Dual studiów w kryminologii i pracy socjalnej

Universidad Pontificia Comillas

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Dual studiów w kryminologii i pracy socjalnej

Universidad Pontificia Comillas

Podwójny studia w Kryminologii i Pracy Socjalnej

kryminolodzy profesjonalne dokonać szeroko do społeczeństw, które są coraz bardziej zainteresowani obywatelskiej security.They transakcji Noy tylko bezpośrednio z działalnością przestępczą, ale także z nowych pól przeznaczonych do zapobiegania, badania, planowanie i doradztwo. Podwójny dyplom z kryminologii i Social Work ma na celu przeszkolenie dobrze zaokrąglone i multi-wykwalifikowanych kryminologów, w stanie pomóc w takich dziedzinach, jak zapobieganie przestępczości, jakość życia, zarządzanie strachem i tolerancji i różnorodności świadomości; wykraczające poza zwalczaniem przestępczości i jej ustawodawstwem i przepisami.

Wymagane umiejętności są bardzo zbliżone do innych nauk społecznych, takich jak prawo, socjologia, antropologia, psychologia, metod badawczych, politologii, polityki społecznej i pracy socjalnej.

Kryminologia jest coraz bardziej angażuje się w interwencji socjalnej. Zatem wymaga specjalistów, które są w stanie wykonać następujące czynności: wykrywanie i ocenę niebezpiecznych / bezradnego sytuacjach poradnictwa i wsparcia dla ofiar, mediacji między ofiar i sprawców, zarządzanie zespołów interdyscyplinarnych ", projektowania strategii interwencyjnych / prewencyjne i odbudowa uszkodzeń), a rodzina interwencja / społeczność, która będzie promować dynamikę bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia.

Wstęp

wnioskodawca profil

Dual Degree Kryminologii i praca społeczna koreluje globalnego i kompleksowego punktu widzenia bezpieczeństwa ludzi, nie tylko w środku przestępstwa, ale w ludziach. Polega ona na takie aspekty jak zapobieganie przemocy, wspieranie jakości życia i tolerancji, lub bezpośredniej pracy z ofiarami i przestępcami.

Ta kariera szkoli ekspertów pokładzie okoliczności, takich jak wykrywanie ryzykownych i bezradny sytuacje, działania prewencyjne, pomoc naprowadzania i victims', mediacji między ofiar i sprawców, wsparcie i śledzenie środków karnych, interwencje na offenders' ponownego włożenia badania nad przyczynowo-skutkowy przestępczości oraz koordynacja / zarządzanie zespołów interdyscyplinarnych.

Z tego powodu studenci podwójnego stopnia w kryminologii i opieki społecznej muszą być zainteresowani badaniami, zapobiegania działalności przestępczej; a także motywację do bezpieczeństwa i dobrego samopoczucia ludzi, nie tylko do ustawodawstwa i kontroli przestępczości.

Uczniowie powinni być ludzie i zorientowanej na usługi, mają dobre umiejętności interpersonalne / komunikacyjne, bądź analityczne, kompetentny i zaangażowany w jego / jej pracy. W tym samym czasie autonomii, inicjatywa, krytyczne myślenie i praca w zespole są bardzo mile widziane.

Specjaliści z programów szkolenia zawodowego (w animacji Integracji i społeczno) zainteresowanych rozwojem zawodowym w obszarach związanych z zapobieganiem przestępczości i interwencji, na przykład: nadużyć, przemocy i zastraszania, handel ludźmi, lub pola penitencjarnego, może również dążyć do tego podwójnego stopnia.

Warunki przyjęć:

Aby rozpocząć studia jest warunkiem wstępnym udowodnić Ci osiągnąć wymogów prawnych związanych z dostępem do uniwersytetu.

