Kariera w Senior Concept artysty Specjalizujący się w rzeźbieniu i animacji

Informacje ogólne

Liczba dostępnych lokalizacji: 3
Przeczytaj więcej o tym programie na stronie internetowej szkoły

Opis programu

Ilustracja koncepcyjna

Czy chciałbyś pracować w branży filmowej lub gier wideo? Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak ekscytująca byłaby praca dla świetnej firmy ilustracyjnej? Tutaj poznasz wszystkie techniki profesjonalistów, klucze i ich sztuczki. Nauczymy Cię wiedzy technicznej, aby przenieść swoją sztukę na wyższy poziom oraz jak projektować fantastyczne, prawdziwe lub fikcyjne światy, które później staną się małymi lub dużymi produkcjami filmowymi, telewizja, gry wideo itp. Twoja wyobraźnia nie ma granic, odkryj, jak skoncentrować swój talent na przyszłym zawodzie.

Animacja postaci

Od „Podstaw animacji”, przez „Mechanikę ciała”, aż po „Działanie”, ten Magister da ci wiedzę, aby nie tylko uczynić swoje postacie prawdziwymi, a nawet, co ważniejsze, wiarygodnymi. Wykorzystując obecne techniki i narzędzia z branży, poznamy sztukę animacji.

Student pozna wewnętrzne struktury i procesy produkcyjne firm audiowizualnych koncentrujących się na kinie animacji, grach wideo i reklamie. Zakończy swoje szkolenie akademickie rolką swojej najlepszej pracy animacyjnej wykonanej podczas studiów magisterskich, która będzie jego listem wprowadzającym, aby wejść do branży i tym samym zdobyć pierwszą pracę jako animator postaci.

Sculpting Extreme

Dowiedz się, jak pracować w trybie „Rzeźbienie”, aby tworzyć najbardziej złożone i szczegółowe modele 3D na rynku. Nauczysz się projektować i modelować postacie dla różnych sektorów 3d. Poznasz anatomię człowieka i jej techniki rzeźbiarskie. Od wstępnego pomysłu po rzeźbę, szczegółowość, fakturę i wdrożenie. Wszystko to dotyczyło różnych stylów. Cartoon, realistyczne, kreatywne stworzenie i dowolna postać, jaką możesz sobie wyobrazić, używając wszystkich technik i tajemnic branży.

Dowiesz się, jak używać Zbrush dogłębnie i łączyć go z innymi pakietami 3D, wdrażając potęgę tworzenia wykładniczo.

dancing dave minion, minion tim, despicable me

Sylabus: Moduł ilustracji sztuki koncepcyjnej

fundament

1. miesiąc

  • Wprowadzenie do Photoshopa
  • Podstawowe kształty geometryczne
  • Podstawowe zasady światła
  • Rodzaje światła i cienia
  • Podstawy perspektywy (1 PF)
  • Podstawowa anatomia
  • Materiały: podstawowe

2. miesiąc

  • Wartość (skala szarości)
  • Materiały: półprodukty
  • Podstawowa anatomia
  • Podstawy perspektywy (2PF)
  • Proporcje
  • Złożone kształty geometryczne

3. miesiąc

  • Podstawy perspektywy (3PF)
  • Podstawowa anatomia
  • Pojazdy i złożone obiekty w perspektywie

4. miesiąc

  • Zaawansowana perspektywa (1 PF, 2 PF, 3 PF)
  • Scenariusze i kąty kamery
  • Światło i cień

5. miesiąc

  • Zaawansowana anatomia
  • Teoria kolorów
  • Materiały: zaawansowane
  • Malarstwo pejzażowe
Art Concept

6. miesiąc

  • Zaawansowana anatomia
  • Wyszukaj referencje i generuj pomysły
  • Tworzenie miniaturek (thumnails)
  • Jak tworzyć własne pędzle i niestandardowe kształty
  • Skład, prawo trzecich
  • Projektuj poprzez sylwetki
  • Projektowanie rekwizytów

