Przeczytaj oficjalny opis

Co oczywiście Marketing Zarządzanie Inżynierskie o?

Kurs ten jest przeznaczony dla studentów, którzy są zainteresowani pracą w roli kierowniczej w środowisku gospodarczym. Głównym celem kursu jest dostarczenie nacisk na zarządzanie w ramach funkcji obrotu oraz przygotowanie studentów do szerokiej gamy kariery menedżerskiej w środowisku gospodarczym.

Studenci będą mieli okazję do przeprowadzenia badania rynku, pracy nad projektem grupy i przedstawienia biznes planu firmy. Pod koniec kursu studenci będą opracowali analityczne i oceniające umiejętności i zdolność do stosowania ich w różnych sytuacjach biznesowych i zarządzania. Studenci będą również gruntowną wiedzę o aktualnych teorii i praktyki marketingu, które zwiększają ich skuteczność jako menedżerów.

Test Licencjat (z wyróżnieniem) Zarządzanie Marketing dostarczany jest w dużej mierze przez połączone wykładów / seminariów, warsztatów i sesji samouczka. Oczywiście jest dostarczana w pełnym wymiarze czasu w ciągu trzech dni w centrum St Johns.

Kurs składa się z sześciu następujących modułów, wszystkie z nich są warte 20 jednostek kredytowych:

Strategia Korporacyjna

Moduł ten zapewnia studentom ogólnej perspektywy organizacji przez zwiedzania technik i procesów strategicznych. Do końca studentów Moduł powinien być w stanie stosować wiedzę i zrozumienie strategii wielu firm rzeczywistych.

Zintegrowane komunikacji marketingowej

Moduł ten powinien pomóc uczniom zrozumieć związek między zachowaniem nabywcy i motywacji kupujących. Powinno to umożliwić studentom zrozumieć i docenić decyzje potrzebne do zaprojektowania i opracowania skutecznej strategii komunikacji marketingowej.

Zachowania konsumentów i badania rynku

Moduł ten ma na celu połączenie zachowania konsumentów, badanie rynku i teorii do zastosowań w marketingu poprzez krytyczną ocenę metodologii badań rynku. Studenci będą również w stanie zbudować uznanie roli metodologii badań rynku.

Marketing międzynarodowy

Moduł ten opiera analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów i umiejętności prezentacji poprzez wykorzystanie materiału studium przypadku. Celem tego modułu jest rozwój świadomości, w jaki różne środowiska kulturowe wpływają na rynki produktów i jak specyficzne okoliczności wpływają polityki marketingowej i zarządzania w środowisku zagranicznej lub międzynarodowej.

Usługi i Marketing związku

Celem tego modułu jest analiza aktualnych zagadnień, które mają wpływ na praktykę obrotu usługami. Studenci będą rozwijać szczegółowego zrozumienia procesu gospodarczego przyjętego przez szereg organizacji z sektora publicznego i prywatnego.

Symulacje biznesowe

Moduł ten ma na celu stworzenie studentom możliwości wdrażania, przeglądu i dokonania oceny strategii biznesowej i decyzji w zakresie zarządzania w kontekście dynamicznego i konkurencyjnego otoczenia rynkowego. Możliwość zatrudnienia studentów powinna zostać poprawiona poprzez doświadczenia w czasie rzeczywistym podejmowania decyzji biznesowych, w symulowanym środowisku.

Są dwie lub trzy oceny dla wszystkich modułów. Oceny są przekazywane na cztery okresy oceny przez cały rok. Zakres metod oceny są wykorzystywane i przykłady oceny to: - Raport o osobie - prezentacja Grupa - Grupa Projekt - Biznes plan - indywidualna prezentacja - Egzaminy

Zobacz 13 więcej kursów w The Manchester College »

Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Sierp. 2019
Duration
1 rok
W pełnym wymiarze godzin
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Sierp. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń

Sierp. 2019

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa