Dual Studia we wczesnym dzieciństwie i szkole podstawowej, z EFL (angielski jako język obcy) koncentracji i koncentracji w zakresie terapii pedagogicznej

Universidad Pontificia Comillas

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Dual Studia we wczesnym dzieciństwie i szkole podstawowej, z EFL (angielski jako język obcy) koncentracji i koncentracji w zakresie terapii pedagogicznej

Universidad Pontificia Comillas

Podwójny Degree Program wczesnego dzieciństwa iw szkole podstawowej, z EFL (angielski jako język obcy) Koncentracja i Stężenie w terapii pedagogicznej

Bachelor111

Dual Degree Szkoły Podstawowej Edukacji i wczesnej edukacji uczy się w ciągu pięciu lat akademickich. Uzyskanie zarówno kwalifikacje, organizowane według ramach Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, uprawnia do pracy jako nauczyciel w szkołach podstawowych, jak i nauczyciela w fazie wczesnej edukacji. Jest to ważne dla centrów edukacyjnych publicznych, jak i prywatnych, a te dotowane przez państwo.

Double Degree oferuje możliwość uzyskania dwóch specyficznych stężeń: z języka angielskiego jako języka obcego, Koncentracja i stężenie terapii pedagogicznej.

Papieski Uniwersytet Comillas był pierwszym hiszpańskim uniwersytet przyznawania czteroletnich stopni dla nauczycieli szkół podstawowych i wczesnego dzieciństwa, zgodnie z procesem bolońskim.

Wstęp

Wnioskodawca profilu:

Zalecana profil dla osób chcących studiować podwójnego stopnia we wczesnym dzieciństwie i Edukacji Podstawowej jest ktoś, kto wierzy w edukacji jako idealne medium zmienić individual's życia, a także rozwój społeczeństw. Studenci, którzy rozpoczynają to te programy powinny być silnie zmotywowani, aby odkryć procesy nauczania i uczenia się. Są one podstawą do osobistego rozwoju uczniów w wieku 0-12, z którymi nauczyciele będą mieć do czynienia z, wzdłuż ich kariery. Future wczesnym dzieciństwie i edukacji podstawowej uczniowie muszą posiadać następujące cechy: szeroki zakres zainteresowań kulturalnych, edukacyjnych, psychologicznych i społecznych; chęć zrozumienia istoty ludzkie w najwyższym możliwym stopniu, a ponadto muszą rozsądnie zaufać, że interwencja edukacyjna, zarówno formalnych jak i nieformalnych, może zdecydowanie przyczynić się do dobrego samopoczucia ludzi. Double Degree posiada silną podstawę pedagogicznych specjalizacji dydaktycznych i praktyki nauczania w placówkach edukacyjnych. Wymaga to silnego osobiste zaangażowanie na rzecz badań naukowych.

Warunki przyjęć:

Aby rozpocząć studia jest warunkiem wstępnym udowodnić Ci osiągnąć wymogów prawnych związanych z dostępem do uniwersytetu.

Umiejętności

UMIEJĘTNOŚCI OGÓLNE

Instrumentalny

  • CGI1 - umiejętność analizy i syntezy.
  • CGI2 - Rozwiązywanie problemów.
  • CGI3 - Umiejętność organizowania i planowania.
  • CGI4 - Umiejętność zarządzania informacjami z różnych źródeł.
  • CGI5 - Ogólne podstawowa wiedza z obszaru studiów.
  • CGI6 - ustne i pisemne umiejętności komunikacyjne w języku ojczystym.

Osobisty

  • CGP7 - umiejętności interpersonalne.
  • CGP8 - Praca zespołowa.
  • CGP10 - krytyczne i samokrytycyzmu umiejętności.
  • CGP11 - zaangażowanie etyczne.

