Licencjat z marketingu mody
IFA Paris
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Paris, Francja
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany, Nauka na odległość, W kampusie
Czas trwania
3 - 3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 8400 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Opłata za zgłoszenie 150 EUR - Opłata za naukę: 5800 EUR za program online
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
IFA Paris Licencjat certyfikowany przez FEDE (Fédération Européenne Des Écoles)
- Czas trwania: 3-letni program w języku angielskim
- Kampusy: Paryż
- Format: Elastyczny
- Punkty ECTS: 180
- Opłata za zgłoszenie: 150 €
- Czesne / rok: 8400 € w Paryżu, 7400 € w Paryżu
- Ograniczone do: 25 uczniów w klasie
„Za każdym odnoszącym sukcesy projektantem stoi odnoszący sukcesy człowiek biznesu”
Wstęp
Bachelor in Fashion Marketing ma innowacyjną strukturę, która zwiększa możliwość posiadania solidnego programu biznesowego dla mody, który stymuluje kreatywność i talent, jednocześnie badając dychotomie między Wschodem a Zachodem w zakresie strategii marketingu, komunikacji, dystrybucji i brandingu. Liczy się na wspólny pierwszy rok z Bachelor Visual Merchandising i ma zostać podzielony na dwa różne kursy na drugi i trzeci rok, aby dać głębszą i bardziej konkretną wiedzę praktyczną preferowanej specjalizacji, kończącą się konkretnym ukończeniem .
Moduły oferują szkolenie systemowe, nieustanne wyzwanie dla wszystkich uczniów ćwiczących każdą konkretną umiejętność poprzez indywidualne zadania, pracę zespołową i odkrywanie branży. Praktyczne zastosowanie wiedzy teoretycznej gwarantują wyjazdy terenowe i warsztaty prowadzone przez ekspertów z dziedziny mody, biznesu, brandingu i marketingu.
Podczas gdy program opiera się na unikalnych modułach i doświadczeniach edukacyjnych, główną atrakcją jest nasz wydział wykwalifikowanych i zmotywowanych wykładowców, którzy pochodzą z ponad 20 różnych krajów. Ten prawdziwy tygiel edukacyjny pozwala uczniom czerpać korzyści z różnych perspektyw kulturowych, co z kolei stymuluje ich skłonność do analizowania i rozwiązywania problemów w twórczy i niekonwencjonalny sposób.
Studenci zapisani do programu IFA Paris Bachelor in Fashion Marketing mają możliwość wybrania opcji podążania FEDE European Bachelor's in Marketing pod koniec drugiego roku programu Bachelor of Fashion Marketing i otrzymania potrójnej nagrody:
- Bachelor of Fashion Marketing autorstwa IFA Paris
- European Bachelor's in Marketing FEDE*
- Dyplom akredytacji państwowej z rejestracją poziomu 2 we Francji Competence** (wcześniej RNCP) noszący tytuł „Odpowiedzialnego marketingu i handlu”
Studenci, którzy uzyskają akredytowany dyplom na poziomie 2 „Odpowiedzialnego marketingu i handlu”, otrzymają uznanie organu rządowego poświadczające, że ich program jest równoważny z tytułem licencjata. Posiadanie certyfikatu na poziomie 2 umożliwia studentom wejście na studia podyplomowe oferowane przez uczelnie publiczne. France Competence (lub certyfikaty RNCP) są również uznawane na arenie międzynarodowej przez różne organy regulacyjne (QAA w Wielkiej Brytanii, YoK w Turcji, AQA w Australii, chińskie MOE, żeby wymienić tylko kilka).
3 lata konstruowania kursu odpowiadają 3 poziomom określonym w Ramach Szkolnictwa Wyższego. Kurs jest skonstruowany zgodnie z zasadami Konwencji Bolońskiej i po ukończeniu daje uczestnikom łącznie 180 ECTS (60 ECTS rocznie).
Rekrutacja
Program
Struktura kursu
Pierwszy rok
W ramach szkolnictwa wyższego pierwszy rok odpowiada poziomowi 4 szkolnictwa wyższego. Studenci podążają za podstawowymi modułami, aby odkryć świat biznesu modowego. Zdobędą podstawowe umiejętności z zakresu marketingu, komunikacji, badań rynku, zasobów ludzkich i rachunkowości, aby stworzyć pedagogiczną podstawę swojej krzywej uczenia się.
