Licencjat z języka angielskiego dla public relations
Kauno Kolegija
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Kaunas, Litwa
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 2810 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Celem programu studiów jest wyszkolenie specjalistów, którzy potrafią poprawnie porozumiewać się w profesjonalnym języku angielskim; właściwie posługiwać się profesjonalnymi terminami sfer zarządzania i komunikacji publicznej; organizować i zarządzać komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną przedsiębiorstwa w języku litewskim i angielskim; opracowywać i oceniać produkty informacyjne; poszerzać i podtrzymywać komunikację i współpracę międzykulturową; kształtować wizerunek organizacji w języku litewskim i obcym; stosować różne strategie komunikacji zintegrowanej; elastycznie reagować na zmiany rynkowe; i dostosować się do zmieniających się warunków otoczenia.
Program
kursy
I semestr
- Psychologia społeczna, 3 ECTS
- Zrównoważony rozwój, 3 ECTS
- Współczesny język angielski 1, 6 ECTS
- Fonetyka języka angielskiego, 3 ECTS
- Podstawy językoznawstwa, 3 ECTS
- Gramatyka języka angielskiego 1, 6 ECTS
- Technologie informacyjne i medialne, 6 ECTS
2 semestr
- Podstawy Ekonomii i Zarządzania, 6 ECTS
- Profesjonalny litewski, 3 ECTS
- Współczesny język angielski 2, 6 ECTS
- Filozofia języka, 3 ECTS
- Komunikacja korporacyjna, 6 ECTS
- Gramatyka języka angielskiego 2, 6 ECTS
3 semestr
- Angielski biznesowy 1, 6 ECTS
- Socjolingwistyka, 6 ECTS
- Metodyka pisania tekstów i podsumowań, 3 ECTS
- Praktyka Zarządzania Informacją i Komunikacją, 6 ECTS
- Public Relations, 6 ECTS
- II język obcy (niemiecki / francuski / rosyjski / hiszpański) 1, 3 ECTS
4 semestr
- Angielski biznesowy 2, 6 ECTS
- Leksykologia i stylistyka języka angielskiego, 6 ECTS
- Staż zawodowy I, 6 ECTS
- Etyka zawodowa i prawo, 6 ECTS
- II język obcy (niemiecki / francuski / rosyjski / hiszpański) 2, 3 ECTS
- Dowolnie wybieralne przedmioty z listy KUAS, 3 ECTS
- 5 semestr
- Metodologia badań stosowanych, 3 ECTS
- Artykuł badawczy, 3 ECTS
- Angielski dla Public Relations i Komunikacji 1, 6 ECTS
- Staż zawodowy II, 9 ECTS
- II język obcy (niemiecki / francuski / rosyjski / hiszpański) 3, 3 ECTS
- Zarządzanie tekstami informacyjnymi, 3 ECTS
- Dowolnie wybieralne przedmioty z listy KUAS, 3 ECTS
6 semestr
- Teoria i praktyka przekładu, 3 ECTS
- Angielski dla Public Relations i Komunikacji 2, 6 ECTS
- Końcowy staż zawodowy, 9 ECTS
- Profesjonalna praca licencjacka, 9 ECTS
- Dowolnie wybieralne przedmioty z listy KUAS, 3 ECTS
Dowolne kursy fakultatywne
Globalna ekonomia: 15 ECTS
- Ekonomia globalna i regionalna, 5 ECTS
- Komunikacja międzykulturowa, 5 ECTS
- Zarządzanie kryzysowe, 5 ECTS
Nowoczesne zarządzanie organizacją: 15 ECTS
- Zarządzanie talentami i kompetencjami, 5 ECTS
- Kreatywne rozwiązania biznesowe, 5 ECTS
- Zarządzanie zmianami i innowacjami, 5 ECTS
Od pomysłu do biznesu: 15 ECTS
- Kreatywny rozwój biznesu: planowanie i weryfikacja, 6 ECTS
- Finansowanie pomysłu na biznes, 5 ECTS
- Komercjalizacja pomysłu na biznes, 4 ECTS
Zarządzanie zmianami biznesowymi: 15 ECTS
- Zarządzanie zmianą, 4 ECTS
- Zarządzanie ryzykiem, 5 ECTS
- Zarządzanie projektami, 6 ECTS
Osobowość i kariera: 15 ECTS
- Psychologia osobowości i samokształcenie, 5 ECTS
- Przywództwo, 5 ECTS
- Planowanie kariery, 5 ECTS
Zarządzanie relacjami z klientami: 15 ECTS
- Kontrola stresu, 6 ECTS
- Efektywne Zarządzanie Klientem, 5 ECTS
- Zarządzanie konfliktami, 4 ECTS
Osobowość twórcza: 15 ECTS
- Marka osobista, 5 ECTS
- Kreatywne pisanie, 5 ECTS
- Kreatywne podejmowanie decyzji, 5 ECTS
Dobre samopoczucie i jakość zdrowia: 15 ECTS
- Zdrowy tryb życia i odżywianie, 5 ECTS
- Coaching życia, 5 ECTS
- Terapia ruchem i sztuką, 5 ECTS
Organizacja aktywnego wypoczynku: 15 ECTS
- Formy Aktywnego Wypoczynku, 5 ECTS
- Sport dla wszystkich, 5 ECTS
- Zarządzanie projektami rekreacyjnymi, 5 ECTS
Język i kultura francuska i hiszpańska: 15 ECTS
- Język i kultura francuska, 8 ECTS
- Język i kultura hiszpańska, 7 ECTS
Wpływ komunikacji na masy: 15 ECTS
