Read the Official Description

Ten specjalistyczny stopień jest dynamicznym programem obejmującym wielowymiarowe składniki wiedzy marketingowej. Głównym elementem projektu programu jest skupienie się na zrozumieniu zachowań konsumenckich jako motoru projektowania produktu, dystrybucji, komunikacji i strategii cenowej. Dzięki badaniu wyspecjalizowanych dziedzin marketingu, takich jak branding, usługi, relacje i marketing cyfrowy, uczniowie dowiedzą się, jak tworzyć wartość zarówno dla firmy, jak i klientów.

Nasze unikalne techniki dostarczania kursów łączą aktywne nauczanie w klasie z rozmowami Marketing Managera, symulowanym wyzwaniem biznesowym i branżowymi wycieczkami. Będą one wyposażać Cię w wiedzę branżową, umiejętności krytyczne i analityczne oraz zdolności decyzyjne do rozwiązywania rzeczywistych problemów marketingowych.

Nacisk kładziony jest na innowacyjność i kreatywność, dzięki czemu program ten jest przeznaczony dla mistrzów marketingu, którzy wyróżnią się zarówno na polu akademickim, jak i zawodowym.

Spożycie

Styczeń marzec

Trwanie

3 lata

Perspektywy rozwoju kariery

  • Chief Executive Officer
  • Szef marketingu
  • Specjalista ds. Reklamy i promocji
  • Menedżer produktu
  • Dyrektor ds. marki
  • Konsultant marketingowy
  • Konsultant zarządzania
  • Ekspert ds. Handlu detalicznego
  • Współpracownik / kierownik ds. Relacji z klientami
  • Menedżer łańcucha dostaw
  • Key Accounts Specialist / Manager
  • Analityk / menedżer ds. Badań konsumenckich
  • Producent wydarzeń

Moduły

  • Rozliczanie pod kątem podejmowania decyzji
  • Ekonomia wprowadzająca
  • Zasady
  • Zasady marketingu
  • Statystyki biznesowe
  • Angielski dla firm
  • Zasady finansowania działalności
  • Prawo biznesowe
  • Zachowanie konsumenta
  • Zarządzanie marketingowe
  • Kanały marketingowe
  • Badania marketingowe
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa
  • Marketing relacji
  • Marketing usług
  • Umiejętności komunikacyjne
  • Projekt badawczy (część 1)
  • Projekt badawczy (część 2)
  • Marketing międzynarodowy
  • Marketing strategiczny
  • Praktyka
  • Marketing biznesowy
  • Planowanie i realizacja marketingowa
  • Marketing cyfrowy
  • Etyka biznesu

Wstępne wymagania

  • STPM: średnia C lub CGPA 2,33 (minimum 2 zleceniodawców)
  • Poziom: minimum 12 punktów
  • Migracja australijska: ATAR 60
  • Migracja kanadyjska: 60%
  • MUFY: 60%
  • Sunway Foundation in Arts: CGPA 2.0
  • Sunway Foundation in Science and Technology: CGPA 2.0
  • UEC: Maksymalnie 26 punktów od 5 osób (wszystkie oceny do oceny jakości)
  • IB: Ukończono z minimum 25 punktami (bez punktów bonusowych)
Program taught in:
Język angielski

See 28 more programs offered by Sunway University »

Ten kurs jest Campus based
Data początkowa
Stycz. 2020
Duration
3 lat
W pełnym wymiarze godzin
By locations
By date
Data początkowa
Stycz. 2020
Application deadline

Stycz. 2020

Location
Application deadline
Data końcowa