$close

Filtry

Zobacz wyniki

Edukacja podstawowa Guanajuato - programów Edukacja podstawowa Guanajuato Edukacja podstawowa, Guanajuato

Zdobywając tytuł licencjata 's uzyskuje się poprzez wypełnienie niezbędnych studiów oferowanych przez uniwersytecie lub college'u zapisać się. Wykonanie tego badania może potrwać od trzech do siedmiu lat w zależności od tego, gdzie szukać swój stopień. Podstawowym wykształceniem jest nauczanie dzieci w systemach szkolnictwa podstawowego. Program szkolnictwa wyższego poś… Czytaj więcej

Zdobywając tytuł licencjata 's uzyskuje się poprzez wypełnienie niezbędnych studiów oferowanych przez uniwersytecie lub college'u zapisać się. Wykonanie tego badania może potrwać od trzech do siedmiu lat w zależności od tego, gdzie szukać swój stopień.

Podstawowym wykształceniem jest nauczanie dzieci w systemach szkolnictwa podstawowego. Program szkolnictwa wyższego poświęcony temu zagadnieniu może obejmować takie tematy, jak planowanie zajęć, metody w klasie, komunikacja, teoria pedagogiczna i rozwój dziecka.

Meksyk, oficjalnie Meksykańskie Stany Zjednoczone, jest federalnym republiką konstytucyjną w Ameryce Północnej. Praca może wymagać wizy pracy, co jest trudne do uzyskania, jeśli tylko chcą freelance na krótki czas. Większość z rządu finansowane uniwersytetów na największych miast (stolica kraju) mają krótkie kursy w historii, gastronomicznych i kulturalnych osób, większość z nich jest prawie za darmo.

Pokaż mniej
Przeczytaj więcej o studiowaniu w Meksyku
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
Polecane Najnowsze Tytuł
Benemérita and Centenary Accredited Teacher Training School of Guanajuato (Benemérita y Centenaria Escuela Normal Oficial De Guanajuato)
Guanajuato, Meksyk

Razem, mandat ustanowiony w dwudziestym drugim artykule przejściowym ustawy ogólnej o profesjonalnej służbie nauczycielskiej (LGSPD) dotyczący „sformułowania kompleksowego pla ... +

Razem, mandat ustanowiony w dwudziestym drugim artykule przejściowym ustawy ogólnej o profesjonalnej służbie nauczycielskiej (LGSPD) dotyczący „sformułowania kompleksowego planu diagnozy, przeprojektowania i wzmocnienia Systemu Standardów Publicznych w celu zapewnienia jakości w edukacji, którą przekazuje i kompetencjach akademickich swoich absolwentów, a także jego zgodności z potrzebami krajowego systemu edukacyjnego ”(Dziennik Urzędowy Federacji, 2013), wymagał realizacji różnych przestrzeni do konsultacji i obrad. Strategia na rzecz wzmocnienia i transformacji normalnych szkół, wywodząca się z wkładu aktorów zaangażowanych w ten poziom edukacyjny i wspólnej pracy, która została przeprowadzona poprzez bezpośredni dialog z normalistami w procesie integracyjnym, składa się z sześciu osi: Transformacja pedagogiczna zgodnie z nowym Modelem Edukacyjnym. Edukacja tubylcza i międzykulturowa. Nauka angielskiego. Profesjonalizacja kadry nauczycielskiej w szkołach normalnych Synergia z uniwersytetami i ośrodkami badawczymi Wsparcie dla szkół normalnych i zachęty do doskonałości -
Licencjat
Ośrodek kształcenia