Licencjat z projektowania graficznego
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Barcelona, Hiszpania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 14 600 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
01 Sep 2024
* Całkowita opłata dla studentów z UE: 13,900 € - Całkowita opłata dla studentów z dodatkowych UE: 14.400 €. Skontaktuj się z nami w sprawie możliwości płatności i warunków specjalnych
Wstęp
Specjalizacja projektowania graficznego (240 ECTS), trasa w zakresie projektowania graficznego , przygotowuje projektantów wizualnych zdolnych do opracowywania, programowania i tworzenia komunikacji wizualnej, zarówno online, jak i offline, w celu stymulowania użytkowników.
Kultura projektu jest siłą napędową dydaktyki, opartej na empirycznym uczeniu się poprzez zadania z prawdziwych firm.
IED Barcelona oferuje specjalizacje w zakresie projektowania od 4 lat (240 ECTS). Celem jest przekształcenie pasji, talentu i kreatywności w wiedzę i umiejętności, które pozwalają przyszłym specjalistom od projektowania rozwijać karierę.
Zdjęcie: Elena Aubà
Cele
Kurs oferuje edukację na temat kreatywnych procesów badania, interpretacji, koncepcji i produkcji w celu komunikowania się , upiększania i znajdowania innowacyjnych rozwiązań dla produktu, marki lub przestrzeni za pomocą języka graficznego.
Pierwszy rok tego stopnia koncentruje się na przyswajaniu podstawowych koncepcji projektowania, kultury i metod projektowych . Uczniowie uczą się odważyć się tworzyć i komunikować.
Od drugiego roku badane są niezbędne narzędzia technologiczne i narzędzia do zarządzania projektami w celu komunikowania prostych i skutecznych komunikatów wizualnych poprzez rozwój własnej kreatywności i interdyscyplinarnych procesów metodologicznych. Studenci koncentrują się na zdobywaniu wiedzy na temat Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe After Effect, Apple Final Cut itp. Ponadto podkreślane są niektóre elementy, takie jak typografia w kontekście redakcyjnym, język narracyjny w utworach audiowizualnych i animacja.
W trzecim roku studenci zaczynają kontaktować się z firmami, a także opracowywać bardziej techniczne i złożone projekty , z domniemanymi prototypami i rzeczywistymi kosztami, oprócz projektów identyfikacji wizualnej, pakowania, oznakowania, plakatów itp.
Podczas czwartego roku studenci odbywają obowiązkowy staż w firmie i każdy wybiera profil zawodowy. Kreatywne zarządzanie zyskuje duże znaczenie dzięki zarządzaniu projektami i zdolności do wdrażania wiedzy zdobytej w poprzednich latach. Ostatecznie końcowy projekt dyplomowy jest opracowywany we współpracy z prawdziwymi firmami, w których produkowane są prototypy. W udanych przypadkach prototypy te ewoluują i zostaną wyprodukowane w celu wprowadzenia ich na rynek.
Metodologia
Metodologia opiera się na „uczeniu się przez działanie” i wspiera interdyscyplinarność między obszarami projektowania, mody i zarządzania w branżach kreatywnych poprzez warsztaty i wspólne projekty. oraz projekty roczne, a także możliwość interdyscyplinarnej pracy nad projektem pracy dyplomowej. Program zapewnia ustrukturyzowaną podstawę programową, zapewniającą studentom przyrostowe cele uczenia się przez cztery lata, prowadząc do pracy dyplomowej lub dyplomowej dla prawdziwych firm.
Oferty pracy
Projektant graficzny, komunikator wizualny, dyrektor artystyczny, typograf, specjalista ds. Brandingu, wizerunek firmy, redakcja, opakowanie, oznakowanie, plakaty, grafika komputerowa, strony internetowe, grafika ruchowa itp.
Absolwenci IED Visual Communication pracują w:
Vasava, Bassat Ogilvy, Shackleton Barcelona, H Magazine, Hangar Design Group, Metropolitan Magazine, Martin-Tissera-Lambert, Outline Studio, Zuluz.tv, Peragon, Common Sense, relajaelcoco, Hoet & Hoet, Umbria Jazz, Steer Davies Gleave, Stop Stealing My Spójrz, Sarai Jacobs, Inoxcrom, Phranck, Mały Budda itp.
Firmy
Kurs promuje kulturę projektu wraz z firmami w celu rozwiązania dystansu między edukacją a światem pracy . Uczniowie nie tylko uznają metodologie i narzędzia dla swojej dyscypliny, ale także uczą się pracy i kontaktu z prawdziwymi klientami i briefingami.
