104 Licencjat Programy w Edukacja w Azji for 2024
- Jdeideh, Liban
Pełny etat
3 lat
W kampusie
Język angielski
Bachelor of Arts in Elementary Education udostępnia studentom sztukę nauczania i naukę o edukacji. Stopień ten promuje nauczanie przedmiotów, wiedzę, jak być skutecznym nauczycielem oraz zrozumienie umysłów i zachowań uczniów szkół podstawowych.
- Kuala Lumpur, Malezja
Pełny etat
3 lat
W kampusie
Język angielski
Licencjat z edukacji może przygotować Cię do wielu zawodów i karier. Przyszli studenci mogą rozważyć podjęcie studiów licencjackich w dziedzinie edukacji w UNIRAZAK, ponieważ program przygotowuje absolwentów do satysfakcjonującej kariery, pomagając młodym uczniom w zdobywaniu wiedzy i umiejętności, których będą potrzebować, aby odnieść sukces w życiu.
Bachelor of International Liberal Arts: Interdisciplinary Arts
International College of Liberal Arts - Yamanashi Gakuin University
Wyróżniony
- Kofu, Japonia
Pełny etat
4 lat
W kampusie
Język angielski
Sztuki interdyscyplinarne to ekscytujący kierunek, który obejmuje sztukę, muzykę, performans, literaturę i językoznawstwo. Zyskasz bogate zrozumienie wybranej dziedziny i szerszego procesu twórczego, badając te dyscypliny z praktycznej, teoretycznej i historycznej perspektywy.
- Dubai, Zjednoczone Emiraty Arabskie
Pełny etat
3 lat
W kampusie
Język angielski
Psychologia to naukowe badanie zachowania i ludzkiego umysłu. W Middlesex University Dubaioferujemy solidne podstawy współczesnej psychologii - korpusu teoretycznej i praktycznej wiedzy dotyczącej ludzkich zachowań i doświadczeń. Program ten ma na celu zapewnienie studentom zaawansowanego poziomu zrozumienia sposobu, w jaki teorie i badania psychologiczne wpłynęły na nasze zrozumienie uczenia się dzieci i dorosłych oraz nauczania w ustawieniach edukacyjnych. Celem jest skierowanie studentów do rozwijania uznania dla tradycyjnych i współczesnych badań, wiedzy i aplikacji w tej dziedzinie.
- Bangkok, Tajlandia
Pełny etat
4 lat
W kampusie
Język angielski
Znajduje się w Bangkoku w Tajlandii, międzynarodowa licencjackie Thongsook College of Arts w nauczaniu języka angielskiego na obcokrajowców ma na celu rozwijanie wykwalifikowanych nauczycieli języka angielskiego na wszystkich poziomach. Dostarcza nowych i obecnych nauczycieli języka angielskiego w wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego nauczania i uczenia się języków zmaksymalizować wykorzystaniem najnowszych metod i teorii.
- Nakhon Nayok, Tajlandia
Pełny etat
5 lat
W kampusie
Język angielski
W dzisiejszym świecie, człowiek dąży do dalszego postępu w dziedzinie nauki i technologii. Ten postęp można osiągnąć tylko poprzez nauczanie naszym młodzieży podstawowe i zaawansowane poziomy nauki.
- Kuala Lumpur, Malezja
Pełny etat, Niepełny etat
30 miesiące
W kampusie
Język angielski
Program ten w pełni wyposaży uczniów w wiedzę teoretyczną, pedagogikę nauczania, umiejętności praktyczne i holistyczne zrozumienie rozwoju małych dzieci, potrzeb edukacyjnych i wzrostu. Program obejmuje różne specjalności ECE, takie jak: rozwój dziecka, kreatywność poprzez muzykę, ruch, sztukę i dramę, nauczanie małych dzieci matematyki i nauk ścisłych, język i umiejętność czytania i pisania, zdrowie, bezpieczeństwo i odżywianie, opieka nad niemowlętami i małymi dziećmi oraz nauczanie małych dzieci nauk społecznych dzieci.