- Komunikacja płci, 5 ECTS
- Komunikacja osobista, 5 ECTS
- Teoria propagandy, 5 ECTS
Zrównoważony rozwój i podróże: 15 ECTS
- Zrównoważona turystyka, 5 ECTS
- Odpowiedzialna konsumpcja, 5 ECTS
- Zrównoważone zarządzanie wydarzeniami, 5 ECTS
Język i kultura rosyjska: 15 ECTS
- Język rosyjski, 9 ECTS
- Rosyjskie zasoby kulturowe, 6 ECTS
Działalność dydaktyczno-wychowawcza
Stosowane są innowacyjne metody nauczania i uczenia się, a proces nauki jest zwirtualizowany. Samokształcenie zorientowane na studenta opiera się na zadaniach i zajęciach grupowych, które zachęcają do problematycznego i krytycznego myślenia. Tworzy się środowisko edukacyjne, które umożliwia studentom samokontrolę procesu nauki, refleksję nad swoimi działaniami oraz zachęcanie do kreatywności i innowacyjności. Program dąży do aktywnego udziału studentów w procesie studiowania. Podczas wykładów podejmowane są próby stworzenia atmosfery do dyskusji; i zachęca się do dialogu między nauczycielem a uczniem.
Metody oceny osiągnięć w nauce
Do oceny wiedzy i umiejętności stosowany jest dziesięciopunktowy system ocen skumulowanych. W trakcie semestru efekty uczenia się oceniane są podczas rozliczeń śródrocznych (tłumaczenia, kolokwia, zadania indywidualne i grupowe oraz ich prezentacje, projekty, prezentacje zadań praktycznych i do samodzielnej nauki itp.). Na ocenę końcową składają się oceny częściowe i egzaminacyjne.
Struktura
Przedmioty studiów (moduły), praktyka: Psychologia społeczna, Zrównoważony rozwój, Podstawy ekonomii i zarządzania, Profesjonalny język litewski.
Przedmioty głównego kierunku studiów (126 ECTS):
- Przedmioty (87 ECTS): współczesny język angielski, gramatyka języka angielskiego, fonetyka języka angielskiego, podstawy językoznawstwa, filozofia języka, język biznesowy, komunikacja korporacyjna, socjolingwistyka, angielska leksykologia i stylistyka, teoria i praktyka tłumaczenia, metodologia badań stosowanych, praca naukowa, Angielski dla Public Relations i Komunikacji, Metodologia Pisania Tekstów i Podsumowań;
- Staże (30 ECTS): Staż w zakresie zarządzania informacją i komunikacją, Staż zawodowy, Końcowy staż zawodowy;
- Profesjonalna praca licencjacka (9 ECTS).
- Przedmioty do wyboru (30 ECTS): II język obcy, technologie informacyjne i medialne, public relations, etyka zawodowa i prawo, zarządzanie tekstami informacyjnymi. Przedmioty do wyboru (9 ECTS)
Kursy fakultatywne
Studenci mają prawo wyboru zajęć fakultatywnych z listy oferowanej przez Kauno Kolegija . Studenci mogą wybrać drugi język obcy z listy oferowanej przez Centrum Językowe Kauno Kolegija (10 języków).
Dostęp do aktywności zawodowej lub dalszej nauki
Dostęp do aktywności zawodowej
Absolwenci potrafią tworzyć produkty informacyjne i komunikacyjne w języku ojczystym i języku angielskim oraz znają zasady zarządzania, dzięki czemu mogą pracować w działach public relations i usług marketingowych firm litewskich i zagranicznych.
Dostęp do dalszej nauki
Absolwenci mają prawo do kontynuowania studiów podyplomowych na warunkach określonych przez uczelnię.
Wynik programu
Wyniki nauki:
Absolwenci będą:
- Prawidłowo porozumiewać się w językach obcych w mowie i piśmie;
- Prawidłowo używaj języka ojczystego;
- Prawidłowo posługiwać się terminologią fachową sfer zarządzania i komunikacji publicznej;
- Zna strategie zintegrowanej komunikacji;
- Administrowanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną przedsiębiorstwa w języku litewskim i językach obcych;
- Kształtowanie i podtrzymywanie wizerunku organizacji w języku litewskim i językach obcych;
- Opracowywanie i prezentowanie produktów informacyjnych we właściwych językach litewskich i obcych;
- Zastosuj media i technologie zintegrowanej komunikacji;
- Postrzegać i oceniać środowisko społeczne, kulturowe i językowe;
- Utrzymywać i rozszerzać komunikację i współpracę międzykulturową;
- Prawidłowo identyfikuje formy organizacji przedsiębiorstw i zjawiska gospodarcze w języku litewskim i językach obcych;
- Zastosuj wiedzę z zakresu zarządzania i ekonomii przy organizowaniu i administrowaniu działalnością organizacji biznesowych.