Systematyczny

  • CGS11 - Możliwość nauczenia.
  • CGS12 - zdolność do przystosowania się do nowych sytuacji.
  • CGS13 - Zdolność do samodzielnej pracy.
  • CGS14 - Zainteresowanie jakości.
  • CGS15 - Zrozumienie kultur i tradycji innych krajów.
  • CGS16 - Zrozumienie religia i wartości chrześcijańskie.

konkretnych umiejętności

Dzielone

  • CEC1 - Możliwość zrozumieć złożoność procesów edukacyjnych w ogóle i procesów nauczania-uczenia się w szczególności.
  • CEC2 - solidnych podstaw naukowo-kulturalnej.
  • CEC3 - Możliwość organizowania nauczania tworzenia zintegrowanego wykorzystania dyscyplinarnego, interdyscyplinarne i multidyscyplinarnym wiedzy odpowiedniej do poziomu edukacyjnego, o którym mowa.
  • CEC4 - Możliwość używania i odpowiednio integracją technologii informacyjnych i komunikacyjnych w działalności dydaktycznej-learning.
  • CEC5 - Zdolność do promowania jakości w sytuacjach (sala wykładowa i środkowy), gdzie proces kształcenia odbywa się w celu zagwarantowania dobrego samopoczucia uczniów.
  • CEC6 - Umiejętność korzystania z ewaluacji jako elementu regulacyjnego i promocyjnej na rzecz poprawy uczenia się i nauczania.
  • CEC7 - Zdolność do wykonywania obowiązków edukacyjnych w ramach edukacji włączającej.
  • CEC8 - Zdolność do wykonywania roli opiekuna, prowadząc uczniów i rodziców, i koordynowanie działań edukacyjnych związanych z grupą studentów.
  • CEC9 - Możliwość współpracy z różnymi sektorami społeczności szkolnej i szerszej społeczności.
  • CEC10 - może mieć realistyczny obraz siebie i samoregulacji.
  • CEC11 - Możliwość zaakceptować potrzebę ciągłego rozwoju zawodowego, poprzez samooceny własnej praktyce.
  • CEC12 - Zdolność do tworzenia pozytywnych oczekiwań dotyczących uczenia się i ogólny postęp dziecka.
  • CEC13 - Zdolne do przyjmowania chrześcijański wymiar życia oraz działając zgodnie z nim.
  • CEC14 - Podstawowa znajomość zawodu nauczyciela.
  • CEC15 - możliwość korzystania z drugiego języka w kontekście klasie (angielsko-Level B2).
  • CEC16 - w stanie generować nowe pomysły (kreatywność) podczas wykonywania zadań edukacyjnych.

