$close

Filtry

Zobacz wyniki

Nauczanie Meksyk - programów Nauczanie Meksyk Nauczanie

Zdobywając tytuł licencjata 's uzyskuje się poprzez wypełnienie niezbędnych studiów oferowanych przez uniwersytecie lub college'u zapisać się. Wykonanie tego badania może potrwać od trzech do siedmiu lat w zależności od tego, gdzie szukać swój stopień. Nauczanie jest obszarem akademickiego, w którym studenci uczą się technik i metod dotyczących najlepszych sposobów, a… Czytaj więcej

Zdobywając tytuł licencjata 's uzyskuje się poprzez wypełnienie niezbędnych studiów oferowanych przez uniwersytecie lub college'u zapisać się. Wykonanie tego badania może potrwać od trzech do siedmiu lat w zależności od tego, gdzie szukać swój stopień.

Nauczanie jest obszarem akademickiego, w którym studenci uczą się technik i metod dotyczących najlepszych sposobów, aby dzielić się wiedzą. Studenci mogą wybrać skupić się na jednym konkretnym wieku dyscypliny studiów lub nauki, lub skupić się na ogólnych metod instruowania.

Meksyk, oficjalnie Meksykańskie Stany Zjednoczone, jest federalnym republiką konstytucyjną w Ameryce Północnej. Praca może wymagać wizy pracy, co jest trudne do uzyskania, jeśli tylko chcą freelance na krótki czas. Większość z rządu finansowane uniwersytetów na największych miast (stolica kraju) mają krótkie kursy w historii, gastronomicznych i kulturalnych osób, większość z nich jest prawie za darmo.

Pokaż mniej
Przeczytaj więcej o studiowaniu w Meksyku
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
Polecane Najnowsze Tytuł
University Of Guanajuato
Guanajuato, Meksyk

Forma profesjonalistów, którzy wykorzystując teorie, techniki i narzędzia nabyte podczas procesu formacji; prowadzić działania, które pozwalają na poznanie, analizę i interpre ... +

Forma profesjonalistów, którzy wykorzystując teorie, techniki i narzędzia nabyte podczas procesu formacji; prowadzić działania, które pozwalają na poznanie, analizę i interpretację różnych gatunków muzycznych, a jednocześnie wytwarzają produkty związane z ich obszarami kompetencyjnymi, o wysokim wyczuciu humanistycznym, wypracowanym we własnych zasadach i wartościach zawodu; a także sprzyjanie umiejętnościom badania i nauczania przekazywania innej wiedzy, umiejętności i zręczności, czy to w produktach pracy, czy w klasie. -
Licencjat
Język angielski, Język hiszpański
Ośrodek kształcenia
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Meksyk

W ciągu ostatnich 20 lat badania nad edukacją matematyczną w Meksyku i wielu innych krajach świata wykazały znaczną ilość przydatnej wiedzy, aby poprawić program nauczania na ... +

W ciągu ostatnich 20 lat badania nad edukacją matematyczną w Meksyku i wielu innych krajach świata wykazały znaczną ilość przydatnej wiedzy, aby poprawić program nauczania na różnych poziomach edukacji, a zwłaszcza w szkolnictwie podstawowym. Szkoła średnia, obecnie uważana za ostatni etap edukacji podstawowej w Meksyku, przypisuje nauczaniu, studiowaniu i uczeniu się matematyki ważne miejsce w planie i programach studiów, ponieważ jest to uprzywilejowana przestrzeń dla uczniów, aby młodzież zdobywała wiedzę, rozwijała umiejętności oraz kształtować postawy, które pozwalają im rozwiązywać różnego rodzaju problemy i kontynuować samodzielną naukę. Podstawowym celem studiowania matematyki na poziomie podstawowym jest nadanie znaczenia pojęciom matematycznym, tak aby można je było elastycznie i odpowiednio wykorzystywać w rozwiązywaniu problemów. Zapamiętywanie technik i ich mechaniczne zastosowanie pokazały ich nieskuteczność i stopniowo ustępują miejsca refleksji, twórczym poszukiwaniom, przyjmowaniu coraz skuteczniejszych procedur. Aby osiągnąć podstawowy cel, jakim jest studiowanie matematyki w szkołach średnich, konieczne jest przeorientowanie roli trzech podstawowych czynników, które wpływają na proces dydaktyczny: nauczyciela, uczniów i zajęć edukacyjnych. Mówiąc o procesie dydaktycznym lub procesie uczenia się, nawiązuje się do interakcji, które zachodzą między uczniami, nauczycielem i czynnościami związanymi z nauką. Te ostatnie to sytuacje lub problemy, które pojawiają się w materiałach pomocniczych dostępnych dla nauczyciela, zarówno tych dostarczanych przez Ministerstwo Edukacji Publicznej, jak i tekstach komercyjnych. Z powyższego wyprowadzono konieczność modyfikacji programu studiów licencjackich w szkolnictwie średnim, -
Licencjat
Spanish (Mexican)
Ośrodek kształcenia
 
Higher Teacher Training School of the State of Puebla (Escuela Normal Superior del Estado de Puebla)
Miasto Puebla, Meksyk

