Licencjat (z wyróżnieniem) Studia klasyczne
University of Lincoln
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Lincoln, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 - 6 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* na poziom, dla studentów zagranicznych | studenci z domu/UE: 9250 GBP na poziom
Odkryj Lincoln, gdziekolwiek jesteś na świecie
Nasze seminaria internetowe, mistrzowskie kursy przedmiotowe, sesje pytań i odpowiedzi oraz panele dyskusyjne studentów to świetny sposób na odkrycie, jak to jest mieszkać i studiować na University of Lincoln .
Wstęp
Studia klasyczne w Lincoln oferują możliwość zbadania i zbadania historii, kultury i języka starożytnych greckich i rzymskich światów, aby odkryć, w jaki sposób wpłynęły i ukształtowały społeczeństwo, w którym żyjemy dzisiaj.
Licencjat (z wyróżnieniem) Classical Studies to interdyscyplinarny program studiów. Studenci mają możliwość studiowania starożytnego świata u boku ekspertów w dziedzinie historii i archeologii, historii sztuki i architektury, dziedzictwa i konserwacji, literaturoznawstwa i kulturoznawstwa, filozofii oraz języka angielskiego i dramatu. Program nauczania odzwierciedla różnorodność i bogactwo badań i nauczania w Szkole Historii i Dziedzictwa oraz szerzej w College of Arts.
Miasto Lincoln bierze swoją nazwę od Lindum Colonia: rzymskiej fortecy legionistów założonej w połowie pierwszego wieku ne, która stała się osiedlem dla emerytowanych żołnierzy pokolenie później. Nad i pod ziemią zachowuje ślady tej historii, od fragmentów ścian i akweduktów do samego planu ulicy. Ruch wciąż wędruje przez Newport Arch, jego bramę z III wieku, podczas gdy uniwersytet znajduje się na basenie Brayford, śródlądowym porcie z pozostałościami okresu rzymskiego, połączonego z rzeką Trent.
Pracownicy University of Lincoln nauczający w ramach programu studiów klasycznych pracują w ekscytujących obszarach, od stworzenia rzymskiego Londynu po upadek Cesarstwa na Zachodzie, od historiografii świata hellenistycznego po język i umiejętność czytania i pisania w zachodniej części Morza Śródziemnego. Badania wpływają na nauczanie na wszystkich naszych kursach, a personel ma na celu wspieranie studentów w uzyskiwaniu dostępu do specjalistycznych zasobów do własnych badań, takich jak zbudowane środowisko samego Lincolna i wykopane artefakty znajdujące się w The Collection, miejskim muzeum archeologicznym, do którego mamy przywilej dostęp.
„Ta informacja była aktualna w momencie publikacji (lipiec 2023 r.)”
Rekrutacja
Program
Jak się uczyć
Pierwszy rok studiów ma na celu zapewnienie solidnych podstaw w badaniu świata starożytnego. Rozpoczyna się modułami wprowadzającymi z historii i kultury Grecji i Rzymu, sztuki klasycznej, archeologii, literatury i języka łacińskiego. Zapewniają one orientację w postępowaniu z tekstowymi, wizualnymi i materialnymi dowodami starożytności, szczególnie w przypadku wrażliwej lektury źródeł pisanych. Oprócz modułów dotyczących krytycznego myślenia, pisania i historiografii, te moduły podstawowe mają na celu rozwój umiejętności niezbędnych studentom do wytyczenia własnej ścieżki przez równowagę programu studiów.
Na drugim roku wszyscy studenci biorą udział w module wprowadzającym w recepcji klasycznej, rozpoczynając praktykę od szczegółowego kontaktu z klasycznym źródłem i zaprojektowania niezależnego projektu badawczego. Ponadto istnieje szeroka gama modułów opcjonalnych, opartych na specjalizacjach badawczych naszej kadry akademickiej, w zakresie historii, sztuki, archeologii i języka świata klasycznego (w tym greckiego), a także jego zróżnicowanej spuścizny kulturowej w średniowieczu. , nowożytna i nowoczesna Europa i nie tylko.
