Marketing multimedialny (licencjat)
Hochschule Schmalkalden
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Schmalkalden, Niemcy
Języki
Niemiecki
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
6 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Na kursie Marketing multimedialny dowiesz się, jak planować i stosować nowe media w marketingu w sposób ukierunkowany. Nacisk kładziony jest na koncepcję i wdrażanie treści multimedialnych w kontekście marketingu online i offline. Od analizy sytuacji i grupy docelowej, przez opracowanie celów i strategii, po wdrożenie konkretnych działań, np. Tworzenie strony internetowej, optymalizację pod kątem wyszukiwarek, marketing w mediach społecznościowych po projektowanie zdjęć i filmów, będziesz mógł skorzystać z szerokiego wachlarza metod, procedur i technik nowoczesne zarządzanie marketingowe.
Świadomie oddzielamy się od klasycznych studiów z zakresu zarządzania biznesem czy marketingu, które są szeroko zakrojone i podkreślają możliwie różnorodne aspekty i determinanty sukcesu firmy. Kurs Marketingu Multimedialnego przekazuje konkretną wiedzę marketingową skierowaną do obszarów cyfrowych, która jest zbudowana na solidnych podstawach biznesowych i informatycznych, np. Programowanie i informatyka biznesowa. Tej treści towarzyszą nowoczesne aspekty projektowania i kompozycji mediów.
Stopień daje naszym absolwentom szerokie horyzonty zawodowe, co umożliwia im rozpoczęcie kariery.
Kurs jest oferowany od 2008 roku i cieszy się dużym zainteresowaniem od momentu jego uruchomienia.
Rodzaj studiów: | Pełny etat |
Czas trwania nauki: | 6 semestrów |
Język wykładowy: | Niemiecki |
Ukończenie szkoły: | Bachelor of Science |
ECTS: | 180 |
następny początek studiów: | każdy semestr zimowy |
Termin składania wniosków: | 15.07.2021 |
Rekrutacja
Program
Badania marketingowe, aby stać się wszechstronnym w marketingu cyfrowym
Ucz się w 6-semestralnym stopniu licencjata:
- oceniamy nowości w dziedzinie mediów cyfrowych,
- opracować mix marketingowy dostosowany do grupy docelowej,
- Korzystaj z marketingu online (SEO, SEM, marketing w mediach społecznościowych itp.),
- Aby przygotować koncepcje projektowe,
- kreatywnie projektować media cyfrowe (strony internetowe, fotografia, wideo itp.),
[Projekty z kursu prezentowane są na corocznej imprezie INTERMEDIALE Schmalkalden, która jest organizowana przez studentów: http://www.intermediale.info; facebook.com/IntermedialeSchmalkalden/] - organizować zarządzanie projektami i kontrolę działań marketingowych.
Przebieg studiów na kierunku marketing
Kurs marketingu multimedialnego jest zaprojektowany w ten sposób: w pierwszych trzech semestrach będziesz zajmować się podstawami informatyki biznesowej, programowania obiektowego, administracji biznesowej, badań rynku, marketingu i komunikacji wizualnej. W czwartym semestrze pogłębiasz obszary marketingu internetowego oraz systemów multimedialnych i komunikacyjnych. W zależności od Twoich zainteresowań możesz również wybrać inny obszar specjalizacji, taki jak komunikacja, systemy aplikacyjne czy zarządzanie przedsiębiorstwem. W piątym semestrze zastosujesz zdobytą wiedzę w praktyce w firmie. Alternatywnie możesz również studiować za granicą u jednego z naszych ponad 100 międzynarodowych partnerów uniwersyteckich. W szóstym semestrze usłyszysz więcej treści ze swoich dziedzin specjalizacji i ukończysz studia pisząc pracę licencjacką.
Treść kursu marketingu
Pierwszy etap kursu marketingu multimedialnego obejmuje dwa semestry o łącznej wartości 60 ECTS w ramach obowiązkowych modułów.
Obowiązkowe moduły kursu marketingowego (I etap studiów):
- Podstawy matematyczne
- Wprowadzenie do informatyki biznesowej
- programowanie
- Administracja biznesowa (w tym księgowość)
- Podstawy marketingu
- Badania rynkowe / statystyki
- Użyteczność / analityka internetowa
- Podstawy komunikacji wizualnej
- Wprowadzenie do IT i prawa gospodarczego
- angielski
Druga faza kursu marketingu multimedialnego obejmuje cztery semestry, łącznie 120 punktów ECTS. Spośród nich 20 punktów ECTS pochodzi z modułu praktycznego lub semestru za granicą, a łącznie 12 punktów ECTS z pracy licencjackiej i kolokwium.
Obowiązkowe moduły kursu marketingowego (II etap studiów):
- marketing
- komunikacja wizualna
- Systemy multimedialne i komunikacyjne
- Ład korporacyjny
- Systemy aplikacji
- Zarządzanie informacją
- zarządzanie projektami
- Inżynieria oprogramowania
- Bezpieczeństwo IT i ochrona danych
- Multimedialny projekt marketingowy
- Marketingowa gra symulacyjna
- Wprowadzenie do pracy naukowej
Obowiązkowe obszary specjalizacji na kursie marketingowym:
- marketing
- Systemy multimedialne i komunikacyjne
Wybrane obszary specjalizacji w kursie marketingu:
- komunikacja wizualna
- Ład korporacyjny
- Systemy aplikacji
W trakcie II etapu studiów należy zaliczyć co najmniej jeden moduł do wyboru/kwalifikację kluczową w zakresie 3 ECTS z obszernego katalogu modułów.
Tytuł magistra jako perspektywa
Z tytułem licencjata z marketingu multimedialnego już po sześciu semestrach zdobędziesz kwalifikacje zawodowe, które pozwolą Ci rozpocząć karierę. Obowiązkowy staż podczas studiów ułatwia rozpoczęcie kariery zawodowej, ponieważ miałeś już okazję poznać z bliska pewne dziedziny marketingu cyfrowego. Konsekwentne ukierunkowanie kursu na praktykę jest zaletą Wyższej Szkoły Zawodowej, która jest wysoko ceniona przez pracodawców.
Dobry tytuł licencjata umożliwia przejście do tytułu magistra. Na Wydziale Informatyki oferujemy kolejne studia magisterskie „Informatyka o mediach stosowanych”, które są kontynuacją studiów licencjackich i prowadzą po czterech semestrach do uzyskania drugiego stopnia naukowego. Program studiów magisterskich ma na celu pogłębienie kwalifikacji naukowych w dziedzinie interaktywnych usług i aplikacji multimedialnych oraz poszerzenie ich o interesujące tematy tematyczne. Prowadzone przez badania badanie według obszarów zainteresowań jest tutaj promowane przez wysoki stopień swobody wyboru. Absolwenci studiów magisterskich mogą wówczas pracować jako specjaliści w wielu różnych praktycznych dziedzinach. Posiadanie dyplomu magistra umożliwia również rozpoczęcie doktoratu i karierę naukową.
Galeria
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat online w zakresie administracji biznesowej i innowacji cyfrowych z marketingiem cyfrowym
- Spain Online, Hiszpania
Europejski licencjat z marketingu cyfrowego
- France Online, Francja
BS in Business Administration: Digital Marketing Management
- Longmeadow, Stany Zjednoczone