Umiejętności

Umiejętności na stopniu licencjata w dziedzinie kryminologii

UMIEJĘTNOŚCI OGÓLNE

  • CG 01 - Zdolność do znalezienia informacji w dziedzinie kryminologii i zarządzaniu.
  • CG 02 - Zdolność do analizy i syntezy odpowiednich danych i informacji zawodowej w dziedzinie kryminologii.
  • CG 03 - umiejętności organizacyjne i planistyczne podczas pracy w kryminalistyce.
  • CG 04 - Zdolność technologii informacyjnej i komunikacyjnej w użyciu podczas pracy w kryminalistyce.
  • CG 05 - Zdolność do wyrażania siebie poprawnie w mowie i piśmie, pracując jako kryminolog.
  • CG 06 - Umiejętność pracy w zespole i ustanowienie stosunków międzyludzkich podczas pracy w dziedzinie kryminologii.
  • CG 07 - krytyczny rozumowania i samokrytyki umiejętności podczas pracy w kryminalistyce.
  • CG 08 - Zdolność do dobrze uzasadnione decyzje niezależnie dotyczących problemów zawodowych w dziedzinie kryminologii.
  • CG 09 - Umiejętność rozpoznawania różnorodności i wielokulturowości, a także zarządzać nimi odpowiednio pracując jako kryminolog.
  • CG 10 - etyczne zaangażowanie podczas pracy w kryminalistyce.
  • CG 11 - Zdolność do postępu jako profesjonalny kryminolog z surowością i powagą w pracy.
  • CG 12 - Zdolność do przystosowania się do nowych sytuacji i pracować twórczo w dziedzinie kryminologii.

