BSC Marketing Management

The Manchester College

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

BSC Marketing Management

The Manchester College

Co oczywiście Marketing Zarządzanie Inżynierskie o?

Kurs ten jest przeznaczony dla studentów, którzy są zainteresowani pracą w roli kierowniczej w środowisku gospodarczym. Głównym celem kursu jest dostarczenie nacisk na zarządzanie w ramach funkcji obrotu oraz przygotowanie studentów do szerokiej gamy kariery menedżerskiej w środowisku gospodarczym.

Studenci będą mieli okazję do przeprowadzenia badania rynku, pracy nad projektem grupy i przedstawienia biznes planu firmy. Pod koniec kursu studenci będą opracowali analityczne i oceniające umiejętności i zdolność do stosowania ich w różnych sytuacjach biznesowych i zarządzania. Studenci będą również gruntowną wiedzę o aktualnych teorii i praktyki marketingu, które zwiększają ich skuteczność jako menedżerów.

Test Licencjat (z wyróżnieniem) Zarządzanie Marketing dostarczany jest w dużej mierze przez połączone wykładów / seminariów, warsztatów i sesji samouczka. Oczywiście jest dostarczana w pełnym wymiarze czasu w ciągu trzech dni w centrum St Johns.

Kurs składa się z sześciu następujących modułów, wszystkie z nich są warte 20 jednostek kredytowych:

Strategia Korporacyjna

Moduł ten zapewnia studentom ogólnej perspektywy organizacji przez zwiedzania technik i procesów strategicznych. Do końca studentów Moduł powinien być w stanie stosować wiedzę i zrozumienie strategii wielu firm rzeczywistych.

Zintegrowane komunikacji marketingowej

Moduł ten powinien pomóc uczniom zrozumieć związek między zachowaniem nabywcy i motywacji kupujących. Powinno to umożliwić studentom zrozumieć i docenić decyzje potrzebne do zaprojektowania i opracowania skutecznej strategii komunikacji marketingowej.

Zachowania konsumentów i badania rynku

Moduł ten ma na celu połączenie zachowania konsumentów, badanie rynku i teorii do zastosowań w marketingu poprzez krytyczną ocenę metodologii badań rynku. Studenci będą również w stanie zbudować uznanie roli metodologii badań rynku.

Marketing międzynarodowy

Moduł ten opiera analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów i umiejętności prezentacji poprzez wykorzystanie materiału studium przypadku. Celem tego modułu jest rozwój świadomości, w jaki różne środowiska kulturowe wpływają na rynki produktów i jak specyficzne okoliczności wpływają polityki marketingowej i zarządzania w środowisku zagranicznej lub międzynarodowej.

Usługi i Marketing związku

Celem tego modułu jest analiza aktualnych zagadnień, które mają wpływ na praktykę obrotu usługami. Studenci będą rozwijać szczegółowego zrozumienia procesu gospodarczego przyjętego przez szereg organizacji z sektora publicznego i prywatnego.

Symulacje biznesowe

Moduł ten ma na celu stworzenie studentom możliwości wdrażania, przeglądu i dokonania oceny strategii biznesowej i decyzji w zakresie zarządzania w kontekście dynamicznego i konkurencyjnego otoczenia rynkowego. Możliwość zatrudnienia studentów powinna zostać poprawiona poprzez doświadczenia w czasie rzeczywistym podejmowania decyzji biznesowych, w symulowanym środowisku.

Są dwie lub trzy oceny dla wszystkich modułów. Oceny są przekazywane na cztery okresy oceny przez cały rok. Zakres metod oceny są wykorzystywane i przykłady oceny to: - Raport o osobie - prezentacja Grupa - Grupa Projekt - Biznes plan - indywidualna prezentacja - Egzaminy

Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Sierp. 2018
Duration
Czas trwania
1 rok
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Wielka Brytania - Manchester, England
Data rozpoczęcia : Sierp. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Sierp. 2018
Wielka Brytania - Manchester, England
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą