Astronomia Pensylwania - programów Astronomia Pensylwania Astronomia, Pensylwania

Tytuł licencjata z akredytowanych uczelni może być ważne etapy przejściowe w kierunku udanej kariery.Najczęstszym typem programu studiów jest kawalerem stopień 's, zazwyczaj przyznawane po czterech latach udanej pracyLicencjat w Astronomii dotyczy procesów fizycznych we Wszechświecie. Studenci otrzymują i edukacja w zakresie matematyki i fizyki, oprócz szkolenia w zakresie symulac… Czytaj więcej

Licencjat w Astronomii dotyczy procesów fizycznych we Wszechświecie. Studenci otrzymują i edukacja w zakresie matematyki i fizyki, oprócz szkolenia w zakresie symulacji komputerowych, programowania i przetwarzania obrazu. Absolwenci będą przygotowani do pracy w każdych astronomia dziedzinach pokrewnych lub kontynuować studia magisterskie stopnia.

Edukacja w USA jest przede wszystkim przez sektor publiczny, z kontroli i finansowania pochodzącego z trzech poziomów: stan, lokalne i federalne, w tej kolejności.Wspólne wymogi do nauki na wyższym poziomie edukacji w Stanach Zjednoczonych będzie to esej przyjęć (znany również jako zestawienia celu lub rachunku osobistym), wykaz zaliczeń, rekomendacji / listy referencyjne, Testy językowe

Astronomia Pensylwania - Weź Bachelor Pensylwania. Wszystkie programu Bachelor i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Swarthmore College