Licencjat Inżynierii
Kyoto University Of Advanced Science
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Kyoto, Japonia
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
JPY 1 654 410 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* pierwszy rok
Wstęp
Całkowicie angielski program na Wydziale Inżynierii KUAS - być może najbardziej unikalny tego rodzaju na świecie
KUAS oferuje program inżynieryjny, który jest bliższy branży produkcyjnej niż kiedykolwiek wcześniej, w kraju, który jest znany na całym świecie ze swojej pomysłowości inżynierskiej. Jest to całkowicie nowy, całkowicie angielski wydział inżynierii na Kyoto University Of Advanced Science (KUAS). Dzięki zespołowi wyróżniających się na arenie międzynarodowej wykładowców i aktywnych, profesjonalnych inżynierów, dział powstał w 2020 roku. i wiele więcej - witamy w Kioto kolejne pokolenie inżynierów. Aby stworzyć najnowocześniejszą technologię, niezbędne jest zapewnienie najnowocześniejszej edukacji. Mając to na uwadze, stworzyliśmy program, którego nadrzędnym celem jest zapewnienie edukacji, która pomaga wyposażyć naszych uczniów w natychmiastowe umiejętności potrzebne do najlepszego funkcjonowania we współczesnym świecie inżynierii. Specjalizując się w dziedzinie technologii mechanicznej, elektrycznej i mechatroniki, oferujemy podejście zewnętrzne, które uwzględnia aktualne trendy w branży, umożliwiając naszym studentom możliwość pracy z prawdziwymi inżynierami w pełnoprawnym przemyśle wytwórczym Kioto. Po ukończeniu studiów naszym celem jest, aby nasi studenci mieli jak najpłynniejsze przejście do pracy w znanych na całym świecie firmach i instytucjach, w Japonii i poza nią.
Inżynieria systemów mechanicznych i elektrycznych
Inżynieria systemów mechanicznych i elektrycznych zajmuje się inteligentnymi platformami technologicznymi potrzebnymi do sprostania globalnym wyzwaniom w obszarach takich jak środowisko, efektywność energetyczna, mobilność, infrastruktura, zrównoważony rozwój, zarządzanie populacją, zapobieganie katastrofom i pomoc w sytuacjach kryzysowych, produkcja żywności i duże systemy wytwarzania energii. Jest to również technologia napędzająca innowacje w dziedzinach takich jak pojazdy elektryczne, roboty przemysłowe, drony, maszyny napędzane sztuczną inteligencją oraz rozwiązania związane z silnikami. Uznając tę różnorodność, KUAS oferuje wysoki stopień elastyczności w specjalizacji akademickiej, dzięki czemu studenci mogą mieć dostęp do szerokiej gamy wiedzy i doświadczenia w różnych dziedzinach wymaganych od profesjonalnych inżynierów. Nasze kursy obejmują takie tematy, jak projektowanie, produkcja, mechatronika, pomiary, sterowanie, systemy inteligentne i robotyka, materiały, jonizacja, elektromagnetyka, siłowniki, systemy zasilania i energii, technologie i urządzenia mikroelektroniczne, układy scalone i systemy wbudowane, analiza sygnału, uczenie maszynowe oraz sztuczna inteligencja.
Unikalny program nauczania, który pozwala uczniom stawiać sobie wyzwania od pierwszego dnia
Jednym z głównych celów edukacyjnych programu inżynierskiego KUAS jest połączenie teorii i praktyki w rzeczywistych zastosowaniach. Od pierwszego roku KUAS zapewnia zajęcia praktyczne jako istotny element kursów w całym programie nauczania. W ciągu czterech lat studiów studenci mają wiele możliwości rozwijania swoich umiejętności i uczenia się ich skutecznego stosowania w przyszłej karierze zawodowej. Ponadto studenci mogą wybierać kursy z praktyczną treścią, która przemawia do ich zainteresowań, od dynamicznych systemów mechanicznych (gdzie jednym z wyzwań jest stworzenie robota z odwróconym wahadłem) po kursy skupiające się na systemach oprogramowania (na przykład dostarczanie użytkownikom informacji zwrotnej na żywo z przechwyconych informacji z czujników). Dzięki tym kursom studenci są w stanie niezależnie podążać za swoimi zainteresowaniami i ciekawością, pielęgnując i rozwijając istotne umiejętności inżynierskie, które prowadzą do praktycznych, kreatywnych rozwiązań.
