Licencjat w Administracji Biznesowej

Informacje ogólne

Opis programu

Bachelor of Arts in Management

Program Bachelor of Arts in Management pozwala studentowi zdobyć solidną wiedzę na temat procesów biznesowych i technik analitycznych, a także umiejętności technicznych dźwięku. Absolwenci programu mogą rozpocząć swoją karierę w dziedzinie specjalizacji i zaangażować się w wiele stanowisk na różnych poziomach lub realizować swoją ścieżkę akademicką z dalszym programem magisterskim w zakresie zarządzania, dając szerszy zestaw podstawowych metodologii i doświadczenia praktycznego.

Bachelor of Arts w Business Administration

Stopień licencjata w dziedzinie administracji biznesowej umożliwia studentom zarządzanie zasobami, czasem i personelem w celu skutecznego rozpoczęcia i ukończenia projektów. Program łączy wiele dyscyplin komunikacji, finansów, ekonomii, zarządzania biznesem i innych, co daje uczniom możliwość pracy w różnych dziedzinach w roli kierownictwa wyższego szczebla, konsultantów strategicznych, niezależnych ekspertów w przyszłości.

  • Język angielski
  • Czas trwania: 6 semestrów (3 lata): 5 semestrów staż / praca
  • Daty rozpoczęcia: październik i luty
  • Kredyty: 185 ECTS
  • Stopień przyznany: Bachelor of Arts in Business Administration

Kursy

Kursy Bachelor of Arts w Zarządzaniu są podzielone na 3 główne kategorie: Kursy podstawowe (100 ECTS / 25 kursów), które są obowiązkowe i kursy specjalistyczne (40 ECTS / 10 kursów), które są wprowadzane w drugim i trzecim roku programu i seminariów (15 ECTS). Pod koniec studiów student jest zobowiązany do przygotowania pracy licencjackiej (30 ECTS) LUB ukończenia stażu (30 ECTS).

Przykłady kursów

BACOR101 - Rachunkowość I

Kurs wprowadza kluczowe teorie rachunkowości i główne zasady finansowe stosowane w podejmowaniu decyzji finansowych. Kurs uczy, jak przygotowywać i analizować sprawozdania finansowe oraz oceniać stan finansowy firmy. Studenci zapoznają się również z nowoczesnymi technologiami księgowymi, które można wdrożyć do przygotowania informacji finansowych.

BACOR102 - Wprowadzenie do mikroekonomii

Ten kurs stanowi wprowadzenie do koncepcji mikroekonomicznych. Kurs rozpoczyna się od analizy dynamiki popytu i podaży oraz ich interakcji w różnych strukturach rynkowych, daje przegląd teorii wyboru konsumentów i zachowania firm w różnych strukturach rynkowych oraz omawia rolę rządu w gospodarce rynkowej i koncepcje efektów zewnętrznych i nieprawidłowości w funkcjonowaniu rynku. Kurs zawiera teorie i rzeczywiste zastosowania zasad ekonomicznych.

BACOR103 - Zarządzanie marketingowe

Nacisk na ten kurs wprowadza studentów w podstawowe zasady marketingu, funkcji marketingowych, systemów marketingowych, koncepcji marketingowej i zarządzania marketingowego. Celem tego kursu jest pomóc uczniom zrozumieć zasady zarządzania marketingowego i jego zastosowanie w rzeczywistych sytuacjach biznesowych. Od uczestników kursu oczekuje się umiejętności stosowania koncepcji marketingowej w przedsiębiorstwach. Podejście strategiczne przyjęte w marketingu umożliwi studentom lepsze zrozumienie konsumentów i wyników marketingowych firm, zwłaszcza tych działających na międzynarodowym rynku / środowisku.