Charakterystyczne dla wczesnej edukacji

  • CEIN1 - Zrozumienie procesów edukacyjnych i uczenia się w okresie 0-6, w kontekście rodziny, społecznych i szkolnych.
  • CEIN2 - Znać etapy dzieciństwa psychologii rozwojowej w okresach 0-3 i 3-6.
  • CEIN3 - znać podstawy wczesnej opieki i promowania tej strategii wykrywania i reagowania na trudności rozwojowych i uczenia się w okresie 0-6.
  • CEIN4 - Rozpoznawanie tożsamości etapie wczesnej edukacji i jego cech poznawczych, jak również jego psycho-motorycznych, komunikacyjnej, społecznej i cech afektywnych.
  • CEIN5 - wiedzą, jak promować nabywanie nawyków w okresie 0-6 opiera się niezależności, wolności, ciekawość, obserwacje, eksperymenty, imitacja, zasad przyjmowania i ograniczeń, a także symboliczny i heurystycznej sztuce.
  • CEIN6 - Znać pedagogiczny wymiar interakcji z rówieśnikami i dorosłymi w grupie wiekowej 0-6, i być w stanie promować udział w działaniach zbiorowych, spółdzielni pracy oraz indywidualnego wysiłku w tym okresie.
  • CEIN7 - określenie trudności w uczeniu się i zaburzenia funkcji poznawczych w okresie 0-6, w szczególności trudności związanych z uwagą.
  • CEIN8 - wiedzieć jak powiadomić innych specjalistów, specjalistyczne i promować współpracę pomiędzy centrum i wczesnej edukacji nauczyciela w dbałością o specjalnych potrzebach edukacyjnych, które powstają.
  • CEIN9 - Pozyskiwanie środków w celu promowania integracji edukacyjnej uczniów z trudnościami w okresie 0-6.
  • CEIN10 - Tworzenie i utrzymywanie połączeń komunikacyjnych z rodzinami, aby skutecznie wpływać na proces edukacyjny w okresie 0-6.
  • CEIN11 - wiedzieć i być w stanie wykonywać funkcje opiekuna i mentora podczas wczesnego dzieciństwa etapie edukacji w dziedzinie wychowania rodzinnego.
  • CEIN12 - Promowanie i współpracować w działaniach wewnątrz i na zewnątrz szkoły, organizowanych przez rodziny, rad i innych instytucji mających wpływ na edukację obywatelską w okresie 0-6.
  • CEIN13 - krytycznie analizować i uwzględniać najistotniejsze aktualnych problemów społecznych, które mają wpływ rodziny i edukacji przedszkolnej we wczesnym etapie edukacji: społecznego i edukacyjnego wpływu języków audiowizualnych i ekranów; zmiany płci i relacji międzypokoleniowych; wielokulturowość i międzykulturowość; dyskryminacji i integracji społecznej; i zrównoważony rozwój.
  • CEIN14 - wiedzieć o historycznej ewolucji rodziny, różnych typów rodzin i stylów życia i edukacji w kontekście rodziny.
  • CEIN15 - znać podstawowe zasady prawidłowego rozwoju i zachowania na etapie edukacji wczesnoszkolnej.
  • CEIN16 - Określenie sen, dieta, rozwój psycho-silnikowy, uwagi i słuchu i zaburzenia widzenia w okresie 0-6.
  • CEIN17 - Współpracę z profesjonalistów wyspecjalizowanych w celu rozwiązania tych zaburzeń na etapie edukacji wczesnoszkolnej.
  • CEIN18 - wykrywać braki emocjonalne, diety i opieki społecznej, które wpływają na odpowiedni rozwój fizyczny i psychiatryczne uczniów w wieku od zera do sześciu.
  • CEIN19 - Zrozum, że dzienne dynamiczne zmiany wczesnej edukacji w zależności od poszczególnych uczniów, grup i sytuacji, i wiedzieć, jak być elastyczny przy wykonywaniu roli nauczyciela.
  • CEIN20 - Wartość znaczenie stabilności i regularności w środowisku szkolnym, rozkłady jazdy, a nastroje nauczycieli jak czynniki, które przyczyniają się do harmonijnego i wszechstronnego rozwoju uczniów.
  • CEIN21 - Umiejętność pracy w zespole z innymi specjalistami od wewnątrz i poza centrum, aby pomóc każdemu uczniowi, jak również w planowaniu sekwencji uczenia się i organizowania sytuacji pracy w klasie i zabaw, identyfikując poszczególne cechy 0-3 oraz okres 3-6.
  • CEIN22 - Uczestniczyć do potrzeb uczniów w wieku od zera do sześciu, transmitujących bezpieczeństwo, spokój i ciepło do nich.
  • CEIN23 - Zrozum, że systematyczna obserwacja jest podstawowym instrumentem jest w stanie zastanowić się nad praktyką i rzeczywistością, a także przyczynia się do innowacji i ulepszeń w edukacji wczesnoszkolnej.
  • CEIN24 - komenda Techniki obserwowania i rejestrowania działań edukacyjnych, zwłaszcza na etapie edukacji wczesnoszkolnej.
  • CEIN25 - Przeprowadzenie analizy pola (zwłaszcza w zakresie edukacji wczesnoszkolnej) z metodologią obserwacyjnym, z wykorzystaniem technologii informacyjnych, dokumentacji i materiałów audiowizualnych.
  • CEIN26 - wiedzieć jak analizować dane uzyskane krytycznie rozumieć rzeczywistość (przede wszystkim w zakresie edukacji wczesnoszkolnej) i przygotować raport z wnioskami.
  • CEIN27 - Lokalizowanie przedwczesnego kończenia dzieciństwa w hiszpańskim systemie edukacji, a także w europejskich i międzynarodowych kontekstach.
  • CEIN28 - Poznaj hiszpańskich i międzynarodowych doświadczeń i przykładów innowacyjnych praktyk w edukacji wczesnoszkolnej.
  • CEIN29 - Wartość znaczenie pracy zespołowej, zwłaszcza w dziedzinie edukacji wczesnoszkolnej.
  • CEIN30 - udział w przygotowaniu i monitorowaniu projektów edukacyjnych w edukacji wczesnoszkolnej w ramach projektów opartych centrum, a we współpracy z kolegami i innymi specjalistami i środków społecznych.