Innowacyjne nauczanie zespołowe — program Capstone
To połączenie, między rozwijaniem zarówno podstawowej wiedzy, jak i nastawienia do kreatywnego stosowania tej wiedzy, jest obecne w całym programie nauczania i kończy się naszym innowacyjnym programem zwieńczenia. Jako alternatywę dla końcowego projektu badawczego, studenci KUAS angażują się „w terenie” w rzeczywiste problemy i zagadnienia inżynierskie proponowane przez nasze firmy partnerskie. Studenci współpracują w małych zespołach, aby opracować kreatywne rozwiązania tych problemów, wykorzystując dogłębną wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas zajęć. Dlatego program zwieńczenia zapewnia naszym studentom wyjątkowe doświadczenie i zrozumienie problemów, przed którymi stoi dziś branża w świecie rzeczywistym. Aby przygotować się na to wyzwanie, studenci angażują się w podobny program przed zwieńczeniem podczas trzeciego roku.
Galeria
Rekrutacja
Program
I rok
Przegląd
Studenci pierwszego roku zdobywają wiedzę i umiejętności, które są podstawą ich edukacji jako nowoczesnych inżynierów. Zajęcia koncentrują się na teorii i praktyce matematyki i fizyki, które są podstawą różnych zastosowań wprowadzanych na późniejszych, bardziej specjalistycznych kursach. Nasze podejście do tych podstawowych dyscyplin pozwala uczniom zrozumieć, w jaki sposób zachodzą różne zjawiska i jak je matematycznie wyrazić. Kursy te są uzupełnione o wprowadzenie do umiejętności korzystania z informacji i przetwarzania informacji. Ponadto studenci zagraniczni rozpoczynają intensywny kurs języka japońskiego, który pomoże im wyposażyć ich w wiedzę i umiejętności potrzebne do cieszenia się życiem w Japonii.
Kursy podstawowe
- Semestr 1: Fizyka inżynierska Ⅰ, rachunek różniczkowy i algebra liniowa Ⅰ Kompetencje informacyjne
- Semestr 2: Fizyka inżynierska Ⅱ, rachunek różniczkowy i algebra liniowa Ⅱ, myślenie algorytmiczne i programowanie w Pythonie, mechanika podstawowa i wprowadzenie do projektowania
Inne zajęcia (na semestry 1 i 2) obejmują język japoński (zarówno w okresie szkolnym, jak iw okresie świątecznym), przedmioty fakultatywne z zakresu sztuk wyzwolonych i wychowanie fizyczne.
Drugi rok
Przegląd
Studenci II roku kontynuują zdobywanie wiedzy podstawowej w dyscyplinach matematyka i przetwarzanie informacji. Tematy te są coraz częściej nauczane z podejściem, które łączy ze światem inżynierii. Elementy praktyczne są stopniowo włączane do kursów, podnosząc umiejętności uczniów i pomagając rozwinąć naturalną ciekawość i umiejętność rozwiązywania problemów.
Ponadto studenci rozpoczynają szkolenie inżynierskie, biorąc udział w bardziej specjalistycznych kursach, w tym mechanice materiałowej, teorii elektromagnetycznej, inżynierii silnikowej i praktycznych kursach warsztatowych. Kontynuowana jest również edukacja języka japońskiego dla studentów zagranicznych, dążąc do bardziej zaawansowanego poziomu obejmującego praktyczne słownictwo przydatne w kontekście inżynierskim.
