Licencjat z zarządzania mediami
Mediadesign Hochschule
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Berlin, Niemcy
Języki
Język angielski, Niemiecki
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
7 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 4110 / per semester *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* UE: 4.110 EUR/semestr; spoza UE: 6.300 EUR/semestr; jednorazowa opłata rejestracyjna 490 EUR
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
mdh – nasza oferta dla Ciebie
Mediadesign University może pochwalić się ponad 30-letnim sukcesem nauczania. mdh jest uznawaną przez państwo uczelnią nauk stosowanych, a wszystkie nasze najnowsze programy studiów związane z mediami i kreatywnością zostały w pełni akredytowane.
Chodzi o kontakty, szczególnie jeśli chodzi o branże kreatywne! Szczęśliwi są wszyscy, którzy mogą skorzystać z powiązań z rynkiem pracy: biuro karier mdh będzie Cię wspierać od samego początku, dostarczając odpowiednich informacji, ofert pracy, osobistego coachingu, programu mentoringu i kontaktów w branży.
Licencjat z zarządzania mediami przygotowuje Cię do pełnej wyzwań i ekscytującej pracy w branży medialnej i kreatywnej w kraju i za granicą. Niezależnie od tego, czy zdecydujesz się rozpocząć pracę w branży muzycznej, filmowej lub gier, a może nawet na rynku książki, sztuki lub reklamy, licencjat z zarządzania mediami zapewni Ci narzędzia niezbędne do efektywnej pracy w tych dziedzinach.
Na specjalności Zarządzanie Innowacjami będziesz zajmować się m.in.:
- Technologie takie jak blockchain, 5G i Internet of Things jako potencjalne przełomy
- Sztuczna inteligencja jako siła napędowa innowacji
- Dylemat innowatora
W tej specjalizacji istnieje ścisła współpraca z jedną z wiodących agencji innowacyjnych w Niemczech.
Na specjalności Zarządzanie Gierami będziesz zajmować się m.in.:
- Interaktywne opowiadanie historii
- Kreatywne wyzwania w tworzeniu gier
- Modele finansowania i procesy produkcyjne w branży gier
Na tej specjalności będziesz ściśle współpracować ze studentami naszego kierunku Game Design oraz firmami z branży gier.
Tak blisko prawdziwego życia - studiując teorie i modele biznesowe, które zastosujesz w autentycznych scenariuszach
Teoria i praktyka pójdą ręka w rękę symbiotycznie w ramach naszego zarządzania mediami (BA). Wraz z naszym partnerem ICON opracowaliśmy konkretne moduły programu, które nie mogą być bliższe rzeczywistym wyzwaniom w zarządzaniu przedsiębiorstwem i podejmowaniu decyzji.
Na podstawie autentycznych scenariuszy dowiesz się, jak identyfikować tych, którzy naprawdę napędzają innowacje, jak definiować odpowiednie grupy docelowe, a wreszcie: jak tworzyć nowe produkty i usługi.
Dzięki współpracy z ICON możemy zaoferować:
- praca z konkretnymi realistycznymi projektami scenariuszowymi
- gwarantowany staż w ICON dla wybranych studentów* (w nawiązaniu do obowiązkowych praktyk w ramach programów studiów)
- ekskluzywna oferta pracy w ICON dla osób z doskonałym wykształceniem
Przedstawiamy naszego partnera ICON
ICON Group to międzynarodowa firma innowacyjna z siedzibą w Berlinie i oddziałami w Monachium, Ingolstadt, Santa Monica, Detroit i Szanghaju. Łącząc biznes, projektowanie i technologię, ICON Group opracowuje innowacyjne produkty i strategie biznesowe oraz zapewnia swoim klientom usługi 360°.
Galeria
Program
Nasze specyfikacje w przyszłych obszarach innowacji i gier
Nasz program Media Management (BA) oferuje głęboki wgląd w dwie możliwe specyfikacje: zarządzanie innowacjami i zarządzanie grami.
Specyfikacja Zarządzanie innowacjami obejmie m.in.:
- Technologie, takie jak BlockChain, 5G i Internet rzeczy
- Sztuczna inteligencja jako jeden z najbardziej wpływowych przyszłych czynników napędzających innowacje
- „Dylemat innowatora”
Ta specyfikacja będzie częścią ścisłej współpracy z naszym partnerem ICON.
Specyfikacja Zarządzanie grami obejmie m.in.:
- Interaktywne opowiadanie historii
- Kreatywne podejście do nieodłącznych wyzwań podczas tworzenia gier
- Modele finansowania i monetaryzacji w grach oraz procesy produkcyjne w branży gier
Dzięki tej specyfikacji będziesz ściśle współpracować ze studentami w naszym programie studiów Game Design (licencjat), a także z naszymi partnerami z branży gier.
1. semestr | 2. Semestr | 3. Semestr |
|
|
|
4. Semestr | 5. Semestr | 6. Semestr |
|
|
|
7. Semestr | ||
|
Możliwości związane z karierą
Jako absolwent: na kursie pracujesz na styku kreatywności i biznesu i znajdujesz swoją przyszłość zawodową
- w krajowych i międzynarodowych grupach medialnych, które produkują lub sprzedają kreatywne treści, takie jak filmy, programy telewizyjne lub produkty strumieniowe,
- w firmach zajmujących się rozwojem, produkcją i marketingiem gier (jeśli zdecydujesz się studiować zarządzanie grami),
- w start-upach, które rozwijają nowe technologie i cyfrowe modele biznesowe (jeśli wybierzesz zarządzanie innowacjami).
Tam powierzasz kontrolę i projektowanie procesów produkcji mediów, marketingu produktów medialnych, czy opracowywanie nowych strategii biznesowych w branży kreatywnej i medialnej.
W ramach swojego stopnia zarządzania mediami pogłębisz swoją wiedzę w jednej z dwóch specjalizacji zarządzania innowacjami lub zarządzania grami.
Typowe stanowiska pracy, w których możesz pracować
Konsultant ds. biznesu cyfrowego, kierownik ds. kont reklamowych, producent gier, właściciel produktu, kierownik projektu*in für Digitale Medien, kierownik ds. mediów społecznościowych*w, kierownik ds. innowacji*w, kierownik ds. kluczowych klientów*w, planista programu, konsultant ds. strategii, kierownik ds. relacji z mediami*w , planer mediów cyfrowych itp.
Rekrutacja
O szkole
pytania
Podobne kursy
BA Zarządzanie mediami i marketing cyfrowy
- Cologne, Niemcy
- Berlin, Niemcy + 6 jeszcze
Degree in Media Studies
- Online Spain
- Villaviciosa de Odón, Hiszpania
Bachelor of Communication Arts in Innovative Media Production
- Khlong Nueng, Tajlandia