$close

Filtry

Zobacz wyniki

Nauczanie Stan Meksyku - programów Nauczanie Stan Meksyku Nauczanie, Stan Meksyku

Licencjat 's podany jest do studentów, którzy spełniają niezbędne wymagania podane przez uniwersytecie lub college'u są prowadzącego. Wymagania to od trzech do siedmiu lat ostrości na obiekcie, zazwyczaj określane jako główny lub koncentracji. Nauczanie jest obszarem akademickiego, w którym studenci uczą się technik i metod dotyczących najlepszych sposobów, aby dzielić s… Czytaj więcej

Licencjat 's podany jest do studentów, którzy spełniają niezbędne wymagania podane przez uniwersytecie lub college'u są prowadzącego. Wymagania to od trzech do siedmiu lat ostrości na obiekcie, zazwyczaj określane jako główny lub koncentracji.

Nauczanie jest obszarem akademickiego, w którym studenci uczą się technik i metod dotyczących najlepszych sposobów, aby dzielić się wiedzą. Studenci mogą wybrać skupić się na jednym konkretnym wieku dyscypliny studiów lub nauki, lub skupić się na ogólnych metod instruowania.

Meksyk, oficjalnie Meksykańskie Stany Zjednoczone, jest federalnym republiką konstytucyjną w Ameryce Północnej. Praca może wymagać wizy pracy, co jest trudne do uzyskania, jeśli tylko chcą freelance na krótki czas. Większość z rządu finansowane uniwersytetów na największych miast (stolica kraju) mają krótkie kursy w historii, gastronomicznych i kulturalnych osób, większość z nich jest prawie za darmo.

Pokaż mniej
Przeczytaj więcej o studiowaniu w Meksyku
$format_list_bulleted Filtry
Sortuj według:
Polecane Najnowsze Tytuł
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Meksyk

W ciągu ostatnich 20 lat badania nad edukacją matematyczną w Meksyku i wielu innych krajach świata wykazały znaczną ilość przydatnej wiedzy, aby poprawić program nauczania na ... +

W ciągu ostatnich 20 lat badania nad edukacją matematyczną w Meksyku i wielu innych krajach świata wykazały znaczną ilość przydatnej wiedzy, aby poprawić program nauczania na różnych poziomach edukacji, a zwłaszcza w szkolnictwie podstawowym. Szkoła średnia, obecnie uważana za ostatni etap edukacji podstawowej w Meksyku, przypisuje nauczaniu, studiowaniu i uczeniu się matematyki ważne miejsce w planie i programach studiów, ponieważ jest to uprzywilejowana przestrzeń dla uczniów, aby młodzież zdobywała wiedzę, rozwijała umiejętności oraz kształtować postawy, które pozwalają im rozwiązywać różnego rodzaju problemy i kontynuować samodzielną naukę. Podstawowym celem studiowania matematyki na poziomie podstawowym jest nadanie znaczenia pojęciom matematycznym, tak aby można je było elastycznie i odpowiednio wykorzystywać w rozwiązywaniu problemów. Zapamiętywanie technik i ich mechaniczne zastosowanie pokazały ich nieskuteczność i stopniowo ustępują miejsca refleksji, twórczym poszukiwaniom, przyjmowaniu coraz skuteczniejszych procedur. Aby osiągnąć podstawowy cel, jakim jest studiowanie matematyki w szkołach średnich, konieczne jest przeorientowanie roli trzech podstawowych czynników, które wpływają na proces dydaktyczny: nauczyciela, uczniów i zajęć edukacyjnych. Mówiąc o procesie dydaktycznym lub procesie uczenia się, nawiązuje się do interakcji, które zachodzą między uczniami, nauczycielem i czynnościami związanymi z nauką. Te ostatnie to sytuacje lub problemy, które pojawiają się w materiałach pomocniczych dostępnych dla nauczyciela, zarówno tych dostarczanych przez Ministerstwo Edukacji Publicznej, jak i tekstach komercyjnych. Z powyższego wyprowadzono konieczność modyfikacji programu studiów licencjackich w szkolnictwie średnim, -
Licencjat
Spanish (Mexican)
Ośrodek kształcenia
 
Higher Teacher Training School of the State of Mexico (Escuela Normal Superior del Estado de México)
Toluca, Meksyk

Szkolnictwo średnie, ostatnia faza edukacji podstawowej, ma za fundamentalne cele promowanie wśród meksykańskich dzieci i młodzieży podstawowych umiejętności intelektualnych n ... +

Szkolnictwo średnie, ostatnia faza edukacji podstawowej, ma za fundamentalne cele promowanie wśród meksykańskich dzieci i młodzieży podstawowych umiejętności intelektualnych niezbędnych do trwałego samodzielnego uczenia się i działania z inicjatywą i skutecznością w wielu sytuacjach życiowych. codziennie. Podobnie szkolnictwo średnie ma przyczynić się do utrwalenia zdobywania podstawowej wiedzy o świecie przyrodniczym i społecznym, a także kształtowania postaw i wartości niezbędnych do współżycia społecznego i odpowiedzialnego włączania się w dorosłe życie i pracę. produktywny. Podejście to ustanawia jako priorytet w szkolnictwie średnim rozwój umiejętności intelektualnych, takich jak umiejętność wybierania i wykorzystywania informacji, analizowania i formułowania własnych opinii na temat rzeczywistości społecznej i przyrodniczej, rozwój nawyków dociekania i uczenia się w celu samodzielnego kontynuowania nauki, jak a także postawy zainteresowania i ciekawości wiedzy. Osiągnięcie tych celów jest zadaniem całej kadry pedagogicznej i kierowniczej każdego gimnazjum; Innymi słowy, oznacza to, że każdy z nauczycieli, niezależnie od przedmiotu, którego naucza, świadomie przyczynia się – poprzez zajęcia dydaktyczne, relacje z uczniami, udział w innych zajęciach szkolnych – do pomocy uczniom w osiągnięciu tych celów. Zgodnie z tymi celami, począwszy od 1993 roku, dla szkół średnich ustanowiono nowe programy studiów, aw każdym z nich promowano reorientację praktyk nauczania. W przypadku nauczania historii wyróżniają się dwa aspekty: reintegracja historii 3 jako specyficznego przedmiotu studiów w celu zastąpienia obszaru nauk społecznych oraz w szczególności przemyślenie podejścia dydaktycznego. Celem tej zmiany jest uczynienie wiedzy historycznej bardziej interesującą i dostępną dla uczniów, a tym samym zdobycie podstawowej wiedzy, rozwinięcie ciekawości przeszłości, a zwłaszcza rozwijanie zdolności do historycznego myślenia o faktach lub aktualnych sytuacjach społecznych. -
Licencjat
Spanish (Mexican)
Ośrodek kształcenia