Licencjat z filozofii
University of Redlands
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Redlands, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 53 716 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Warunki jesienne, wiosenne i majowe
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Filozofia podejmuje fundamentalne pytania dotyczące życia człowieka - pytania o sens życia, naturę rzeczywistości, możliwość poznania, najlepszy sposób życia. Są to pytania, na które nie można odpowiedzieć wyłącznie badaniami empirycznymi; wymagają głębokiej refleksji, rozumowania i rozmowy.
Zajęcia z filozofii angażują się w wielkie idee filozoficzne, które głęboko wpłynęły na ludzkie życie i kulturę. W Redlands studenci rozważają je zarówno w tradycji zachodniej, jak i przez pryzmat niezachodnich (zwłaszcza na zajęciach z filozofii chińskiej). Rozważają takie idee, jak prawa człowieka, umowa społeczna, sceptycyzm, relacja między umysłem a ciałem, znaczenie rodziny i relacji międzyludzkich (główna troska konfucjanizmu), naturalny sposób życia (taoizm), droga do oświecenia ( buddyzm) i wiele innych. Jednocześnie borykamy się ze współczesnymi problemami, które mają znaczenie dla etyki i polityki publicznej: Czy mamy wolną wolę? Jak powinniśmy karać przestępców? Czy zwierzęta mają prawa? Jakie są moralne ograniczenia praktyki medycznej i implikacje technologii medycznych?
Studenci filozofii badają podstawowe pytania z zakresu logiki, metafizyki, epistemologii i etyki. Kursy ankietowe wprowadzają studentów w szeroki zakres problemów i technik filozoficznych. Kursy tematyczne, takie jak filozofia umysłu, etyka i filozofia społeczna, pozwalają na większą głębię badania aktualnych tematów i technik.
Rygorystyczność i precyzja myślenia filozoficznego może służyć jako wzór do pracy w innych dyscyplinach i może być nieoceniona w pomaganiu uczniom w wyjaśnianiu głównych kwestii wartości i działań.
Studia
Filozofia skupia się wokół kilku kluczowych tematów. Rozmowy filozoficzne przedstawiają historyczny rozwój idei filozoficznych w obrębie różnych tradycji. Wartość i działanie obejmują filozoficzne teorie wartości i sposób, w jaki wartości wpływają na działanie. Natura i wiedza badają różne perspektywy filozoficzne dotyczące natury rzeczywistości i wiedzy. Logika wprowadza formalne systemy rozumowania.
Głównym
Kierunek filozofia składa się z jedenastu kursów filozofii lub dziesięciu kursów z filozofii oraz jednego (tylko) z następujących kursów: POLI 212 lub POLI 214. Kierunki muszą spełnić następujące wymagania:
- Dwa kursy z konwersacji filozoficznych: filozofia grecka PHIL 200 lub PHIL 205 XVII i XVIII wiek oraz jeden z następujących: buddyzm chiński PHIL 301, taoizm PHIL 302 lub konfucjanizm PHIL 303.
- Dwa kursy „Wartość i działanie” o numerach od 210-229 lub 310-329.
- Dwa kursy z Przyrody i Wiedzy o numerach 230-249 lub 330-339.
- Jeden kurs logiki: Logika symboliczna PHIL 350
- Jeden kurs zwieńczenia: Seminarium zaawansowane PHIL 460 podczas ostatniego roku.
- Fakultatywne: Trzy kursy — odpowiedni kurs tematyczny PHIL 260, PHIL 360 lub PHIL 460 może liczyć się do spełnienia wymagań dotyczących konwersacji filozoficznej, wartości i działania lub natury i wiedzy za zgodą przewodniczącego. Minimum 19 punktów musi zostać ukończonych na poziomie 300 lub wyższym.
- The Capstone Experience: Ten wymóg jest spełniony poprzez ukończenie ważnego zadania pisemnego w Advanced Seminar (PHIL 460) podczas ostatniego roku studenta. Wszyscy seniorzy powinni zapisać się na PHIL 460 w semestrze jesiennym.