Obecnie Federalized Higher Normal School of the State of Puebla oferuje następujące programy edukacyjne: Bachelor of English Teaching and Learning in Secondary Education Schol ... +

Obecnie Federalized Higher Normal School of the State of Puebla oferuje następujące programy edukacyjne: Bachelor of English Teaching and Learning in Secondary Education Scholarized Modality Studies prowadzone przez 4 lata (osiem semestrów) -
Licencjat
Ośrodek kształcenia
 

Zdobądź stypendium o wartości do 10 000,00 

Dowiedz się, jakie możliwości daje Ci nasze stypendium.
Higher Teacher Training School of Jalisco (Escuela Normal Superior de Jalisco)
Guadalajara, Meksyk

Podejście skoncentrowane na uczeniu się oznacza nowy sposób myślenia i rozwijania szkoleń i praktyki zawodowej prowadzonej przez nauczyciela. Kwestionuje paradygmat skoncentro ... +

Podejście skoncentrowane na uczeniu się oznacza nowy sposób myślenia i rozwijania szkoleń i praktyki zawodowej prowadzonej przez nauczyciela. Kwestionuje paradygmat skoncentrowany na powtarzalnym nauczaniu, transmisyjno-receptywnego cięcia, które nadaje priorytet przyswajaniu deklaratywnego, obojętnego i pozbawionego kontekstu. Głównym punktem odniesienia tej propozycji jest koncepcja konstruktywistyczna oraz socjokulturowe uczenie się i nauczanie, zgodnie z którymi uczenie się składa się z aktywnego i świadomego, że jego celem jest konstruowanie znaczeń i przypisywanie znaczenia treściom i doświadczeniom ze strony osoby uczącej się. . Podejście to składa się z aktu intelektualnego, ale jednocześnie społecznego, afektywnego i interakcji we wspólnocie praktyk społeczno-kulturowych. Proces uczenia się odbywa się dzięki działaniom mediacji pedagogicznej, które obejmują skoordynowaną aktywność intencji-działania-refleksji między uczniami a nauczycielem, wokół różnorodności przedmiotów wiedzy oraz z interwencją określonych języków i instrumentów. Ponadto występuje w określonych kontekstach społeczno-kulturowych i historycznych, z których nie można go wyabstrahować, czyli ma charakter sytuacyjny. -
BBA
Spanish (Mexican)
Ośrodek kształcenia
 
Higher Teacher Training School of Queretaro (Escuela Normal Superior de Querétaro)
Santiago de Querétaro, Meksyk

Główny cel Rozwój w okresie dojrzewania 4 h / 4,5 Problemy społeczno-ekonomiczne i polityczne Meksyku 4 h / 4,5 Wprowadzenie do nauczania języka hiszpańskiego 6 h / 6,75 Rozum ... +

Główny cel Rozwój w okresie dojrzewania 4 h / 4,5 Problemy społeczno-ekonomiczne i polityczne Meksyku 4 h / 4,5 Wprowadzenie do nauczania języka hiszpańskiego 6 h / 6,75 Rozumienie i tworzenie tekstów 6 h / 6,75 Język i komunikacja 6 h / 6,75 Narzędzia do obserwacja i analiza szkoły i społeczności 4 h / 4,5 -
Licencjat
Spanish (Mexican)
Ośrodek kształcenia
 
Benemérita and Centenary Accredited Teacher Training School of Guanajuato (Benemérita y Centenaria Escuela Normal Oficial De Guanajuato)
Guanajuato, Meksyk

Cel Programu Nauczania, aby uczeń nabył pożądanych cech profilu wyjścia nauczyciela pedagogiki specjalnej. Oznacza to uzyskanie zestawu wiedzy, umiejętności, zdolności, postaw ... +

Cel Programu Nauczania, aby uczeń nabył pożądanych cech profilu wyjścia nauczyciela pedagogiki specjalnej. Oznacza to uzyskanie zestawu wiedzy, umiejętności, zdolności, postaw i wartości, które pozwalają im na wykonywanie zawodu nauczyciela z jakością i wysokim poziomem zaangażowania, w celu zapewnienia odpowiedniej odpowiedzi edukacyjnej na określone potrzeby wyrażone przez studentów. z niepełnosprawnościami, a także tych ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi wynikającymi z innych czynników. Podobnie zamierzone jest, aby uczeń rozwijał skłonność i zdolność do uczenia się przez całe życie, w oparciu o własne doświadczenie i systematyczną naukę. Przedmioty składające się na mapę programową zostały określone w oparciu o pożądane cechy profilu absolwenta specjalisty wyższego szczebla, który będzie dedykowany nauczaniu w szkolnictwie specjalnym i będzie pracował z dziećmi i młodzieżą ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, osoby niepełnosprawne lub pełnosprawne oraz uczęszczają na edukację podstawową w specjalnych placówkach edukacyjnych lub w zwykłych szkołach edukacyjnych. Wzięto również pod uwagę potrzeby szkoleniowe, jakie edukacja w ogóle, aw szczególności kształcenie specjalne, będzie stawiać przyszłym nauczycielom w praktyce zawodowej. Podczas szkolenia wstępnego normalni uczniowie uzyskują solidną wiedzę na temat specjalnych potrzeb edukacyjnych i niepełnosprawności, ich przyczyn i ich implikacji w podstawowych procesach rozwoju i uczenia się, co nadaje tożsamość edukacji specjalnej; Zdobywają również umiejętności pedagogiczne umożliwiające edukacyjną odpowiedź na specjalne potrzeby edukacyjne dzieci i młodzieży niepełnosprawnych oraz związanych z innymi czynnikami. -
Licencjat
Spanish (Mexican)
Ośrodek kształcenia
 