7 miesiąc

  • Zaawansowana anatomia
  • Projekt wnętrza i nadwozia
  • Środowiska i tła dla gier wideo
  • Projektowanie broni
  • Techniki fototeksturowania i matowania

8 miesiąc

  • Projektowanie postaci za pomocą sylwetki
  • Badanie znaku przez linię
  • Strategia warstw w Photoshopie
  • Przepustka okluzji
  • Odwróć się wokół postaci

9. miesiąc

  • Zaawansowana anatomia
  • Działanie
  • Wyrażenia
  • Układ

Agenda: Sculpting Extreme Module

1. miesiąc
  • Prezentacja Mistrza i jego działania.
  • Tworzenie postaci teorii stosowanej
  • Profil psychologiczny naszej postaci
  • Z Brush: Inicjacja - ćwiczenie.
  • Sculpt 1: skull.
  • Anatomia: proporcje ludzkiego ciała.
  • Rysunek: Zapewnij i dopasuj.
  • Anatomia: ludzki tułów
  • Pędzel Z: metodologia pracy etapowej.
  • Rysunek: tułów człowieka
  • Sculpt 2: The Human Torso
  • Anatomia: kończyny górne
  • Pędzel Z: optymalizacja i zasoby sprzętowe
  • Rysunek: kończyny górne
  • Sculpt 3: Upper Extremities
  • Dostawa: 2. rata realistycznej propozycji postaci Zadania z poprzedniego tygodnia
  • Anatomia: ręce
  • Pędzel Z: techniki rzeźbiarskie
  • Rysunek: ręce
  • Sculpt 4: ręce
  • Dostawa: 3. i ostatnia realistyczna propozycja postaci oraz zadania z poprzedniego tygodnia
2. miesiąc
  • Anatomia: ręce
  • Pędzel Z: Blokowanie kulek Z i innych technik
  • Rysunek: ręce
  • Sculpt 5: ręce
  • Anatomia: kończyny dolne
  • Pędzel Z: techniki rzeźbiarskie.
  • Rysunek: dolne końce
  • Sculpt 2: Lower Extremities
  • Anatomia: stopy
  • Pędzel Z: rzut, warstwy i zmiany kształtu
  • Rysunek: stopy
  • Sculpt 2: Stopy
  • Anatomia: kobiecy tułów
  • Pędzel Z: techniki rzeźby, projekcja, warstwy i zmiany kształtu
  • Rysunek: kobiecy tors
  • Sculpt 2: Kobiecy tors
3. miesiąc
  • Anatomia: ludzka głowa
  • Pędzel Z: narzędzie Retopology
  • Rysunek: ludzka głowa
  • Sculpt 5: Ludzka głowa
  • Anatomia: portret i rozsądne podobieństwa
  • Pędzel Z: tworzenie UV
  • Rysunek: portret i uzasadnione podobieństwa
  • Sculpt 2: Portret i rozsądne podobieństwa
  • Teoria: techniki włosów
  • Pędzel typu Z: skóra i szczegóły podskórne, pory, przebarwienia, żyły i blizny
  • Cudowny projektant: koncepcje
  • Sculpt 2: modelowanie włosów i zamków
  • Teoria: Tkaniny i odzież
  • Pędzel Z: techniki pieczenia
  • Pędzel Z: techniki ekstrakcji i modelowania technik włosów i włókien
  • Cudowny projektant: wzory i symulacje
  • Sculpt 2: rzeźb tkaniny
4. miesiąc
  • Zastosowana teoria tworzenia postaci z kreskówek
  • Malarz substancji: inicjacja
  • Sculpt 5: Blokowanie
  • Cudowny projektant: Personalizacja naszych modeli.
  • Zastosowana teoria Tworzenie postaci z kreskówek, język wizualny.
  • Sculpt 5: Blokowanie
  • Cudowny projektant: Engarment i morferzy
  • Modelowanie wielokąta 3d Max
  • Koncepcje niskiej wielokąta
  • Retopologia w 3D Max
  • Retopologia w Mayi
  • Retopologia w Blenderze
  • Rozpakuj uvw 3D Max
5. miesiąc
  • Malarz substancji: techniki pieczenia i teksturowania
  • Wieloboczne modelowanie twardej powierzchni
  • Modelowanie rekwizytów
  • Modelowanie pojazdów
  • Malarz substancji: techniki teksturowania
  • Podstawowa konfiguracja i postawa postaci
6. miesiąc
  • Malarz substancji: techniki pieczenia i teksturowania
  • Wieloboczne modelowanie twardej powierzchni
  • Modelowanie rekwizytów
  • Modelowanie pojazdów
  • Malarz substancji: Techniki teksturowania Postacie Maluj ręcznie
  • Przeglądarka pazurczaków: inicjacja
  • Wdrożenie w przeglądarce Marmoset Viewer
  • Modelowanie środowiska
  • Modelowanie proceduralne
  • Modelowanie rekwizytów dla środowiska
  • Drzewa, skały i ruiny
7 miesiąc
  • Techniki pieczenia w Xnormal
  • Wieloboczne modelowanie twardej powierzchni
  • Modelowanie rekwizytów
  • Modelowanie pojazdów
  • Malarz substancji: Techniki teksturowania Rekwizyty do malowania ręcznego
  • Marmoset Viewer Lighting
8 miesiąc
  • Marmoset Viewer Piec i animacja
  • Marmozeta render
  • Modelowanie środowiska
  • Modelowanie proceduralne
9. miesiąc
  • Marmoset Viewer Piec i animacja
  • Marmozeta render
  • Informacje zwrotne na temat końcowych projektów
  • Skupienie i wskazówki dotyczące osobistej rolki
  • Postprodukcja w Photoshopie i efekty końcowe
  • Ostateczna dostawa Master