Mniejszy
Małoletni w filozofii składa się z sześciu kursów, w tym:
- Dwa kursy z Rozmów Filozoficznych; Filozofia grecka PHIL 200 lub Filozofia XVII i XVIII wieku PHIL 205; oraz PHIL 102 Wprowadzenie do chińskiej filozofii, PHIL 301 chiński buddyzm, PHIL 302 taoizm lub PHIL 303 konfucjanizm.
- Jeden kurs „Wartość i działanie” o numerach od 210-229 lub 310-329.
- Jeden kurs natury i wiedzy o numerach od 230-349 lub 330-339.
- Dwa fakultatywne: odpowiedni kurs PHIL 260, PHIL 360 lub PHIL 460 mogą liczyć się do spełnienia wymagań dotyczących konwersacji filozoficznej, wartości i działania lub natury i wiedzy za zgodą przewodniczącego.
- Minor Capstone: Doświadczenie zwieńczenia, które: (a) integruje element filozoficzny z głównym projektem zwieńczenia ucznia (za zgodą zarówno wydziału filozofii, jak i głównego wydziału), (b) składa się z odpowiedniego zaawansowanego (300- lub 400 -poziom) kurs, który obejmuje główny projekt pisania (kurs i projekt do zatwierdzenia przez wydział jako wypełnienie zwieńczenia). Studenci wybierający nieletniego w filozofii powinni skonsultować się z doradcą w wydziale i są zachęcani do zbadania sposobów integracji nieletniego z ich specjalnością.
Wyróżnienia departamentalne
Studenci z GPA 3.5 lub wyższym w filozofii mogą ubiegać się o wyróżnienie w semestrze jesiennym ich ostatniego roku. Aplikacja zawiera propozycję projektu pracy dyplomowej. Jeśli wniosek zostanie zatwierdzony, zostanie utworzona komisja pracy dyplomowej i opracowany zostanie harmonogram pisania. Komisja może cofnąć zatwierdzenie pracy dyplomowej w dowolnym momencie, jeśli nie zostanie dokonany odpowiedni postęp w kierunku ukończenia. Studenci powinni skonsultować się ze swoimi doradcami w zakresie wymagań i terminów składania wniosków.
Studiować za granicą
Zachęca się studentów i nieletnich filozofów do włączenia studiów za granicą do swoich planów akademickich. Możliwość głębszego zrozumienia innej kultury ma ogromną wartość dla każdego liberalnie wykształconego człowieka, a szczególnie wartość dla studentów filozofii. Dostępnych jest wiele programów, które byłyby szczególnie korzystne dla osoby studiującej filozofię, w tym programy w języku angielskim i innych językach. Studenci powinni wcześniej zaplanować studia poza kampusem w porozumieniu z doradcą wydziałowym i Biurem Studiów za Granicą.
Wyniki nauczania w programie
Cel nauczania I: Rozwijanie umiejętności niezbędnych do pracy z argumentami filozoficznymi.
Cel Ia: Analiza argumentów filozoficznych
Efekt Ia: Dokładnie opisz argumenty i teorie.
Rezultat Ib: Zidentyfikuj potencjalną krytykę argumentów i teorii.
Rezultat Ic: Oceń argumenty w taki sposób, aby uzasadnić stanowisko, które uczeń uważa za najlepsze.
Identyfikator wyniku: zademonstruj kompetencję w pracy z logiką formalną.
Cel nauczania II: Zdobądź zrozumienie ważnych historycznych aspektów konwersacji filozoficznej.
Cel IIa: Zdobądź zrozumienie reprezentatywnych filozofów, idei, kontrowersji, teorii i problemów z okresu historycznego w ramach tradycji zachodniej i niezachodniej.
