowy pakiet obowiązkowych zajęć językowych z zaliczeniem kredytowym i nieobarczonych kredytami, obejmujący co najmniej 297 godzin prowadzonych kursów i udokumentowane -dojazd badanie. Obejmuje to 138 godzin języka angielskiego (w tym dwa kursy 3 cp), 99 godzin chińskiego (w tym jeden kurs 3 cp) i 60 godzin Putonghua w ciągu czterech lat programu. Pakiet doskonalenia języka wymaga od studentów korzystania z Centrum Nauki Języka Arthura Samy (ASLLC) i powiązanych obiektów dostępnych w kampusie Tai Po.
Studenci mogą być zwolnieni z wybranych kursów języka chińskiego, angielskiego lub Putonghua w pakiecie, jeśli spełnili kryteria zwolnienia poszczególnych kursów.
Studenci nie mówiący po kantońsku będą musieli studiować dwa kursy kantońskie bez zaliczenia. Studenci anglojęzyczni mogą studiować kursy kantońskiego i Putonghua.
Studenci pierwszego roku studiów będą zwolnieni z kursów doskonalących język.
Środek instrukcji
Program będzie prowadzony głównie w języku angielskim. Wszystkie kursy główne będą prowadzone w języku angielskim. W przypadku niektórych kursów innych niż Major, język Putonghua lub kantoński zostanie przyjęty jako środek nauczania, gdy język zostanie uznany za najbardziej efektywny w nauczaniu.
Perspektywy kariery/kwalifikacje zawodowe
Kierując się rosnącymi wyzwaniami środowiskowymi w regionie, rosnącą świadomością społeczno-środowiskową i zmieniającym się krajobrazem regulacyjnym w Hongkongu i Greater Bay Area, program BSc (IEM) może przyciągnąć wysokiej jakości studentów o różnych dyscyplinach i wyposażyć ich w niezbędne wiedza poszukiwana przez sektor publiczny i prywatny w zarządzaniu środowiskiem.
Ponieważ rok akademicki 2022/23 jest początkiem trzylecia 2022/23 - 2024/25, w którym przydział miejsc finansowanych przez UGC nadal podlega zatwierdzeniu przez rząd, liczba miejsc naboru jest jedynie orientacyjna i może ulec zmianie lub potwierdzenie.
Zastrzeżenie
Dołożono wszelkich starań, aby informacje zawarte na tej stronie były poprawne. Zmiany w jakichkolwiek aspektach programów mogą być od czasu do czasu wprowadzane z powodu nieprzewidywalnych okoliczności pozostających poza naszą kontrolą, a Uniwersytet zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w wszelkich informacjach zawartych na tej stronie bez uprzedniego powiadomienia. Uczelnia nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z jakiegokolwiek wykorzystania lub niewłaściwego wykorzystania lub polegania na jakichkolwiek informacjach zawartych na tej stronie.
Każdy aspekt kursu i oferty kursów (w tym między innymi treść kursu i sposób prowadzenia kursu) może ulec zmianie w dowolnym momencie według wyłącznego uznania Uniwersytetu. Bez ograniczania prawa Uniwersytetu do zmiany kursu i jego oferty kursów, przewiduje się, że zmiany mogą być wymagane ze względu na takie czynniki, jak personel, poziomy rekrutacji, ustalenia logistyczne i zmiany programu nauczania.
Galeria
Program
Struktura programu
Domena | Rekrutacja na rok 1 | |
Punkty kredytowe (cps) | ||
Poważny | główny rdzeń | |
zajęcia | 39 | |
Zagraniczna wycieczka terenowa | 3 | |
Praktyka | 3 | |
Główny elektorat | 3 | |
Międzywydziałowy kurs podstawowy | 3 | |
Główny kurs interdyscyplinarny | 3 | |
Projekt ostatniego roku | Projekt z wyróżnieniem / Projekt zwieńczeniem | 6 |
Second Major* / Minor (s) / Electives | 30 | |
Ogólne wykształcenie | 22 | |
Ulepszenie języka* | 9 | |
Całkowity: | 121 |
* Nie dotyczy przyjęć na rok maturalny.
Uwagi:
(1) Zajęcia będą odbywać się w kampusie Tai Po i ośrodku naukowym Tseung Kwan O / ośrodku badań satelitarnych Kowloon Tong / ośrodku sportowym zgodnie z decyzją uniwersytetu.
(2) [Tylko w przypadku rekrutacji na rok 1] Studenci przyjęci do tego programu są zobowiązani do przyłączenia się do zagranicznej wycieczki terenowej („Współczesne problemy środowiskowe”) i wniesienia wkładu w wysokości 18% szacowanego kosztu podróży w celu ukończenia programu.
(3) [Tylko w przypadku rekrutacji na rok 1] Studenci przyjęci do tego programu począwszy od kohorty 2023/24 są zobowiązani do odwiedzenia Greater Bay Area (GBA) na krótką wycieczkę (np. 1-dniowa lub 2-dniowa wycieczka 1-nocna) w celu zaliczenia Międzywydziałowego Kursu Podstawowego. Chociaż wycieczka GBA jest mocno dotowana, studenci nadal są zobowiązani do wniesienia wkładu w wysokości 18% szacowanego kosztu podróży („składka studencka”), podczas gdy osobista rozrywka, wydatki na posiłki, opłata za dokument podróży i koszty ubezpieczenia osobistego nie będą wspierane. Szacunkowy koszt wyjazdu GBA dla studentów przyjętych do kohorty 2023/24 nie jest jeszcze dostępny, ponieważ zależy od wielu czynników, takich jak zmiany kosztu wyjazdu GBA w wyniku inflacji, czas trwania wyjazdu, koszty podróży , kurs wymiany itp. Dokładna kwota wkładu studenta nie jest zatem dostępna.
Powyższe informacje są tymczasowe i mogą ulec zmianie.
Wynik programu
Zamierzone w programie efekty uczenia się (PILO)
Po ukończeniu programu studenci powinni umieć:
- PILO 1 : Zastosuj kluczowe koncepcje i teorie w dziedzinie badań i zarządzania środowiskiem;
- PILO 2 : Zidentyfikuj różne wyzwania środowiskowe w Hongkongu, Greater Bay Area i na świecie z perspektywy naukowej, społecznej, politycznej i regulacyjnej;
- PILO 3 : Ocena skuteczności różnych podejść do zarządzania środowiskowego w odniesieniu do aspektów naukowych, społecznych i etycznych;
- PILO 4 : Wyjaśnij różnym odbiorcom różne rodzaje problemów środowiskowych i zagrożeń środowiskowych w oparciu o odpowiednie dane naukowe; oraz
- PILO 5 : Zaproponuj odpowiednie polityki, strategie i rozwiązania w odniesieniu do różnych scenariuszy środowiskowych.
Powyższe informacje są tymczasowe i mogą ulec zmianie.
Możliwości związane z karierą
Perspektywy kariery/Kwalifikacje zawodowe
Absolwenci mogą znaleźć zatrudnienie w wielu dziedzinach, w tym w doradztwie środowiskowym, pozarządowych organizacjach środowiskowych, sektorach publicznych i prywatnych w zarządzaniu środowiskiem, badaniach środowiskowych itp.
Powyższe informacje są tymczasowe i mogą ulec zmianie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z ekonomii i polityki zasobów naturalnych
- Las Cruces, Stany Zjednoczone
BSc Chemistry
- Swansea, Wielka Brytania
BS w biznesie i studiach środowiskowych
- Melbourne, Stany Zjednoczone