  • CEIN31 - znać przepisy, które regulują wczesnego dzieciństwa szkół i ich organizacji.
  • CEIN32 - Ocenić osobiste relacje z każdego ucznia i jego rodziny jako czynnik jakości kształcenia w zera do sześciu latach.
  • CEIN33 - Znać naukowych, matematycznych i technologiczne podstawy programowej dla etapu 0-6, jak również teorie na temat nabywania i rozwoju odpowiedniej wiedzy.
  • CEIN34 - Znać dydaktycznych strategii rozwoju reprezentacje liczbowe i pojęcia zagospodarowania przestrzennego, geometrycznego i logiczny w zera do sześciu grup wiekowych.
  • CEIN35 - Zrozumienie matematyki sociocultural wiedzy i jej poszczególnych elementów w fazie wczesnej edukacji.
  • CEIN36 - Poznaj metodologię naukową i promocję naukowego myślenia i eksperymentowania w zera do sześciu-letniego okresu.
  • CEIN37 - Zdobyć wiedzę na temat rozwoju myśli, obyczajów, przekonań i ruchów społecznych i politycznych w całej historii.
  • CEIN38 - znać najwybitniejsze momenty w historii nauki i techniki oraz ich znaczenia, a także czy mają one wpływ na uczenie się treści związane z tym wszystkim we wczesnym etapie dzieciństwa.
  • CEIN39 - Przygotowanie propozycji dydaktycznych w związku z interakcji pomiędzy nauką, technologią, społeczeństwa i zrównoważonego rozwoju, odpowiedniego do etapu edukacji wczesnoszkolnej.
  • CEIN40 - Promowanie zainteresowanie i szacunek dla środowiska naturalnego, społecznego i kulturowego w ramach projektów dydaktycznych właściwych dla wieku od zera do sześciu.
  • CEIN41 - Promowanie doświadczenia wprowadzić uczniów do technologii informacyjnych i komunikacyjnych w całym etapie edukacji wczesnoszkolnej.
  • CEIN42 - znać język i czytanie i pisanie programów na tym etapie edukacji wczesnoszkolnej, jak również teorie dotyczące nabywania i rozwoju odpowiedniej wiedzy.
  • CEIN43 - Promowanie umiejętności mówienia i pisania w wieku od zera do sześciu.
  • CEIN44 - wiedzieć i mieć znajomości ustne i pisemne technik ekspresyjnych jako podstawę zadanie nauczania.
  • CEIN45 - Znać ustną tradycję i folklor, oraz ich zastosowanie do uczenia się w okresie 0-6.
  • CEIN46 - zrozumieć ruch z mowy na piśmie, a znać różne rejestry i używa języka, aby wykorzystać tę wiedzę w działaniach odpowiednich do etapu edukacji wczesnoszkolnej.
  • CEIN47 - Znać proces nauki czytania i pisania, a ich nauczanie.
  • CEIN48 - konfrontacji języków sytuacje uczenia się w wielojęzycznym ustawieniach ze szczególnym uwzględnieniem czynników odnoszących się do okresu 0-6.
  • CEIN49 - Rozpoznać i ocenić odpowiednie wykorzystanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej języka na etapie edukacji wczesnoszkolnej.
  • CEIN50 - znać i odpowiednio wykorzystywać środki na promowanie czytania i pisania w okresie zera do sześciu lat.
  • CEIN51 - nabywać szkolenia literackie, w szczególności młodych literatury dziecięcej.
  • CEIN52 - Być w stanie zachęcić pierwsze przybliżenie języka obcego przed osiągnięciem wieku sześciu lat.
  • CEIN53 - Znać muzyki, sztuki i rzemiosła, a ciała baz ekspresyjnych nauczania dla tego etapu edukacji wczesnoszkolnej, jak również teorie dotyczące nabywania i rozwoju odpowiedniej wiedzy.
  • CEIN54 - poznać i wykorzystać utwory promowanie słuchowe, rytmiczne oraz edukację wokalną w zera do sześciu lat okresu wiekowej.
  • CEIN55 - Wiedząc, jak wykorzystać grę jako zasobu dydaktycznego we wczesnym dzieciństwie, a także projektowania działań edukacyjnych opartych na zasadach zabaw.
  • CEIN56 - Opracowanie planów dydaktycznych, które zachęcają do percepcji i ekspresji muzycznej, umiejętności motorycznych, rysunek, i kreatywność w zera do sześciu-letniego okresu.
  • CEIN57 - Analiza językach audiowizualnych i ich implikacje edukacyjne na etapie edukacji wczesnoszkolnej.
  • CEIN58 - Promowanie czułość w zakresie ekspresji plastycznej i twórczości artystycznej w młodym wieku dziecięcego.
  • CEIN59 - Zdobyć wiedzę praktyczną z zera do sześciu klasie i zarządzanie nim.
  • CEIN60 - Znać procesy interakcji i komunikacji i stosować je we wczesnym dzieciństwie klasie, a także posiada znajomość niezbędnych umiejętności i umiejętności społecznych w celu zachęcania do atmosfery, która ułatwia uczenie się i współistnienia.
  • CEIN61 - Monitorowanie i śledzenie procesu kształcenia, aw szczególności, nauczania i uczenia się, za pomocą polecenia niezbędnych technik i strategii w zera do sześciu lat grupy wiekowej.
  • CEIN62 - Powiązanie teorii i praktyki z rzeczywistością klasie i wczesnego dzieciństwa centrum edukacyjnego.
  • CEIN63 - Uczestniczenie w zajęciach dydaktycznych i zdobywania know-how, działając i odzwierciedlające z praktyki, ze szczególnym uwzględnieniem czynników odnoszących się do okresu 0-6.
  • CEIN64 - udział w propozycji poprawy w różnych dziedzinach działania, które mogą być ustanowione w centrum miasta, zwłaszcza w odniesieniu do cech etapie edukacji wczesnoszkolnej.
  • CEIN65 - regulują procesy interakcji i komunikacji w grupach uczniów w wieku 0-3 i 3-6 lat.
  • CEIN66 - Poznaj formy współpracy z różnymi sektorami społeczności szkolnej i społeczne otoczenie, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb grupy wiekowej 0-6.