Kursy podstawowe
- Semestr 3: Równania różniczkowe zwyczajne, Wprowadzenie do programowania w języku C, Mechanika materiałów, Teoria elektromagnetyczna, Podstawy silników elektrycznych, Ćwiczenie z praktyki warsztatowej
- Semestr 4: Rachunek wektorowy, Programowanie systemów w języku C, Projektowanie maszyn, Wprowadzenie do mechanizmów i robotów mobilnych, Klasyczna inżynieria sterowania, Wprowadzenie do chemii fizycznej, Zasady sterowania silnikami elektrycznymi, Inżynieria półprzewodników, Obwody elektryczne, Laboratorium mechatroniki (Podstawowa robotyka), Wstęp -Projekt Capstone 1
Inne zajęcia (na semestry 3 i 4) obejmują język japoński (zarówno w okresie szkolnym, jak i podczas wakacji), przedmioty fakultatywne z zakresu sztuk wyzwolonych i wychowanie fizyczne.
Od trzeciego semestru studenci nie muszą uczęszczać na wszystkie oferowane kursy każdego roku. Mogą wybrać kursy na podstawie swoich zainteresowań i kursów, które już ukończyli.
Od czwartego semestru rozpoczyna się kolejny ważny element programu Pre-Capstone Project 1. W tym projekcie małe zespoły studentów pod okiem profesorów i inżynierów rozwiązują rzeczywiste problemy. Problemy te proponują przede wszystkim firmy z branży technologicznej i inżynieryjnej. Studenci kontynuują ten projekt w semestrze piątym w Pre-Capstone Project 2.
Trzeci rok
Przegląd
Trzeci rok przekracza most do praktycznych zastosowań.
Kontynuując rozwój swojej dogłębnej wiedzy matematycznej, uczniowie korzystają z bardziej elastycznego programu nauczania. Mogą wybrać kursy na podstawie swoich zainteresowań, w tym kursy skupione na systemach mechatronicznych (w których studenci mierzą się z takimi problemami, jak budowa robota z odwróconym wahadłem) oraz kursy skupione na systemach oprogramowania (w których studenci uczą się tworzyć aplikacje, które dostarczają użytkownikom informacji zwrotnych). na podstawie informacji uzyskanych z czujników).
Kursy podstawowe
- Semestr 5: Analiza Fouriera i równania różniczkowe cząstkowe, Cyfrowe przetwarzanie sygnałów, Wstęp do inżynierii produkcji, Wstęp do manipulatorów robotycznych, Wstęp do pomiarów naukowych, Współczesna automatyka, Wstęp do elektrochemii, Inżynieria energoelektroniczna, Analogowe obwody elektroniczne, Laboratorium Mechatroniki (Energia) , Projekt Pre-Capstone 2
- Semestr 6: Analiza złożona, prawdopodobieństwo i statystyka, Wprowadzenie do czujników, Cyfrowa automatyka, Wprowadzenie do inżynierii baterii, Systemy siłowników, Przesył i dystrybucja energii elektrycznej, Układy logiczne, Wprowadzenie do inżynierii komunikacji, Laboratorium Mechatroniki (Zaawansowana robotyka), Projekt Capstone 1 lub Projekt Laboratorium 1.
Inne zajęcia (na semestr 5) obejmują przedmioty fakultatywne z zakresu sztuk wyzwolonych.
W Pre-Capstone Project 2 uczniowie współpracują w małych zespołach, aby rozwiązywać rzeczywiste problemy proponowane przez naszych partnerów branżowych. W szóstym semestrze studenci planujący dołączenie do firm po ukończeniu studiów biorą udział w projekcie Cap-Stone 1, w którym zespoły studentów mierzą się z problemami świata rzeczywistego wyższego poziomu proponowanymi przez firmy. Studenci, którzy planują przystąpić do Graduate School, biorą udział w projekcie laboratoryjnym 1, w którym studenci angażują się w projekt pracy dyplomowej przydzielony przez ich opiekuna.
4 rok
Przegląd
Studenci ostatniego roku koncentrują się na wzmocnieniu powiązań między zdobytą wiedzą a praktycznym zastosowaniem tej wiedzy. Najważniejszym wydarzeniem czwartego roku jest program zwieńczenia.