BACOR104 - Etyka biznesu

Ten kurs bada zasady postępowania, konflikt i dylemat moralny zainteresowania, nepotyzm (faworyzowanie) oraz integralność jednostki i grupy. Etyka biznesu to moralna analiza działalności i praktyk biznesowych. Studenci studiują działania i decyzje biznesowe w świetle zasad i wartości moralnych oraz pytanie o to, czy jakiekolwiek wartości etyczne są już implikowane w działalności biznesowej i rynkowej, czy też wprowadzenie etyki do biznesu spowoduje fundamentalne zmiany w biznesie. Uczniowie mierzą, jak działa biznes i powinni wpływać na nasze życie indywidualne i społeczne, i dowiedzieć się, jaką rolę w naszym społeczeństwie odgrywają biznes i jego wartości. Uczniowie obserwują problemy i konflikty, które w sposób przewidywalny pojawiają się w biznesie, które mają dla nich aspekty moralne. Kurs oferuje wprowadzenie do koncepcji wartości, moralności, a także przekonań kulturowych i wychowania we wszystkich dziedzinach biznesu, od praw konsumenta po społeczną odpowiedzialność biznesu. Decyzje podejmowane przez menedżerów zmian lub prezesów korporacji mogą dotyczyć tysięcy osób lub całych społeczności. Konsumenci oczekują dziś i wymagają uczciwości, uczciwości i przejrzystości na wszystkich poziomach swojego środowiska. Zrozumienie tych oczekiwań jest kluczem do przekazywania podstawowych wartości i zachowań nie tylko pracownikom, ale ogółowi społeczeństwa.

BACOR105 - Przedsiębiorczość

Kurs ten ma na celu pomóc uczniom ocenić umiejętności biznesowe i zaangażowanie niezbędne do skutecznego prowadzenia przedsięwzięcia przedsiębiorczego i przeglądu wyzwań i korzyści związanych z przedsiębiorczością. Przedsiębiorczość odnosi się do procesu tworzenia nowych przedsięwzięć biznesowych lub rozwijania istniejących. Kluczowe dla tego działania są przedsiębiorcy: osoby podejmujące ryzyko, które dążą do wprowadzenia zmian i nowych możliwości, zarówno dla siebie, jak i dla społeczności biznesowych, w których działają. Takie osoby odgrywają ważną rolę w handlu, handlu i wzroście gospodarczym wielu narodów.

Uczniowie dowiadują się o swoich decyzjach i celach, aby określić, w jaki sposób przedsiębiorczość może odgrywać rolę w ich życiu. Studenci zostaną zapoznani z przedsiębiorczością z perspektywy ekonomicznej oraz z koncepcjami praktyk przyjaznych środowisku i przedsiębiorczości społecznej. Kurs koncentruje się na tworzeniu wartości społecznej i ekonomicznej poprzez rozwijanie podstawowych możliwości generowania pomysłów, rozpoznawania szans, pozyskiwania zasobów i zarządzania przedsiębiorczością. Uczniowie nauczą się kształtować możliwości w zakresie przedsiębiorczości, oceniają wykonalność finansową, jednocześnie przeżywając doświadczenie przedsiębiorczości. To doświadczenie obejmuje tworzenie zespołów, konstruowanie modeli biznesowych, rozmowę z partnerami i klientami, ocenę wykonalności, a także rozpoczęcie nowego przedsięwzięcia lub inicjatywy.

BACOR106 - Zarządzanie zasobami ludzkimi

Studenci zapoznają się z zarządzaniem pracownikami organizacji poprzez projektowanie i wdrażanie skutecznych polityk i procedur dotyczących zasobów ludzkich. Tematy obejmują potrzebę zarządzania zasobami ludzkimi i jego rosnący profesjonalizm; planowanie zasobów ludzkich, w tym relacje z pracownikami; projektowanie i analiza pracy; Rekrutacja i selekcja; odszkodowanie; rozwój pracownika; zdrowie i bezpieczeństwo w miejscu pracy.

Funkcja zasobów ludzkich współczesnych organizacji ma kluczowe znaczenie, ponieważ ludzie są naszym najważniejszym zasobem. Kurs jest ewaluacją zasad, praktyk, teorii i bieżących problemów, z jakimi borykają się organizacje związane z przyciąganiem, selekcją i utrzymaniem produktywnej siły roboczej w dzisiejszym konkurencyjnym środowisku operacyjnym.

BACOR107 - Komunikacja biznesowa

Celem kursu jest rozwijanie lepszego zrozumienia komunikacji w sferze biznesowej i doskonalenie umiejętności pracy w zespole. Kurs omawia teoretyczne aspekty komunikacji i daje możliwości do praktyki i zdobycia większego doświadczenia w środowisku biznesowym.

BASEM101 - Wizyty przemysłowe

Wizyta przemysłowa ma swoje znaczenie w karierze studenta, który ma wykształcenie zawodowe. Jest uważany za część programu nauczania w college'u, głównie w kursach inżynierskich / BBA.

Celem wizyty przemysłowej jest dostarczenie studentom wglądu w wewnętrzną pracę firm. Wiedza teoretyczna nie wystarcza do dobrej kariery zawodowej. Wizyta przemysłowa mająca na celu wyjście poza środowisko akademickie daje studentowi praktyczną perspektywę na świat pracy. Zapewnia uczniom możliwość praktycznego uczenia się poprzez interakcję, metody pracy i praktyki zatrudnienia.