Specyficzne dla Edukacji Podstawowej

  • CEP1 - Zrozumienie procesów edukacyjnych i uczenia się w okresie 6-12, w kontekście rodziny, społecznych i szkolnych.
  • CEP2 - znać charakterystykę tych studentów, a także charakterystykę swoich motywacyjnych i społecznych kontekstach.
  • CEP3 - komenda wiedzę niezbędną do zrozumienia rozwoju osobowości uczniów i identyfikować tych zaburzeń.
  • CEP4 - określenie trudności w nauce, zgłosić je i współpracować w ich leczeniu.
  • CEP5 - Poznaj aktualne propozycje i zmiany w oparciu o umiejętności uczenia się.
  • CEP6 - Identyfikacja i planowanie rozdzielczość sytuacjach edukacyjnych, które mają wpływ na uczniów o różnych umiejętnościach i różnych rytmów nauce.
  • CEP7 - analizy i zrozumienia procesów edukacyjnych i poza klasie odnoszących się do okresu 6-12.
  • CEP8 - znać podstawy edukacji podstawowej.
  • CEP9 - Analiza praktyki nauczania i warunków instytucjonalnych, które ją kształtują.
  • CEP10 - Znać historyczny rozwój systemu edukacji w naszym kraju, a także czynników politycznych i legislacyjnych, które kształtują działalność edukacyjną.
  • CEP11 - wiedzą o procesach interakcji i komunikacji w klasie.
  • CEP12 - Adres i rozwiązywać problemy dyscyplinarne.
  • CEP13 - Promowanie pracy zespołowej i indywidualnej pracy i wysiłku.
  • CEP14 - Promowanie wartości działań edukacyjnych mających na celu przygotowanie do aktywnego i demokratycznego obywatelstwa.
  • CEP15 - znać i szkoły adres sytuacje w kontekście wielokulturowym.
  • CEP16 - projekt, plan, i ocenia działalność w zakresie nauczania i uczenia się w klasie.
  • CEP17 - Zna i stosuje innowacyjne doświadczenia w szkole podstawowej.
  • CEP18 - Weź udział w definiowaniu projektu edukacyjnego oraz w ogólnej działalności ośrodka zgodnie z kryteriami zarządzania jakością.
  • CEP19 - Zna i stosuje podstawowe metody i techniki badań pedagogicznych i być w stanie zaprojektować projektów innowacyjnych identyfikujących wskaźników oceny.
  • CEP20 - Wyświetla umiejętności społecznych w celu zrozumienia rodzinom i uczynić bardziej zrozumiałym dla nich.
  • CEP21 - wiedzieć i być w stanie wykonywać funkcje opiekuna i mentora w związku z wykształceniem rodzinnym w grupie wiekowej 6-12.
  • CEP22 - Powiązanie edukacji z kontekstu, i współpracują z rodzinami i społecznością.
  • CEIN13 - krytycznie analizować i uwzględniać najistotniejsze pytania z obecnym społeczeństwie, które mają wpływ na rodziny i edukacji przedszkolnej we wczesnym etapie edukacji: społecznego i edukacyjnego wpływu języków audiowizualnych i ekranów; zmiany płci i relacji międzypokoleniowych; wielokulturowość i międzykulturowość; dyskryminacji i integracji społecznej; i
  • zrównoważony rozwój.
  • CEP24 - wiedzieć o historycznej ewolucji rodziny, różnych typów rodzin i stylów życia i edukacji w kontekście rodziny.
  • CEP25 - Zrozumienie podstawowych zasad i podstawowych praw nauk doświadczalnych (fizyka, chemia, biologia i Geologii).
  • CEP26 - Poznaj programu szkolnego dla tych nauk.
  • CEP27 - teraźniejszość i rozwiązywać problemy związane z naukami i życiu codziennym.
  • Nauki wartość jako zjawisko kulturowe - CEP28.
  • CEP29 - Rozpoznaj wzajemne oddziaływanie między nauką, społeczeństwem i rozwoju technologicznego, a także odpowiedniego zachowania obywateli, w celu zapewnienia zrównoważonej przyszłości.
  • CEP30 - Opracowanie i ocena treści programowych za pomocą odpowiednich środków dydaktycznych oraz promowanie nabywania podstawowych umiejętności przez uczniów.
  • CEP31 - zrozumieć podstawowe zasady nauk społecznych.
  • CEP32 - Poznaj programu szkolnego dla nauk społecznych.
  • CEP33 - Integracja analizy historycznej i geograficznej od orientacji edukacyjnej i kulturalnej.
  • CEP34 - Promowanie demokratycznej edukacji obywatelskiej, a praktyka krytycznej myśli społecznej.
