close

Filtry

Zobacz wyniki

Licencjat w Toluca. Programów Licencjat.

Kawaler 's stopnia jest cechą szkolnictwa wyższego. Lek podaje się do tych, którzy poświęcają trzech do siedmiu lat studiuje konkretnego programu. Licencjat 's można zdobyć w różnych dyscyplin sztuki i nauki.Meksyk jest jednym z najpopularniejszych krajów turystycznych na świecie. Kraj ma zarówno tropikalnych i umiarkowanych stref dając studentom najlepszy czas tutaj. Je… Czytaj więcej

Kawaler 's stopnia jest cechą szkolnictwa wyższego. Lek podaje się do tych, którzy poświęcają trzech do siedmiu lat studiuje konkretnego programu. Licencjat 's można zdobyć w różnych dyscyplin sztuki i nauki.

Meksyk jest jednym z najpopularniejszych krajów turystycznych na świecie. Kraj ma zarówno tropikalnych i umiarkowanych stref dając studentom najlepszy czas tutaj. Jeśli chcesz studiować za kurs w Narodowym Autonomicznym Uniwersytecie Meksyku, to będzie genialne życie z dużo rozrywki w kraju, jak również.

Licencjat Toluca. Szukaj studiów licencjackich na najlepszych uniwersytetach w Toluca. Skontaktuj się z uniwersytetami tutaj!

Pokaż mniej
Przeczytaj więcej o studiowaniu w Meksyku
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
  • Popularne Najnowsze Tytuł
  • Popularne
  • Najnowsze
  • Tytuł
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Meksyk

W ciągu ostatnich 20 lat badania nad edukacją matematyczną w Meksyku i wielu innych krajach świata wykazały znaczną ilość przydatnej wiedzy, aby poprawić program nauczania na ... +

W ciągu ostatnich 20 lat badania nad edukacją matematyczną w Meksyku i wielu innych krajach świata wykazały znaczną ilość przydatnej wiedzy, aby poprawić program nauczania na różnych poziomach edukacji, a zwłaszcza w szkolnictwie podstawowym. Szkoła średnia, obecnie uważana za ostatni etap edukacji podstawowej w Meksyku, przypisuje nauczaniu, studiowaniu i uczeniu się matematyki ważne miejsce w planie i programach studiów, ponieważ jest to uprzywilejowana przestrzeń dla uczniów, aby młodzież zdobywała wiedzę, rozwijała umiejętności oraz kształtować postawy, które pozwalają im rozwiązywać różnego rodzaju problemy i kontynuować samodzielną naukę. Podstawowym celem studiowania matematyki na poziomie podstawowym jest nadanie znaczenia pojęciom matematycznym, tak aby można je było elastycznie i odpowiednio wykorzystywać w rozwiązywaniu problemów. Zapamiętywanie technik i ich mechaniczne zastosowanie pokazały ich nieskuteczność i stopniowo ustępują miejsca refleksji, twórczym poszukiwaniom, przyjmowaniu coraz skuteczniejszych procedur. Aby osiągnąć podstawowy cel, jakim jest studiowanie matematyki w szkołach średnich, konieczne jest przeorientowanie roli trzech podstawowych czynników, które wpływają na proces dydaktyczny: nauczyciela, uczniów i zajęć edukacyjnych. Mówiąc o procesie dydaktycznym lub procesie uczenia się, nawiązuje się do interakcji, które zachodzą między uczniami, nauczycielem i czynnościami związanymi z nauką. Te ostatnie to sytuacje lub problemy, które pojawiają się w materiałach pomocniczych dostępnych dla nauczyciela, zarówno tych dostarczanych przez Ministerstwo Edukacji Publicznej, jak i tekstach komercyjnych. Z powyższego wyprowadzono konieczność modyfikacji programu studiów licencjackich w szkolnictwie średnim, -
Licencjat
Spanish (Mexican)
Lip 2022
Ośrodek kształcenia
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Meksyk

Szkolnictwo średnie, ostatnia faza edukacji podstawowej, ma za fundamentalne cele promowanie wśród meksykańskich dzieci i młodzieży podstawowych umiejętności intelektualnych n ... +

