$close

Filtry

Zobacz wyniki

Edukacja Guanajuato - programów Edukacja Guanajuato Edukacja, Guanajuato

Tytuł licencjata jest cztery-lata licencjat i jest standardem dla szkolnictwa wyższego przez większość świata. Tytuł licencjata można zdobyć na uczelniach państwowych, w prywatnych uczelniach, w szkołach społecznych i poprzez internetowych uczelni.Bachelor of Education przygotowuje studentów do nauczania w różnych szkołach. Często absolwenci zarabiają na świadectwa zawodowego na… Czytaj więcej

Tytuł licencjata jest cztery-lata licencjat i jest standardem dla szkolnictwa wyższego przez większość świata. Tytuł licencjata można zdobyć na uczelniach państwowych, w prywatnych uczelniach, w szkołach społecznych i poprzez internetowych uczelni.

Bachelor of Education przygotowuje studentów do nauczania w różnych szkołach. Często absolwenci zarabiają na świadectwa zawodowego nauczyciela z Ministerstwa Edukacji w ich odnośnych państwach, które kwalifikuje się do nauczania w każdym otoczeniu szkoły; szkoły publiczne, szkoły niezależne.

Meksyk, oficjalnie Meksykańskie Stany Zjednoczone, jest federalnym republiką konstytucyjną w Ameryce Północnej. Praca może wymagać wizy pracy, co jest trudne do uzyskania, jeśli tylko chcą freelance na krótki czas. Większość z rządu finansowane uniwersytetów na największych miast (stolica kraju) mają krótkie kursy w historii, gastronomicznych i kulturalnych osób, większość z nich jest prawie za darmo.

Pokaż mniej
Przeczytaj więcej o studiowaniu w Meksyku
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
Polecane Najnowsze Tytuł
University Of Guanajuato
Guanajuato, Meksyk

Forma profesjonalistów, którzy wykorzystując teorie, techniki i narzędzia nabyte podczas procesu formacji; prowadzić działania, które pozwalają na poznanie, analizę i interpre ... +

Forma profesjonalistów, którzy wykorzystując teorie, techniki i narzędzia nabyte podczas procesu formacji; prowadzić działania, które pozwalają na poznanie, analizę i interpretację różnych gatunków muzycznych, a jednocześnie wytwarzają produkty związane z ich obszarami kompetencyjnymi, o wysokim wyczuciu humanistycznym, wypracowanym we własnych zasadach i wartościach zawodu; a także sprzyjanie umiejętnościom badania i nauczania przekazywania innej wiedzy, umiejętności i zręczności, czy to w produktach pracy, czy w klasie. -
Licencjat
Język angielski, Język hiszpański
Ośrodek kształcenia
 
Benemérita and Centenary Accredited Teacher Training School of Guanajuato (Benemérita y Centenaria Escuela Normal Oficial De Guanajuato)
Guanajuato, Meksyk

Cel Programu Nauczania, aby uczeń nabył pożądanych cech profilu wyjścia nauczyciela pedagogiki specjalnej. Oznacza to uzyskanie zestawu wiedzy, umiejętności, zdolności, postaw ... +

Cel Programu Nauczania, aby uczeń nabył pożądanych cech profilu wyjścia nauczyciela pedagogiki specjalnej. Oznacza to uzyskanie zestawu wiedzy, umiejętności, zdolności, postaw i wartości, które pozwalają im na wykonywanie zawodu nauczyciela z jakością i wysokim poziomem zaangażowania, w celu zapewnienia odpowiedniej odpowiedzi edukacyjnej na określone potrzeby wyrażone przez studentów. z niepełnosprawnościami, a także tych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi wynikającymi z innych czynników. Podobnie zamierzone jest, aby uczeń rozwijał skłonność i zdolność do uczenia się przez całe życie, w oparciu o własne doświadczenie i systematyczną naukę. Przedmioty składające się na mapę programową zostały określone w oparciu o pożądane cechy profilu absolwenta specjalisty wyższego szczebla, który będzie dedykowany nauczaniu w szkolnictwie specjalnym i będzie pracował z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, osoby niepełnosprawne lub pełnosprawne oraz uczęszczają na edukację podstawową w specjalnych placówkach edukacyjnych lub w zwykłych szkołach edukacyjnych. Wzięto również pod uwagę potrzeby szkoleniowe, jakie edukacja w ogóle, aw szczególności kształcenie specjalne, będzie stawiać przyszłym nauczycielom w praktyce zawodowej. Podczas szkolenia wstępnego normalni uczniowie uzyskują solidną wiedzę na temat specjalnych potrzeb edukacyjnych i niepełnosprawności, ich przyczyn i ich implikacji w podstawowych procesach rozwoju i uczenia się, co nadaje tożsamość edukacji specjalnej; Zdobywają również umiejętności pedagogiczne umożliwiające edukacyjną odpowiedź na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i młodzieży niepełnosprawnych oraz związanych z innymi czynnikami. -
Licencjat
Spanish (Mexican)
Ośrodek kształcenia
 
Benemérita and Centenary Accredited Teacher Training School of Guanajuato (Benemérita y Centenaria Escuela Normal Oficial De Guanajuato)
Guanajuato, Meksyk

Razem, mandat ustanowiony w dwudziestym drugim artykule przejściowym ustawy ogólnej o profesjonalnej służbie nauczycielskiej (LGSPD) dotyczący „sformułowania kompleksowego pla ... +

Razem, mandat ustanowiony w dwudziestym drugim artykule przejściowym ustawy ogólnej o profesjonalnej służbie nauczycielskiej (LGSPD) dotyczący „sformułowania kompleksowego planu diagnozy, przeprojektowania i wzmocnienia Systemu Standardów Publicznych w celu zapewnienia jakości w edukacji, którą przekazuje i kompetencjach akademickich swoich absolwentów, a także jego zgodności z potrzebami krajowego systemu edukacyjnego ”(Dziennik Urzędowy Federacji, 2013), wymagał realizacji różnych przestrzeni do konsultacji i obrad. Strategia na rzecz wzmocnienia i transformacji normalnych szkół, wywodząca się z wkładu aktorów zaangażowanych w ten poziom edukacyjny i wspólnej pracy, która została przeprowadzona poprzez bezpośredni dialog z normalistami w procesie integracyjnym, składa się z sześciu osi: Transformacja pedagogiczna zgodnie z nowym Modelem Edukacyjnym. Edukacja tubylcza i międzykulturowa. Nauka angielskiego. Profesjonalizacja kadry nauczycielskiej w szkołach normalnych Synergia z uniwersytetami i ośrodkami badawczymi Wsparcie dla szkół normalnych i zachęty do doskonałości -
Licencjat
Ośrodek kształcenia