Nasz dział ANIMACJA Koncentruje się intensywnie na zastosowaniu i rozwijaniu koncepcji, oprócz rozwoju umiejętności i umiejętności ucznia.

Animacja spotyka się w filmach, seriach telewizyjnych, grach, wzbogaconej rzeczywistości, wirtualnej rzeczywistości, interaktywnych aplikacjach / aplikacjach, reklamach, symulacjach i filmach informacyjnych. Istnieje również wiele formatów, począwszy od tradycyjnych animacji 2D i technik komputerowych 3D, aby zatrzymać ruch i cyfrową animację wycinaną. Animacja łączy technologię z narracjami. Animacja była możliwa dzięki zaawansowaniu technologicznemu w XIX i na początku XX wieku, kiedy iluzjoniści stali się twórcami filmu. Forma sztuki nadal kształtowana jest przez rozwój technologiczny. Animacja ma również głęboki wpływ na sposób, w jaki społeczeństwa funkcjonują i komunikują. Animator, który zdaje sobie sprawę z ewolucji ewolucyjnej, zna przyszłość zawodu, a być może ważniejszy, jest zgodny z istotnymi zmianami w społeczeństwie.

Określenie "animacja" pochodzi od łacińskiego "anima", czyli duszy, ducha lub życia. Animacja oznacza dosłownie "wprowadzanie do życia". Każdy, kto kiedykolwiek stworzył prostą książkę z flipem, doświadczył urzekającego oglądania własnych rysunków. Animacja jest przede wszystkim środkiem komunikacji. Animatorzy mają historie do opowiedzenia. Animacja jest więc środkiem, a nie celem samym w sobie. Nasz dział intensywnie koncentruje się na zastosowaniu i rozwijaniu koncepcji, oprócz rozwoju umiejętności i umiejętności ucznia.

Test Pierwsze dwa lata Programu badawczego składa się głównie z podstawowego rozwoju umiejętności. Poznasz kilka różnych technik, zasad i teorii, początkowo od prostych środków, ale w miarę postępów projekty staną się bardziej skomplikowane i Twoje dokumenty staną się bardziej zaawansowane. Będziesz bardziej określić obszar zawodowy, w którym będzie rozwijać. Druga połowa podkreśla współpracę, praktycznych zadań, tworzenia portfela i staż. Można również zrobić wymianę w mieście, takich jak Londyn, Berlin, Boston czy Tokio i zbudować fundament dla swojej przyszłości jako profesjonalnego animatora.

img

Kariera

  • Reżyser
  • Producent kreatywny
  • (Charakter) animatora
  • projektant Motion
  • Artysta koncepcji dla różnych formatów

Tworzenie Pionierów

Nasze sukcesy absolwentów animacji są: Aimee de Jongh (codziennie kreskówek 'Snippers' w metrze newsdaily); Jeffrey Schreuders (wymienione w HOT100); Paco Vink & Albert 't Hooft (Anikey Studios animowanego filmu "Trippel Trappel'); Michiel Wesselius & Sander Alt (Urrebuk); Joost van den Bosch & Erik Verkerk (Ka-Ching rysunki); Hisko Hulsing; Jurrien Boogert (Arjuno Kecil); Patrick Chin.

Lista kontrolna portfela

Czy jesteś ...

  • utalentowany w sztukach wizualnych?
  • niezależny i odpowiedzialny?
  • dedykowane i motywację?
  • przedsiębiorczy?

Następnie odwiedzić jednego z naszych Dni Otwartych lub Wieczory otwarte - i zabrać portfel! - I ubiegać się o przyjęcie.

Co

Wybór 10-15 utworów, które zostały poprzedzone procesem twórczym

Na przykład: projekty, obiekty, fotografie, filmy, gry, animacje, fashion (akcesoria), meble, modele, rysunki, plakaty, kampanie, obrazy, nadające się artefakty i rzeźby. Możesz opublikować i przedstawić to wszystko w estetycznym tradycyjnej folderze portfelem, ale można również stosować różne metody: Prace 3D może być wniesione w polu (tektura), prace cyfrowe mogą być prezentowane na laptopie lub tablecie.

Proszę zwrócić uwagę: Oprócz tych prac, proszę pokazać nam kilka innych rzeczy stworzonych. Należy zwrócić szczególną wybór pomiędzy tymi dwoma. W ten sposób możemy ocenić, w jakim stopniu masz wgląd w swoje własne cechy i własnej pracy.

Program prowadzony przez:
  • Język angielski

Zobacz 10 więcej kursów w Willem de Kooning Academy »

Ten kurs jest Na kampusie
Wg lokalizacji
Wg daty