Anglo-American Education Group
Meksyk

Como Licenciado en Enseñanza del Inglés: Serás un profesional experte y competitivo en la docencia. Contarás con excelente Competncia comunicativa en el idioma inglés. Formado ... +

Como Licenciado en Enseñanza del Inglés: Serás un profesional experte y competitivo en la docencia. Contarás con excelente Competncia comunicativa en el idioma inglés. Formado a la vanguardia educativa, con métodos y técnicas de enseñanza innovadores. Podrás dirigir con pertinencia y eficacia la planeación, ejecución y evaluación del proceso educativo. Tendrás un compromiso con el entorno social, mediante el ejercicio de valores universales. -
Licencjat
Spanish (Mexican)
Ośrodek kształcenia
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Meksyk

Szkolnictwo średnie, ostatnia faza edukacji podstawowej, ma za fundamentalne cele promowanie wśród meksykańskich dzieci i młodzieży podstawowych umiejętności intelektualnych n ... +

Szkolnictwo średnie, ostatnia faza edukacji podstawowej, ma za fundamentalne cele promowanie wśród meksykańskich dzieci i młodzieży podstawowych umiejętności intelektualnych niezbędnych do trwałego samodzielnego uczenia się i działania z inicjatywą i skutecznością w wielu sytuacjach życiowych. codziennie. Podobnie szkolnictwo średnie ma przyczynić się do utrwalenia zdobywania podstawowej wiedzy o świecie przyrodniczym i społecznym, a także kształtowania postaw i wartości niezbędnych do współżycia społecznego i odpowiedzialnego włączania się w dorosłe życie i pracę. produktywny. Podejście to ustanawia jako priorytet w szkolnictwie średnim rozwój umiejętności intelektualnych, takich jak umiejętność wybierania i wykorzystywania informacji, analizowania i formułowania własnych opinii na temat rzeczywistości społecznej i przyrodniczej, rozwój nawyków dociekania i uczenia się w celu samodzielnego kontynuowania nauki, jak a także postawy zainteresowania i ciekawości wiedzy. Osiągnięcie tych celów jest zadaniem całej kadry pedagogicznej i kierowniczej każdego gimnazjum; Innymi słowy, oznacza to, że każdy z nauczycieli, niezależnie od przedmiotu, którego naucza, świadomie przyczynia się – poprzez zajęcia dydaktyczne, relacje z uczniami, udział w innych zajęciach szkolnych – do pomocy uczniom w osiągnięciu tych celów. Zgodnie z tymi celami, począwszy od 1993 roku, dla szkół średnich ustanowiono nowe programy studiów, aw każdym z nich promowano reorientację praktyk nauczania. W przypadku nauczania historii wyróżniają się dwa aspekty: reintegracja historii 3 jako specyficznego przedmiotu studiów w celu zastąpienia obszaru nauk społecznych oraz w szczególności przemyślenie podejścia dydaktycznego. Celem tej zmiany jest uczynienie wiedzy historycznej bardziej interesującą i dostępną dla uczniów, a tym samym zdobycie podstawowej wiedzy, rozwinięcie ciekawości przeszłości, a zwłaszcza rozwijanie zdolności do historycznego myślenia o faktach lub aktualnych sytuacjach społecznych. -
Licencjat
Spanish (Mexican)
Ośrodek kształcenia
 
Higher Teacher Training School of Jalisco (Escuela Normal Superior de Jalisco)
Guadalajara, Meksyk

Program studiów licencjackich w nauczaniu i uczeniu się matematyki w edukacji Drugi to dokument, który reguluje proces kształcenia nauczycieli w tej dyscyplinie. Opisz swoje p ... +

Program studiów licencjackich w nauczaniu i uczeniu się matematyki w edukacji Drugi to dokument, który reguluje proces kształcenia nauczycieli w tej dyscyplinie. Opisz swoje podstawowe wytyczne, ogólne i szczegółowe elementy, które je składają, zgodnie z trendami w szkolnictwie wyższym i podejściami do programu nauczania obowiązkowego. jego zastosowanie w szkołach normalnych powinno pozwolić na uwzględnienie, z możliwością i stosownością, wymagań wynikających z sytuacji i problemów, jakie działalność zawodowa będzie przedstawiać przyszłym nauczycielom na tym poziomie edukacji w krótkich i średnich terminach. -
Licencjat
Spanish (Mexican)
Ośrodek kształcenia