Bachelor of Science in Game Programming
LaSalle College Vancouver
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Vancouver, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* - Studenci domowi; 77940 CAD - Studenci zagraniczni
Wstęp
Nauka gry
Bachelor of Science in Game Programming przygotowuje studentów do ekscytującej, satysfakcjonującej i poszukiwanej kariery w branży, w której krzyżują się technologie i kreatywność. Wnieś do życia fascynujące historie, ciekawe postacie i unikalne strategie poprzez program łączący sztukę użytkową, informatykę i programowanie. Studiuj i współpracuj z kreatywnymi osobami o podobnych poglądach, aby projektować i rozwijać gry wideo nowej generacji z holistycznym podejściem, które obejmuje najnowocześniejszy sprzęt i wyjątkowe nauczanie specjalistów z branży w czołówce swoich dziedzin. Przygotuj się do grania w pracę swojego życia.
Cele programu
Cele programu mają zapewnić uczniom:
- Silna wiedza teoretyczna i praktyczna w zakresie programowania gier.
- Praktyczne, skoncentrowane na nauce środowisko edukacyjne, które wspiera i wzmacnia rozwój zawodowy i akademicki studentów jako projektantów.
- Ukierunkowane przygotowanie i szkolenie w celu poszukiwania możliwości zatrudnienia i awansu na poziomie podstawowym po ukończeniu studiów.
- Dostęp do odpowiednio uwierzytelnionego wydziału z dużym doświadczeniem w branży.
Przegląd
Ten program składa się ze 180 kredytów w ciągu 11 kwartałów.
Lista kursów
- Teoria koloru
- Obrazowanie cyfrowe
- Preprodukcja i zarządzanie projektem
- Zespół produkcyjny I
- Zespół produkcyjny II
- Postprodukcja
- Podstawowe pojęcia 3D
- Historia gier
- Projekt gry I
- Projekt poziomu I
- Wprowadzenie do systemów komputerowych
- Tworzenie i testowanie oprogramowania
- Programowanie proceduralne w CI
- Programowanie obiektowe w CI
- UML i dokumentacja techniczna
- Programowanie proceduralne w C II
- Programowanie obiektowe w C II
- Algorytmy i wzorce danych I
- Programowanie gier 2D
- Narzędzia do gry i rurociągi
- Grafika 3D i aplikacje
- Programowanie grafiki 3D
- Algorytmy i wzorce danych II
- Rachunek za fizykę
- Fizyka ruchu, światła i dźwięku
- Matematyka i fizyka dla gier
- Programowanie bazy danych
- Programowanie GPU w czasie rzeczywistym
- Programowanie sieciowe
- Sztuczna inteligencja
- Programowanie silników do gier
- Animacja do gier
- Audio do gier
- Programowanie rozgrywki
- Portfolio I
- Senior Research
- Senior Project
- Programowanie współbieżne i równoległe
- Warsztat programowania
- Starszy portfel
Zatrudnienie
Po ukończeniu studiów absolwenci programu Game Programming będą mieli możliwość zdobycia szkolenia, wiedzy programistycznej i umiejętności zawodowych w celu przeprowadzenia wywiadów na stanowiska na poziomie podstawowym w studiach rozwoju gier, firmach tworzących strony internetowe, poważnych firmach zajmujących się grami (gry przeznaczone do kształcenia), sieciach społecznościowych firmy i ogólne listy programów.
Możliwości zawodowe
Nasi absolwenci rozpoczęli pracę dla niektórych czołowych nazwisk w branży gier, tworzenia stron internetowych i przemysłu filmowego, w tym Electronic Arts, gry Next Level, Backbone Entertainment, Relic Entertainment, SkyBox Labs, ACRONYM Digital, Klei Entertainment, Bandai Namco, Hothead Gry i szmaragdowe gry miejskie. Uczniowie opuszczają program z imponującym portfolio swoich prac i mają dostęp do globalnej sieci LCI Education, która składa się z 23 instytucji szkolnictwa wyższego na całym świecie.