Bachelor of Science (z wyróżnieniem) w sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnej
The Education University of Hong Kong
Wyróżniony
- Hong Kong, Hongkong
Pełny etat
2 lat
W kampusie
Język angielski
Program ma na celu sprostanie wyzwaniom transformacji edukacyjnej wywołanej czwartą rewolucją przemysłową oraz zaspokojenie potrzeb społecznych w zakresie wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie sztucznej inteligencji i technologii edukacyjnych, aby wspierać przyszły rozwój szkół, szkolnictwa wyższego, sektora rządowego i korporacyjnego.
Bachelor of Arts (z wyróżnieniem) w Early Childhood Studies – University of East London, Wielka Brytania
Asian International College
Wyróżniony
- Singapore, Singapur
- Online
Pełny etat, Niepełny etat
24 miesiące
W kampusie
Język angielski
Program BA (z wyróżnieniem) Early Childhood Studies zapewnia krytyczne, kompleksowe i interdyscyplinarne przygotowanie do wielozawodowej pracy w sektorze wczesnego dzieciństwa.
Bachelor of Arts w angielskim szkolnictwie średnim (tylko kandydatki)
Gulf University for Science and Technology : GUST
Wyróżniony
- Mubarak Al-Abdullah, Kuwejt
Wydział ECSE współpracuje ze wszystkimi okręgami szkół publicznych i szkołami prywatnymi w celu ułatwienia zarówno praktyk studenckich, jak i zadań dydaktycznych dla uczniów. ECSE oferuje również studentom na wszystkich poziomach niezbędne doświadczenie w szkołach sektora publicznego i prywatnego w Kuwejcie.
- Yantai, Chiny
W kampusie
Edukacja specjalna W 1985 roku szkoła ustanowiła pierwszy w Chinach program studiów licencjackich (Drugi Wydział Medycyny) specjalnie w celu rekrutacji młodych osób niepełnosprawnych, tworząc precedens w szkolnictwie wyższym dla osób niepełnosprawnych w Chinach. Przyjęcie uczniów z wadami wzroku w 2012 r. i uczniów z wadami słuchu w 2018 r. wypełniło lukę w kształceniu licencjackim uczniów niedowidzących i niedosłyszących w szkołach medycznych w całym kraju. Zbuduj „Narodowy Park Pokazowy Edukacji Specjalnej” i poświęć się tworzeniu wysokiej klasy platformy edukacji i rehabilitacji osób niepełnosprawnych, która integruje usługi dydaktyczne, badawcze i rehabilitacyjne. 30 lat, aby zbadać tworzenie „szczątkowej integracji zdrowia, połączonej z edukacją zdrowotną, uczenie się korzystania z jedności” szkolenia personelu osób niepełnosprawnych „tryb medyczny Binzhou”, społeczeństwo przeszkoliło 1134 talenty medyczne Ming osób niepełnosprawnych, promować przyczynę narodowego postępu cywilizacji Wniósł pozytywny wkład. Szkoła jest obecnie ogólnopolską bazą szkolnictwa wyższego dla osób niepełnosprawnych, ujednoliconą bazą szkoleniową masażu leczniczego dla osób niewidomych oraz ujednoliconą bazą szkoleniową dla lekarzy rehabilitacji.
- Chiba, Japonia
W kampusie
Dział Edukacji Dzieci jest oddziałem, w którym gromadzą się uczniowie z aspiracjami i pasją do bycia nauczycielami szkół podstawowych. Charakteryzuje się poczuciem jedności i ciepłą atmosferą, istnieje tradycja uczenia się i uczenia się od siebie nawzajem. Wszyscy studenci ciężko pracują, aby spełnić swoje marzenia i prowadzić satysfakcjonujące życie uniwersyteckie. Ucz się z nami, aby spełnić swoje marzenia!
- Taipei, Tajwan
W kampusie
Uczniowie mogą przygotowywać się do: 1. nauczycieli szkół podstawowych 2. nauczycieli szkół średnich 3. administratora oświaty 4. dalszej nauki o kształceniu Absolwenci mogą kontynuować karierę w szkołach podstawowych, gimnazjach lub kolegiach lub w sektorze rządowym i innych pokrewnych dziedzinach. Kształcić doskonałych nauczycieli szkół podstawowych posiadających wiedzę zawodową i kultywować wykształcenie oraz pielęgnować podstawowe talenty zawodowe zainteresowanych kursami i nauczaniem, administracją oświatową, edukacją matematyczno-przyrodniczą i badaniami naukowymi.