  • CEP35 - Wartość znaczenie instytucji publicznych i prywatnych do pokojowego współistnienia między narodami.
  • CEP36 - wiedzą o religii w całej historii, a jego związek z kulturą.
  • CEP30 - Opracowanie i ocena treści programowych za pomocą odpowiednich środków dydaktycznych oraz promowanie nabywania podstawowych umiejętności przez uczniów.
  • CEP38 - nabywanie podstawowych umiejętności matematycznych (liczba, rachunek różniczkowy, geometria, oświadczenia przestrzennych, szacowania i pomiarowych, organizacja i interpretacja informacji, itp).
  • CEP26 - Poznaj programu szkolnego matematyki.
  • CEP40 - Analiza, przemyślenia, wnioski i przekazują matematyczne matematycznych.
  • CEP27 - teraźniejszość i rozwiązywać problemy związane z codziennym życiem.
  • CEP42 - wartość relacji między matematyki i jako jeden z filarów myśli naukowej.
  • CEP30 - Opracowanie i ocena treści programowych za pomocą odpowiednich środków dydaktycznych oraz promowanie nabywania podstawowych umiejętności przez uczniów.
  • CEP44 - zrozumieć podstawowe zasady nauk o języku i komunikacji.
  • CEP45 - nabywać trening literacki i znajomości literatury dziecięcej.
  • CEP46 - Poznaj programu szkolnego dla języków i literatury.
  • CEP47 - mówić, czytać i pisać poprawnie, a właściwie we wszystkich językach Wspólnoty Autonomicznej w pytaniu.
  • CEP48 - Znać proces uczenia się języka pisanego i jak go nauczyć.
  • CEP49 - promowanie i zachęcanie do czytania pisma.
  • CEP50 - znać trudności w nauce języków urzędowych dla studentów z innych języków.
  • CEP51 - Handle sytuacje uczenia się języka w kontekstach wielojęzycznych.
  • CEP52 - Wyraź siebie w mowie i piśmie w języku obcym.
  • CEP30 - Opracowanie i ocena treści programowych za pomocą odpowiednich środków dydaktycznych oraz promowanie nabywania podstawowych umiejętności przez uczniów.
  • CEP54 - zrozumieć zasady, które przyczynią się do szkolenia kulturowego, osobistym i społecznym ze sztuką.
  • CEP55 - Poznaj programu szkolnego dla plastiku, audiowizualnych i muzycznych aspektach edukacji artystycznej.
  • CEP56 - pozyskanie środków przez całe życie, aby zachęcić do udziału w muzycznych i plastycznych działań wewnątrz i na zewnątrz szkoły.
  • CEP30 - Opracowanie i ocena treści programowych za pomocą odpowiednich środków dydaktycznych oraz promowanie nabywania podstawowych umiejętności przez uczniów.
  • CEP54 - zrozumieć zasady, które przyczynią się do szkolenia kulturowego, osobistym i społecznym ze sztuką.
  • CEP59 - Poznaj programu szkolnego wychowania fizycznego.
  • CEP56 - pozyskanie środków przez całe życie, aby zachęcić do udziału w zajęciach muzycznych i plastycznych wewnątrz i na zewnątrz szkoły.
  • CEP30 - Opracowanie i ocena treści programowych za pomocą odpowiednich środków dydaktycznych oraz promowanie nabywania podstawowych umiejętności przez uczniów.
  • CEP62 - nabywać praktyczną wiedzę o klasie i zarządzanie nim.
  • CEIN60 - znać i stosować procesy interakcji i komunikacji w Early Childhood klasie, a także polecenia niezbędnych umiejętności i kompetencji społecznych, aby sprzyjać atmosferze, która ułatwia uczenie się i współistnienia.
  • CEP64 - Monitorowanie i śledzenie procesu edukacyjnego, a zwłaszcza proces nauczania-uczenia się poprzez polecenia niezbędnych technik i strategii.
  • CEP65 - Powiązanie teorii i praktyki z rzeczywistością klasie i centrum edukacyjnego.
  • CEP66 - Uczestniczenie w działalności dydaktycznej i zdobyć wiedzę poprzez działanie i odzwierciedlające z praktyki.
  • CEP67 - Uczestniczenie w planach doskonalenia w różnych obszarach działań, które mogą być ustanowione w ośrodku.
  • CEP68 - regulują procesy interakcji i komunikacji w grupach uczniów w wieku 6-12 lat.
  • CEP69 - Poznaj formy współpracy z różnymi sektorami społeczności szkolnej i otoczenie społeczne.