Firmy, które współpracowały z tym obszarem: PSP Sony, Sónar, Ajuntament de Barcelona, Screen Festival y Feria Loop, Festival Grec, La Mercè, Institut de Cultura de Barcelona, Fefè Visual Magazine, IMAGO La Diáspora, Marca Barcelona, Museu de la Xocolata , Benetton, Brands & Roses, FINA BCN 2013, Ling, Ericsson Response, Benetton itp.
Koordynator
Ricardo Feriche
Kariera Ricardo jest poświęcona sztuce, projektowaniu i fotografii. Pracuje jako konsultant dla różnych grup, agencji i firm produkcyjnych, w tym National Geographic, El País, RBA, La Caixa, Planeta, Grupo Godo, Grupo Z, BBVA, Le Cool, Fundación Miró, Loewe, Bocento, Matador, RACC, Foment del Treball, Vueling, Hearst, Ara i Edipress.
Jego praca przyniosła mu nagrody przez Society of Publication Designers, Society for News Design i przez trzy lata z rzędu, Type Directors Club. Jest współautorem wszystkich trzech edycji Barcelona Design Guide dla Gustavo Gil.
Ricardo jest wykładowcą na studiach licencjackich z projektowania graficznego, gdzie uczy studentów o projektach wydawniczych.
Galeria
Idealni studenci
Ten kurs jest przeznaczony dla dociekliwych osób, które chcą odpowiedzieć na pytania i chcą wykorzystać projektowanie graficzne, aby wywrzeć pozytywny wpływ na społeczeństwo.
Jeśli jesteś osobą kreatywną, która chce podejść do tego zawodu z krytycznego, oryginalnego i współczesnego punktu widzenia, jeśli chcesz wyrobić sobie markę, opracowując różne propozycje dla różnych ustawień, jest to kurs dla Ciebie.
Stypendia i Finansowanie
IED Network oferuje 182 stypendia na kursy licencjackie prowadzone we Włoszech i Hiszpanii.
IED Italia i Accademia di Belle Arti Aldo Galli oferują 152 stypendia na kursy prowadzone w Mediolanie, Cagliari, Florencji, Rzymie, Turynie oraz w Accademia di Belle Arti Aldo Galli w Como. Termin składania wniosków 5 maja 2022 r.
IED Hiszpania oferuje 30 stypendiów na kursy odbywające się w Madrycie, Barcelonie i Bilbao.
Termin składania wniosków 5 kwietnia 2022 r
Powodzenia.
Program
Metodologia opiera się na „uczeniu się przez działanie” i wspiera interdyscyplinarność między obszarami projektowania, mody i zarządzania dla branż kreatywnych poprzez warsztaty i wspólne projekty. i rocznych projektów, a także możliwość pracy w interdyscyplinarny sposób nad projektem pracy dyplomowej. Program zapewnia ustrukturyzowaną podstawę programową, zapewniając studentom dodatkowe cele uczenia się w ciągu czterech lat, prowadząc do uzyskania pracy dyplomowej lub projektu dyplomowego dla prawdziwych firm.
Opłata za program
Możliwości związane z karierą
Projektant graficzny, komunikator wizualny, dyrektor artystyczny, typograf, specjalista ds. Brandingu, wizerunek firmy, redakcja, opakowanie, oznakowanie, plakaty, grafika komputerowa, strony internetowe, grafika ruchowa itp.
Absolwenci IED Visual Communication pracują w:
Vasava, Bassat Ogilvy, Shackleton Barcelona, H Magazine, Hangar Design Group, Metropolitan Magazine, Martin-Tissera-Lambert, Outline Studio, Zuluz.tv, Peragon, Common Sense, relajaelcoco, Hoet & Hoet, Umbria Jazz, Steer Davies Gleave, Stop Stealing My Spójrz, Sarai Jacobs, Inoxcrom, Phranck, Mały Budda itp.
Firmy
Kurs promuje kulturę projektów z firmami w celu rozwiązania dystansu między edukacją a światem pracy. Studenci nie tylko uznają metodologie i narzędzia dla swojej dyscypliny, ale także uczą się pracować i kontaktować się z prawdziwymi klientami i instruktażami.
Firmy, które współpracowały z tym obszarem: PSP Sony, Sónar, Ajuntament de Barcelona, Screen Festival y Feria Loop, Festival Grec, La Mercè, Institut de Cultura de Barcelona, Fefè Visual Magazine, IMAGO La Diáspora, Marca Barcelona, Museu de la Xocolata , Benetton, Brands & Roses, FINA BCN 2013, Ling, Ericsson Response, Benetton itp.