Kwalifikacje
kawaler
Ten stopień jest oferowany na podstawie pisemnej zgody Ministra Edukacji Zaawansowanej, Umiejętności
Szczegóły
- Przygotowuje studentów do pracy w grach, filmie i telewizji
- Praktyczne szkolenie specjalistów z branży
- Zbuduj portfolio, aby zaprezentować pracę
- Innowacyjna instrukcja w najnowocześniejszym środowisku
- Program składa się ze 180 kredytów w ciągu 11 kwartałów
- Absolwenci otrzymują tytuł licencjata
Studenci, którzy są gotowi do sprawdzenia się w programie studiów, powinni zacząć od programu Visual and Game Programming. Korzystając z opartych na branży narzędzi programistycznych i dzięki innowacyjnym instrukcjom od specjalistów z branży, uczniowie rozwijają swoją technikę w kreatywnym i inspirującym środowisku edukacyjnym. Budując portfolio swoich prac, uczniowie są otoczeni przez kreatywnych rówieśników, podczas gdy wspólnie przygotowują się do nagradzania karier.
Absolwenci Dowiedz się
- Aby zastosować koncepcje z kursów projektowania na poziomie podstawowym: zasady projektowania i terminologia, badania, krytyczna analiza, prototypowanie, projektowanie systemów gier, projektowanie poziomów, projektowanie interfejsu użytkownika, projektowanie dla potrzeb biznesowych, a także skrypty i sztuka.
- Techniczna wiedza na temat skryptów, narzędzi projektowych i oprogramowania zgodnie z aktualnymi standardami branżowymi.
- Praktyczne zrozumienie i zastosowanie wszystkich aspektów projektowania gier.
- Profesjonalizm poprzez proces konceptualizacji, planowania, wykonywania i dostarczania wysokiej jakości projektów gier, które prowadzą do portfolio.
- Pracować nad zespołowymi projektami do tworzenia gier i terminami związanymi z tworzeniem gry gotowej na rynek.
Kto powinien się zgłosić
Uczniowie bezpośrednio ze szkoły średniej lub dorośli uczniowie, którzy są gotowi na zmianę kariery lub skorzystanie z posiadanych umiejętności.
- Kreacje z dużym naciskiem na programowanie, matematykę, fizykę i projektowanie
- Zainteresowany grami wideo, technologią
- Chętnie uczyć się nowych umiejętności związanych z programowaniem i projektowaniem
- Zrozumiały komputer i znajomość różnych programów
- Ci, którzy cenią połączenie kreatywnych przedsięwzięć z praktycznymi zastosowaniami do ekscytującej kariery
Idealni studenci
Kto powinien się zgłosić
Uczniowie bezpośrednio ze szkoły średniej lub dorośli uczniowie, którzy są gotowi na zmianę kariery lub skorzystanie z posiadanych umiejętności.
- Twórcy skupiający się na programowaniu, matematyce, fizyce i projektowaniu
- Zainteresowany grami wideo, technologią
- Chętnie uczyć się nowych umiejętności związanych z programowaniem i projektowaniem
- Zrozumiały komputer i znajomość różnych programów
- Ci, którzy cenią połączenie kreatywnych przedsięwzięć z praktycznymi zastosowaniami w ekscytującej karierze
Program
Przegląd
Ten program składa się ze 180 kredytów w ciągu 11 kwartałów.
Lista kursów
- Teoria koloru
- Obrazowanie cyfrowe
- Preprodukcja i zarządzanie projektem
- Zespół produkcyjny I
- Zespół produkcyjny II
- Postprodukcja
- Podstawowe pojęcia 3D
- Historia gier
- Projekt gry I
- Projekt poziomu I
- Wprowadzenie do systemów komputerowych
- Tworzenie i testowanie oprogramowania
- Programowanie proceduralne w CI
- Programowanie obiektowe w CI
- UML i dokumentacja techniczna
- Programowanie proceduralne w C II
- Programowanie obiektowe w C II
- Algorytmy i wzorce danych I
- Programowanie gier 2D
- Narzędzia do gry i rurociągi
- Grafika 3D i aplikacje
- Programowanie grafiki 3D
- Algorytmy i wzorce danych II
- Rachunek za fizykę
- Fizyka ruchu, światła i dźwięku
- Matematyka i fizyka dla gier
- Programowanie bazy danych
- Programowanie GPU w czasie rzeczywistym
- Programowanie sieciowe
- Sztuczna inteligencja
- Programowanie silników do gier
- Animacja do gier
- Audio do gier
- Programowanie rozgrywki
- Portfolio I
- Senior Research
- Senior Project
- Programowanie współbieżne i równoległe
- Warsztat programowania
- Starszy portfel
Kwalifikacje
kawaler
Ten stopień jest oferowany za pisemną zgodą Ministra Edukacji Zaawansowanej, Umiejętności i Szkoleń. Program ten nie wymaga zatwierdzenia przez rejestratora Oddziału Prywatnych Instytucji Szkoleniowych (PTIB).”.
