Astronomia Ameryka Północna - Astronomia programów Astronomia w Ameryka Północna

Tytuł licencjata jest cztery-lata licencjat i jest standardem dla szkolnictwa wyższego przez większość świata. Tytuł licencjata można zdobyć na uczelniach państwowych, w prywatnych uczelniach, w szkołach społecznych i poprzez internetowych uczelni.Licencjat w Astronomii dotyczy procesów fizycznych we Wszechświecie. Studenci otrzymują i edukacja w zakresie matematyki i fizyki, opróc… Czytaj więcej

Licencjat w Astronomii dotyczy procesów fizycznych we Wszechświecie. Studenci otrzymują i edukacja w zakresie matematyki i fizyki, oprócz szkolenia w zakresie symulacji komputerowych, programowania i przetwarzania obrazu. Absolwenci będą przygotowani do pracy w każdych astronomia dziedzinach pokrewnych lub kontynuować studia magisterskie stopnia.

Stany Zjednoczone Ameryki znajduje się na kontynencie Ameryki Północnej. Jest trzecim co do wielkości krajem pod względem wielkości na świecie. To ma stosunkowo krótką historię w porównaniu do innych krajów świata, ma jeden z world 's największych gospodarek, a także jeden z World ' s populacji najbardziej zróżnicowanych.

Astronomia Ameryka Północna - Weź Astronomia Ameryka Północna. Wszystkie Astronomia i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Northern Arizona University
Maszt, Stany Zjednoczone

Nasz program skupia się na nauce i astrofizyki planetarnej. Będziesz zachęcać do samodzielnego myślenia i do udziału w projektach badawczych wydziału. -
24 Sie 2021
24 Lip 2021

Embry-Riddle Aeronautical University
Plaża Daytona, Stany Zjednoczone +1 Więcej

Na Embry-Riddle Aeronautical University studenci programu Bachelor of Science in Astronomy and Astrophysics są przygotowani do wejścia w szeroką gamę zastosowań przemysłowych i podstawowych, a także programów magisterskich w pokrewnych dziedzinach. Studenci będą korzystać z kombinacji kursów fizyki i astronomii w klasie, a także praktycznych kursów laboratoryjnych, aby zrozumieć i zbadać Wszechświat. -

University of Hawaii, Hilo
Hilo, Stany Zjednoczone

Program studiów licencjackich zapewnia umiejętności niezbędne studentom poszukującym kariery w astronomii, a także astronomom specjalistów zajmujących się badaniami, członkom personelu obserwatorium lub pracom w dziedzinach pokrewnych, obejmujących geologię planetarną, naukę i działania zewnętrzne. -

Zdobądź stypendium o wartości do 10 000,00

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium.
Embry Riddle Aeronautical University