Szkolenie

PLACEMENTS we wszystkich latach kursu

  • Praktyka nauczania dla Education (wczesnym dzieciństwie i podstawowy) programów na Comillas odbywa się we wszystkich latach od stopnia, w sumie są równoważne okres niemal całego roku akademickiego doświadczenia edukacyjnego centers.The nabytych zapewnia rozwój zawodowy i jest bardzo przydatne przy poszukiwaniu pracy.
  • Plan na Double Degree w edukacji wczesnoszkolnej i Edukacji Podstawowej dla praktyki nauczania dla pierwszego stopnia, które odbędzie się w każdym z pierwszych czterech lat i praktyk dla drugiego stopnia odbędzie się w piątym roku od podwójnego stopnia.
  • Comillas posiada rozległą sieć ośrodków edukacyjnych (publiczne, prywatne, dotowane przez państwo), we Wspólnocie Madrytu, gdzie jego studenci mogą realizować swoje docelowe.
  • Od roku akademickiego 2013-2014 studenci Wczesna edukacja i studenci edukacji podstawowej może wykonywać swoje intensywne staże rok 4 (pięć tygodni) z europejskiego centrum edukacyjnego (Irlandia, Francja, Włochy, Belgia).

W latach akademickich 2013-2014 i 2014-2015, The Comillas wczesnym dzieciństwie i podstawowe programy edukacyjne uczestniczą w Comenius Regio [2013-1-IT2-COM13-52394], programu ze środków Unii Europejskiej, którego celem jest analiza i poprawy praktyki pedagogiczne przyszłych nauczycieli. Jak również organów z regionu Brescia, Włochy (Istituto Comprensivo Bagnolo Mella, Università Cattolica del Sacro Cuore, Comune di Brescia), organów hiszpańskich biorących udział w tym projekcie to Generalna Dyrekcja Poprawa Jakości Nauczania Wydziału Edukacji, Młodzieży, i Sportu z dnia Wspólnoty Madrytu i szkoły publicznej Federico García Lorca (Alcobendas).

