Licencjat z rozwoju gier
IADE
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Lisbon, Portugalia
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Opis
- Nauka oparta na projektach (PBL) - Każdy semestr opiera się na jednym, realistycznym projekcie. Pod koniec studiów studenci opracowali już sześć produktów (gry lub aplikacje), które są głównymi elementami portfolio, które zaprezentują branży.
- Wyraźny nacisk na programowanie - Połączenie różnych aspektów gier wideo i aplikacji internetowych / mobilnych tworzonych z tworzeniem oprogramowania i inżynierią oprogramowania.
- Zespoły multidyscyplinarne - Część sześciu semestralnych projektów jest realizowana przez zespoły, które również integrują studentów z innych studiów inżynierskich, podnosząc jakość tworzonych produktów i umiejętności uczniów w interdyscyplinarnej pracy zespołowej.
- Wiele języków - uczniowie rozwijają swoje projekty przy użyciu wielu języków programowania o coraz większej złożoności (np. Przetwarzanie, JavaScript, C # i C).
- Wiele technologii - studenci zdobywają doświadczenie w korzystaniu z wielu technologii, w tym silników gier, mobilnych i internetowych środowisk programistycznych, 3D, konsol do gier, komputerów itp. Studenci będą również odkrywać nowe horyzonty poprzez moduły koncentrujące się na kreatywności, krytycznym myśleniu, a także pojawiającej się grze technologie.
- Uczestnictwo w wydarzeniach i integracja rynku - Studenci są zaproszeni do udziału w wielu wydarzeniach związanych z obszarem, w tym w rozmowach, warsztatach, pokazach projektów uczniów i dżemach z gry.
- Program jest prowadzony w całości w języku angielskim i obejmuje obowiązkowy międzynarodowy semestr mobilności na najlepszych międzynarodowych uniwersytetach, co zapewnia studentom globalną perspektywę, która jest niezbędna w tej dziedzinie zawodowej.
Międzynarodowe doświadczenie
Studenci będą mieli możliwość uczęszczania na semestr do jednej z następujących renomowanych szkół międzynarodowych:
Prawdziwe doświadczenie biznesowe
Ten licencjat w zakresie tworzenia gier i aplikacji ma jako partnerów następujące firmy:
Możliwości zawodowe
- Programista gier cyfrowych
- Programista aplikacji multimedialnych i mobilnych
- Systemy interaktywne i sztuczna inteligencja
- Gry dla sieci społecznościowych i firm
Harmonogram / Czas trwania
Poranek / 6 semestrów
Kampus
Santos - Lizbona
Rekrutacja
Program
1. semestr
- Matematyka, fizyka i gry I
- Programowanie podstaw
- Sztuka wizualna do gier
- Produkcja gier
- Systemy obliczeniowe dla gier
- Projekt 2D
- Umiejętności komunikacyjne
Semestr 2
- Design gry
- Programowanie sieciowe
- Bazy danych
- Projekt internetowy
- Etyka i deontologia zawodowa
Semestr 3
- Matematyka i fizyka dla gier II
- Programowanie mobilne
- Ramy gry
- Struktury danych
- Projekt wieloplatformowy
- Nauka, źródła i metody
Semestr 4
- Matematyka i fizyka dla gier III
- Grafika komputerowa
- Sztuczna inteligencja
- Metodologie opracowywania oprogramowania
- Projekt 3D
- Kreatywność i krytyczne myślenie
Semestr 5
- Nowe technologie gier
- Programowanie rozproszone
- Bezpieczeństwo gier
- Zaawansowane techniki programowania gier
- Projekt wieloosobowy
- Model biznesowy dla gier
Semestr 6
- Użyteczność i doświadczenie użytkownika
- Integracja z sieciami społecznościowymi i innymi platformami
- Rozwój silnika gry
- Projekt końcowy
Galeria
Możliwości związane z karierą
- Programista gier cyfrowych
- Systemy interaktywne i sztuczna inteligencja
- Gry dla sieci społecznościowych i firm
- Analityk danych
- Programista
O szkole
pytania
Podobne kursy
Bachelor of Science in Development Game
- Cospicua, Malta
Licencjat z inżynierii oprogramowania
- Potsdam, Niemcy
- Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Licencjat z technologii informatycznych – inżynierii oprogramowania i informatyki biznesowej
- Venlo, Niderlandy