Szkolnictwo średnie, ostatnia faza edukacji podstawowej, ma za fundamentalne cele promowanie wśród meksykańskich dzieci i młodzieży podstawowych umiejętności intelektualnych niezbędnych do trwałego samodzielnego uczenia się i działania z inicjatywą i skutecznością w wielu sytuacjach życiowych. codziennie. Podobnie szkolnictwo średnie ma przyczynić się do utrwalenia zdobywania podstawowej wiedzy o świecie przyrodniczym i społecznym, a także kształtowania postaw i wartości niezbędnych do współżycia społecznego i odpowiedzialnego włączania się w dorosłe życie i pracę. produktywny. Podejście to ustanawia jako priorytet w szkolnictwie średnim rozwój umiejętności intelektualnych, takich jak umiejętność wybierania i wykorzystywania informacji, analizowania i formułowania własnych opinii na temat rzeczywistości społecznej i przyrodniczej, rozwój nawyków dociekania i uczenia się w celu samodzielnego kontynuowania nauki, jak a także postawy zainteresowania i ciekawości wiedzy. Osiągnięcie tych celów jest zadaniem całej kadry pedagogicznej i kierowniczej każdego gimnazjum; Innymi słowy, oznacza to, że każdy z nauczycieli, niezależnie od przedmiotu, którego naucza, świadomie przyczynia się – poprzez zajęcia dydaktyczne, relacje z uczniami, udział w innych zajęciach szkolnych – do pomocy uczniom w osiągnięciu tych celów. Zgodnie z tymi celami, począwszy od 1993 roku, dla szkół średnich ustanowiono nowe programy studiów, aw każdym z nich promowano reorientację praktyk nauczania. W przypadku nauczania historii wyróżniają się dwa aspekty: reintegracja historii 3 jako specyficznego przedmiotu studiów w celu zastąpienia obszaru nauk społecznych oraz w szczególności przemyślenie podejścia dydaktycznego. Celem tej zmiany jest uczynienie wiedzy historycznej bardziej interesującą i dostępną dla uczniów, a tym samym zdobycie podstawowej wiedzy, rozwinięcie ciekawości przeszłości, a zwłaszcza rozwijanie zdolności do historycznego myślenia o faktach lub aktualnych sytuacjach społecznych. -
Licencjat
Spanish (Mexican)
Lip 2022
Ośrodek kształcenia
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Meksyk

Rozwijanie i wzmacnianie umiejętności, kompetencji intelektualnych, postaw i wartości niezbędnych do optymalnego rozwoju w życiu codziennym stanowi główny cel edukacji podstaw ... +

Rozwijanie i wzmacnianie umiejętności, kompetencji intelektualnych, postaw i wartości niezbędnych do optymalnego rozwoju w życiu codziennym stanowi główny cel edukacji podstawowej. Szkolnictwo średnie podejmuje i kontynuuje naukę rozpoczętą w szkole podstawowej i ma na celu promowanie pełnego i wszechstronnego rozwoju młodzieży korzystającej z usługi. Wszechstronna edukacja w szkole średniej ma na celu wspólne promowanie wymiarów osobistych i społecznych, zwłaszcza tych, które odnoszą się do aspektów etycznych, afektywnych, postawowych i intelektualnych. Oczekuje się, że będzie to sprzyjać autonomii studentów, uczeniu się przez całe życie, a także promowaniu osobistej skuteczności w obecnej i przyszłej pracy zawodowej oraz życiu obywatelskim. W tym kontekście, od reformy zapoczątkowanej w 1993 roku, nauczanie nauk przyrodniczych nabiera większego znaczenia. W szczególności przeformułowano podejście do nauczania biologii w celu wzmocnienia relacji między środowiskiem osobistym i społecznym uczniów. W ten sposób stara się powiązać ich umiejętności, wartości, postawy i wiedzę z doświadczeniem osobistym, rodzinnym i społecznym w celu faworyzowania świadomego podejmowania decyzji na rzecz poprawy zdrowia i środowiska. Zastosowanie niezwykle formatywnego podejścia wymaga reorientacji wyników nauczania i ponownej oceny roli ucznia w oparciu o nowe propozycje dotyczące wstępnego kształcenia nauczycieli. W tym sensie szkolenie kompetentnych nauczycieli i specjalistów w szkolnictwie średnim musi odpowiadać podstawowym potrzebom edukacyjnym uczniów po ukończeniu normalnej szkoły. W przypadku specjalności Biologia dokument ten wymienia te potrzeby, a także kompetencje i umiejętności, które przyszły nauczyciel będzie musiał nabyć podczas szkolenia. Podobnie przedstawia opis przedmiotów na mapie programowej dla tej specjalności. -
Licencjat
Spanish (Mexican)
Lip 2022
Ośrodek kształcenia