Dotacje i pomoc finansowa

Uniwersytet, jako instytucja Kościoła katolickiego poświęconej wszystkich członków społeczeństwa, oferuje szereg stypendiów i pomocy finansowej dla swoich studentów, aby pomóc w kosztach badań i zapewnienie równych szans w oparciu o indywidualne potrzeby każdego ucznia.

Pomoc ta pochodzi bezpośrednio od Uniwersytetu, z wpłat dokonywanych przez Fundację Comillas-ICAI Uniwersyteckiego Funduszu kościelnych dotacjom nieautonomicznym fundament dla kandydatów do kapłaństwa oraz od innych organizacji i osób prywatnych.

Uniwersytet oferuje własną pomoc finansową Stopnia studentów licencjackich o ograniczonych zasobach, w postaci częściowego obniżenia czesnego.

Studenci z Uniwersytetu mają prawo do takich samych świadczeń jak innych hiszpańskich studentów w zakresie ubezpieczeń szkolnych, urzędowych dotacji i innych dotacji.

Comillas oferuje programy licencjackie dla studentów rozpoczynających naukę na wyższym poziomie. Oferujemy także studia podyplomowe dla absolwentów i profesjonalistów.

Kariera i perspektywy akademickie

  • Kończenie podwójny stopień w edukacji wczesnoszkolnej i Edukacji Podstawowej umożliwia studentom pracować jako nauczyciele w fazie wczesnego dzieciństwa i edukacji podstawowej, zarówno w placówkach publicznych, a te dotowane przez państwo i prywatnych.
  • Absolwenci z tytułem licencjata w edukacji wczesnoszkolnej i Edukacji Podstawowej w Comillas będzie szczególnie przygotowani do konfrontacji problemów i wyzwań wynikających z edukacji dwujęzycznej, wprowadzenie technologii informacyjnych i komunikacyjnych w życiu szkolnym, włącznie dbałość o różnorodność, współpracy otwartość szkół dla rodzin i ich kontekście terytorialnej i społecznej oraz efektywnego uczenia się kluczowych tematów instrumentalnych
  • Program ten stopień umożliwia studentom wejść regulowanego zawodu wczesnej edukacji iw szkole podstawowej nauczanie, zgodnie z przepisami prawa w miejscu.
  • Wysoki poziom znajomości języka angielskiego i kwalifikacji do nauczania w języku angielskim.

Trainning DLA nauczania dwujęzycznego

Dual stopni od Comillas pozwala uzyskać stężenie "języka angielskiego jako języka obcego", który pozwala uczyć angielskiego we wczesnym dzieciństwie i szkołach podstawowych.

Profil po ukończeniu

Absolwenci w edukacji wczesnoszkolnej (0-6 lat) są uprawnieni do wykonywania zawodu nauczyciela w placówkach publicznych (po badaniu publicznej), te dotowane przez państwo, jak również szkoły prywatne, w Hiszpanii i we wszystkich krajach członkowskich UE. Ponadto, mogą one być wykorzystywane w pracy związanych z Wykształcenie: kierownika lub nauczyciela na placach zabaw, asystent hiszpańskiego rozmowy w ośrodkach zagranicznych (wezwany przez Ministerstwo Edukacji), specjalista w redakcyjnych edukacyjnej, nauczyciela języka angielskiego, nauczyciel w akademii organizacjami pozarządowymi, jak również wychodząc one's własnych centrów kindergartner / przedszkola.

Z drugiej strony, Absolwenci szkół podstawowych (6-12 lat) są uprawnieni do wykonywania zawodu nauczyciela w placówkach publicznych (po badaniu), osoby publiczne dotowane przez państwo, jak również szkół prywatnych, w Hiszpanii oraz we wszystkich krajach członkowskich UE , Stopień umożliwia absolwentom do nauczania wszystkich przedmiotów z okresu, z wyjątkiem muzyki lub wychowaniem fizycznym.

Ponadto, mogą one być stosowane w zawodach związanych z edukacją: Asystent hiszpańskiej rozmowy w ośrodkach zagranicznych (wezwany przez Ministerstwo Edukacji), specjalista w redakcyjnych edukacyjnej, nauczyciela języka angielskiego, nauczyciel w akademii organizacjami pozarządowymi, etc.

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski
  • Język hiszpański
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2019
Duration
Czas trwania
5 lat
W pełnym wymiarze godzin
Locations
Hiszpania - Madrid, Community of Madrid
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2019
Hiszpania - Madrid, Community of Madrid
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą