BAw biznesie - metod marketingowych
Kendall College
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Chicago, Stany Zjednoczone
Języki
Poproś o informacje
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
BA in Business - Metody Marketing
 
Nowe stężenie metod marketingowych rozszerza podstawowe zasady nauczane w marketingu najważniejsze kursy, podkreślając różne strategie i taktyki niezbędne do skutecznego prowadzenia komunikacji marketingowej. Ten innowacyjny stężenie pozwala studentom na tworzenie i wykonywanie wpływową wiadomości do rynków docelowych w różnych forach.
 
 
Marketing Sampling Methods Course
Zachowanie konsumentów - uważa, racjonalne i irracjonalne wpływy na decyzje kupna podejmowane przez konsumentów. Bada poszczególne wpływy poznania, klimatyzacji i wpływają, jak również bardziej ogólne wpływy generacji, demografii i środowiska, w odniesieniu do ich wykorzystania w reklamie, merchandisingu, promocji i sprzedaży.
Brand Management Holistic - Wymaga studentów do tworzenia usług związanych z kampanii marki poprzez zakładanie i rozwijanie świadomości klientów, zainteresowanie i lojalność; umacnianie wewnętrznej i zewnętrznej w całej wiadomości oraz w imieniu organizacji; oraz montaż i proponowanie różnych materiałów marketingowych i kampanii medialnych.
Public Relations Strategia i taktyka - koncentruje się na strategii i taktyki, które wiążą się skutecznie "pitching" i krawiectwo historie, publicznie dzieląc wyniki finansowe i inne, zyskując rozgłos dla zdarzenia, ułatwianie właściwą komunikację w czasie kryzysu, we współpracy z zewnętrznymi publicystów i promowanie wiadomości poprzez innowacyjne techniki poza tradycyjne kanałów medialnych, takich jak social media.
Relationship Marketing - zapewnia uczniom możliwość tworzenia operacyjnej kultury, struktury i procesu, aby zachęcać i ułatwiać organiczne i stałe więzi między klientami i przedstawicielami firm zarówno w business-to-business i business-to-consumer środowiskach.
Competitive Intelligence - Studenci studiów do danej branży, w głębi, definiowania, gromadzenia i analizowania danych i informacji na temat stanu i przyszłości całego otoczenia konkurencyjnego, a także w zakresie specyfiki poszczególnych przedsiębiorstw, a następnie zalecenia z perspektywy nowego rynku uczestnik.
Technologie Marketing - bada w jaki sposób do rozważenia, dźwigni i manipulować odpowiednich technologii na korzyść marketingu.
Społecznie Odpowiedzialny Marketing - Studenci analizują sukces finansowy firmy, które również sprawiają, odpowiedzialności społecznej prawdziwego priorytet, a następnie zastosować to, czego nauczysz się tworzyć przyczyną opartego propozycję handlową dla przedsiębiorstwa interesów.
Business Development - Skupia się na tworzeniu najlepszych praktyk w zakresie zarządzania kontem i stworzenie planu dla zaokrąglenia rachunku i ekspansji, że odpowiednio wykorzystującą i dotyczy osób odpowiedzialnych za sprzedaż, marketing, zarządzanie i rozwój produktów, a także w innych miejscach.
Tematy specjalne w marketingu - według uznania Szkoły Biznesu Dean, zawiera terminowe tematy takie jak cross-kulturowych wyzwań gospodarczych i możliwości prawnych i etycznych standardów w życiu publicznym, w mediach międzynarodowych praktyk i więcej. Uczniowie mogą proponować tematy do dziekana do rozpatrzenia.
O szkole
pytania
Podobne kursy
BA (z wyróżnieniem) w zarządzaniu przedsiębiorstwem i marketingu
- Twickenham, Wielka Brytania
Licencjat z marketingu
- Il-Kalkara, Malta
Licencjat z marketingu
- Aberdeen, Stany Zjednoczone