Agenda: Moduł animacji postaci

1. miesiąc

Wprowadzenie do animacji w Mayi

Zasady animacji

W tym pierwszym miesiącu dowiemy się, co jest konieczne, aby zrozumieć interfejs programu, z którym będziemy pracować na tym kursie: Maya.

Złamiemy rękę, rozwiązując wątpliwości, takie jak to, co implikuje animacja, jaka jest podstawowa rola animatora w branży i ustanowimy odpowiedni harmonogram prac, który pomoże nam w małych ćwiczeniach z dwunastoma zasadami animacji:

  • Rozciągnij i skurcz
  • Oczekiwanie
  • Czasy działań
  • Łuki animacyjne
  • Piękno postaci
  • Przesada
  • Solidne pozy
  • Wtórne działanie
  • Hamowanie i przyspieszenie lub stopniowanie
  • Inscenizacja
  • Bezpośrednie działanie i pozowanie do pozowania
  • Działanie kontynuowane i działanie nakładające się
2. miesiąc

Wprowadzenie do anatomii

Podstawą do stworzenia dobrej pozy jest zrozumienie ciężaru ludzkiego ciała.

Zobaczymy rysunek anatomiczny, całkowicie analityczny. Będziemy dobrze rysować w języku tradycyjnym lub cyfrowym, w zależności od wygody studenta.

Miesiące 3 i 4

Realistyczna animacja i inicjacja mechaniki ciała

Zaczniemy od mechaniki ciała, mechaniki ciała ludzkiego, od zrozumienia, w jaki sposób łuki poruszają się i płyną. Zadamy sobie pytania takie jak waga ciała, masa, ruch.

Przetłumaczymy to wszystko na język 3D.

Następnie wykorzystamy wiedzę z poprzedniego miesiąca i połączymy mechanikę ust i mechanikę ciała, aby zrobić miejsce dla pełnej realistycznej animacji.

