Bachelor in International Hospitality Management
NHL Stenden University of Applied Sciences
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Leeuwarden, Niderlandy
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 - 4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 2530 / per year *
Termin składania wniosków
15 Aug 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* Studenci z UE | studenci spoza UE: €9,730
Wstęp
Dlaczego warto wybrać program International Hospitality Management na NHL Stenden University of Applied Sciences?
- Praca nad wyzwaniami stawianymi przez branżę hotelarską
- Zdobądź praktyczne doświadczenie zawodowe w naszym hotelu i obiektach na terenie kampusu.
- Specjalizuj się w swojej dziedzinie, wybierz mniej ważny przedmiot i studiuj za granicą.
- Odbądź dziesięciomiesięczny płatny staż na ostatnim roku studiów, aby zainwestować w swój rozwój osobisty i zwiększyć swoje szanse na zatrudnienie.
- Weź udział w międzynarodowych konkursach gościnności i poszerz swoją sieć kontaktów.
- Uzyskanie dodatkowych certyfikatów z zakresu hotelarstwa podczas studiów
Unikalna oferta dla Holandii:
NHL Stenden oferuje studentom pierwszego roku gwarancję zakwaterowania za pośrednictwem swoich partnerów. Zarejestruj się na czas, a z łatwością znajdziesz odpowiednie dla siebie miejsce. Więcej informacji i warunki naszej gwarancji mieszkaniowej można znaleźć na naszej stronie .
Study at <span translate="no">NHL Stenden</span> webinar
Dołącz do nas 11 kwietnia od 15:00 do 16:00 (CET) na webinarium online, podczas którego nasi studenci-gospodarze pomogą Ci w Twoich przygodach w świecie studiów międzynarodowych. Uzyskaj wskazówki, zadawaj pytania i dowiedz się, jaki jest właściwy wybór.
Możliwości związane z karierą
Twoja przyszłość
Przyszłość wymaga pomysłowych profesjonalistów, którzy rozumieją dynamikę branży hotelarsko-gastronomicznej i odważą się myśleć nieszablonowo, aby znaleźć innowacyjne rozwiązania.
Możliwości zawodowe
- Menedżer sprzedaży i marketingu wykorzystujący wiedzę gości do koordynowania sprzedaży i promocji
- Koordynator międzynarodowego biura kongresowego utrzymujący równowagę w kontaktach z klientami i nadzorujący każdą potrzebę
- Menedżer Restauracji dbający o sprawny przebieg codziennych spraw
- Doradca finansowy udzielający fachowych porad dotyczących celów długo- i krótkoterminowych w celu zaspokojenia potrzeb klientów
- Dyrektor generalny/właściciel hotelu rozumiejący gości, personel i interesariuszy oraz przekładający ich potrzeby na strategię i finanse