Ten specjalistyczny stopień jest dynamicznym programem obejmującym wielowymiarowe składniki wiedzy marketingowej. Głównym elementem projektu programu jest skupienie się na zrozumieniu zachowań konsumenckich jako motoru projektowania produktu, dystrybucji, komunikacji i strategii cenowej. Dzięki badaniu wyspecjalizowanych dziedzin marketingu, takich jak branding, usługi, relacje i marketing cyfrowy, uczniowie dowiedzą się, jak tworzyć wartość zarówno dla firmy, jak i klientów.
Nasze unikalne techniki dostarczania kursów łączą aktywne nauczanie w klasie z rozmowami Marketing Managera, symulowanym wyzwaniem biznesowym i branżowymi wycieczkami. Będą one wyposażać Cię w wiedzę branżową, umiejętności krytyczne i analityczne oraz zdolności decyzyjne do rozwiązywania rzeczywistych problemów marketingowych.
Nacisk kładziony jest na innowacyjność i kreatywność, dzięki czemu program ten jest przeznaczony dla mistrzów marketingu, którzy wyróżnią się zarówno na polu akademickim, jak i zawodowym.
Spożycie
Styczeń marzec
Trwanie
3 lata
Perspektywy rozwoju kariery
- Chief Executive Officer
- Szef marketingu
- Specjalista ds. Reklamy i promocji
- Menedżer produktu
- Dyrektor ds. marki
- Konsultant marketingowy
- Konsultant zarządzania
- Ekspert ds. Handlu detalicznego
- Współpracownik / kierownik ds. Relacji z klientami
- Menedżer łańcucha dostaw
- Key Accounts Specialist / Manager
- Analityk / menedżer ds. Badań konsumenckich
- Producent wydarzeń
Moduły
- Rozliczanie pod kątem podejmowania decyzji
- Ekonomia wprowadzająca
- Zasady
- Zasady marketingu
- Statystyki biznesowe
- Angielski dla firm
- Zasady finansowania działalności
- Prawo biznesowe
- Zachowanie konsumenta
- Zarządzanie marketingowe
- Kanały marketingowe
- Badania marketingowe
- Zintegrowana komunikacja marketingowa
- Marketing relacji
- Marketing usług
- Umiejętności komunikacyjne
- Projekt badawczy (część 1)
- Projekt badawczy (część 2)
- Marketing międzynarodowy
- Marketing strategiczny
- Praktyka
- Marketing biznesowy
- Planowanie i realizacja marketingowa
- Marketing cyfrowy
- Etyka biznesu
Wstępne wymagania
- STPM: średnia C lub CGPA 2,33 (minimum 2 zleceniodawców)
- Poziom: minimum 12 punktów
- Migracja australijska: ATAR 60
- Migracja kanadyjska: 60%
- MUFY: 60%
- Sunway Foundation in Arts: CGPA 2.0
- Sunway Foundation in Science and Technology: CGPA 2.0
- UEC: Maksymalnie 26 punktów od 5 osób (wszystkie oceny do oceny jakości)
- IB: Ukończono z minimum 25 punktami (bez punktów bonusowych)