5. miesiąc

Storyboard

Po zapoznaniu się z dwunastoma zasadami animacji skupimy się na stworzeniu dobrego przedprodukcji: zrozumieniu planów, wiedzy, jak je zastosować, zrozumieniu tego, co chcemy powiedzieć i jak to zrobimy. Narysuj pozy naszych postaci i naucz się je podkreślać. Wspólnie przestudiujemy sceny filmowe.

6. miesiąc

Lipsync i aktorstwo

W tym miesiącu skupimy się na wyrażeniach i dialogach. Będziemy badać, jak wyrażają się nasze postacie i jakich fonemów musimy używać, aby korzystać z audio.

Rozumiemy, jak twarz działa na poziomie anatomicznym i jak stosować zasady animacji w dialogach, zwrotach i ludzkich ekspresjach.

  • Studium emocji
  • Oczy
  • Centrum zainteresowania
  • Zachowanie
7 miesiąc

Animacja animowana

Zobaczymy, co odróżnia ruch od postaci realistycznej do postaci z kreskówki. Zrozumiemy przesadę, jaką to powoduje, morfologię postaci z kreskówek, ponieważ niekoniecznie muszą nią rządzić rzeczywiste prawa fizyczne: mogą być wykonane z mięsa, ale także z gumy lub skały, a to musi znaleźć odzwierciedlenie w ich masie.

Zobaczymy, czego się nauczyliśmy za 3, 4 i 5 miesięcy i dodamy więcej informacji.

8 miesiąc

Czteroosobowa animacja

Jak animować czworonogi to złożone zadanie, ponieważ nie mają one takiej samej morfologii jak dwunożne, w tym miesiącu będziemy traktować je osobno, stosując techniki z poprzednich miesięcy i wykorzystując je na naszą korzyść, dzięki czemu uczeń Naucz się ekstrapolować ruch nie tylko na poczwórne, ale na cokolwiek.

Felines / psy / koniowate.

9. miesiąc

Interakcja między 2 lub więcej postaciami

Wykorzystując wszystko, czego nauczyliśmy się w całym mistrzu, zaplanuj scenę między dwoma lub więcej postaciami:

  • Kto ma akcję
  • Jaka jest twoja motywacja
  • Dokąd idziesz
  • Jak druga postać wzmacnia aktywną postać

132618_pexels-photo-264905.jpeg

Moduł akceleratora

Przedprodukcja projektu

  • Budowa rurociągu projektu
  • Układanie rurociągów za pomocą strzelby
    • Śledzenie zadań
    • Zoptymalizuj wykres Gantta
    • Parametryzacja produktywności
    • Przydział czasu i kamienie milowe zespołu
    • Śledzenie faz produkcji
    • Połączenie z chmurą Desktop Experience osobiście i online
    • Wizualizacja projektu online
    • Zarządzanie udziałami
    • Informacje zwrotne na ekranie
    • Przegląd wielozadaniowości
    • Zmniejszenie niepewności w analizie wydajności
  • Uczenie się metodologii SCRUM
Produkcja
  • Obliczanie kalendarza
  • Wskaźniki wykonalności
  • Testowanie
  • Zapewnienie jakości
  • Boisko do gry
  • Plan marketingowy
Uruchom - przed uruchomieniem
  • Ocena rynku dla dat wyjazdu
  • Przygotowanie do uruchomienia
  • Przygotowanie boiska
  • Prezentacja na wydarzeniach
  • Sąd prezentacji projektu
  • Prezentacja dla publiczności

Nauczyciele z prawdziwym doświadczeniem

Najlepsi nauczyciele

Jose Mas

  • Główny animator w Ilion Animations Studios
  • Jose Mas, główny animator postaci w Ilion Animation Studios, pracuje w branży animacyjnej od ponad 18 lat. Muf, Keytoon, Kandor, Sony, Mac Guff, Ilion ... wszystko to pomogło mi być profesjonalistą, a co ważniejsze osobą, którą jestem dzisiaj.

