Licencjat z stylizacji mody i komunikacji
Accademia del Lusso
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Milan, Włochy
Języki
Język angielski, Włoski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 18 950 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Oct 2024
* obywatele spoza UE - obywatele UE: 16 950 €
Wstęp
Przegląd kursu
Tytuł licencjata w zakresie stylizacji i komunikacji w modzie w Accademia del Lusso Mediolanie to innowacyjny i prowadzony przez praktykę kurs, który przygotowuje studentów do różnych stanowisk, od środowisk kreatywnych po role korporacyjne w dziedzinie komunikacji wizerunkowej i modowej.
Nasz kurs zachęci Cię do eksperymentowania, podejmowania ryzyka i czerpania radości z odkrywania swojej kreatywności poprzez szereg różnych zajęć edukacyjnych, z których wszystkie są istotne, aktualne i zapewniają, że rozwijane umiejętności będą odpowiadać wymaganiom rynku pracy.
Dowiesz się, jak opowiadać historię i nadawać mocne znaczenie produktom, przekształcając je w niezbędne trendy. Dowiesz się, jak promować nie tylko przedmiot, ale filozofię marki, koncepcję czy styl życia. Dowiesz się, jak wykorzystać stylizację do budowania tożsamości marki, sklepu, celebryty czy influencera. Zrozumiesz, jak zarządzać tworzeniem i dystrybucją treści modowych w wielu różnych formach, od wizerunku po doświadczenie, tekst po media społecznościowe. Twoje umiejętności i strategie zostaną poparte dogłębnym zrozumieniem branży mody i projektowania oraz jej mechanizmów, w tym jej historii i znaczenia kulturowego.
Będziesz miał wiele okazji do spotkań z ekspertami branżowymi, odwiedzenia kluczowych lokalizacji, wykonywania prac projektowych w prawdziwych firmach, współpracy z rówieśnikami przy wielu zadaniach, a także przestrzeni do rozwijania własnych badań i pomysłów.
Galeria
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
*** Stypendia są dostępne
Stypendia są dostępne w Accademia del Lusso i przyznawane są indywidualnie przez cały rok. W naszych stypendystach szukamy talentu, pasji i umiejętności. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.
Program
Przykładowe obszary tematyczne dla studiów licencjackich w dziedzinie stylizacji mody i komunikacji obejmują:
- Historia sztuki, mody i designu
- Grafika komputerowa dla mody
- Komunikacja dotycząca produktów modowych
- Marketing mody i luksusu
- Zarządzanie start-upami modowymi
- Publikowanie mody
- Metodologia projektowania wizerunku mody
- Zmiany i dopasowanie
- Techniki makijażu dla show-biznesu
- Projektowanie marki
Możliwości związane z karierą
Perspektywy rozwoju kariery
- Menedżer komunikacji
- Edytor mody
- Stylista redakcyjny
- Stylistka pokazów mody
- Stylista gwiazd
- Konsultant ds. Badań
- Menedżer wydarzeń
- Dyrektor pokazu mody
- Menedżer ds. PR
- Konsultant ds. Wizerunku
- Osobisty klient
Szanse związane ze stażem
Accademia del Lusso posiada wewnętrzne, dedykowane i stale aktywne Biuro Karier i Relacji Zewnętrznych, którego rolą jest tworzenie znaczących i odpowiednich możliwości pracy i praktyk dla naszych studentów. Jako student i absolwent Accademia del Lusso będziesz mieć wyłączny dostęp do możliwości oferowanych przez nasz dział kariery, a także wskazówek i szkoleń w zakresie procedury zatrudnienia, od prezentacji CV i portfolio po techniki rozmów kwalifikacyjnych, nawiązywanie kontaktów, ukierunkowane warsztaty i inne cenne Surowce.
Wcześniejsi studenci pracowali w:
Valentino, Prada, Fendi, Ralph Lauren, Salvatore Ferragamo, Bottega Veneta, LVMH, Hugo Boss, Vivienne Westwood, Ermenegildo Zegna, John Richmond, Krizia, L¹Espresso, L¹Oreal, Luxottica, Marina Rinaldi, Stefanel, Baci & Abbracci, +39, OVS, Manifacture, UPIM, 1 piętro, AB&COM, Aeffe, Agent Lux Venture, Alviero Martini, Antonio Marras, Barbara Giannelli, Be-Ma, Betty Blue, Brooks Brothers, Cashmira, Celine, Class Publishing, Colangelo, Columbus, Conde Nast, Corps et Ame, Datura, PEM Publishing, Emilù, Eres, Fabrizio Melzi, Fashionist, Franca Soncini, Francesco Scognamiglio, Fun and Fashion, Future Concept Lab, GF Service, Gianfranco Femzia, Gruppo Zannier, Guitar, Ileana Turrini, Info Draft, Ingenio, Insight Komunikacja, JM Fashion & Reklama, Jonofui, Krizia, L¹Autre Chose, Le Van Kim, Les Copains, Marly¹s Fashion, Martin Margiela, Matteo Sorbellini, Monica Leoni, Muse Magazine, Nardelli, Page Adv, Philippe Plein, Popai, Prime Donne, Ruffo , Zarządzanie SP, Saatchi & Saatchi, Sabati ni, Salima Arfoudi, Schema, Scudrera, So jeans, Società Italia, Staff International, Studio Re, Studio Uno, Tosi Communication, Ulisse Barbi, Uragano studio, Urrà, Videolook, Vigevano 41, VW Consulting, White Gallery, XT.