Biologia Rio de Janeiro - programów Biologia Rio de Janeiro Biologia, Rio de Janeiro

Tytuł licencjata jest policealne stopień przyznawany po zakończeniu 120 kredytów. Zazwyczaj trwa osiem semestrów, aby zakończyć dyplom licencjata. Podczas wypełniania studia licencjackie, kandydaci mają studiować kursy ogólne i wybrała większą konkretny temat. Licencjat można też nazwać licencjata w niektórych krajach.Licencjat z biologii, zajmuje się teorią i praktyką biologi… Czytaj więcej

Licencjat z biologii, zajmuje się teorią i praktyką biologii zwierząt i roślin. Jest w ten sposób skoncentrowane w obserwacji i analizy systemów biologicznych. To tematy z zakresu ewolucji i różnorodności biologicznej w biologii komórkowej i molekularnej.

Brazylia oferuje wyższe wykształcenie, które jest częściowo finansowany przez tych studentów, którzy chcieliby kontynuować zaawansowaną edukację. Muszą być w wieku od 18 do 35 lat. Ten system szkolnictwa wyższego umożliwia studentom uczyć się praktycznych umiejętności, które pozwolą im stawić czoła wyzwaniom 21 wieku.

To miasto ma wiele udogodnień, aby zapewnić na wszystkich poziomach edukacji. Niektóre z ważnych uniwersytetów i szkół wyższych w tym mieście są Rio de Janeiro State University i Federal University of Rio de Janeiro.

Biologia Rio de Janeiro - Weź Bachelor Rio de Janeiro. Wszystkie programu Bachelor i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować bezpośrednio tutaj!

Universidade Santa Úrsula (USU)