Media Communications BA (z wyróżnieniem)
Bath Spa University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Bath, Wielka Brytania
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
3 - 4 years
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
GBP 15 450 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
Wstęp
nie dotyczy
Idealni studenci
Poszukujemy entuzjastycznych studentów, którzy chcą odnieść sukces w branży komunikacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem reklamy, projektowania kampanii i badań. Cenimy kreatywne myślenie, ale kładziemy także nacisk na świadomość społeczną w kwestiach takich jak rasa, nierówność i reprezentacja w mediach. Umiejętność rzucania wyzwania mediom i identyfikowania nowych sposobów komunikowania się z odbiorcami to zatem ważne cechy, których szukamy u kandydatów.
Możliwości związane z karierą
Nasz kurs komunikacji medialnej jest przeznaczony dla osób, które chcą odnieść sukces w stale rozwijającej się branży komunikacyjnej i poza nią, rozwijając bardzo poszukiwane umiejętności w zakresie marketingu cyfrowego, strategii kreatywnej, PR, dziennikarstwa i zarządzania mediami społecznościowymi.
Nasi absolwenci są zatrudniani jako liderzy reklamy, brandingu i marketingu, projektanci i badacze kampanii, twórcy i menedżerowie mediów społecznościowych, projektanci stron internetowych i grafików, kreatywni stratedzy i decydenci ds. Polityki medialnej, a także kuratorzy i koordynatorzy wydarzeń.
Absolwenci Media Communications zdobyli zatrudnienie w wielu firmach medialnych i marketingowych, organizacjach charytatywnych i kulturalnych, takich jak Marvel Studios, ITV, Newbury Racecourse, Save the Children UK, Cognisses, Q Magazine i Komedia.
Galeria
Udogodnienia
Program
Rozwiniesz praktyczne umiejętności w zakresie marketingu, strategii kreatywnej, dziennikarstwa i zarządzania mediami społecznościowymi przez pryzmat etycznie zaangażowanego aktywizmu medialnego, równoważąc pracę kreatywną i projektową z badaniami nad wpływowymi osobami w Internecie i etyką mediów.
Przez cały stopień będziesz badać rolę mediów immersyjnych, aktywizmu feministycznego, komunikacji AI, wystaw i publiczności oraz wiele więcej w kształtowaniu przyszłości komunikacji medialnej.
Połączysz swoją umiejętność ponownego przemyślenia mediów z głęboko zakorzenioną wiedzą na temat sektorów komunikacji, pracując nad wszystkim, od krótkich treści na Instagramie po kampanie medialne na dużą skalę z naszymi partnerami branżowymi.
Struktura kursu
Rok pierwszy: odbiorcy, aktywizm i dostęp
Otwórz oczy na bycie aktywistą medialnym. Poznasz narzędzia analityczne do krytyki współczesnych mediów, takich jak płeć i nierówność. Nauczysz się nowych umiejętności projektowania graficznego i opracowywania projektów, a także tego, jak badać odbiorców mediów.
Rok drugi: branże, inkluzywność i influencerzy
Zrozum branżę komunikacyjną. Poznasz praktyki marketingowe, wpływowe i brandingowe, identyfikując możliwości zrewolucjonizowania sposobu, w jaki twórcy mediów komunikują się z odbiorcami. Nauczysz się umiejętności projektowania stron internetowych, poznasz media społecznościowe, przećwiczysz strategie komunikacji między platformami i zwiększysz swoją świadomość w zakresie etyki mediów.
Rok 3: pojawiające się głosy, technologie i możliwości
Zostań specjalistą ds. komunikacji i zrealizuj swoją wizję bardziej włączającego krajobrazu medialnego. Będziesz pracować poza granicami uniwersytetu, dołączając do The Studio, naszego centrum innowacji w zakresie kreatywnych technologii medialnych i współpracując z Immersive Promotion Design, naszą wewnętrzną firmą zajmującą się marketingiem immersyjnym, współpracując jednocześnie z organizacjami artystycznymi i kulturalnymi. Dowiesz się, jak media immersyjne, aktywizm feministyczny, komunikacja AI i wystawy publiczne mogą kształtować przyszłość mediów.
