Licencjat z zarządzania i promocji sportu
University of Saint Joseph
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
West Hartford, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
4 years
Tempo
Pełny etat
Czesne
USD 21 025 / per semester *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* pełny etat
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Zajrzyj za kulisy branży sportowej ze swoim dyplomem
Dla studentów, którzy kochają świat sportu i chcą szybkiej kariery, kierunek Zarządzanie i promocja sportu w USJ może otworzyć drzwi do możliwości pracy w tej konkurencyjnej branży. Jeśli marzysz o spędzaniu dni na stadionie w dniu meczu lub szukasz wyzwania związanego z zarządzaniem marketingiem drużyny baseballowej, dyplom z zarządzania sportem może ustawić Cię na drodze do zostania twórcą zmian w świecie sportu.
Nasz licencjat z zarządzania i promocji sportu to innowacyjny program, który łączy podstawowe koncepcje biznesowe z doświadczeniem w praktyce w świecie rzeczywistym, aby przygotować Cię do ekscytującej kariery w tej nieprzerwanej, wymagającej i niezwykle satysfakcjonującej branży.
Prawdziwa siła tego kierunku pochodzi z naszego programu stażowego. W branży sportowej Twoje doświadczenie ma takie samo znaczenie jak stopień naukowy. W USJ będziesz miał okazję wziąć udział w stażach na kampusie, a także poza kampusem z lokalnymi drużynami sportowymi oraz firmami medialnymi i marketingowymi.
Program
Zalety
Studenci USJ na kierunku Zarządzanie i Promocja Sportu przekształcają swoją pasję do sportu w karierę w tej dziedzinie. Dzięki kompleksowemu programowi nauczania i dwóm wymaganym stażom na terenie kampusu oraz w lokalnych zespołach i firmach studenci zdobywają umiejętności zawodowe i interpersonalne, dzięki którym mogą odnieść sukces jako profesjonaliści biznesowi w globalnej branży sportowej.
Program zarządzania przedsiębiorstwem (30 punktów)
- ACCT 201 - Zasady rachunkowości I 3 punkty
- MGMT 101 – Biznes w zmieniającym się świecie 3 punkty
- MGMT 230 – Zachowanie ludzkie w organizacjach 3 punkty
- MGMT 245 - Aplikacje komputerowe w biznesie 3 punkty lub
- MGMT 255 – Komunikacja multimedialna w epoce informacyjnej 3 punkty
- MGMT 250 - Biznes międzynarodowy 3 kredyty
- MGMT 305 - Zarządzanie finansami 3 punkty
- MGMT 390 - Zarządzanie marketingowe 3 punkty
- MGMT 420 - Prawo gospodarcze I 3 punkty
- MGMT 450 – Strategia biznesowa 3 kredyty
- MGMT 485 - Staż 3-6 punktów lub
- MGMT 499 - Seminarium koordynacyjne 3 punkty
Program zarządzania sportem (24 punkty)
- MGMT 105 – Wprowadzenie do operacji sportowych 3 punkty
- MGMT 206 – Historia sportu w USA w XX i XXI wieku 3 napisy
- MGMT 285 - Staż 3 punkty
- MGMT 318 – Zarządzanie wydarzeniami 3 punkty
- MGMT 319 – Zarządzanie obiektem 3 kredyty
- MGMT 394 - Marketing sportowy 3 kredyty
- MGMT 418 – Etyka w sporcie 3 punkty
- MGMT 460 - Współczesne problemy sportu i promocji 3 punkty
Wymagane kursy pomocnicze (12 punktów)
- ECON 101 - Zasady makroekonomii 3 punkty
- ECON 102 – Zasady mikroekonomii 3 punkty
- ENGL 205 – Komunikacja biznesowa i profesjonalna 3 punkty
- MATH 110 – Statystyka podstawowa 3 punkty
Przedmioty do wyboru z zakresu zarządzania i promocji sportu
- MGMT 228 - Sport w społeczeństwie 3 kredyty
- MGMT 328 – Sport w filmie 3 napisy
- MGMT 480 - Studia za granicą 3 punkty
Wynik programu
Uczeń będzie:
- Zrozumieć zasady zarządzania sportem na poziomie zapewniającym przygotowanie do uzyskania wyższego stopnia biznesowego;
- Wprowadź w życie nabyte zasady i umiejętności; umiejętności te są często demonstrowane podczas staży i zajęć;
- Zrozum różne obowiązki współczesnych menedżerów: zarządzanie finansami, zasobami ludzkimi, marketing, planowanie wydarzeń, zarządzanie obiektem i inne;
- Rozumieć wykorzystanie i zastosowanie technologii informatycznych;
- Rozumieć etyczne i prawne aspekty biznesu oraz rolę kierownictwa w tych ważnych obszarach;
- Rozumieć i potrafić stosować metodologie badawcze stosowane w zarządzaniu i promocji sportu;
- Dzięki starannemu doborowi przedmiotów do wyboru i staży ukierunkowanych na zainteresowania studenci, którzy chcą zdobyć certyfikat licencjata z zakresu współczesnych praktyk trenerskich w lekkoatletyce, mogą mieć taką możliwość.
Możliwości związane z karierą
Kierunki zarządzania i promocji sportu tradycyjnie znajdowały zatrudnienie w obszarach marketingu sportowego, zarządzania wydarzeniami, zarządzania obiektami, sprzedaży i promocji, transmisji, informacji sportowej, zarządzania sprzętem, operacji sportowych i coachingu na wszystkich poziomach, od małej ligi po sport zawodowy.
Absolwenci tego programu będą mieli karierę w przemyśle (w tym w sporcie zawodowym i amatorskim), rządzie i sektorze non-profit.
O szkole
pytania
Podobne kursy
BS w administracji biznesowej - zarządzanie sportem
- Melbourne, Stany Zjednoczone
Licencjat z Zarządzania Sportem
- Fairfax, Stany Zjednoczone
BSc (z wyróżnieniem) Nauka o sporcie i ćwiczeniach z rokiem podstawowym
- London, Wielka Brytania