konkretnych umiejętności

  • CE 01 - poznać i zrozumieć pojęciowe podstawy prawa i jego znaczenie jako regulatora stosunków społecznych, identyfikując korzenie prawa i jego hierarchii.
  • CE 02 - Znać proces stosowania norm prawnych, interpretując je zgodnie z regułami i zasadami systemu prawnego, a zrozumienie ich skuteczności, obowiązek ich przestrzegania oraz konsekwencje nieprzestrzegania nimi.
  • CE 03 - znać strukturę państwa i jego instytucji, identyfikacja ciał konstytucyjnych i ich odpowiednich funkcji.
  • CE 04 - wiedzą o systemie praw i obowiązków konstytucyjnych i swobód publicznych i ich systemu gwarancji.
  • CE 05 - Zrozumieć system prawny jako złożonej całości, identyfikując źródła prawne prawa publicznego i ich zastosowania w konkretnych przypadkach.
  • CE 06 - zrozumieć podstawowe koncepcje teoretyczne odnoszące się do prawa karnego i różnymi kategoriami statutowych prawnej teorii przestępczości.
  • CE 07 - Analiza sytuacji faktycznych i potencjalnych odpowiedzi udzielone przez system prawny, zarówno w badaniu i ocenie przestępstwa, aw zdaniach realizującego.
  • CE 08 - Określenie przestępstwa określone w kodeksie karnym.
  • CE 09 - Należy rozróżnić między różnymi systemami polityki karnej i teorii.
  • CE 10 - wie o koncepcji, celów, instrumentów i wartości sprawiedliwości naprawczej.
  • CE 11 - Szczegółowa znajomość systemu sprawiedliwości w celu umożliwienia specjalistów kryminologii może prawidłowo go używać.
  • CE 12 - znają i rozumieją systemie prawa karnego Hiszpanii, identyfikując każdy z jego organów i kompetencji powierzonych każdej z nich.
  • CE 13 - Zidentyfikować elementy konfliktu prawnego, proponując alternatywę dla rozwiązania.
  • CE 14 - zrozumieć podstawowe pojęcia prawa rodzinnego i nieletnich, oraz zdobyć niezbędną umiejętność zastosowania tej wiedzy w praktyce.
  • CE 15 - Przygotowanie dokumentów prawnych w sposób uporządkowany i zrozumiały sposób, określając podstawowe źródła prawa, i za pomocą przekonujących argumentów prawnych w dziedzinie prawa rodzinnego i nieletnich.
  • CE 16 - Zdolność do identyfikacji i pomiaru zmiennych, które są istotne dla zrozumienia zachowań przestępczych.
  • CE 17 - Poznaj różne projekty dla dochodzenie kryminalne oraz procedur formułowania hipotez i kontrastowe i interpretacji wyników.
  • CE 18 - wiedzą o podstawowych pojęć z kryminologii i dogłębnej znajomości różnych teorii psychospołecznych przestępczości i dewiacji społecznej.
  • CE 19 - jednoznaczne określenie różnych form przestępczości, ich początków historycznych i społecznych oraz ich szczególnych cech, jak również ich różne konsekwencje prawne, karnych i warunki policji.
  • CE 20 - pozwala na uzyskanie aktualnych informacji o wpływie nowych technologii we współczesnym społeczeństwie oraz ich wpływ na zachowania przestępcze, możliwości, które oferują do ścigania i ograniczenie przestępczości oraz ich implikacje w zakresie kontroli społecznej.
  • CE 21 - wiedzieć o strukturach społecznych i gospodarczych, procesów zmian społecznych, a skutki społeczne powodują, że nierówności w rozwoju osób, grup i społeczności, jak również skutki kryminogennych.
  • CE 22 - Zapewnienie narzędzi do krytycznej analizy rzeczywistości społecznej.
  • CE 23 - Poznaj różnicowanie elementów, takich jak pochodzenie etniczne, kultury i płci, oraz ich wpływ na sytuacje dyskryminacji, ucisku, wrażliwości i wykluczenia społecznego.
  • CE 24 - Stosowanie podstawowych pojęć z socjologii i antropologii, jak socjalizacji, rozwarstwienia i kontroli społecznej, do analizy marginalizacji, wykluczenia społecznego, przestępczym subkultur i projektowaniu programów interwencyjnych i kryminologia społecznych.
  • CE 25 - prawidłowo zrozumieć i stosować terminologię i podstawowe pojęcia z zakresu medycyny sądowej, psychiatrii sądowej, badań naukowych i toksykologii sądowej, a ich relacje z prawem i innych nauk sądowych.
  • CE 26 - znać podstawy biologiczne i podstawowe zasady genetyki behawioralnej i stosowania wiedzy do badania zachowania (normalny i patologiczny) i procesów psychologicznych.