Cel IIb: Zdobądź umiejętność dokładnej i rzetelnej interpretacji tekstów podstawowych.
Efekt IIa: Dokładnie opisz i przejrzyście przedyskutuj problemy filozoficzne, idee lub teorie z historii filozofii w tradycji zachodniej i niezachodniej.
Efekt IIb: Dokładnie i rzetelnie zinterpretuj podstawowe teksty z historii filozofii zachodniej i niezachodniej.
Cel nauczania III: Umieć zrozumieć idee i argumenty filozoficzne w debatach dotyczących metafizyki/epistemologii i etyki oraz zastosować je do problemów, z którymi borykają się jednostki, społeczności lub rządy we współczesnym świecie.
Cel IIIa: Zrozumieć idee i argumenty filozoficzne w debatach dotyczących metafizyki/epistemologii i etyki
Cel IIIb: Zastosuj idee i argumenty z filozoficznych dyskusji metafizyki/epistemologii i etyki do problemów, z którymi borykają się jednostki, społeczności lub rządy we współczesnym świecie.
Efekt IIIa: Dokładnie opisz i przejrzyście przedyskutuj problemy filozoficzne, idee lub teorie z debat z zakresu metafizyki/epistemologii i etyki.
Efekt IIIb: Zastosuj idee i argumenty z filozoficznych dyskusji metafizyki/epistemologii i etyki do problemów, z którymi borykają się jednostki, społeczności lub rządy we współczesnym świecie.
Ogólne wymagania edukacyjne
General Education to szeroki opis programu nauczania, który uosabia nasze zaangażowanie w edukację w zakresie sztuk wyzwolonych na University of Redlands . Nasza edukacja ogólna obejmuje zakres kierunków studiów, sposobów myślenia i praktyk stypendialnych i kreatywności, które umożliwiają studentom ukończenie studiów jako krytyczni myśliciele zdolni do innowacyjnego i wspólnego dostosowywania się do wyzwań, które pojawią się w przyszłości.
Nasza edukacja ogólna składa się z programu nauczania Liberal Arts Inquiry (LAI) lub Liberal Arts Foundation (LAF).
- Przyjmowanie studentów pierwszego roku i studentów transferowych, którzy przyjeżdżają z mniej niż 32 punktami jesienią 2018 r., będzie zgodne z programem nauczania LAI.
- Wszyscy przeniesieni i powracający studenci z 32 punktami lub więcej (tj. studenci drugiego roku, juniorzy i seniorzy) jesienią 2018 r. będą przestrzegać programu nauczania LAF.
Lista kontrolna aplikacji – student pierwszego roku
- Wspólna aplikacja, w tym osobisty esej i pytania członków University of Redlands
- 50 USD za zgłoszenie
- Oficjalne transkrypcje ze wszystkich szkół średnich uczęszczają
- Jeden list polecający od poradnictwa/doradcy szkolnego i/lub raport ze szkoły średniej Common Application
- Jeden list polecający od nauczyciela, który może mówić o twoich zdolnościach akademickich
- Uczniowie, których językiem ojczystym nie jest język angielski, nie mogą przystąpić do testu opcjonalnego i mogą osiągnąć poziom znajomości języka angielskiego, zapewniając jeden z następujących wyników:
- 550 SAT Czytanie i pisanie oparte na dowodach
- 21 ACT Angielskie i czytanie rozdziałów
- TOEFL minimum 80iBT/550 na papierze
- IELTS minimum 6,5
- iTEP minimum 3,9
- Test Duolingo z języka angielskiego (DET) minimum 105
- Ukończenie szkoły średniej, w której podstawowym językiem wykładowym jest język angielski
- Certyfikat Finansowy i dowód wsparcia finansowego
Rekrutacja
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Philosophy/Politics
- Cardiff, Wielka Brytania
Economics/Philosophy
- Cardiff, Wielka Brytania
Bachelor of Arts in Philosophy
- Hanover, Stany Zjednoczone