Licencjat Z Zarządzania Organizacyjnego
Grays Harbor College
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Aberdeen, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Bachelor of Applied Science in Organizational Management (BAS-OM) to dodatkowe dwa lata studiów stacjonarnych po uzyskaniu stopnia Associate. Program BAS-OM jest przeznaczony dla pracujących dorosłych i oferuje zajęcia we wtorek, środę i czwartek wieczorem w godzinach 17:30 - 21:30.
Przyjęcie do programu BAS-OM jest uzależnione od osiągnięć. Spełnienie minimalnych wymagań wstępnych nie gwarantuje przyjęcia, ponieważ liczba zakwalifikowanych kandydatów może przekroczyć liczbę miejsc rejestracyjnych.
Aby zostać umieszczonym w puli przyjęć, kandydaci muszą wypełnić i przesłać następujące informacje:
Wszystkie materiały aplikacyjne BAS-OM;
Transkrypcje potwierdzające uzyskany stopień naukowy uzyskany z akredytowanej regionalnie uczelni lub uniwersytetu z minimalnym łącznym GPA 2,5 lub wyższym.
Wymagania wstępne: Kandydaci muszą mieć ocenę 2.0 lub wyższą w następujących kursach przed rozpoczęciem programu:
ENGL & 101 English Kompozycja I
MATEMATYKA & 146 Wprowadzenie do statystyki
Nauki przyrodnicze z laboratorium (5 kredytów)
SPCH 101 Fundamentals of Speech
ACCT & 201 Zasady rachunkowości I.
Kursy wymagane do uzyskania stopnia naukowego: Kursy wymagane do uzyskania stopnia naukowego nie są warunkiem wstępnym programu; są zobowiązani do uzyskania tytułu licencjata. Niektóre kursy wymagane do uzyskania stopnia naukowego mogą być warunkiem wstępnym do kursów wyższej rangi. Jeśli to możliwe, zachęca się studentów do ukończenia tych kursów na poziomie swojego współpracownika. Kursy muszą być ukończone z oceną co najmniej 2,0.
Nauki przyrodnicze (5 kredytów)
Nauki humanistyczne (5 punktów)
5 punktów z zajęć z edukacji ogólnej.
Stopień BASOM ma zastosowanie do kilku lokalnych pracodawców z sektora komercyjnego, non-profit i sektora prywatnego. Nacisk na zarządzanie organizacją został opracowany po szeroko zakrojonej komunikacji z naszymi interesariuszami ze społeczności, a program został opracowany z myślą o potrzebach lokalnych pracodawców.
Hrabstwa Greys Harbour i Pacific są gotowe do rozwoju. Według prognozy Economic Modeling Systems International w regionie tym w latach 2010–2020 odnotuje się wzrost liczby miejsc pracy o 28 401 nowych i zastępczych stanowisk wymagających uzyskania matury. Najszybciej rozwijającym się sektorem przemysłu w regionie South Sound and Coastal jest obszar usług profesjonalnych i biznesowych. przy 26%. Drugim najszybciej rozwijającym się klastrem zawodowym w regionie jest zarządzanie, biznes i finanse (14%). Otwory te stwarzają regionalną potrzebę dostosowania tego stopnia do lokalnych niszowych rynków pracy.
Stopień BASOM ma zastosowanie do kilku lokalnych pracodawców z sektora komercyjnego, non-profit i sektora prywatnego. Nacisk na zarządzanie organizacją został opracowany po szeroko zakrojonej komunikacji z naszymi interesariuszami ze społeczności, a program został opracowany z myślą o potrzebach lokalnych pracodawców.
Efekty uczenia się uczniów BAS-OM są oparte na potrzebach lokalnych pracodawców i zostały określone w procesie ankietowym. Reprezentują wiedzę i umiejętności, jakie będzie posiadał każdy student kończący studia z tytułem BAS-OM z GHC . Studenci, którzy ukończyli dyplom BAS w zakresie zarządzania organizacją, będą mogli:
Porozumieć się:
Wykazać umiejętność efektywnej komunikacji i posługiwania się językiem, narzędziami, koncepcjami i modelami zarządzania stosowanymi w dyscyplinie zawodowej / technicznej.
Wykorzystaj obecne systemy komunikacji: pisemną, ustną i cyfrową.
Myśl krytycznie:
Wykaż umiejętność zastosowania krytycznego myślenia i wiedzy w kontekście specyficznym dla danej dziedziny, związanym z pracą. Gromadzenie, analizowanie i interpretowanie w celu podejmowania świadomych, uzasadnionych i sprawiedliwych decyzji.
Przygotowujemy i kompletujemy procesy kontroli kosztów, w tym możliwość tworzenia budżetu, sporządzania raportów kosztowych i prognozowania wydatków, a także analizowania danych ilościowych.
Prowadzić:
Wykorzystaj teorie i umiejętności przywódcze potrzebne do zebrania grupy w celu osiągnięcia wspólnego celu.
Rozwijaj specyficzną wiedzę i umiejętności do nadzorowania, rozwijania i stosowania systemów zasobów ludzkich w zakresie zatrudnienia, wynagrodzeń i szkoleń.
Wprowadzać innowacje:
Wykorzystuj nowe i rozwijające się technologie informacyjne.
Zapoczątkować wiele podejść do problemów o złożonych i konkurujących priorytetach.
Rozumiesz:
Proponuj i projektuj rozwiązania dla społeczności i biznesu, które uwzględniają różne perspektywy.
Opracuj i sformułuj deklarację wartości lub kodeksu etycznego.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z zarządzania międzynarodowego – Francja
- Paris, Francja
- Lyon, Francja
Licencjat Zarządzanie i nowe technologie
- Évry-Courcouronnes, Francja
BA(Hons) in Business (Management)
- Munich, Niemcy