  • CE 27 - Zrozum ekspertyzy (lekarskie, psychiatryczne lub policji) dołączonego do postępowania sądowego, zarówno w swoich kryteriach przygotowania, a także w przepisach, które pozwalają wyciągnąć wniosków prawnych oraz konsekwencje ich stosowania w sprawach karnych i postępowaniu cywilnym.
  • CE 28 - Zna funkcje, właściwości i ograniczenia poszczególnych modeli teoretycznych psychologii stosowanej w dziedzinie kryminalistyki i kryminologii.
  • CE 29 - znać podstawowe procesy i etapy rozwoju psychicznego w całym cyklu życia, w tym w normalnych i nienormalnych aspektach.
  • CE 30 - Zdolność do identyfikacji i pomiaru zmiennych, które są istotne dla zrozumienia dewiacyjnych i karnej ludzkie zachowanie.
  • CE 31 - znać wymiary społeczne i antropologiczne ludzkiego zachowania, które wpływają na normalne i zaległą psychologiczne makijaż.
  • CE 32 - znać podstawowe prawa różnych procesów psychicznych związanych z normalnym i zachowań przestępczych.
  • CE 33 - Know psychospołecznych zasady funkcjonowania grup, zarówno zwykłych, jak i marginalnych.
  • CE 34 - wiedzieć o relacji ofiary z systemu wymiaru sprawiedliwości w swoich merytorycznych aspektów proceduralnych i pomocy
  • CE 35 - wiedzieć i zrozumieć różne aspekty wiktymizacji w aspekcie teoretycznym, a do badań.
  • CE 36 - wiedzieć na temat leczenia i interwencji procesów z ofiar, zwłaszcza w pracy z osobami w stanie zagrożenia.
  • CE 37 - wiedzieć o skutecznych programów zapobiegania przestępczości, pozytywne technik interwencyjnych z przestępcami, a także różnych modeli i systemów reagowania na przestępstwa. Zrozum ogólnej organizacji, metod i strategii działania w instytucjach publicznych i prywatnych w odniesieniu do zapobiegania i działania z przestępców.
  • CE 38 - wiedzieć o systemach pozasądowych do rozwiązywania konfliktów i ich skutków prawnych, a zdobycie niezbędnych strategii i umiejętności do wykonywania funkcji mediacji w konfliktach i negocjacje w sytuacjach wysokiego ryzyka.
  • CE 39 - zrozumieć stosunków osobistych i rodzinnych oraz wiedzą na temat różnych form interwencji w odniesieniu do małżonków (małżeństwa, separacji i rozwodu), nieletnich (praw i obowiązków i wobec nieletnich, przyjęcia i wspierania, ochrony nieletnich), a osoby starsze i osoby z przyczyn zależnych od choroby.
  • CE 40 - Identyfikacja i zarządzania konfliktami etycznymi, dylematy i problemy poprzez projektowanie strategii przezwyciężania ich i refleksji nad nimi.
  • CE 41 - Promowanie kryminologicznych praktykę w ramach etyki zawodowej poprzez poznanie i zrozumienie kodów etycznych związanych z kryminologii i jej zastosowania w konkretnych kontekstach.
  • CE 42 - Analiza i krytycznie ocenić współczesnej rzeczywistości społecznej, politycznej i kulturowej, stosując podstawowe zasady nauki społecznej Kościoła, aby to zrobić, z czułością w obliczu potencjalnych problemów społecznych i niesprawiedliwości i jest w stanie wykryć, społeczna i indywidualna sytuacje niestabilności w stosunkach z ludźmi można napotkać w swojej pracy jako kryminolog.
  • CE 43 - opis i analiza fenomenu religii we współczesnym społeczeństwie, jego jedności i jej różnorodności, oceniające znaczenie wymiaru religijnego jako czynnik kształtowania tożsamości danej osoby w pracy z ofiarami i przestępcami.
  • CE 44 - Umiejętność czytania i rozumienia literatury naukowej napisany w języku angielskim w obszarach związanych z kryminologii, jak również przygotowanie jasnych i szczegółowych tekstów w tej dziedzinie.
  • CE 45 - Zdolność do naśladowania i zrozumieć główne idee długiej dyskusji w języku angielskim na tematy z zakresu nauk społecznych, kryminologii i prawa.
  • CE 46 - Możliwość wzięcia udziału w debacie naukowej w dziedzinie kryminologii z jakąś płynność, wyrażania swoich poglądów.
  • CE 47 - Zdolność do analizy różnic, potrzeb i wymagań od odbiorców profesjonalnej interwencji jako kryminolog w różnych kontekstach. Zapobieganie Społeczność interwencja z młodocianych i dorosłych przestępców. Interwencje z ofiarami przestępstw. Forensic kryminologii i kryminalistyczne raporty.
  • CE 48 - Możliwość przygotowania planu interwencji w każdej z podstawowych etapów.