Szczegóły
- Przygotowuje uczniów do pracy w grach, filmie i telewizji
- Praktyczne szkolenie specjalistów z branży
- Zbuduj portfolio, aby zaprezentować pracę
- Innowacyjna instrukcja w najnowocześniejszym środowisku
- Program składa się ze 180 punktów w ciągu 11 kwartałów
- Absolwenci otrzymują tytuł licencjata
Studenci, którzy są gotowi do sprawdzenia się w programie studiów, powinni zacząć od programu Visual and Game Programming. Korzystając z opartych na branży narzędzi programistycznych i dzięki innowacyjnym instrukcjom od specjalistów z branży, uczniowie rozwijają swoją technikę w kreatywnym i inspirującym środowisku edukacyjnym. Budując portfolio swoich prac, uczniowie są otoczeni przez kreatywnych rówieśników, podczas gdy wspólnie przygotowują się do nagradzania karier.
Absolwenci Dowiedz się
- Aby zastosować koncepcje z kursów projektowania na poziomie podstawowym: zasady projektowania i terminologia, badania, krytyczna analiza, prototypowanie, projektowanie systemów gier, projektowanie poziomów, projektowanie interfejsu użytkownika, projektowanie dla potrzeb biznesowych, a także skrypty i sztuka.
- Techniczna wiedza na temat skryptów, narzędzi projektowych i oprogramowania zgodnie z aktualnymi standardami branżowymi.
- Praktyczne zrozumienie i zastosowanie wszystkich aspektów projektowania gier.
- Profesjonalizm poprzez proces konceptualizacji, planowania, wykonywania i dostarczania wysokiej jakości projektów gier, które prowadzą do portfolio.
- Pracować nad zespołowymi projektami do tworzenia gier i terminami związanymi z tworzeniem gry gotowej na rynek.
Wynik programu
Cele programu
Cele programu mają zapewnić uczniom:
- Silna wiedza teoretyczna i praktyczna w zakresie programowania gier.
- Praktyczne, skoncentrowane na uczeniu się środowisko edukacyjne, które wspiera i usprawnia rozwój zawodowy i akademicki uczniów jako projektantów.
- Ukierunkowane przygotowanie i szkolenie w celu poszukiwania możliwości zatrudnienia i awansu na poziomie podstawowym po ukończeniu studiów.
- Dostęp do odpowiednio uwierzytelnionego wydziału z dużym doświadczeniem w branży.
Możliwości związane z karierą
Zatrudnienie
Po ukończeniu studiów absolwenci programu Programowanie gier będą mieli możliwość zdobycia szkolenia, wiedzy programistycznej i umiejętności zawodowych, aby przeprowadzić rozmowy kwalifikacyjne na stanowiska podstawowe w studiach tworzenia gier, firmach zajmujących się tworzeniem stron internetowych, poważnych firmach zajmujących się grami (gry przeznaczone do edukacji), społecznościach firmy sieciowe i ogólne wykazy programów.
Możliwości zawodowe
Nasi absolwenci rozpoczęli pracę dla niektórych czołowych nazwisk w branży gier, tworzenia stron internetowych i przemysłu filmowego, w tym Electronic Arts, gry Next Level, Backbone Entertainment, Relic Entertainment, SkyBox Labs, ACRONYM Digital, Klei Entertainment, Bandai Namco, Hothead Gry i szmaragdowe gry miejskie. Uczniowie opuszczają program z imponującym portfolio swoich prac i mają dostęp do globalnej sieci LCI Education, która składa się z 23 instytucji szkolnictwa wyższego na całym świecie.