Anfrank Ponce

  • Animator postaci 3D
  • Pracował w Baraboom! animowanie dinozaurów dla Felix & Paul Studios w ramach promocji „Jurassic World - Blue”, 3D VR. Pracował nad post wizualizacją animowanych postaci w filmie „Dziadek do orzechów i cztery królestwa” dla Walta Disneya. Współpracował w spotu reklamowym „Space clones!”, Dla Funko Pop!,. Pracował w Paryżu przy Illumination MacGuff, animując postacie do filmów krótkometrażowych dla Minions i The Grinch.

Jorge Momparler

  • Artysta koncepcyjny w Gameloft
  • Artysta koncepcyjny i ilustrator. Pracował nad dziesiątkami projektów gier wideo i producentów kalibru GAMELOFT. Był ilustratorem okładek i obrazów wewnętrznych dla komiksów, ConceptArtist i kierownikiem tekstur w Magoproductions dla serialu animowanego „The Flying Squirrels”.

Andros Martínez

  • Starszy artysta koncepcyjny
  • Pracowałem jako artysta marketingowy w studiach mobilnych i niezależnych Steam jako „Feral Fury”, pracowałem jako instruktor w Animschool, pracowałem również przy produkcji filmów dla London Studios. Spędziłem miesiąc w Toronto jako staż w Imaginism Studios, otrzymując mentoring od takich osób jak Bobby Chiu, Key Acedera i Alvin Lee.

Angel Rams

  • Niezależny ilustrator i rysownik
  • Nazywam się Ángel Rams Figueroa, urodziłem się w Walencji, w Hiszpanii, w 1982 roku. Chociaż mam dyplom inżyniera budowlanego, moją prawdziwą pasją była zawsze sztuka. Przez kilka lat uczył mnie profesjonalny artysta komiksowy, a potem sam się uczyłem. Moje doświadczenie zawodowe związane było z ilustracją, komiksami, scenografią dla hoteli, parków wodnych, architekturą tematyczną.

Juan Antonio Valverde

  • Artysta koncepcyjny, wizualny i fabularny
  • Ukończył studia plastyczne na Politechnice w Walencji (UPV), w 2005 r., Z tytułem Profesjonalnego Szkolenia 2 w programowaniu systemów komputerowych i magistrem projektowania graficznego, Juan Antonio rozwija swoją działalność zawodową jako wolny strzelec w zakresie ilustracji i projektowania graficznego na rok 2012. Miał okazję wystawić swoje prace 5 razy w swoim rodzinnym mieście (Walencja), a także jako gość w Animazing Gallery w Nowym Jorku (USA), w Rodez (Francja), w okolicy średniowiecznego zamku Belcastel.

Rafa Costa

  • Generalista 3D w Elite 3D
  • Artysta 3D i artysta koncepcyjny.
  • Od 2003 roku pracuje dla agencji reklamowych, studiów projektowych i firm architektonicznych.
  • Brał udział w różnych projektach, takich jak: wydarzenia, filmy korporacyjne, teledyski, programy telewizyjne, filmy dokumentalne, filmy, reklamy i gry wideo, takie jak BattleField 4, Mafia III lub Star Citizen.

Nacho Lapuente

  • Artysta postaci w Elite 3D
  • Specjalizacje: Cyfrowe rzeźbienie, Renderowanie, Skóra, Włosy, Tkaniny, Teksturowane, Animacja, Zbrush, VRay, MentalRay, Marmoset Toolbag 2, Unreal Engine 4.
  • Pracował przy projektach takich jak Call of Duty Infinite Warfare czy Hitman.

Hector godoy

  • Starszy animator w Blue Sky Studios
  • Héctor Godoy rozpoczął działalność w świecie animacji 3D, gdy wciąż pełzał po ziemi. Jego kariera przeszła od produkcji krajowych z Filmax Animation do Senior Animator w Blue Sky Studios (Ice Age, Robots, Rio, Epic).