Grupy modułów:
- Marketing Foundations: to miejsce, w którym studenci zostaną wprowadzeni w świat marketingu w szerokim ujęciu.
- Podstawowe zasady marketingu Segmentacja, targetowanie i pozycjonowanie Zachowania konsumentów Podstawowa komunikacja marketingowa
- Biznes modowy: to grupowanie modułów, w którym studenci zostaną wprowadzeni w swoją karierę jako przedsiębiorcy.
- Podstawowa rachunkowość i statystyka Zasoby ludzkie Cykl branży modowej Dystrybucja mody Panorama Fashion Branding
- Środowisko mody: jest to bardzo specyficzny moduł otwierający podstawy i specyfikę kariery w modzie, w którym studenci są prowadzeni, aby nauczyć się podstaw tworzenia.
- Typologia odzieży Rozwój produktu Teoria kolorów i projektowanie Trendy w modzie
- Digital Fashion: to grupowanie modułów, które będzie wyzwaniem dla umiejętności praktycznych i elektronicznych, które muszą być sprawnie posiadane przez wszystkich w branży.
- Pakiet Office Podstawowe umiejętności internetowe Umiejętności graficzne
- Wspieranie studiów: Zapewnia studentom narzędzia niezbędne do rozwijania ich zrozumienia ich rozwoju osobistego, zawodowego i branżowego.
- Współczesna historia mody: Moda Kultura Moda Aktualności Rozwój osobisty i zawodowy Metodologia pracy.
Drugi rok
W ramach szkolnictwa wyższego drugi rok odpowiada poziomowi 5 HE. Na tym etapie nauki studenci są zapraszani do specjalizacji w marketingu mody. Nacisk kładziony jest na komunikację marketingową z doskonałym połączeniem modułów biznesowych i kreatywnych.
Grupy modułów:
- Podstawy marketingowe: To grupowanie modułów opiera się zarówno na strategicznych, jak i operacyjnych perspektywach marketingu mody, aby dać uczniom dogłębne i innowacyjne zrozumienie ich dyscypliny.
- Marketing strategiczny: media i reklama PR i komunikacja marki Zarządzanie detaliczne Zakupy i merchandising Visual Merchandising
- Biznes modowy: ta druga rata pozwoli studentom na dalszy rozwój umiejętności biznesowych i przedsiębiorczych.
- Finanse i budżet E-Fashion Globalna ekonomia społeczna i rynki wschodzące Badania rynku
- Środowisko mody: moduły składające się na tę drugą część skupiają się na konstrukcji odzieży.
- Technologia tekstylna Produkcja odzieży i dokumentacja techniczna jakości
- Wspieranie studiów: W drugim roku to grupowanie modułów stanowi platformę do dalszego rozwijania umiejętności zawodowych i kreatywnych studentów, aby przygotować ich na rynek na trzeci rok stażu.
- Przygotowanie do stażu osobistego i osobistego Rozwój zawodowy Kreatywne pisanie 1 i 2
- Digital Fashion: studenci będą wdrażać podstawy poznane podczas grupowania modułów pierwszego roku, aby zastosować swoje umiejętności do tworzenia zabezpieczeń marketingowych.
Trzeci rok
W ramach szkolnictwa wyższego trzeci rok odpowiada poziomowi 6. W końcowym procesie uczenia się studenci będą mobilizować wszystkie umiejętności, które wcześniej nabyli, aby sprostać wyzwaniom stawianym przez rozwój ich własnego, osobistego projektu . Studenci wybierający specjalizację Fashion Marketing będą musieli stworzyć kompleksowy plan marketingowy z naciskiem na branding i strategie komunikacyjne.
W związku z tym studenci będą musieli odbyć staż, aby zastosować swoją wiedzę teoretyczną w kontekście praktycznym.
Nakład pracy uczniów w ciągu 3 lat
Całkowite obciążenie pracą 3893 godzin
2257 godzin wykładów twarzą w twarz
1456 godzin samokształcenia
180 godzin pracy w sieci branżowej
Opłata za program
O szkole
pytania
Podobne kursy
Fashion Brand Management Summer Course
Studia licencjackie z marketingu mody
- Florence, Włochy
Licencjat z stylizacji mody i komunikacji
- Milan, Włochy