$close

Filtry

Zobacz wyniki

Szkoły średnie Stan Meksyku - programów Szkoły średnie Stan Meksyku Szkoły średnie, Stan Meksyku

Tytuł licencjata z akredytowanych uczelni może być ważne etapy przejściowe w kierunku udanej kariery.Najczęstszym typem programu studiów jest kawalerem stopień 's, zazwyczaj przyznawane po czterech latach udanej pracy Studenci, którzy są zainteresowani nauczaniem, mogą rozważyć programy kształcenia na poziomie średnim. Te programy nauczania zazwyczaj koncentrują się na naucza… Czytaj więcej

Tytuł licencjata z akredytowanych uczelni może być ważne etapy przejściowe w kierunku udanej kariery.Najczęstszym typem programu studiów jest kawalerem stopień 's, zazwyczaj przyznawane po czterech latach udanej pracy

Studenci, którzy są zainteresowani nauczaniem, mogą rozważyć programy kształcenia na poziomie średnim. Te programy nauczania zazwyczaj koncentrują się na nauczaniu na poziomie szkoły średniej. Praktyki w tej dziedzinie mogą obejmować pracę nauczycielską lub administracyjną. Komunikacja jest kluczową umiejętnością dla jakiejkolwiek szkoły średniej.

Meksyk, oficjalnie Meksykańskie Stany Zjednoczone, jest federalnym republiką konstytucyjną w Ameryce Północnej. Praca może wymagać wizy pracy, co jest trudne do uzyskania, jeśli tylko chcą freelance na krótki czas. Większość z rządu finansowane uniwersytetów na największych miast (stolica kraju) mają krótkie kursy w historii, gastronomicznych i kulturalnych osób, większość z nich jest prawie za darmo.

Pokaż mniej
Przeczytaj więcej o studiowaniu w Meksyku
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
Polecane Najnowsze Tytuł
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Meksyk

Rozwijanie i wzmacnianie umiejętności, kompetencji intelektualnych, postaw i wartości niezbędnych do optymalnego rozwoju w życiu codziennym stanowi główny cel edukacji podstaw ... +

Rozwijanie i wzmacnianie umiejętności, kompetencji intelektualnych, postaw i wartości niezbędnych do optymalnego rozwoju w życiu codziennym stanowi główny cel edukacji podstawowej. Szkolnictwo średnie podejmuje i kontynuuje naukę rozpoczętą w szkole podstawowej i ma na celu promowanie pełnego i wszechstronnego rozwoju młodzieży korzystającej z usługi. Wszechstronna edukacja w szkole średniej ma na celu wspólne promowanie wymiarów osobistych i społecznych, zwłaszcza tych, które odnoszą się do aspektów etycznych, afektywnych, postawowych i intelektualnych. Oczekuje się, że będzie to sprzyjać autonomii studentów, uczeniu się przez całe życie, a także promowaniu osobistej skuteczności w obecnej i przyszłej pracy zawodowej oraz życiu obywatelskim. W tym kontekście, od reformy zapoczątkowanej w 1993 roku, nauczanie nauk przyrodniczych nabiera większego znaczenia. W szczególności przeformułowano podejście do nauczania biologii w celu wzmocnienia relacji między środowiskiem osobistym i społecznym uczniów. W ten sposób stara się powiązać ich umiejętności, wartości, postawy i wiedzę z doświadczeniem osobistym, rodzinnym i społecznym w celu faworyzowania świadomego podejmowania decyzji na rzecz poprawy zdrowia i środowiska. Zastosowanie niezwykle formatywnego podejścia wymaga reorientacji wyników nauczania i ponownej oceny roli ucznia w oparciu o nowe propozycje dotyczące wstępnego kształcenia nauczycieli. W tym sensie szkolenie kompetentnych nauczycieli i specjalistów w szkolnictwie średnim musi odpowiadać podstawowym potrzebom edukacyjnym uczniów po ukończeniu normalnej szkoły. W przypadku specjalności Biologia dokument ten wymienia te potrzeby, a także kompetencje i umiejętności, które przyszły nauczyciel będzie musiał nabyć podczas szkolenia. Podobnie przedstawia opis przedmiotów na mapie programowej dla tej specjalności. -
Licencjat
Spanish (Mexican)
Ośrodek kształcenia