Kariera w reżyserii seniorów - Specjalizacja w malowaniu matowym i efektach wizualnych

Informacje ogólne

Liczba dostępnych lokalizacji: 3
Przeczytaj więcej o tym programie na stronie internetowej szkoły

Opis programu

Kino cyfrowe

Celem tego Mistrza jest, abyś został specjalistą lub artystą w reżyserii i tworzeniu filmów kinowych w formacie cyfrowym. Misją jest stworzenie profesjonalnego filmu krótkometrażowego z efektami wizualnymi, przy użyciu profesjonalnych kamer na chromowanym zestawie, i doświadczenie tego od samego początku aż do procesu postprodukcji.

VFX z Houdini

Ze wszystkich programów wykorzystywanych w efektach wizualnych nie ma wątpliwości, że Side FX Houdini zajmuje pierwsze miejsce. Ze względu na swój proces tworzenia modelu, jego szybkość i liczbę zintegrowanych opcji (cząstki, ubrania, włosy, wybuchy, masy, zniszczenia itp.), Houdini jest synonimem zatrudnienia, tysiące ofert pracy publikowane są codziennie, ponieważ Zapotrzebowanie na artystów VFX, którzy dominują w Houdini, jest bardzo duże, szczególnie w Top Studios, takich jak Pixar, Disney, ILM, Lucas Films i Weta.

Matowe Malowanie

Naucz się technik Photo Bash i malowania matowego z niezbędnych podstaw artystycznych, takich jak kolor, fotografia, oświetlenie lub kadrowanie, aby skutecznie je stosować, jednocześnie ucząc się oprogramowania, które pozwoli Ci generować własne treści.

132611_pexels-photo-1117132.jpeg

Agenda: Moduł kina cyfrowego

Ecnicismos I - 1. miesiąc
  • Kodeki
  • 8-16-32 bitów
  • Pojemniki
  • Paskowanie
  • Krzywe
  • Aparaty cyfrowe kontra analogowe aparaty kinowe - Aparaty cyfrowe kinowe kontra lustrzanka cyfrowa
  • Różnice optyki w zdjęciach, filmach i kinie
  • Optyka kołowa a optyka anamorficzna (boke, flara)
  • Różnica między czujnikami liniowymi a logami vs czujnikami RAW
  • Korzystanie z Blackmagic
  • DaVinci Resolve do klasyfikacji kolorów

Ćwiczenie: Strzelanie i stopniowanie kolorów samolotów przy użyciu technik wyuczonych na zajęciach.

Analiza filmu - miesiąc 1
  • Świat kina
  • Krótka historia kina
  • Czytanie interpretacji skryptu
  • Wystawa skryptu
  • Praca z aktorami
  • Opowiadanie
  • Analiza płaszczyzny do płaszczyzny
  • Tworzenie scenariuszy
  • Dźwięk, kolor i światło, zastosowania i kształty.
  • Aktorzy i zespół techniczny

Ćwiczenie: Kręcenie i tworzenie narracji kinematograficznej z empirycznym doświadczeniem na zajęciach.

Dane techniczne II - miesiąc 2
  • Toczenie płaszczyzny sekwencji
  • Tworzenie planszy opowieści
  • Oświetlenie, rodzaje i schematy oświetlenia
  • Czytanie skryptu i zakres projektu
  • Potrzeby produkcyjne, optyka, chromas, ruchy
  • Pierwszy budżet gospodarczy, co uwzględnić lub odrzucić

Ćwiczenie: strzelanie i tworzenie StoryBoard

Planowanie - miesiąc 2
  • Toczne płaszczyzny statyczne
  • Toczne samoloty w ruchu
  • Osie, podstawowe zasady kierunku
  • Relacje SCRIPT z zastępcą dyrektora
  • Skrypt techniczny i StoryBoard

Ćwiczenie: strzelanie i tworzenie StoryBoard.

Przedprodukcja - miesiąc 3
  • Projektowanie produkcji
  • Ostateczny budżet filmu krótkometrażowego
  • Tworzenie koncepcji
  • Utwórz Storyboard w 2D i 3D
  • Filmowanie offline
  • Korzystanie z Adobe After Effects do animacji 2D

Ćwiczenie: przedprodukcja i animacja 2D filmu krótkometrażowego.