Umiejętności na tytuł licencjata pracy socjalnej

UMIEJĘTNOŚCI OGÓLNE

  • CG1 - zdobywania wiedzy w różnych dziedzinach nauki oparty na lekturze zaawansowanych podręcznikach i tym elementy, które sugerują wiedzę na czele tej dziedzinie.
  • CG2 - Możliwość zastosowania swojej wiedzy do pracy lub powołania w sposób profesjonalny, wyświetlając opanowanie tych umiejętności poprzez tworzenie i obrony argumentów i rozwiązywanie problemów w swoim kierunkiem studiów.
  • CG3 - Być w stanie podsumować i przeanalizować odpowiednie dane opiniowanie udziałem osobistą refleksję na temat istotnych zagadnień społecznych, naukowych lub etycznych.
  • CG4 - Być w stanie przekazać informacje, pomysły, problemy i rozwiązania zarówno wyspecjalizowane i podobne leżał odbiorców.
  • CG5 - Rozwijanie zdolności uczenia się niezbędne do podjęcia studiów w chwili obecnej oraz w kolejnych latach o dużym stopniu autonomii.
  • CG6 - Być w stanie dostosować się do nowych sytuacji nałożonych zmieniającym się społeczeństwie.
  • CG7 - umożliwiać autonomicznego podejmowania decyzji.
  • CG8 - Rozwijanie krytycznego myślenia.
  • CG9 - być w stanie zorganizować i plan.
  • CG10 - Być w stanie wyrazić siebie poprawnie w mowie i piśmie.
  • CG11 - Osiągnięcie zdolności do zarządzania informacjami, używając i analizowania różnych źródeł.
  • CG12 - posiadać umiejętności interpersonalnych relacji.
  • CG 13 - Zrozumieć i wartość perspektywy innych kultur i zwyczajów; uznania różnorodności kulturowej i ludzkiej; docenić jego wartość i zakres; być w stanie zarządzać taką różnorodność kulturową w różnych środowiskach zawodowych.
  • CG14 - Rozwijanie wiedzy z zakresu technologii informacyjnych i komunikacyjnych, a także znajomością języków.
  • CG15 - Rozwijanie kreatywności jako sposób identyfikacji, zapobiegania i rozwiązywania problemów społecznych i konfliktów.
  • CG16 - Wykorzystanie inicjatywa i duch przedsiębiorczości przyczynić innowacyjnych rozwiązań dla różnych otaczających kwestie społeczne.
  • CG17 - Mają zdolności przywódcze, nie tylko jako kierownik profesjonalnych zespołów, ale także w szkoleniu liderów społeczności.
  • CG18 - motywację do zaangażowania się na polu zawodowym, działając w sposób odpowiedzialny, i dążenie do wysokiego poziomu jakości.
  • CG19 - Z powodzeniem angażują się w pracę zespołową, szczególnie w interdyscyplinarnych zespołach.

