Licencjat z marketingu globalnego
Vilnius University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Vilnius, Litwa
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
7 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 3660 / per year
Termin składania wniosków
01 May 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
01 Sep 2024
Wstęp
Celem tego programu studiów jest kształcenie wysoko wykwalifikowanych specjalistów ds. marketingu, którzy mogą pracować w działach marketingu firm litewskich i zagranicznych jako specjaliści ds. produktu, marketingu lub komunikacji, konsultanci, a nawet menedżerowie. Nasi absolwenci potrafią samodzielnie analizować rynki i podejmować decyzje dotyczące planowania produktów, cen, logistyki i komunikacji. Potrafią inicjować i realizować różnorodne działania marketingowe, twórczo wykorzystując swoje interdyscyplinarne wykształcenie uniwersyteckie w międzynarodowym środowisku biznesowym oraz potrafiąc samodzielnie podnosić swoje kwalifikacje.
Dlaczego warto wybrać ten program?
- Doskonałe możliwości wymiany.
- Krótszy czas trwania programu ze względu na program studiów skoncentrowany na odpowiednich przedmiotach.
- Wykładowcy z doświadczeniem zawodowym w nauce i biznesie.
Międzynarodowa mobilność
Studenci mogą uczestniczyć w programie mobilności ERASMUS+ lub skorzystać z dwustronnych umów o współpracy VU, które dają możliwość studiowania w Uczelniach Partnerskich VU lub odbycia staży za granicą.
Wynik programu
Absolwent po ukończeniu studiów Global Marketing zdobędzie kompetencje zawodowe niezbędne do wykonywania złożonej pracy, wymagającej nie tylko osobistej odpowiedzialności, ale także specjalistycznej wiedzy i umiejętności z różnych dziedzin marketingu. To zawiera:
- Przeprowadzanie badań rynku
- Ocena asortymentu produktów firmy
- Wybór odpowiedniej strategii cenowej
- Segmentacja rynku
- Zrozumienie czynników i procesów wpływających na zachowania konsumentów
- Znajomość narzędzi komunikacji marketingowej i łączenie ich zgodnie z celami marketingowymi
- Rozwój firmy itp
Możliwości związane z karierą
Absolwent może zostać zatrudniony na stanowisku:
- Kierownik Sprzedaży
- Ekspert ds. marketingu
- Menedżer biznesu
- Business Developer
Galeria
Program
Zakres studiów: 210 punktów ECTS
Długość: 3,5 roku
1. semestr
Kursy obowiązkowe
- Angielski biznesowy
- Teoria ekonomii
- Podstawy marketingu
- Zarządzanie
- Prawo biznesowe
- Technologie informacyjne
Drugi semestr
Kursy obowiązkowe
- Marketing międzynarodowy
- Zachowanie konsumenta
- Podstawy zarządzania międzykulturowego
- Marketing usług
- Podstawy rachunkowości
Przedmioty do wyboru
- Kursy Studiów Indywidualnych
3. semestr
Kursy obowiązkowe
- Podstawy badań marketingowych
- Komunikacja korporacyjna
- Komunikacja marketingowa i planowanie mediów
- Zarządzanie sprzedażą detaliczną i marketing
Przedmioty do wyboru
- Kursy Studiów Indywidualnych
4. semestr
Kursy obowiązkowe
- E-biznes
- Zarządzanie produktem i marką
- Ceny i promocje sprzedaży
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
Przedmioty do wyboru
- Kursy Studiów Indywidualnych
5 semestr
Kursy obowiązkowe
- Komunikacja międzykulturowa
- Marketing cyfrowy
- Marketing między przedsiębiorstwami i sprzedaż osobista
- Logistyka Biznesowa
Przedmioty do wyboru
- Kursy Studiów Indywidualnych
6 semestr
Kursy obowiązkowe
- Zarządzanie marketingowe
- Analityka marketingowa
- Reklama i rozwój treści
- Dokument kursu
Przedmioty do wyboru
- Kursy Studiów Indywidualnych
7. semestr
Kursy obowiązkowe
- Praktyki zawodowe
- Praca licencjacka
Uwaga: Struktura programu może ulec zmianie ze względu na poprawę wyników badań.