$close

Filtry

Zobacz wyniki

Edukacja muzyczna Ñuñoa - programów Edukacja muzyczna Ñuñoa Edukacja muzyczna, Ñuñoa

Zdobywając tytuł licencjata 's uzyskuje się poprzez wypełnienie niezbędnych studiów oferowanych przez uniwersytecie lub college'u zapisać się. Wykonanie tego badania może potrwać od trzech do siedmiu lat w zależności od tego, gdzie szukać swój stopień. Edukacja muzyczna może obejmować takie tematy, jak wydajność muzyczna, historia, teoria, metody i skład. Jako dziedzi… Czytaj więcej

Zdobywając tytuł licencjata 's uzyskuje się poprzez wypełnienie niezbędnych studiów oferowanych przez uniwersytecie lub college'u zapisać się. Wykonanie tego badania może potrwać od trzech do siedmiu lat w zależności od tego, gdzie szukać swój stopień.

Edukacja muzyczna może obejmować takie tematy, jak wydajność muzyczna, historia, teoria, metody i skład. Jako dziedzina edukacji może również zawierać koncepcje pedagogiczne, aby pomóc przyszłym nauczycielom efektywnie uczyć tych pojęć dla różnych ustawień w klasie.

Chile jest najstarszym systemu edukacji w Ameryce Południowej. Rząd zawsze częściowo finansowane z tego systemu edukacji, zarówno z najtańszych studenta życiu. Uczelnie prowadzące są Universidad de Chile oraz Pontificia Universidad Catolica de Valparaiso.

Pokaż mniej
Przeczytaj więcej o studiowaniu w Chile
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
Polecane Najnowsze Tytuł
Metropolitan University of Educational Sciences (Universidad Metropolitana de Ciencias de la Educación (UMCE))
Ñuñoa, Chile

Jest profesjonalistą, który wyróżnia się zdolnością do krytycznej refleksji, tworzenia propozycji usprawnień i tworzenia możliwości uczenia się dla swoich uczniów. Posiada rów ... +

Jest profesjonalistą, który wyróżnia się zdolnością do krytycznej refleksji, tworzenia propozycji usprawnień i tworzenia możliwości uczenia się dla swoich uczniów. Posiada również umiejętności, które pozwalają mu odpowiednio komunikować się w swoim ojczystym i drugim języku, dostosowywać się do wykorzystania zasobów technologicznych i tworzyć wspólne zespoły robocze. Wykazuje solidne wykształcenie pedagogiczne, które pozwala mu rozumieć muzykę i różne przejawy dźwiękowe jako formę wiedzy, wzmacniając wrażliwość estetyczną u swoich uczniów. Na tej podstawie epistemologicznej możliwe jest zarządzanie procesami dydaktycznymi i ewaluacyjnymi, gwarantując odpowiednią mediację edukacyjną w różnych kontekstach wykonawczych. Potrafi również szukać rozwiązań problemów, które pojawiają się w jego pracy zawodowej, związanych z kontekstem, z poszanowaniem wierzeń i zwyczajów ludzi i ich społeczności. Prowadzi badania nad swoją praktyką w oparciu o generowanie działań usprawniających muzyczne procesy edukacyjne. Do tego dochodzi umiejętność zarządzania różnymi projektami na rzecz rozwoju ekspresji muzycznej w kontekstach edukacji formalnej i pozaformalnej, wzmacniania integracyjnej i międzykulturowej wartości muzyki w społeczności edukacyjnej, w której jest ona umieszczona, oraz w społeczeństwie. -
Licencjat
Spanish (Chile)
Ośrodek kształcenia