Przedprodukcja - miesiąc 3
  • Przygotowanie dokumentacji zarządzania
  • Jak wykonać casting. Techniki i rekomendacje
  • Obiektywy i cele reżysera, opowiadanie historii i punkt widzenia
Kierunek aktorów I - miesiąc 4
  • Kierunek aktorów
  • Scena akcji
  • Scena napięcia
  • Kierunek aktorów
  • Scena grozy
  • Kierunek aktorów
  • Scena komediowa

Ćwiczenie: praktyki reżyserskie aktorów

FX Essentials II - miesiąc 5
  • Strzelanie offline - rotoskopia
  • Kluczowanie kolorem
  • Matowe Malowanie
  • Animacja 3D
  • Unreal Engine
  • Korzystanie z Adobe Premiere dla 2D Animatics

Ćwiczenie: filmowanie i podgląd animacji 3D

Reżyseria aktorów II - miesiąc 5
  • Kierunek aktorów II
  • Strzelanie
  • Nadzór FX dla dyrektorów
  • Montaż, miksowanie i klasyfikacja kolorów dla dyrektorów

Ćwiczenie: filmowanie i podgląd animacji 3D.

Produkcja I - 6. miesiąc
  • Ostateczne strzelanie

Ćwiczenie: ostateczne strzelanie do planów.

Mocap - miesiąc 6
  • Przechwytywanie ruchu
  • Wizyta w Lokalizacjach
  • Tematyczne krótkie filmowanie w zespole produkcyjnym
  • Ostateczne strzelanie

Ćwiczenie: kręcenie krótkiego filmu na urządzeniach produkcyjnych.

W każdej praktyce potrzebny będzie dyrektor.

Produkcja II i postprodukcja I - miesiąc 7
  • Ostateczne strzelanie
  • PostPro i montaż
  • Ostateczne zgromadzenie

Ćwiczenie: ostateczne strzelanie do planów.

Produkcja I - miesiąc 7
  • Ostateczne strzelanie

Ćwiczenie: ostateczne strzelanie do planów.

Postprodukcja II i dźwięk - 8 miesiąc
  • PostPro i montaż
  • Gradacja kolorów
  • Klasyfikacja
  • FX
  • Rotoskopy, chromaty i integracje
  • Reprezentacja projektu
  • Parametry renderowania
  • Rozdzielczość ramek
  • Warstwowa reprezentacja
  • Postprodukcja dźwięku

Ćwiczenie: Dostawa filmu krótkometrażowego.

Postprodukcja II i dźwięk - 8 miesiąc
  • PostPro, montaż, gradacja kolorów i mieszanie
  • Premiera filmu krótkometrażowego w kinie
Unreal and Shotgun - miesiąc 9
  • Filmowy z Unreal
  • Stwórz rurociąg produkcyjny za pomocą Shotgun
  • Filmowanie materiału do włączenia z elementami Unreal.
  • Kołowrotek
  • Podział

Agenda: Matte Painting

historia

Aplikacje do malowania matowego i bashowania zdjęć.

Przećwicz: znajdź 6 matowych prac malarskich / Photo Bashment, które Cię zainspirują i które chcesz osiągnąć.

Skład
  • Badanie standardów składu.
  • Studium klasyki
  • Praktyczne zastosowanie kompozycji
  • Podział reguł składu

Sprawdź swoją wiedzę: Przeanalizuj kompozycję 5 klasycznych dzieł.

Kolor
  • Teoria kolorów
  • Koło kolorów
  • Podstawowe kolory
  • Kolory uzupełniające
  • Kolory trzeciorzędowe
  • Badanie palety kolorów
  • Koło kolorów
  • Trójkąt

Przećwicz: wyodrębnij schemat kolorów z 5 klasycznych dzieł.

Perspektywy:
  • Dwie perspektywy zbiegu
  • Trzy perspektywy punktu zbiegu
  • Narracyjne wykorzystanie perspektywy

Przećwicz: Wygeneruj 6 szkiców kompozycji

Fotografia:
  • Podstawowe pojęcia fotografii refleksyjnej.
  • Czas otwarcia migawki
  • Otwarcie przepony.
  • Czułość ISO
  • W okularach.
  • Aberracje obiektywu i ich zastosowanie