Odkryj nasz wyjątkowy program akceleratora

W ubiegłym roku będziesz cieszyć się naszym 9-miesięcznym programem akceleracyjnym, który oferuje porady i szkolenia niezbędne do rozwoju wszelkiego rodzaju projektów przedsiębiorczych. Skorzystaj z naszej wiedzy i wszystkich naszych udogodnień. Zakończ szkolenie udanym projektem i profesjonalną szpulą demo.

Pracuj w prawdziwym studio

W ciągu 9 miesięcy działania akceleratora będziesz pracować nad prawdziwym projektem, projektem z jego celami, harmonogramem, terminami jak w prawdziwej firmie produkcyjnej. Będziesz wiedział, jak pracować w studiu gier wideo lub filmowym, wykonując prawdziwy projekt, swój projekt.

Twój własny startup

Chcesz opracować własny projekt? Jeśli masz tutaj dobry pomysł, możesz go zrealizować. Jeśli nie, zawsze możesz dołączyć do wielu pomysłów, które sami proponujemy i wdrażamy, zarówno jako grafik, modelarz, programista itp.

Prawdziwi wydawcy

Głównym celem jest ujrzenie światła przez projekty. Z tego powodu mamy różne systemy finansowania, dystrybucji i promocji, takie jak PlayStation Talents, które finansują projekty o wartości do 200 000 EUR

Profesjonalny nadzór

Ponieważ wiemy, że praca sama i bez nadzoru jest trudna. Dlatego uczniowie akceleratora będą liczyć od pierwszego dnia z pomocą naszych nauczycieli i specjalistów, którzy będą nadzorować i zapewniać stałą pomoc w rozwoju projektu.

Niestandardowe instalacje

Praca w domu jest bardzo wygodna, ale nie jest owocna, wszyscy to wiemy. W naszych obiektach będziesz pracować ze swoim zespołem w profesjonalnym środowisku, z salą konferencyjną, pokojem gier, urządzeniami do żywności / napojów i wszystkimi usługami firmy w tym sektorze.

Zespół multidyscyplinarny

Będziesz pracował z bardzo różnymi studentami kariery. Eksperci od gier wideo, projektowania gier, programowania, modelowania 3D, animacji, kina, koncepcji, wszyscy pracują jako zespół tworzący link do przyszłych projektów i pomysłów.

Oferty pracy

Zadbamy o osobiste wyszukiwanie ofert pracy i zarządzanie nimi, które mogą pasować do sytuacji i preferencji naszych studentów, zarówno w kraju, jak i za granicą.

Kołowrotek demonstracyjny

A wszystko po to, abyś miał profesjonalną szpulę demo, konkretną szpulę do pracy, którą chcesz rozwijać, którą możesz dołączyć do listu motywacyjnego lub wznowić, co zapewniamy, że otworzysz wszystkie drzwi do swojej przyszłości zawodowej.

Zarejestruj się za darmo w naszym wirtualnym kampusie

Najbardziej zaawansowany kampus na świecie

Jesteśmy jedyną szkołą, która otworzyła nasz kampus na cały świat. Tysiące ludzi, bez względu na to, czy studenci, czy nie, codziennie uzyskują dostęp do naszego intranetu, aby oglądać filmy wideo, samouczki, wykłady, pokazy, przeprowadzać misje i ogólnie komunikować się z innymi studentami i specjalistami z branży. Cały wirtualny świat czeka na Ciebie z nieskończonymi możliwościami.

  • Stwórz swój awatar
  • Dostosuj swój pokój
  • Szkolenie zawodowe
  • Awansuj
  • Porozmawiaj z kolegami z klasy
  • Konferencje i seminaria internetowe
  • Ćwiczenia i prace domowe
  • Filmy HD
Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post ... Czytaj więcej

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post-Production, Viral Video, Short Film, Fashion Films and Web ). With more than 3 million hours of training, our methodology, a pioneer at the international level, allows us to find work in the most important top studios on the planet. Pokaż mniej
Los Angeles , Walencja , Walencja + 2 Więcej Mniej