Licencjat z marketingu
Northeastern Illinois University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Chicago, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 24 732 / per semester *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* czesne rezydenta 12 godzin kredytowych w semestrze: 412,20 USD / godzina kredytowa. Czesne dla nierezydentów 12 godzin kredytowych w semestrze: 824,40 USD / godzina kredytowa. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty
Wstęp
BS w marketingu ma na celu dogłębne zrozumienie tego, jak znaleźć opinie klientów lub potencjalnych klientów, jak przekazywać produkty i przyciągać uwagę potencjalnych klientów oraz jak zamykać transakcję, gdy produkty spotykają się z klientami. Program stanowi podstawę teorii i praktyki marketingu we wszystkich rodzajach biznesu i organizacji. Nowoczesne osiągnięcia technologiczne (np. media społecznościowe, media cyfrowe i internet) są podkreślane w programie nauczania marketingu.
Korzyści z programu
Program BS in Marketing demonstruje jakość dzięki akredytacji AACSB, która reprezentuje najwyższy standard osiągnięć szkół biznesu na całym świecie. Uczniowie uzyskują wszechstronną edukację i zestaw umiejętności, które można zastosować w wielu wiodących branżach.
Małoletni
- Przedsiębiorczość
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Międzynarodowy biznes
- Kierownictwo
- Marketing
- Przed studiami MBA
Akredytacje
Możliwości związane z karierą
Możliwości kariery
B.S. w marketingu przygotowuje Cię do karier takich jak:
- Kierownik ds. sprzedaży detalicznej
- Planista dystrybucji
- Specjalista ds. reklamy/sprzedaży
- Kierownik ds. produktu/marki
- Specjalista ds. marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych
Referencje studentów
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.