Praktyki: fotografia

  • 20 tekstur
  • 10 zwierząt
  • 10 owadów
  • 20 roślin
  • 10 Krajobraz
  • 20 obiektów
  • 20 Makro
  • 10 Portret
Photoshop
  • Zarządzanie plikami
  • Niezbędne narzędzia; pędzel, gumka
  • Ustawienia pędzla
  • Tworzenie pędzli
  • Maski wyboru
  • Bufor klonowania
  • Używanie warstw
  • Tryby mieszania
  • Korekty kolorów
  • Odcień, jasność i nasycenie obrazu
  • Filtry
  • Koktajl
  • Zarys palety kolorów

Praktyki: PHOTOBASH

  • Robot antropomorficzny
  • Robot nietropomorficzny
  • Postać akcji.
  • Pojazdy: asfalt i równiny
  • Pojazdy: terenowe
  • Pojazdy: motocykle
  • Pojazdy: antena aerodynamiczna
  • Pojazdy: kosmos
  • Fantastyczne naturalne miejsce w dzień.
  • Fantastyczne naturalne miejsce w nocy.
  • Krajobraz z ruinami architektonicznymi.
  • Krajobraz z elementami technologicznymi.
  • Dodatkowe radio futurystyczne miasto.
  • Futurystyczne miasto w środku.
  • Dodatkowe średniowieczne miasto radiowe.
  • Średniowieczne miasto w środku.
3D Max
  • Interfejs
  • Zastosowanie geometrii i prymitywów.
  • Modelowanie modyfikatora
  • Splines
  • Modelowanie splajnu
  • Modelowanie wielokąta
  • Modelowanie podziałowe
  • Uws
  • Edytor materiałów
  • Oświetlenie
  • oddać
Pędzel Z
  • Podstawowe pojęcia.
  • Rzeźba modeli organicznych

Przećwicz: dołącz do swojego Matte Painting elementy stworzone przez siebie w 3D.

Po efektach
  • wprowadzenie
  • Zarządzanie plikami.
  • Używanie warstw
  • Tryby mieszania
  • Edytuj właściwości
  • Oś czasu
  • Ceni animację
  • Maski
  • Animowane maski
  • Filtry
  • Korekty kolorów
  • Ustawienia oświetlenia
  • Układy cząstek a materiał alfa.
  • Rotobrush
  • Warstwy 3d
  • Aparaty fotograficzne i oświetlenie
  • Techniki mapowania kamery.
  • Kamera śledząca

Przećwicz: Ożyw 5 oryginalnych obrazów matowych.

Fuzja
  • Metodologia węzłów
  • Ładowarki
  • Podstawowe kompozycje
  • Matowe efekty
  • Efekty atmosferyczne
  • Korekty kolorów
  • Śledzenie kamery
  • Kamera 3D
  • Implementacja elementów 3D
  • Rendering

Przećwicz: Ożyw 5 oryginalnych obrazów matowych.

Music Video behind the scenes with some video and photo equipment.

Agenda: moduł VFX z Houdini

1. miesiąc

Modelowanie proceduralne i tworzenie aktywów

  • Tworzenie skalowalnych i modułowych modeli
  • Modelowanie proceduralne z atrybutów
  • Tworzenie narzędzi dla maji
2. miesiąc

Jak korzystać z atrybutów w Houdini

  • Tworzenie efektów ruchu z atrybutów
3. miesiąc

Dynamiczne niszczenie (Dinamycs sztywnego ciała)

  • Jak modelować do zerwania
  • Metody obliczania symulacji brył organicznych i sztywnych
4. miesiąc

Systemy cząstek

  • Cząstki dla efektu ruchu
  • Cząstki oparte na fizyce
5. miesiąc

Tomy, modelowanie za pomocą wokseli

  • Modelowanie objętości
  • Konwersja między różnymi rodzajami woluminów
6. miesiąc

Płyny, układy gazowe

  • Wybuchy, ogień i opary
  • Płyny teksturujące
7 miesiąc

Ciecze, od detalu do skali makro

  • Symulacja układów płynnych na dużą skalę
  • Symulacja układów ciekłych na małą skalę, zabawa z lepkością
8 miesiąc

Jak generować i kontrolować tłumy

  • Tworzenie agenta
  • Dynamicznie kontroluj tłumy, przeszkody, ścieżki i działania
  • Symulacja tkanek
9. miesiąc