- Yulin, Chiny
W kampusie
Program ten ma na celu wyposażenie uczniów w podstawową teorię fizyki, podstawowe umiejętności w przeprowadzaniu eksperymentów oraz umiejętność angażowania się w badania naukowe; oraz umożliwienie im stania się wykwalifikowanymi gimnazjalnymi nauczycielami fizyki oraz wyspecjalizowaną kadrą zdolną do wykonywania prac związanych z fizyką.
- Buk-gu, Korea Południowa
W kampusie
Kanuri
Wspieranie niezależnych i kreatywnych ekspertów w dziedzinie edukacji wczesnoszkolnej na nowe tysiąclecie Szczegółowe cele edukacyjne Samodzielny rozwój zasiedziałych nauczycieli wczesnoszkolnych Ukończenie różnych przedmiotów, takich jak teoretyczne podstawy edukacji wczesnoszkolnej, program nauczania wczesnoszkolnego i analiza podręczników, metody nauczania wczesnodziecięcego i zastosowanie w terenie, wiedza zawodowa i poprawa jakości nowych teorii i metod nauczania w odpowiedzi na zmiany w społeczeństwie informacyjnym Poprawa umiejętności w klasie mających zastosowanie w dziedzinie edukacji poprzez prezentacje przypadków, dyskusje i udział w badaniach Zapewnienie możliwości zwiększenia umiejętności projektowania lekcji dla wczesna edukacja oparta na zrozumieniu celów edukacyjnych i treści edukacyjnych ukazanych w przyszłym programie nauczania wczesnej edukacji Rozwijanie kompetencji eksperta w zakresie wczesnej edukacji Rozwijanie umiejętności stosowania i przekształcania nowych teorii umiejętności, wiedzy i umiejętności w różnych sytuacjach klasowych w terenie jako ekspert w zakresie edukacji wczesnodziecięcej poprzez kursy wczesnej edukacji Poprawa umiejętności opracowywania reprezentatywnych modułów klasowych, które można zastosować w terenie poprzez wykorzystanie multimediów, zajęć obserwacyjnych i porównawczych analiza poprzez nagranie wideo poradnictwa wczesnodziecięcego Kultywowanie umiejętności twórczego i racjonalnego rozwiązywania różnych problemów w zakresie edukacji wczesnoszkolnej na miejscu Kultywowanie kwalifikacji jako badaczy terenowej edukacji wczesnodziecięcej Kultywowanie umiejętności terenowych badań nad wczesną edukacją poprzez podejmowanie tematów metodycznych, takich jak wczesne dzieciństwo metody i statystyki badań nad edukacją, badania terenowe dotyczące wczesnej edukacji oraz badania i tematykę prac dyplomowych dla różnych dziedzin edukacji wczesnoszkolnej Zapoznaj się z metodami projektowania i technikami analizy danych dla problemów badawczych w terenie, takich jak badania eksperymentalne, d analiza badań i studium przypadku oraz rozwijanie swoich kwalifikacji jako badacz terenowy w zakresie wczesnej edukacji, który może samodzielnie pisać raporty z badań Na podstawie wyników badań związanych z wczesną edukacją, rozwój zainteresowania praktycznym doskonaleniem wczesnej edukacji na miejscu Kształcenie nauczycieli wczesnoszkolnych Podnoszenie kwalifikacji zawodowych niezbędnych do prowadzenia działań edukacyjnych, takich jak cele, treści, metody nauczania i ewaluacja edukacji wczesnoszkolnej jako nauczyciela przedszkolnego Stosować zintegrowane podejście do tematów życia codziennego i wzmacniać związek z edukację poprzez obserwacje terenowe i doświadczenie doradcze Zdobycie dumy jako nauczyciela wczesnego dzieciństwa na miejscu oraz podstawowe kwalifikacje wymagane jako członek społeczności nauczycielskiej