Licencjat w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi i zachowań organizacyjnych
Polytechnic Institute of Tomar
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Tomar, Portugalia
Języki
Portugalski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Kadr i Zachowania organizacyjne
Cele
Program ten ma na celu wspieranie nabywania wiedzy i umiejętności, aby sprostać wyzwaniom nowego tysiąclecia w zakresie organizacji zarządzania zachowanie; rozwijanie procesów zarządzania i przywództwa w celu osiągnięcia efektywności organizacyjnej, stałej kontynuacji i aktualizacji, jak również wspierania odpowiedniej artykulacji pomiędzy akademickim metod / wiedzy i świata pracy. A także próby zwiększenia indywidualnej jako "największą zasobu" i wyróżnika Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Nazwa programu jest pośrednio związane z takimi funkcjami jak zarządzanie zasobami ludzkim, strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi, rekrutacji i selekcji, szkolenia zawodowego i poradnictwa, HRM administracyjnej, zdrowia organizacyjnej, zarządzania karierą, doradztwa w sferze zachowań organizacyjnych.
Konkretne cele
- • Aby zapewnić absolwentom szkolenie rozpoznawanych koncepcyjne rzetelność;
- • uzyskać wysoki poziom rozgłos i uznanie działalności;
- • Aby zapewnić absolwentom szeroką gamę wyboru zawodu i wysoki skutecznego zatrudnienia;
- • Aby zapewnić absolwentom silnego powiązania ze światem biznesu i praktyk biznesowych w stanie techniki;
- • Aby zapewnić absolwentom artykulacji i integracji w aktualnych kontekstów działalności krajowej i międzynarodowej;
- • Aby zapewnić absolwentom zestawu umiejętności miękkich w zarządzaniu niezbędnych dla zrozumienia rzeczywistości organizacyjnej;
- • Aby zapewnić absolwentom solidne zestaw specyficznych umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi niezbędnego do profesjonalnego wykonywania wysokiej jakości;
- • zapewnić solidną podstawę etyczną dla integracji zawodowej.
cele zawodowe
Zgodnie z profilem określonym przez WFPMA, różne poziomy i role można wyróżnić dla specjalistów HR. Absolwenci móc wykonać funkcje, takie jak:
- Najczęściej administratorzy / kierownicy;
- Specjaliści funkcjonalny;
- Liderzy zespołów;
- Menedżerowie pośrednie lub wykonawczej.
W zależności od ich konkretnych stanowisk w organizacji, mogą mieć albo specjalisty, lekarza ogólnego lub funkcje strategiczne w następujący sposób:
- Dyrektor zasobów ludzkich;
- HR manager i urzędowych;
- Konsultant zarządzania;
- Organizational Behaviour konsultant;
- Vocational Training Manager i konsultant;
- Konsultant i specjalista;
- Public Relations Director;
- Instytucjonalne Communication Technician.
Wyniki nauki
Posiadacze stopnia w HRM i Zachowania organizacyjne powinny być w stanie: projekt strategii zarządzania zasobami ludzkimi; przyczynić się do zmiany postaw kulturowych i rozwoju organizacyjnego; Wpływy kulturowe i organizacyjne zmiany środowiska; Zasady projektowania i zarządzania osobisty akcesoriów zgodnych ze strategią globalną organizacji; odpowiedni wybór i zastosowanie technik zarządzania i osobistego ulepszania; wytyczne w procesie negocjacji i konfliktów; zastosowanie przepisów ustawowych i wykonawczych społecznej; współpracują w globalnym zarządzaniu organizacją w dziedzinach technicznych, behawioralnych i administracyjnych; rozwój kompetencji relacyjnych i samopoznania; rozwijanie bezpieczeństwa i higieny pracy, polityk; projektowanie i praktyczne umiejętności, które promują organizacyjnej efektywności / skuteczności; zapewniają szkolenia dla nauczycieli; Naukowcy kolejowe w sferze społecznej organizacji.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z zarządzania z zarządzaniem zasobami ludzkimi
- Il-Kalkara, Malta
BA(Hons) w biznesie i zarządzaniu zasobami ludzkimi
- Bristol, Wielka Brytania
Human Resource Management - B.B.A.
- Kent, Stany Zjednoczone