Postprodukcja, ostatni krok

  • Kompozycja warstw 3D
  • Ścieżka ruchu i kamery 3D

Moduł akceleratora

Przedprodukcja projektu
  • Budowa rurociągu projektu
  • Układanie rurociągów za pomocą strzelby
    • Śledzenie zadań
    • Zoptymalizuj wykres Gantta
    • Parametryzacja produktywności
    • Przydział czasu i kamienie milowe zespołu
    • Śledzenie faz produkcji
    • Połączenie z chmurą Desktop Experience osobiście i online
    • Wizualizacja projektu online
    • Zarządzanie udziałami
    • Informacje zwrotne na ekranie
    • Przegląd wielozadaniowości
    • Zmniejszenie niepewności w analizie wydajności
  • Uczenie się metodologii SCRUM
Produkcja
  • Obliczanie kalendarza
  • Wskaźniki wykonalności
  • Testowanie
  • Zapewnienie jakości
  • Boisko do gry
  • Plan marketingowy
Uruchom - przed uruchomieniem
  • Ocena rynku dla dat wyjazdu
  • Przygotowanie do uruchomienia
  • Przygotowanie boiska
  • Prezentacja na wydarzeniach
  • Sąd prezentacji projektu
  • Prezentacja dla publiczności

Nauczyciele z prawdziwym doświadczeniem

Najlepsi nauczyciele

Rafa Costa

  • Generalista 3D w Elite 3D
  • Artysta 3D i artysta koncepcyjny.
  • Od 2003 roku pracuje dla agencji reklamowych, studiów projektowych i firm architektonicznych.
  • Brał udział w różnych projektach, takich jak: wydarzenia, filmy korporacyjne, teledyski, programy telewizyjne, filmy dokumentalne, filmy, reklamy i gry wideo, takie jak BattleField 4, Mafia III lub Star Citizen.

Luis Lopez

  • Artysta 3D w Misomo
  • Producent i artysta VFX Pracuje od 2001 r. W sektorze animacji 3D i VFX, głównie jako niezależny przedstawiciel różnych firm produkcyjnych i wreszcie jako producent animacji 3D. Jego prace obejmują wiele dziedzin związanych zawsze z 3D, realizując projekty z zakresu infoarchitektury, filmy korporacyjne, reklamy, filmy dokumentalne, gry wideo, seriale animacyjne lub produkcję filmu animowanego 3D.

Andrés Grueiro

  • Reżyser filmowy, zdobywca nagród za takie projekty, jak 1. Nagroda i Nagroda Specjalna Jury na Cambridge Shortfilms Contest (Wielka Brytania) i jest związany z najnowszymi technikami reprezentacji wirtualnego kina. Obecnie jest członkiem Utopic Estudios, wysokowydajnej firmy z branży wirtualnej rzeczywistości i technologii MOCAP. Pracował w świecie gier wideo, robiąc zdjęcia do Sunburned Games i jest byłym prezesem AEV, Stowarzyszenia Studentów Gier Wideo.

Javier Horrillo

  • Director & VFX Supervisor w Virtual Art
  • Javier Horrillo jest absolwentem Politechniki w Walencji. Studiował również w ESAD. Kieruje pracownią wirtualnych efektów cyfrowych w Walencji, gdzie jest także nadzorcą efektów wizualnych. Zrealizował wiele efektów kinowych i reklamowych na wysokim poziomie, gdzie pokazano, że można stworzyć na obrazie wszystko, co tylko można sobie wyobrazić dzięki takim technikom, jak malowanie matowe, barwienie lub chromakey, rotoskopia, tworzenie 3D pomocników, modelowanie, teksturowanie i oświetlenie 3D, rozszerzenie zestawu, fotogrametria, śledzenie kamery, makijaż cyfrowy i długi itp.

Juan Antonio Valverde

  • Artysta koncepcyjny, wizualny i fabularny
  • Ukończył studia plastyczne na Politechnice w Walencji (UPV), w 2005 r., Z tytułem Profesjonalnego Szkolenia 2 w programowaniu systemów komputerowych i magistrem projektowania graficznego, Juan Antonio rozwija swoją działalność zawodową jako wolny strzelec w zakresie ilustracji i projektowania graficznego na rok 2012. Miał okazję wystawić swoje prace 5 razy w swoim rodzinnym mieście (Walencja), a także jako gość w Animazing Gallery w Nowym Jorku (USA), w Rodez (Francja), w okolicy średniowiecznego zamku Belcastel.