konkretnych umiejętności

  • CE1 - znać podstawy ludzkich zachowań, różnych etapach cyklu życia, a także wpływem, że interakcja biologicznych, psychologicznych, czynniki społeczno-strukturalne i kulturowe na jej formę i rozwoju.
  • CE2 - wiedzą o strukturach społecznych, procesów zmian społecznych oraz skutków, jakie wywołują nierówności społeczne w rozwoju ludzi.
  • CE3 - wiedzieć o różnicowanie elementów, takich jak pochodzenie etniczne, kultury i płci, oraz ich wpływ na sytuacje dyskryminacji, ucisku i luki, objawiające się w postaci różnych dostępu do zasobów dla osób, grup i społeczności.
  • CE4 - znać podstawy prawa cywilnego, prawa rodzinnego i prawa publicznego, oraz systemów legislacyjnych zawartych w tych dziedzinach.
  • CE5 - Praca z ludźmi, grup i społeczności, w celu identyfikacji ich potrzeb i problemów, oraz przy ocenie dostępnych zasobów osobistych i społecznych, w celu oceny najbardziej odpowiednie opcje dla interwencji.
  • CE6 - ludzie kolejowe, grup i społeczności, tak aby mogły bronić swoich praw i upewnij się skarg do właściwych organów działających w ich imieniu tylko wtedy, gdy sytuacja tego wymaga.
  • CE7 - Reagowanie na sytuacje kryzysowe i nadzwyczajne, oceny pilność sytuacji, planowanie i rozwijanie działań w celu ich przezwyciężenia i przegląd ich wyników.
  • CE8 - Wykorzystanie metod i teorii pracy socjalnej w interwencji z ludźmi, grup i społeczności, w celu wspierania ich rozwoju i poprawy ich warunków życia.
  • CE9 - projektowanie, wdrażanie i ocenę planów interwencji socjalnej, z udziałem osób poszkodowanych oraz innych specjalistów zaangażowanych.
  • CE10 - Włączenie sieci społeczne jako przedmiot i jako środek w procesach interwencji w pracy socjalnej.
  • CE11 - Wzmocnienie grupę interwencyjną punkt widzenia jako opcja dla profesjonalnego działania, wspieranie tworzenia i rozwoju grup, towarzysząc im w różnych etapach, w celu stymulowania wzrostu i indywidualne umiejętności interpersonalnych relacji.
  • CE12 - Favor pierwotne i wtórne profesjonalnych działań zapobiegawczych, oceny sytuacji i zachowań wysokiego ryzyka i opracowania alternatywnych interwencji.
  • CE13 - analiza i usystematyzowanie wiedzy zaczerpniętej z codziennej praktyki pracy socjalnej, a wkłady z badań społecznych, w celu aktualizacji i poprawy profesjonalne strategie interwencyjne.
  • CE14 - Stworzenie strategii działania w celu zapobiegania i skonfrontować zagrożenia pochodzące z profesjonalnej stresu i promowanie dbałości o siebie przez pracowników socjalnych.
  • CE15 - Wiesz, analizowania i projektowania polityk socjalnych, które sprzyjają rozwojowi systemów zasobów społecznych, uczestniczących w zarządzaniu nimi, stosując kryteria jakościowe.
  • CE16 - Projektowanie i opracowanie instrumentów profesjonalnych, które zbierają informacje niezbędne do oceny i podejmowania decyzji zawodowych w sposób jasny, precyzyjny i aktualne mody.
  • CE17 - Promowanie pracy zespołowej oraz w pełni wykorzystać jego zalety jako przestrzeń do refleksji i do prowadzenia postępowania i jako narzędzie do analizy sytuacji i projektowanie alternatywnych opcji do interwencji otwierane ścieżek współpracy zawodowej.
  • CE18 - Zarządzanie i bezpośrednie podmioty opieki społecznej.
  • CE19 - Możliwość negocjacji i mediacji jako strategii interwencyjnego przeznaczonego jako alternatywny sposób rozwiązywania konfliktów.
  • CE20 - praca zgodnie z przyjętymi standardami praktyki pracy socjalnej, zapewniając profesjonalną jakość wykonania i ciągłego doskonalenia.
  • CE21 - Identyfikacja i zarządzania konfliktami etycznymi, dylematy i problemy poprzez projektowanie strategii przezwyciężania ich i refleksji nad nimi.
  • CE22 - Promowanie wiedzy o organizacji, w których pracownicy socjalni prowadzą swoją działalność i ich implikacje dla praktyki zawodowej.
  • CE23 - Włączenie perspektywy dostarczania najlepszych praktyk w analizie pracy zawodowej w różnych organach.
  • CE24 - Promowanie praktyki pracy socjalnej, która rozwija się w ramach etyki zawodowej, przejawiający się w postaci niedyskryminacyjnych praktyk, które przestrzegają samostanowienia.
  • CE25 - Stymulowanie uczestnictwa osób i grup, z którymi zostaną podjęte odpowiednie działania, umożliwiające im prowadzenie procesów zmian, oceny ich rozwoju, a także zdecydować, nowe kierunki działania.
  • CE26 - Krytycznie analizować rzeczywistość społeczną jako sposób identyfikacji i zapobiegając powstawaniu nowych problemów społecznych.
  • CE27 - Krytycznie analizuje genezę i cele pracy socjalnej, w celu zachęcania do lepszego zrozumienia celów zawodu w różnych kontekstach społecznych.
  • CE28 - wiedzieć o kody i oceny etyczne pracy socjalnej i ich zastosowanie w konkretnych sytuacjach.
  • CE29 - Rozwijanie krytycznego myślenia, aby możliwa była weryfikacja, zaawansowane i doskonalenie metod interwencji socjalnej.
  • CE30 - Rozwijanie świadomości społecznej, która jest oparta na identyfikacji przyczyn problemów społecznych w celu wzmocnienia promocji ludzi.
  • CE31 - wiedzieć na temat technik badań społecznych, paradygmatów, które je obsługują, a odróżniają podstawowe cechy każdego z nich, aby być w stanie określić, projektowania i zarządzania projektem badań społecznych.

