Bachelor of Science in Communication and Media Sciences - Koncentracja w zintegrowanej komunikacji strategicznej
Zayed University
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Mohammed Bin Zayed City, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Przegląd
Program nauczania, a następnie uczniowie, którzy w
Wszystkie skupiska biorą udział w kursach wprowadzających do Historii Mediów, Mediów i Krytyki Kulturalnej, Medialnej Opowiadania, Etyki Mediów, Stosowanej Komunikacji Cyfrowej oraz Mówienia i Perswazji Publicznej, a także zaawansowanych kursów z zakresu komunikacji, badań i analiz medialnych, prawa mediów i praktyk. Zamiast koncentrować się na jednej formie lub medium komunikacji, studenci uczą się różnych mediów i technologii, w tym audio, wideo, internetu, multimediów i druku. Takie podejście zapewnia charakterystyczną integrację instrukcji i praktycznych zastosowań.
Program akademicki jest zgodny z modelem programów akredytowanych przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, Radę Akredytacyjną ds. Edukacji w Dziennikarstwie i Komunikacji Masowej oraz Public Relations Society of America. Zapewnia to szeroką liberalną edukację artystyczną oraz pogłębienie zrozumienia i stosowania profesjonalnych zasad, umiejętności i kompetencji. Ten model sprawia, że program komunikacji i mediów Zayed University jest unikalny w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i na Bliskim Wschodzie.
Podczas pierwszych trzech semestrów studenci kończą kursy z zakresu edukacji ogólnej, a także COM 200 Komunikacja, media i społeczeństwo. Po przyjęciu studentów do programu koncentrują się na kursach z zakresu komunikacji i nauk o mediach i koncentrują się w jednym z trzech obszarów:
- Produkcja medialna i opowiadanie historii
- Zintegrowana komunikacja strategiczna
- Turystyka i komunikacja kulturalna
Koncentracje w zintegrowanej komunikacji strategicznej
(Ta koncentracja jest akredytowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy)
Zintegrowana komunikacja strategiczna opisuje integrację dobrze ugruntowanych obszarów Public Relations, reklamy, promocji i marketingu. Zintegrowana komunikacja strategiczna obejmuje planowanie i realizację programów komunikacyjnych, kampanii i komunikatów w celu stworzenia skoordynowanych i spójnych strategii i taktyk komunikacyjnych dla publicznych i prywatnych korporacji, które odpowiadają na złożone potrzeby klientów w XXI wieku. Absolwenci zintegrowanej komunikacji strategicznej dobrze nadają się do profesjonalnych stanowisk w dziedzinie reklamy, public relations, relacji społecznych, obsługi klienta, planowania wydarzeń i promocji, obsługi klienta i planowania mediów, a także kariery w komunikacji rządowej i korporacyjnej. Po ukończeniu studiów studenci kwalifikują się do uzyskania dyplomu International Advertising Association (IAA) w zakresie komunikacji marketingowej, jeśli spełniają określone wymagania dotyczące kursu.
Wyniki nauczania w programie
Po pomyślnym ukończeniu tego programu studenci będą mogli:
- Zrozumieć i stosować zasady i prawo wolności słowa i prasy dla kraju, w którym znajduje się instytucja, która zaprasza ACEJMC, oraz zrozumieć zakres systemów wolności słowa na całym świecie.
- Wykazać zrozumienie historii i roli profesjonalistów i instytucji w kształtowaniu komunikacji.
- Wykazać zrozumienie form różnorodności w kulturach globalnych iw społeczeństwie krajowym w odniesieniu do komunikacji masowej.
- Wykazać zrozumienie różnorodności narodów i kultur oraz znaczenia i wpływu komunikacji masowej w społeczeństwie globalnym.
- Zapoznaj się z koncepcjami i zastosuj teorie w użyciu i prezentacji obrazów i informacji.
- Wykazać zrozumienie profesjonalnych zasad etycznych i działać etycznie w dążeniu do prawdy, dokładności, uczciwości i różnorodności.
- Myśl krytycznie, kreatywnie i niezależnie.
- Prowadzić badania i oceniać informacje za pomocą metod właściwych dla zawodów komunikacyjnych, w których pracują.
- Pisz poprawnie i wyraźnie w formularzach i stylach odpowiednich dla zawodów komunikacyjnych, odbiorców i celów, którym służą.
- Krytycznie oceniaj własną pracę i pracę innych osób pod kątem dokładności i uczciwości, klarowności, odpowiedniego stylu i poprawności gramatycznej.
- Zastosuj podstawowe koncepcje numeryczne i statystyczne.
- Zastosuj aktualne narzędzia i technologie odpowiednie do zawodów komunikacyjnych, w których pracują, i do zrozumienia świata cyfrowego.
- Skuteczna praca w grupach i kontekstach interpersonalnych; wykazać zdolność do osiągnięcia celów; wykazują profesjonalizm w miejscu pracy.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Bachelor of Science (BSc) Majoring in Information Science
- Dunedin, Nowa Zelandia
Licencjat z komunikacji i technologii zarządzania informacją
- Kaunas, Litwa
BS w komunikacji
- Online USA