Licencjat z marketingu
Global College Malta
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Il-Kalkara, Malta
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
36 months
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 13 750
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Mar 2024
Wstęp
Kurs ten ma na celu zwiększenie i uaktualnienie wiedzy, umiejętności i predyspozycji uczestników w zakresie zarządzania/marketingu poprzez przekazanie im kluczowych danych w danych obszarach poprzez interaktywne wykłady, warsztaty dyskusyjne, odgrywanie ról i ćwiczenia samokształceniowe. Program jest dostarczany w trybie pełnoetatowym w każdym kluczowym obszarze z pomocą podejścia do uczenia się skoncentrowanego na uczniu. Cały program jest wysoce interaktywny i oczekuje się, że wzbogaci wiedzę uczniów w kluczowych obszarach menedżerskich i marketingowych; wyostrzyć ich umiejętności menedżerskie; i zwiększyć ich kompetencje zawodowe w dzisiejszym wysoce dynamicznym środowisku biznesowym.
Organ wydający
Global College Malta jest licencjonowany przez Malta Further and Higher Education Authority (MFHEA) jako instytucja szkolnictwa wyższego. Wszystkie kursy oferowane przez Global Malta są akredytowane i/lub uznane, a zatem mapowane odpowiednio do MQF/EQF.
Galeria
Rekrutacja
Program
Poziom EQF/MQF
6 – (Europejskie/Maltańskie Ramy Kwalifikacji).
ECTS
Aby otrzymać tytuł licencjata z marketingu, studenci muszą uzyskać 180 punktów ECTS, pomyślnie kończąc wszystkie moduły.
Moduły
Kod modułu | Tytuł modułu | ECTS |
BAM 101 | Kierownictwo | 15 |
BAM 102 | Ekonomia | 15 |
BAM 103 | Księgowość i Finanse | 15 |
BAM 104 | Metody ilościowe i badania | 15 |
BAM 201 | Zarządzanie marketingowe | 15 |
BAM 202 | Zarządzanie strategiczne | 15 |
BAM 203 | Przedsiębiorstwo dla Menedżerów | 15 |
BAM 204 | Marketing międzynarodowy | 15 |
BAM 301 | Zachowanie konsumenta | 15 |
BAM 302 | Badania rynku | 15 |
BAM 303 | Metody badawcze | 10 |
BAM 304 | Rozprawa | 20 |
Rodzaj studiów
Zajęcia wieczorne.
Oszacowanie
Ocena z kursu ma stanowić integralną część procesu uczenia się studentów oraz poszerzyć i potwierdzić ich wiedzę i praktykę. Formatywna informacja zwrotna zostanie przekazana uczniom poprzez połączenie autorefleksji, opinii grupy rówieśniczej i opinii nauczyciela. Oceny podsumowujące zapewnią miarę stopnia, w jakim uczniowie osiągnęli efekty uczenia się modułów. Ocena w ramach modułów przyjmie różne formy, w tym zadania zaliczeniowe, raporty, prezentacje, egzaminy i rozprawę. Pełne szczegóły procedur oceny dla każdego modułu są przedstawione w specyfikacji poszczególnych modułów. W trakcie kursu studenci, w ramach rozwoju osobistego, będą mieli szerokie możliwości doskonalenia swoich umiejętności zbywalnych. Ponadto studenci będą rozwijać również swoje umiejętności badawcze.
Wszystkie moduły, z wyjątkiem rozprawy, będą oceniane przez kombinację pisemnych prac podsumowujących/na zakończenie modułu i oceny formatywnej/ciągłej (do 50%).
Ciągła ocena będzie prowadzona poprzez połączenie metod nauczania i uczenia się, w tym:
- Studium przypadku
- Praca projektowa
- Ćwiczenia zespołowe/grupowe
Studenci otrzymają ustną i pisemną informację zwrotną na temat ciągłej oceny oraz, w stosownych przypadkach, strategii wdrożonych w celu zapewnienia, że są w pełni przygotowani do zakończenia oceny kursu.
Material do nauczenia
Wszyscy uczniowie będą mieli dostęp do EBSCO, największej na świecie biblioteki online, Moodle do notatek z zajęć i Turnitin do przesyłania zadań.