Szkolenie

Studenci prowadzenia zewnętrznych doświadczenie zawodowe dwa poranki w tygodniu, począwszy od drugiego roku (450 godzin w sumie). W pierwszym roku uczą moduł warsztat, w którym aktywni pracownicy społeczni wprowadzają je w różnych dziedzinach praktyki zawodowej.

Dotacje i pomoc finansowa

Uniwersytet, jako instytucja Kościoła katolickiego poświęconej wszystkich członków społeczeństwa, oferuje szereg stypendiów i pomocy finansowej dla swoich studentów, aby pomóc w kosztach badań i zapewnienie równych szans w oparciu o indywidualne potrzeby każdego ucznia.

Pomoc ta pochodzi bezpośrednio od Uniwersytetu, z wpłat dokonywanych przez Fundację Comillas-ICAI Uniwersyteckiego Funduszu kościelnych dotacjom nieautonomicznym fundament dla kandydatów do kapłaństwa oraz od innych organizacji i osób prywatnych.

Uniwersytet oferuje własną pomoc finansową Stopnia studentów licencjackich o ograniczonych zasobach, w postaci częściowego obniżenia czesnego.

Studenci z Uniwersytetu mają prawo do takich samych świadczeń jak innych hiszpańskich studentów w zakresie ubezpieczeń szkolnych, urzędowych dotacji i innych dotacji.

Comillas oferuje programy licencjackie dla studentów rozpoczynających naukę na wyższym poziomie. Oferujemy także studia podyplomowe dla absolwentów i profesjonalistów.

Kariera i perspektywy akademickie

Perspektywy kariera społeczna

  • Przeciwdziałanie przemocy i molestowania w szkołach.
  • Ochrona i zapobieganie przestępstw przeciwko osób starszych i zależnych.
  • Profilaktyczna i edukacyjnych prace społeczne.
  • W usługach wspierających działania policyjne w ramach profilaktyki, wsparcia i ochrony kobiet będących ofiarami przemocy uwarunkowanej płcią, handlu kobietami, wykorzystywania dzieci, itd.
  • Victim support
  • Agencje i firmy prywatne: rzeczoznawcę, oceny niepełnosprawności, płatności kompensacyjne, mediacje itp
  • Młodociane centrami opieki i rehabilitacji: kontrola środków karnych, orzeczenia ekspertów, projektowania procesów interwencji społecznej, wprowadzenie społecznego, pojednania lub naprawy szkód.
  • uzależnień i nałogów.
  • Korty tenisowe: współpracujący ze specjalnymi obowiązków w sprawach wyroków karnych
  • Interwencja w przypadkach nagłych i nadzwyczajnych społecznych na dużą skalę, Victim Support Bureau, podstawowej opieki zdrowotnej, skierowania itp
  • Niezależna praca zawodowa: badania prywatne
  • zakładów karnych:
    • Oferując wsparcie społeczne dla wszystkich więźniów.
    • Dbając o potrzeby społeczne i trudności skazanych warunkowo, i ich rodzin.
    • Uzyskanie niezbędnych środków dla więźniów, aby otrzymać konkretne zabiegi.
    • Sporządzanie indywidualnych planów interwencyjnych skazanych warunkowo.
    • Analizowanie i interweniowanie w sytuacji społecznej więźniów, przekonuje na zwolnieniu warunkowym i ich rodzin.
    • Zapewnienie wsparcia społecznego dla matek z dziećmi w więzieniu.
    • Monitorowanie skazanych warunkowo.

Perspektywy kariery Kryminologia

Policing

  • Policja, wiktymologia i działania kryminologia odpowiadające grupie A administracji policyjnej.
  • Oddziały Forensic Science: Zarządzanie i uczestnictwo.

Więzienia:

  • działalność związana z więzienia odpowiadające grupie A administrację więzienia.
  • Ocena wyżywienie więźnia, a zespoły techniczne.
  • Kryminologia raporty związane z więzienia.