W Cap-Stone Project 2 studenci kontynuują współpracę w małych zespołach, aby rozwiązywać rzeczywiste problemy zaproponowane przez naszych partnerów branżowych, opierając się na doświadczeniu zdobytym podczas programów Pre-capstone w poprzednim roku. W porównaniu z programami Pre-capstone problemy mają większy zakres, a uczniowie są oceniani na podstawie ich zdolności do opracowywania kreatywnych rozwiązań bez pomocy profesora nadzorującego.
W projekcie laboratoryjnym 2 studenci planujący karierę akademicką, rozpoczynając program magisterski, kontynuują pracę w laboratorium badawczym KUAS.
Studenci nie muszą brać udziału we wszystkich kursach oferowanych w tym roku i mogą wybrać, na które chcą wziąć udział w oparciu o ich zainteresowania i kursy wstępne, które już ukończyli.
Kursy podstawowe
- Semestr 7: Wprowadzenie do własności intelektualnej, wytwarzania i transformacji energii elektrycznej, Wprowadzenie do sieci informacyjnych i komunikacyjnych, Projekt Capstone 2 lub Projekt laboratoryjny 2
- Semestr 8: przedmioty specjalistyczne obieralne
Inne zajęcia (na semestr 8) obejmują Wychowanie Fizyczne.
Wymagania dotyczące ukończenia szkoły
Studia licencjackie w KUAS to czteroletni program.
Aby uzyskać tytuł Bachelor of Engineering od KUAS, studenci muszą być zapisani do KUAS na okres czterech lat (osiem pełnych semestrów nauki), uzyskać 128 punktów lub więcej z zajęć składających się z co najmniej 30 punktów z przedmiotów wspólnych i 98 punktów z specjalistyczne przedmioty i ukończyć projekt zwieńczenia lub projekt laboratoryjny (w zależności od przyszłych celów zawodowych).
Obszary zainteresowania
Absolwenci mogą wybrać jeden z czterech ogólnych obszarów zainteresowania wymienionych poniżej.
- Materiały
- Energia
- Informacja
- Inżynieria systemowa
Absolwenci mogą następnie wybrać specjalizację, której przykłady wymieniono poniżej.
- MEMS
- Nanotechnologia
- Elektronika mocy
- Półprzewodniki mocy
- Inżynieria elektryczna
- Elektroniczne obwody mocy
- Pojazdy elektryczne
- Energia odnawialna
- Inżynieria sterowania
- Robotyka
- Projektowanie systemów / Inżynieria systemów
- Inżynieria mechaniczna
- Metaprogramowanie
- Systemy rekonfigurowalne
- Wbudowane technologie IOT
- Obliczeniowa nauka o materiałach
- Inżynieria baterii
- Ionika
- Teledetekcja
- Pomiar środowiskowy drona
- Nauka o materiałach kwantowych
- Matematyka
- Kompleksowa analiza
- Chemia materiałów nieorganicznych
- Nanomateriały
- Ceramika
- Inżynieria informacji i komunikacji
- Fizyka statystyczna
- Solidna mechanika
- Mechanika obliczeniowa
- Nauczanie maszynowe
- Rozpoznawanie głosu
- Fizyka półprzewodnikowa
- Nadprzewodnictwo
- Urządzenia optoelektroniczne
- Dielektryki
- Holografia
- Materiały funkcjonalne
- Wizja komputerowa
- Wirtualna rzeczywistość
- Rozszerzona Rzeczywistość
- Wszechobecne przetwarzanie
- Galanteria elektroniczna, elektrodziez, elektronika ubraniowa, urzadzenia odzieziozewe
- Informatyka osobista
- Zdrowie cyfrowe
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Absolwenci mogą spodziewać się dużego popytu na ich umiejętności w branżach takich jak wymienione poniżej.
- Produkcja projektowa
- Robotyka
- Pomiar i kontrola
- Przesył energii
- Ionika
- Siłowniki
- Urządzenia elektryczne