Jak będę oceniana?
Będziesz produkować treści medialne, które definiują nasz etos „komunikacji na rzecz zmian”, pracując nad kreatywnymi kampaniami medialnymi, strategiami marketingowymi, dziennikarstwem śledczym, tworzeniem mediów politycznych, treściami w mediach społecznościowych, pakietami PR, a nawet ścieżkami rzeczywistości rozszerzonej.
Jak będę się uczyć?
Będziesz uczył się przez zespół wiodących na świecie badaczy i praktyków kreatywnych mediów. Nasi wykładowcy wyznaczają kierunki w promowaniu doświadczeń VR i AR nowym odbiorcom, na nowo definiują praktyki muzeów dla branży gier wideo i publikują książki na temat roli mediów w kształtowaniu sposobu, w jaki społeczeństwo rozumie macierzyństwo i problemy niepłodności.
Wykłady przedstawiają kluczowe praktyki i pojawiające się trendy w komunikacji medialnej, takie jak płeć w mediach społecznościowych, nierówność rasowa w dziennikarstwie czy sposób, w jaki globalne firmy medialne definiują swoich odbiorców. Będziesz także zdobywać wiedzę podczas warsztatów poświęconych umiejętnościom, w tym projektowaniu stron internetowych i budowaniu marki w mediach, a w laboratoriach projektowych będziesz współpracować z pracownikami i studentami, aby wspólnie projektować większe kampanie.
Rok stażu zawodowego
Ten opcjonalny rok stażu zapewnia możliwość zidentyfikowania, ubiegania się o doświadczenie zawodowe i zabezpieczenia go, zwykle obejmującego od jednego do trzech staży w ciągu co najmniej dziewięciu miesięcy. Pomyślne ukończenie tego modułu pokaże Twoją zdolność do zabezpieczenia i utrzymania zatrudnienia na poziomie absolwenta.
Ukończenie modułu uprawnia do dodania do tytułu dyplomu słowa „z rokiem stażu zawodowego”.
Przed rokiem stażu zawodowego będziesz pracować nad zapewnieniem sobie stażu, opracowując plan rozwoju wraz z liderem modułu i koordynatorem stażu z naszego zespołu ds. karier i możliwości zatrudnienia.
Po powrocie na uniwersytet na ostatni rok prześlesz swoje portfolio stażowe, szczegółowo opisując swój rozwój podczas stażu.
Praktyki zawodowe, linki branżowe i staże
Unikalnym aspektem stopnia komunikacji medialnej jest to, że studenci mają szansę dołączyć do Immersive Promotion Design, naszej własnej firmy zajmującej się marketingiem immersyjnym, która wspiera kreacje VR i AR w komunikacji z odbiorcami. Oznacza to, że nasi studenci mogą pracować nad kampaniami marketingowymi dotyczącymi nowych doświadczeń VR i AR w regionie. Wszyscy studenci ostatniego roku dołączą także do The Studio, nowego, położonego w centrum miasta centrum kreatywnej technologii medialnej na Bath Spa University .
Nasze moduły na ostatnim roku są dostarczane we współpracy z partnerami branżowymi, zapewniając studentom wgląd i praktyczne doświadczenie z niektórymi z najbardziej innowacyjnych i znaczących kulturowo organizacji artystycznych, medialnych i komunikacyjnych w regionie.
Nasi partnerzy to:
- Narodowe Muzeum Gier Wideo w Sheffield
- Magazyn F. Word
- Królewski Instytut Literacko-Naukowy w Bath.
Ostatnio nasi studenci opublikowali artykuły, kampanie, raporty strategiczne i treści w mediach społecznościowych dla takich firm jak:
- Krajobraz kąpielowy
- Głosy
- Festiwal Filmowy Strouda
- Wielki stan
- Galeria Sztuki Wiktorii w Bath
- Dom Frankensteina Mary Shelley w Bath.
Rekrutacja
Opłata za program
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.