Zarządzanie marką Republika Południowej Afryki - programów Zarządzanie marką Republika Południowej Afryki Zarządzanie marką

Tytuł licencjata jest policealne stopień przyznawany po zakończeniu 120 kredytów. Zazwyczaj trwa osiem semestrów, aby zakończyć dyplom licencjata. Podczas wypełniania studia licencjackie, kandydaci mają studiować kursy ogólne i wybrała większą konkretny temat. Licencjat można też nazwać licencjata w niektórych krajach. Dla osób poszukujących wyższego wykształcenia w zakresie… Czytaj więcej

Tytuł licencjata jest policealne stopień przyznawany po zakończeniu 120 kredytów. Zazwyczaj trwa osiem semestrów, aby zakończyć dyplom licencjata. Podczas wypełniania studia licencjackie, kandydaci mają studiować kursy ogólne i wybrała większą konkretny temat. Licencjat można też nazwać licencjata w niektórych krajach.

Dla osób poszukujących wyższego wykształcenia w zakresie zarządzania marką, celem ich badań może być to, jak sprawić, aby konsumenci w różnym wieku i grupy społeczne gromadzili się w produkcie lub firmie teraz i przez wiele lat.

Republika Południowej Afryki, oficjalnie Republika Południowej Afryki to kraj położony na południowym krańcu Afryki. Jest on podzielony na dziewięć prowincji. RPA to nie tylko baza wypadowa, jest sam w sobie fantastyczne miejsce o bogatej kulturze, fauny i flory oraz historii.

Zarządzanie marką Republika Południowej Afryki - Weź Zarządzanie marką Republika Południowej Afryki. Wszystkie Zarządzanie marką i informacje o szkole. Oszczędność czasu i skontaktować się ze szkołą tutaj!

Pokaż mniej
Vega School of Brand Leadership
Johannesburg, South Africa +3 Więcej

Ten program wyróżnieniem bada i stosuje strategicznych modeli i narzędzi do praktyki innowacyjny i efektywny kosztowo zarządzanie marką, opartego na solidnych zasadach finanso ... +

Ten program wyróżnieniem bada i stosuje strategicznych modeli i narzędzi do praktyki innowacyjny i efektywny kosztowo zarządzanie marką, opartego na solidnych zasadach finansowych i gospodarczych. Studenci są narażone na najważniejszych składników, takich jak zarządzanie finansami marki obrębie panujących warunków gospodarczych; marki i analiza rynku z punktu widzenia komercyjnego; stosowanie zrównoważonego i etycznego biznesu i praktyce marki; opracowanie strategii komunikacji w kontekście otoczenia konkurencyjnego i realiach wewnętrznych; i wykorzystanie wskaźników i modeli do oceny wyników marki i kapitału. -
Licencjat
W pełnym wymiarze godzin
Język angielski
Stacjonarne