Bachelor of Science in Business I Marketing
Peru State College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Peru, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
O
Opcja Marketing przygotowuje absolwentów do szerokiej gamy wysokiej kariery w marketingu i sprzedaży. Biorąc pod uwagę ukierunkowanie rozwoju strategii i zorientowane na przypadki podejścia instruktażowe stosowane w wielu kursach marketingowych, opcja ta jest szczególnie dobrym przygotowaniem dla studentów, którzy ostatecznie zamierzają uzyskać tytuł Master of Business Administration (MBA). Studenci marketingu są również zachęcani do rozwijania szaty graficznej i innych kreatywnych umiejętności poprzez zdobywanie sztuki mniejszej.
Ogólne wymagania dotyczące kursu
- BUS 201 | Komunikacja organizacyjna (3 godziny kredytowe)
Studenci studiują podstawy komunikacji, proces pisania i komunikują się za pomocą listów, memorandów i wiadomości e-mail. Kulminacyjna aktywność pozwala uczniom zrozumieć proces raportowania i metody badawcze, zarządzać danymi i grafiką użytkową oraz organizować i przygotowywać raporty i propozycje dotyczące projektowania i dostarczania prezentacji biznesowych.
Komponenty: Wykład
Atrybuty: Umiejętności kolegialne - skuteczna komunikacja - CMIS 101 | Koncepcje i zastosowania systemów informatycznych (3 godziny kredytowe)
Ten kurs jest wprowadzeniem do podstawowych pojęć z zakresu komputera i arkusza kalkulacyjnego opartego na systemie Windows, oprogramowania do tworzenia baz danych i prezentacji aktualnie używanego w przemyśle. Podkreślono rozwój rozwiązywania problemów i biegłości w korzystaniu z wybranych komercyjnych pakietów oprogramowania.
Komponenty: Wykład
Atrybuty: Technologia - ECON 221 | Zasady mikroekonomii (3 godziny kredytowe)
Uwzględniane są mikroekonomiczne koncepcje płac, odsetek, czynszu i zysków, indywidualnego podziału dochodów, konsumpcji, monopoli, rolnictwa, podatków i wydatków rządowych, handlu międzynarodowego i porównywalnych struktur gospodarczych.
Komponenty: Wykład
Atrybuty: Metody zapytania - ECON 222 | Zasady makroekonomii (3 godziny kredytowe)
Kurs przedstawia podstawowe pojęcia makroekonomiczne z naciskiem na analizę równowagi, politykę pieniężną i fiskalną, bankowość, ekonomię rozwojową i porównawcze systemy gospodarcze.
Komponenty: Wykład
Atrybuty: Metody zapytania - MATH 112 | Algebra College (3 godzin kredytowych)
Ten kurs jest przeznaczony dla studentów, którzy szczególnie potrzebują algebry w niektórych programach przedprofesjonalnych. Obejmuje on zasady i procesy algebraiczne i nie może być brany pod uwagę przez studentów, którzy ukończyli Math 113 lub Math 120.
Komponenty: Wykład
Atrybuty: Umiejętności kolegialne - Rozumowanie ilościowe - STAT 210 | Statystyki (3 godziny kredytu)
Badanie metod podsumowywania i interpretowania danych, elementarnego prawdopodobieństwa i jego związku z rozkładami. Podano znaczenie, znaczenie i zastosowanie rozkładu normalnego i dwumianowego oraz metody losowego pobierania próbek, testowania hipotez, analizy sparowanych danych i interpretacji standaryzowanych wyników testów. Studenci pracują nad niezależnymi projektami badawczymi, aby zdobyć bezpośrednie doświadczenia z problemami kursu.
Komponenty: Wykład
Atrybuty: Umiejętności kolegialne - Rozumowanie ilościowe
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Marketing - B.B.A.
- Kent, Stany Zjednoczone
- Ashtabula, Stany Zjednoczone
Licencjat z Handlu i Marketingu
- Budapest, Węgry
BSc Marketing
- Bradford, Wielka Brytania