Biologia Hiszpania - programów Biologia Hiszpania Biologia

Tytuł licencjata jest policealne stopień przyznawany po zakończeniu 120 kredytów. Zazwyczaj trwa osiem semestrów, aby zakończyć dyplom licencjata. Podczas wypełniania studia licencjackie, kandydaci mają studiować kursy ogólne i wybrała większą konkretny temat. Licencjat można też nazwać licencjata w niektórych krajach.Absolwenci z tytułem licencjata w biologii będzie wiedzę w… Czytaj więcej

Absolwenci z tytułem licencjata w biologii będzie wiedzę w różnych dziedzinach związanych z nauk biologicznych. Obszary te wahają się od genetyki i ewolucji, ekologii i biologii komórkowej. Stopień jest następnie związał się z teorii i praktyki biologii roślin i zwierząt, poprzez obserwację i analizę systemów biologicznych.

Hiszpania (hiszp. España) jest zróżnicowany kraj dzieląc Półwysep Iberyjski z Portugalią, na zachodnim krańcu Morza Śródziemnego. Hiszpania jest uważana za kraj egzotyczny w Europie ze względu na przyjazną mieszkańcom i stylu życia zrelaksowany. Normalny czas na University kursów w Hiszpanii wynosi 4 lata, z wyjątkiem medycyny i stopnie podwójnych, które są 6. Madryt i Barcelona są dobrze znane miast na całym świecie ze swojej kuchni, nocnych klubów i słynnego folkloru i festyny.

Biologia Hiszpania - Weź Biologia Hiszpania. Wszystkie Biologia i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować się ze szkołą tutaj!

Universidad de Leon