Read the Official Description

Co oczywiście o Międzynarodowy Fashion Marketing?

Jest to kurs, który koncentruje się na działalności w branży mody. Głównym celem programu jest rozwój głębszego poznania i zrozumienia zasad marketingu mody w kontekście międzynarodowym i umożliwienia jednostkom stosować zasady produkcji mody w środowisku marketingu globalnego. Oczywiście równoważy zarówno praktycznych umiejętności biznesowych i zarządzania z akademickiej dyscypliny analitycznej.

Kurs składa się z następujących modułów:

  • Strategii firmy i branży mody: To urządzenie bada techniki i procesy strategii globalnych środowisk branżowych związanych z modą.

  • Moda Marka Zarządzania i Komunikacji: Moduł ten krytycznie ocenia rolę brandingu i komunikacji w obrębie kontekście mody

  • Fashion Buying & Merchandising: Jednostka ta będzie rozwijać zrozumienie praktyk wymaganych w ramach skupu i merchandisingowych ról i ich stosunku do obrotu.

Semestr dwóch modułów:

  • Symulacje biznesowe dla branży mody: Studenci będą uczyć się, jak wdrożyć, przeglądu i oceny strategii biznesowych, celów i decyzji w zakresie zarządzania w środowisku globalnym rynku.

  • Moda Event Management: Studenci będą uczyć się, jak przekazywać udanej imprezy mody w branży marketingu międzynarodowej mody.

  • Zarząd Międzynarodowego marketingu mody: Jednostka ta będzie obejmować politykę marketingu mody i zarządzania w środowisku międzynarodowym.

Każdy moduł jest oceniany przez dwóch zadań, które są oparte na scenariuszach przemysłu

See 13 more programs offered by The Manchester College »

Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Wrześ. 2019
Duration
1 rok
W pełnym wymiarze godzin
By locations
By date
Data początkowa
Wrześ. 2019
Application deadline

Wrześ. 2019