Studenci trzeciego roku mogą zaangażować się w ciągłe badanie i komentowanie tekstu, obiektu lub strony ze świata klasycznego, a także opracować rozszerzone niezależne badania na wybrany przez siebie temat pod nadzorem jednego z naszego zespołu. Ponadto istnieje dalszy wybór opcjonalnych modułów na poziomie bardziej specjalistycznym i wymagającym intensywnych badań. Zachęcamy uczniów do wyboru zgodnie ze swoimi zainteresowaniami.
Pierwszy rok
- Starożytna mitologia (rdzeń)
- Archaiczna i klasyczna Grecja (rdzeń)
- Archaiczny i republikański Rzym (rdzeń)
- Sztuka klasyczna i archeologia: od Knossos do Konstantynopola (rdzeń)
- Literatura klasyczna: od Homera do Tacyta (Podstawa)
- Elementary Latin I (rdzeń)
- Jak badać starożytny świat (podstawa)
- Podstawowa łacina II (opcja)†
- Imperium i później: Kolonializm i jego konsekwencje (opcja)†
- Materiały, techniki, technologie w historii sztuki (opcja)†
- Średniowieczny świat (opcja)†
Drugi rok
- Aleksander Wielki i jego dziedzictwo: świat hellenistyczny (rdzeń)
- Recepcja klasyczna: od średniowiecza do współczesności (Core)
- Klasyka w kontekście (podstawa)
- Klasyka w praktyce (Core)
- Cesarz w świecie rzymskim (rdzeń)
- Sztuka i moc: Władza projekcyjna w świecie renesansu (opcja)†
- Artur i jego dwór (opcja)†
- Brytyjczycy i Rzymianie, 100 p.n.e. – 450 ne (opcja)†
- Dekolonizacja przeszłości (opcja)†
- Dziedzictwo cyfrowe (opcja)†
- Podstawowy grecki I (opcja)†
- Podstawowy grecki II (opcja)†
- Podstawowa łacina II (druga klasa) (opcja)†
- Średnio zaawansowany łacina I: Proza (opcja)†
- Średnio zaawansowany łacina II: werset (opcja) †
- Wprowadzenie do wystaw, praktyk kuratorskich i kuratorskich (opcja)†
- Literatura łacińska późnej republiki i epoki augustowskiej (opcja)†
- Życie i śmierć w średniowieczu, 800-1400 (Opcja)†
- Potężne ciała: święci i relikwie w średniowieczu (opcja)†
- Czytanie świata klasycznego I (opcja)†
- Czytanie świata klasycznego II (opcja)†
- Literatura renesansowa (opcja)†
- Renesanse (opcja)†
- Literatura dotycząca renowacji (opcja)†
- Zbawienie i potępienie w średniowiecznej i nowożytnej Anglii (opcja)†
- Okres studiów za granicą: studia klasyczne (opcja)†
- Nauczanie historii: projektowanie i prowadzenie nauczania w teorii i praktyce (opcja)†
- Zapomniana rewolucja? Pojawienie się Europy feudalnej (opcja)†
- Świat późnej starożytności, 150-750 (opcja)†
- Zrozumienie praktycznego wykonywania (opcja)†
- Życie miejskie i społeczeństwo w średniowieczu (opcja)†
- Wiejscy detektywi: odkrywanie nowych historii (opcja)†
- Kobiety w starożytnym Rzymie (opcja)†
Trzeci rok
- Dramat grecki i rzymski (podstawa)
- Niezależne badanie: rozprawa doktorska (podstawa)
- Niezależne badanie: badania (podstawowe)
- Opowieść o dwóch miastach w średniowiecznej Hiszpanii: od Toledo do Kordoby (opcja)†
- Zaawansowany język łaciński I: autor prozy (opcja)†
- Advanced Latin II: Autor wersetu (opcja)†
- Aleksander Wielki i jego dziedzictwo: świat hellenistyczny (rok trzeci) (opcja)†
- Starożytne graffiti (opcja)†
- Filozofia starożytna (opcja)†
- Arabia w starożytności: religia, kultura i działania wojenne od epoki brązu do Umajjadów (opcja)†
