Dyplom z zarządzania marketingowego
IPAM
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Lisbon, Portugalia
Języki
Portugalski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
6 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Ten stopień ma na celu rozwinięcie niezbędnych umiejętności do roli w marketingu.
W trakcie kursu studenci realizują projekty we współpracy z firmami, odpowiadają na rzeczywiste wyzwania biznesowe, uczestniczą w krajowych i międzynarodowych konkursach marketingowych IPAM , uczęszczają na zajęcia prowadzone przez firmy i odwiedzają niektóre organizacje, aby poznać profesjonalną rzeczywistość menedżera Marketingu.
Studenci mają również możliwość przygotowania się do certyfikatów z marketingu cyfrowego: Hubspot, Google, Facebook, Instagram, Linkedin, co pozwala im wchłonąć tak fundamentalną dziś dziedzinę marketingu.
Firmy
85% jednostek programowych opiera się na rozstrzyganiu rzeczywistych przypadków firm krajowych lub międzynarodowych. To wyjątkowa okazja, aby w praktyce wykorzystać zdobyte na zajęciach podstawy teoretyczne.
W ostatnich edycjach Degree studenci mieli okazję współpracować z renomowanymi markami, takimi jak: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Aga Khan Foundation, Casa Ronald McDonald Foundation, Google, H3, IKEA Matosinhos, Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI i inne.
Doświadczenie międzynarodowe
IPAM protokoły współpracy z ponad 50 międzynarodowymi instytucjami edukacyjnymi, co umożliwia studentom podjęcie międzynarodowej mobilności na kontynencie europejskim lub poza nim.
Rekrutacja
Program
Zapoznaj się ze strukturą programu nauczania – Stopień z zarządzania marketingowego – Lizbona i Stopień z zarządzania marketingowego – Porto
I semestr
- Podstawy marketingu
- Badania i metody badawcze
- Język biznesowy i prezentacja
- Kultura, ideologia i rynek
- Podstawy zarządzania
Drugi semestr
- Marketing
- Ekonomia firmy
- Zachowania konsumentów
- Opisowe statystyki
- Laboratorium Marketingu i Konsumentów A
3 semestr
- Zarządzanie komunikacją
- Badania rynku
- Zarządzanie produktem
- Ekonomia i biznes międzynarodowy
- Metody prognozowania
4. semestr
- Zachowań organizacyjnych
- reklama
- Zarządzanie cenami
- Rachunkowość zarządcza
- Laboratorium Marketingu i Konsumentów B
5. semestr
- Dynamika grupy i animacja
- Zarządzanie kanałami dystrybucji
- Zarządzanie sprzedażą
- Zarządzanie finansami
- Plan marketingowy
6 semestr
- Zachowanie związane z kupnem i sprzedażą
- Systemy informacyjne
- Zarządzanie ludźmi
- Staż w dziale marketingu lub konsumenckim
Galeria
Możliwości związane z karierą
Firmy — dyplom z zarządzania marketingowego — Lizbona
Około 85% jednostek programowych opiera się na rozwiązywaniu problemów marketingowych dla firm krajowych lub międzynarodowych.
Jest to wyjątkowa okazja, aby zastosować w praktyce, w realnym kontekście, podstawy teoretyczne zdobyte na zajęciach.
W ostatnich edycjach Studium studenci mieli okazję pracować z renomowanymi markami takimi jak: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI i innych.
- Dział marketingu
- Dyrektor handlowy
- Media społecznościowe i funkcje sprzedaży w mediach społecznościowych
- Zarządzanie produktami/usługami/rynkiem;
- Zarządzanie marketingiem handlowym, marketingiem bezpośrednim, merchandisingiem;
- Odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną w organizacjach;
- Role sprzedażowe, takie jak Account Management lub Account Executive
- Marketing internetowy / handel elektroniczny;
- Asystent marketingowy,
- Asystent ds. komunikacji i wizerunku;
- Wydarzenia
- Technik ds. badań rynku;
- Odpowiedzialny za relacje konsumenckie.
Partnerzy – dyplom z zarządzania marketingowego – Porto
85% jednostek programowych opiera się na rozwiązywaniu rzeczywistych spraw z firm krajowych lub międzynarodowych. Jest to wyjątkowa okazja, aby zastosować w praktyce, w realnym kontekście, podstawy teoretyczne zdobyte na zajęciach.
W ostatnich edycjach Studium studenci mieli okazję pracować z renomowanymi markami takimi jak: AKI, Arcadia - Casa de Chocolate Porto, Chicco, Kidzania, Fidelidade, Fundação Aga Khan, Fundação Casa Ronald McDonald, Google, H3, IKEA Matosinhos , Leroy Merlin, McDonald's, Oceanário, Rock in Rio, SONAE, Staples, Starbucks, TVI i innych.
- Zarządzanie produktem / usługą / rynkiem
- Dyrektor Marketingu
- Dyrektor handlowy
- Role sprzedażowe, takie jak Account Management lub Account Executive
- Media społecznościowe i funkcje sprzedaży w mediach społecznościowych
- Marketing internetowy / handel elektroniczny
- Asystent marketingowy
- Asystent komunikacji i wizerunku
- Technik badań rynku
- Odpowiedzialny za relacje z klientami
- Marketing handlowy, marketing bezpośredni i zarządzanie merchandisingiem
Referencje studentów
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z globalnego zarządzania marketingowego
- Valencia, Hiszpania
Licencjat z mediów cyfrowych i marketingu
- Iserlohn, Niemcy
- Hamburg, Niemcy + 1 jeszcze
BA (z wyróżnieniem) w zarządzaniu marketingowym
- Kuala Lumpur, Malezja