Odkryj nasz wyjątkowy program akceleratora

W ubiegłym roku będziesz cieszyć się naszym 9-miesięcznym programem akceleracyjnym, który oferuje porady i szkolenia niezbędne do rozwoju wszelkiego rodzaju projektów przedsiębiorczych. Skorzystaj z naszej wiedzy i wszystkich naszych udogodnień. Zakończ szkolenie udanym projektem i profesjonalną szpulą demo.

Pracuj w prawdziwym studio

W ciągu 9 miesięcy działania akceleratora będziesz pracować nad prawdziwym projektem, projektem z jego celami, harmonogramem, terminami jak w prawdziwej firmie produkcyjnej. Będziesz wiedział, jak pracować w studiu gier wideo lub filmowym, wykonując prawdziwy projekt, swój projekt.

Twój własny startup

Chcesz opracować własny projekt? Jeśli masz tutaj dobry pomysł, możesz go zrealizować. Jeśli nie, zawsze możesz dołączyć do wielu pomysłów, które sami proponujemy i wdrażamy, zarówno jako grafik, modelarz, programista itp.

Prawdziwi wydawcy

Głównym celem jest ujrzenie światła przez projekty. Z tego powodu mamy różne systemy finansowania, dystrybucji i promocji, takie jak PlayStation Talents, które finansują projekty o wartości do 200 000 EUR

Profesjonalny nadzór

Ponieważ wiemy, że praca sama i bez nadzoru jest trudna. Dlatego uczniowie akceleratora będą liczyć od pierwszego dnia z pomocą naszych nauczycieli i specjalistów, którzy będą nadzorować i zapewniać stałą pomoc w rozwoju projektu.

Niestandardowe instalacje

Praca w domu jest bardzo wygodna, ale nie jest owocna, wszyscy to wiemy. W naszych obiektach będziesz pracować ze swoim zespołem w profesjonalnym środowisku, z salą konferencyjną, pokojem gier, urządzeniami do żywności / napojów i wszystkimi usługami firmy w tym sektorze.

Zespół multidyscyplinarny

Będziesz pracował z bardzo różnymi studentami kariery. Eksperci od gier wideo, projektowania gier, programowania, modelowania 3D, animacji, kina, koncepcji, wszyscy pracują jako zespół tworzący link do przyszłych projektów i pomysłów.

Oferty pracy

Zadbamy o osobiste wyszukiwanie ofert pracy i zarządzanie nimi, które mogą pasować do sytuacji i preferencji naszych studentów, zarówno w kraju, jak i za granicą.

Kołowrotek demonstracyjny

A wszystko po to, abyś miał profesjonalną szpulę demo, konkretną szpulę do pracy, którą chcesz rozwijać, którą możesz dołączyć do listu motywacyjnego lub wznowić, co zapewniamy, że otworzysz wszystkie drzwi do swojej przyszłości zawodowej.

Zarejestruj się za darmo w naszym wirtualnym kampusie

Najbardziej zaawansowany kampus na świecie

Jesteśmy jedyną szkołą, która otworzyła nasz kampus na cały świat. Tysiące ludzi, bez względu na to, czy studenci, czy nie, codziennie uzyskują dostęp do naszego intranetu, aby oglądać filmy wideo, samouczki, wykłady, pokazy, przeprowadzać misje i ogólnie komunikować się z innymi studentami i specjalistami z branży. Cały wirtualny świat czeka na Ciebie z nieskończonymi możliwościami.

  • Stwórz swój awatar
  • Dostosuj swój pokój
  • Szkolenie zawodowe
  • Awansuj
  • Porozmawiaj z kolegami z klasy
  • Konferencje i seminaria internetowe
  • Ćwiczenia i prace domowe
  • Filmy HD
Ostatnia aktualizacja Mar 2020

Informacje o uczelni

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post ... Czytaj więcej

Founded in 1994, as a Center specialized in CGI - COMPUTER GENERATED IMAGES - (Infographics, 3D Animation, Video Games, Cinema, Advertising and Special Effects) and Digital Image (Graphic Design, Post-Production, Viral Video, Short Film, Fashion Films and Web ). With more than 3 million hours of training, our methodology, a pioneer at the international level, allows us to find work in the most important top studios on the planet. Pokaż mniej
Los Angeles , Walencja , Walencja + 2 Więcej Mniej