- Brytyjczycy i Rzymianie, 100 p.n.e. – 450 n.e. (trzeci rok) (Opcja)†
- Rycerskość w średniowiecznej Europie (opcja)†
- Klasyczne doświadczenia (opcja)†
- Dzieci Clio: wędrówka ścieżką greckiej historiografii (opcja)†
- Praktyka kuratorska (opcja)†
- Podstawowa greka I (trzeci rok) (opcja)†
- Język grecki na poziomie podstawowym II (trzeci rok) (opcja)†
- Podstawowa łacina II (trzeci rok) (opcja)†
- Bohaterowie i złoczyńcy: Panowanie Ryszarda Lwie Serce (zm. 1199) i Zły Król Jan (zm. 1216) (Opcja)†
- Historia na końcu świata (opcja)†
- Miasta cesarskie wczesnego świata nowożytnego. (Opcja)†
- Średnio zaawansowany grecki I: historia i filozofia (opcja)†
- Średniozaawansowany grecki II: Dramat i poezja (opcja)†
- Średnio zaawansowany łacina I: Proza (trzeci rok) (opcja)†
- Średnio zaawansowany łacina II: werset (trzeci rok) (opcja) †
- Pismo łacińskie od Republiki do późnej starożytności (opcja)†
- Tworzenie bojowników: nauczanie przemocy w późnej starożytności (opcja)†
- Pamięć, wiara i władza w brytyjskim krajobrazie: późna epoka żelaza do wczesnego średniowiecza (opcja)†
- Obiekty Imperium: materialne światy brytyjskiego kolonializmu (opcja)†
- Republikanizm we wczesnej nowożytnej Anglii, 1500-1700 (opcja) †
- Roman Lincoln (opcja)†
- Rzym i Konstantynopol: Pomniki i pamięć, 200-1200 (opcja)†
- Władcy i królowie: Autorytet wizualizacji w średniowiecznej Europie (opcja)†
- Seks, teksty i polityka: twórczość Geoffreya Chaucera (opcja)†
- Nauczanie historii: projektowanie i prowadzenie nauczania w teorii i praktyce - poziom 3 (opcja)†
- Cesarz w świecie rzymskim (rok trzeci) (opcja)†
- Miasto rzymskie (opcja)†
- Rzymska wieś (opcja)†
- Wikingowie na północnym Atlantyku: życie na obrzeżach średniowiecznej Europy (opcja)†
- Świat późnej starożytności, 150-750 (rok trzeci) (opcja)†
- Co to jest renesans? (Opcja)†
- Staż: studia klasyczne (opcja)†
† Niektóre kursy mogą oferować moduły opcjonalne. Dostępność modułów opcjonalnych może zmieniać się z roku na rok i będzie uzależniona od osiągnięcia minimalnej liczby studentów. Oznacza to, że nie można zagwarantować dostępności określonych modułów opcjonalnych. Na wybór modułu opcjonalnego może mieć także wpływ dostępność personelu.
Jak się oceniasz
Oceniane są prace pisemne (analizy źródłowe, komentarze, raporty, eseje badawcze); prezentacje w klasie; w klasie; udział w seminariach.
Opinia oceny
Polityka University of Lincoln ma na celu zapewnienie, że pracownicy akademiccy niezwłocznie zwracają studentom oceny w trakcie zajęć, wraz ze szczegółowymi i konstruktywnymi informacjami zwrotnymi – w ciągu 15 dni roboczych od daty przesłania. Studenci mają możliwość dalszej dyskusji na temat ocen ze swoimi opiekunami w godzinach udzielania informacji zwrotnej.
Metody oceny
Sposób oceniania studentów w ramach tego kursu może się różnić w zależności od modułu. Przykłady odpowiednich metod oceny obejmują zajęcia, takie jak prace pisemne, raporty lub rozprawy; egzaminy praktyczne, takie jak prezentacje lub prowadzenie dyskusji seminaryjnej; oraz egzaminy pisemne, w tym kolokwium językowe prowadzone na zajęciach. Waga przypisana każdej metodzie oceny może się różnić w zależności od roku akademickiego.