Astronomia Karolina Północna - programów Astronomia Karolina Północna Astronomia, Karolina Północna

Licencjat 's podany jest do studentów, którzy spełniają niezbędne wymagania podane przez uniwersytecie lub college'u są prowadzącego. Wymagania to od trzech do siedmiu lat ostrości na obiekcie, zazwyczaj określane jako główny lub koncentracji. Astronomia obejmuje zarówno teorię, jak i obserwację niebiańskich obiektów na niebie. Studia mogą wymagać kursów fizyki, a niek… Czytaj więcej

Astronomia obejmuje zarówno teorię, jak i obserwację niebiańskich obiektów na niebie. Studia mogą wymagać kursów fizyki, a niektóre programy mogą uczyć uczniów, jak używać teleskopów, wykresów gwiazd i specjalnego oprogramowania komputerowego. Student zainteresowany użyciem kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów może cieszyć się studiowaniem tego tematu.

Edukacja w USA jest przede wszystkim przez sektor publiczny, z kontroli i finansowania pochodzącego z trzech poziomów: stan, lokalne i federalne, w tej kolejności.Wspólne wymogi do nauki na wyższym poziomie edukacji w Stanach Zjednoczonych będzie to esej przyjęć (znany również jako zestawienia celu lub rachunku osobistym), wykaz zaliczeń, rekomendacji / listy referencyjne, Testy językowe

Astronomia Karolina Północna - Weź Bachelor Karolina Północna. Wszystkie programu Bachelor i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Brevard College