BACOR108 - Rachunkowość II

Kurs ma na celu dostarczenie studentowi wiedzy i umiejętności z zakresu rachunkowości i finansów. Po ukończeniu kursu student będzie potrafił prezentować i omawiać główne zagadnienia w badaniach biznesowych, stosować modele teoretyczne podczas analizowania problemów w rachunkowości i finansach, wykorzystywać zdobytą wiedzę i umiejętności w obliczu i rozwiązywaniu problemów w praktyce oraz analizować specyficzne problemy firmy.

BACOR109 - Globalizacja i biznes międzynarodowy

Głównym celem tego kursu jest zrozumienie strategicznego zarządzania wielonarodowymi korporacjami (MNC). Kurs analizuje wpływ globalizacji na biznes międzynarodowy oraz to, w jaki sposób i dlaczego firmy decydują się na rozwijanie działalności w innych krajach i jak firmy mogą odnieść sukces, gdy ich działalność przekroczy granice państw. Zbadamy również, w jaki sposób osoby fizyczne skutecznie zarządzają działalnością biznesową w takich międzynarodowych firmach.

BACOR110 - Marketing cyfrowy

Podczas tego kursu uczniowie poznają takie tematy, jak marketing w mediach społecznościowych, e-mail marketing i strategie mobilne, które można dostosować do realizacji współczesnych kampanii marketingowych dla dowolnego rodzaju organizacji. Studenci będą przygotowani do wejścia na rynek pracy, kiedy nauczysz się podejmować decyzje taktyczne i oparte na danych za pomocą pomiaru mediów społecznościowych, analizy biznesowej, SEO / SEM, analityki internetowej i danych marketingowych.

BACOR111 - Wprowadzenie do makroekonomii

Kurs wprowadzi studentów w podstawowe pojęcia makroekonomii. Podkreśla narzędzia stosowane we współczesnej ekonomii, aby wyjaśnić, jak działa cała gospodarka i bada różnorodność opinii na ten temat. Po ukończeniu kursu uczniowie będą w stanie lepiej zrozumieć przyczyny inflacji i bezrobocia oraz znaczenie rządowej polityki monetarnej i fiskalnej w radzeniu sobie z takimi problemami gospodarczymi. Ponadto studenci będą mieli solidne podstawy, na których mogą przejść do studiów wyższych na poziomie makroekonomicznym.

BACOR112 - Systemy informacyjne

Ten kurs zapewnia szeroki przegląd problemów, z jakimi borykają się menedżerowie w zakresie wyboru, użytkowania i zarządzania technologią informacyjną (IT). Coraz częściej IT jest wykorzystywane jako narzędzie do wdrażania strategii biznesowych i uzyskiwania przewagi konkurencyjnej, a nie tylko do wspierania operacji biznesowych. Stosując podejście studium przypadku, tematy obejmują technologie informatyczne i strategię, technologie informacyjne i organizację oraz zarządzanie zasobami technologii informacyjnej.

Proces rekrutacji i wymagania

  1. Wyślij formularz zgłoszeniowy
  2. Otrzymuj informacje zwrotne od pracowników SSHE
  3. Wyślij dodatkowe wymagane dokumenty (poprzednie dyplomy i CV, jeśli dotyczy)
  4. Otrzymaj potwierdzenie rejestracji

Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko prześlesz nam wypełniony wniosek i wymagane dokumenty.

Kliknij

Wymagania

  • Poprzednie dyplomy i CV (jeśli dotyczy)
  • Skan twojego aktualnego ID
  • TOELF / IELTS (80/7) angielski certyfikat biegłości lub równoważny

Pytania?

Dotrzyj do nas! Możesz to zrobić za pomocą formularza tutaj lub bezpośrednio przez e-mail: info@sshe.ch

Ostatnia aktualizacja Wrzesień 2019

Informacje o uczelni

SSHE is a private university based in Switzerland – the heart of Europe’s luxury, finance and hospitality. University has a Swiss Labeled Accreditation EduQua and part of EFMD and ECBE organisations. ... Czytaj więcej

SSHE is a private university based in Switzerland – the heart of Europe’s luxury, finance and hospitality. University has a Swiss Labeled Accreditation EduQua and part of EFMD and ECBE organisations. Pokaż mniej