Nadzór Prison

  • Sprawozdania i propozycje dotyczące zmian klasyfikacji więźnia, tymczasowych zezwoleń uwalnianiu, parole, otwartego reżimu więziennego i korzyści więźniem.
  • Kontrola, monitorowanie i raporty o niezgodności w warunkach aresztu domowego.
  • Kontrola i raporty o elastycznych niezgodności z artykułem 100 Regulaminu więzienia i telematycznych zgodnie z zdaniach.
  • Zgłoś regardin skarg więźniów, danych i zasobów.
  • Raporty Kryminologia.
  • Koordynacja / kierownictwo zespołu doradczego do sądu, ze szczególnymi obowiązkami w zakresie kar kryminalnych.
  • Zespół techniczny w Centrum Obserwacji Środkowej.

Wiktymologia

  • Zarządzanie i koordynacja Ofiary Bureau Pomoc.
  • Pierwszy kontakt i podstawowej opieki zdrowotnej dla ofiar.
  • Skierowanie i rekomendacja wymaganych specjalistów.
  • Produkcja raportów wiktymologii i badań wiktymizacji.
  • Badania terenowe i wiktymizacji.
  • Stworzenie wiktymologii oparte na strategii zapobiegania.

bezpieczeństwo prywatna

  • Dyrektorzy i menedżerów firm i działań w zakresie bezpieczeństwa.
  • Dyrektorzy i szefowie Departamentu Bezpieczeństwa.
  • Regulowany szkolenia dla pracowników ochrony.
  • Doradztwo i planowanie działań zw kryminologicznych funkcji.

Sądowy

  • Karne baz wykroczeniem i sprawcy.
  • Produce, kontroli i monitorowania statystyk sądowych.
  • Raporty Kryminologia.
  • Forensic kryminologii.

System prawny dla nieletnich

  • Kontrola środków karnych, szczególnie nadzorowane zwolnienie warunkowe, uwięzienia i pracy społecznej.
  • Sprawozdanie w sprawie selekcji, rozbudowy, modyfikacji, podstawiania lub łamania środków karnych.
  • Raporty postępów młodych przestępców "lub środków zapobiegawczych.
  • Współpraca z raportu zespołu technicznego w rozprawach.
  • Interwencja w procesie pojednania lub odszkodowanie.
  • Bierz udział w programach naprawczych dla młodych przestępców w więzieniu.
  • Wykrywania, oceny i interweniować w sytuacjach niebezpiecznych wiktymologii młodych przestępców.

marginalizacja

  • Badania społeczne stosowane do studiowania przestępczości, bezpieczeństwa i prewencji.
  • Handel ludźmi.
  • Nielegalna imigracja.
  • Uzależnienie od narkotyków.

Polityka Crime

  • Opracowanie strategii polityki karnej.
  • Zastosowanie karnych technik i strategii politycznych.

Inne obszary rozwoju zawodowego

  • Zbrodnia i media.
  • Technologia informacyjna i przestępczość.
  • Przemocy ze względu na płeć.
  • Przemoc w szkołach.
  • Ochrona i zapobieganie przestępstw przeciwko osób starszych i zależnych.
  • Profilaktyczna i edukacyjnych prace społeczne.
  • Projektowanie i ewaluacja programów profilaktycznych i interwencyjnych.

Profil po ukończeniu

Dual stopnia w kryminologii i pracy socjalnej przygotowuje specjalistów z następujących możliwości, ich praktyki zawodowej:

  • Analiza sytuacji niebezpiecznych / bezradnych
  • Prace w zakresie profilaktyki i zachęta bezpiecznych Związki / otoczenia
  • środowisk Pośrednictwa, przywrócenie szkody i ryzykowne
  • Wskazówki i bezpośrednia interwencja z ofiarami
  • Wspieranie i śledzenie środków karnych
  • Interwencja z indywidualnego / grupowego ponownego wkładania byłych skazańców
  • Badania społeczne, stosowane do badania zbrodni, bezpieczeństwo i zapobieganie
  • Projektowanie
  • Koordynacja i zarządzanie zespołów interdyscyplinarnych
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2018
Duration
Czas trwania
5 lat
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Hiszpania - Madrid, Community of Madrid
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2018
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2018
Hiszpania - Madrid, Community of Madrid
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą