$close

Filtry

Zobacz wyniki

Psychologia edukacyjna Stan Meksyku - programów Psychologia edukacyjna Stan Meksyku Psychologia edukacyjna, Stan Meksyku

Tytuł licencjata jest cztery-lata licencjat i jest standardem dla szkolnictwa wyższego przez większość świata. Tytuł licencjata można zdobyć na uczelniach państwowych, w prywatnych uczelniach, w szkołach społecznych i poprzez internetowych uczelni.Meksyk, oficjalnie Meksykańskie Stany Zjednoczone, jest federalnym republiką konstytucyjną w Ameryce Północnej. Praca może wymagać wi… Czytaj więcej

Tytuł licencjata jest cztery-lata licencjat i jest standardem dla szkolnictwa wyższego przez większość świata. Tytuł licencjata można zdobyć na uczelniach państwowych, w prywatnych uczelniach, w szkołach społecznych i poprzez internetowych uczelni.

Meksyk, oficjalnie Meksykańskie Stany Zjednoczone, jest federalnym republiką konstytucyjną w Ameryce Północnej. Praca może wymagać wizy pracy, co jest trudne do uzyskania, jeśli tylko chcą freelance na krótki czas. Większość z rządu finansowane uniwersytetów na największych miast (stolica kraju) mają krótkie kursy w historii, gastronomicznych i kulturalnych osób, większość z nich jest prawie za darmo.

Pokaż mniej
Przeczytaj więcej o studiowaniu w Meksyku
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
Polecane Najnowsze Tytuł
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Meksyk

Rozwijanie i wzmacnianie umiejętności, kompetencji intelektualnych, postaw i wartości niezbędnych do optymalnego rozwoju w życiu codziennym stanowi główny cel edukacji podstaw ... +

Rozwijanie i wzmacnianie umiejętności, kompetencji intelektualnych, postaw i wartości niezbędnych do optymalnego rozwoju w życiu codziennym stanowi główny cel edukacji podstawowej. Szkolnictwo średnie podejmuje i kontynuuje naukę rozpoczętą w szkole podstawowej i ma na celu promowanie pełnego i wszechstronnego rozwoju młodzieży korzystającej z usługi. Wszechstronna edukacja w szkole średniej ma na celu wspólne promowanie wymiarów osobistych i społecznych, zwłaszcza tych, które odnoszą się do aspektów etycznych, afektywnych, postawowych i intelektualnych. Oczekuje się, że będzie to sprzyjać autonomii studentów, uczeniu się przez całe życie, a także promowaniu osobistej skuteczności w obecnej i przyszłej pracy zawodowej oraz życiu obywatelskim. W tym kontekście, od reformy zapoczątkowanej w 1993 roku, nauczanie nauk przyrodniczych nabiera większego znaczenia. W szczególności przeformułowano podejście do nauczania biologii w celu wzmocnienia relacji między środowiskiem osobistym i społecznym uczniów. W ten sposób stara się powiązać ich umiejętności, wartości, postawy i wiedzę z doświadczeniem osobistym, rodzinnym i społecznym w celu faworyzowania świadomego podejmowania decyzji na rzecz poprawy zdrowia i środowiska. Zastosowanie niezwykle formatywnego podejścia wymaga reorientacji wyników nauczania i ponownej oceny roli ucznia w oparciu o nowe propozycje dotyczące wstępnego kształcenia nauczycieli. W tym sensie szkolenie kompetentnych nauczycieli i specjalistów w szkolnictwie średnim musi odpowiadać podstawowym potrzebom edukacyjnym uczniów po ukończeniu normalnej szkoły. W przypadku specjalności Biologia dokument ten wymienia te potrzeby, a także kompetencje i umiejętności, które przyszły nauczyciel będzie musiał nabyć podczas szkolenia. Podobnie przedstawia opis przedmiotów na mapie programowej dla tej specjalności. -
Licencjat
Spanish (Mexican)
Ośrodek kształcenia