Międzynarodowy program licencjacki (IUP) w komunikacji
Universitas Gadjah Mada
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Yogyakarta, Indonezja
Języki
Język angielski
Forma badania
W kampusie
Czas trwania
8 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
IDR 200 000 000 / per semester *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* Indonezyjscy studenci: 25 000 000 RP / semestr; Uczniowie nieindonezyjscy: 35 000 000 RP / semestr
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Międzynarodowy program licencjacki w Departamencie Komunikacji Nauki ma wizję stworzenia niezawodnych, wykwalifikowanych i kulturalnych absolwentów studiów komunikacyjnych, którzy mogą nadać priorytet potrzebom społecznym, aby podjąć globalne wyzwanie, jakim jest zapewnienie korzyści społeczeństwu poprzez „Dobrze poinformowane rzemiosło Społeczeństwo'. Oczekuje się, że studenci ukończyli studia z wiedzą, która równoważy umiejętności praktyczne, badawcze i krytyczne.
Wszyscy uczniowie są poddawani zajęciom, które narażają ich na podstawowe teorie komunikacyjne, zanim podejmą dwa obszary zainteresowania oferowane przez program.
- Medioznawstwo
Media Studies ma na celu zbadanie zagadnień i teorii w dziedzinie międzynarodowych mediów i badań nad komunikacją. Studenci, którzy wybiorą ten kierunek studiów, będą narażeni zarówno na praktykę medialną, taką jak kinematografia i dziennikarstwo, jak i teorie mediów. Dodatkowo, w ramach tego badania studenci uczą się i obserwują media cyfrowe zarówno jako zjawisko komunikacyjne, jak i narzędzie. - Komunikacja strategiczna
Poprzez strategiczną komunikację, uczniowie skupią swoje badania na nauce wykorzystywania komunikacji marketingowej i teorii, zasad i narzędzi public relations. Obszar badań obejmuje wszystkie elementy branży komunikacji marketingowej i role PR w różnych sytuacjach.
Program ten oferuje również szeroką gamę podejść edukacyjnych i innowacji, w tym pełne dostarczanie w języku angielskim, uczenie się skoncentrowane na uczniach i uczenie się oparte na badaniach, uczenie się przez doświadczenie, międzynarodowe działania związane z ekspozycją i doradztwo w zakresie rozwoju kariery.
Wszystkie treści kursu będą dostarczane w ciągu czterech lat i będą składać się ze 144 punktów kredytowych w 8 semestrach. W ostatnich latach pisanie pracy magisterskiej jest obowiązkowe, aby móc ukończyć ten program.
Po co studiować komunikację z nami?
Indonezyjski krajobraz mediów
- Trend mediów cyfrowych i mediów społecznościowych
Indonezja ma największych aktywnych użytkowników mediów społecznych w Azji Południowo-Wschodniej, ze 130 milionami na Facebooku i 50 milionami na Instagramie (Wearesocial, 2018). - Komunikacja polityczna i zjawisko mediów
Indonezja jest najbardziej demokratycznym krajem w regionie Azji Południowo-Wschodniej, co prowadzi do większej wolności prasy i większej dynamiki otoczenia politycznego. - Powstanie indonezyjskich przemysłów kreatywnych
4 z 7 start-upów Unicorn działa w Indonezji, która oferuje bogate badania na temat współczesnych mediów cyfrowych.
Komunikacja i kultura
Różne kultury (300 grup etnicznych, dokładnie 1340 plemion i ponad tysiąc języków lokalnych)
Atmosfera studiów nad komunikacją w Yogyakarcie
- Istnieje wiele społeczności o różnym zainteresowaniu z szerokiego zakresu zainteresowań, takich jak społeczność filmowa, społeczność muzyczna, społeczność artystyczna i społeczność wykonawców, społeczność start-upów cyfrowych.
- Liczba osób rozpoczynających działalność w branży mediów kreatywnych zakłada w Yogyakarta takie jak Hipwee, Tirto, Mojok, Gameloft Indonesia i Brillio.
- Yogyakarta jest znana jako centra miasta edukacji, podczas gdy wielu studentów z całej Indonezji przybyło i studiowało w Yogyakarcie. To sprawia, że Yogyakarta jest tyglem Indonezji, gdzie oferuje studentom lepszą atmosferę do nauki.
Wyniki nauki
Celem jest stworzenie absolwentów, których krytyczna, kreatywna, etyczna i międzynarodowa reputacja pozwala im być praktykami globalnej komunikacji w erze społeczeństwa informacyjnego. Szczegółowe cele wyjaśniono w następujący sposób:
- Aby stworzyć cnotliwych absolwentów, którzy są w stanie rozwijać i wdrażać wartości ludzkie związane z edukacyjną wizją, misją i celami UNIVERSITAS GADJAH MADA jako części globalnej społeczności.
- Aby stworzyć absolwentów, którzy są wrażliwi i krytyczni wobec zjawiska komunikacyjnego, zdolni do tworzenia naukowych i twórczych prac w dziedzinie komunikacji, w których mogą napędzać postęp narodu w kierunku dobrze poinformowanego społeczeństwa.
- Aby stworzyć absolwentów, którzy reagują i dostosowują się do dynamiki komunikacji i rozwoju globalnej technologii komunikacyjnej.
- Aby stworzyć absolwentów, którzy są nie tylko częścią globalnej społeczności, ale także agentów zmian dla dobra społeczności globalnej.
Program
Program Międzynarodowego Programu licencjackiego (IUP) w dziedzinie nauk o komunikacji UNIVERSITAS GADJAH MADA jest zaprojektowany, zorganizowany i ukierunkowany, aby wyposażyć uczniów w młodych badaczy komunikacji i wykwalifikowanych studentów, aby przewidzieć potrzeby profesjonalnego przemysłu komunikacyjnego. Program ten oferuje również szeroką gamę podejść edukacyjnych i innowacji, w tym pełne dostarczanie w języku angielskim, uczenie się skoncentrowane na uczniach i uczenie się oparte na badaniach, uczenie się przez doświadczenie, międzynarodowe działania związane z ekspozycją i doradztwo w zakresie rozwoju kariery. Wszystkie treści kursu będą dostarczane w ciągu czterech lat i będą składać się ze 144 punktów kredytowych w 8 semestrach. W ostatnich latach pisanie pracy magisterskiej jest obowiązkowe, aby móc ukończyć ten program.
Warunki przyjęć
- Senior High School lub odpowiednik
(absolwenci 2009, 2010, 2011 dla Indonezji lub maksymalnie 25 lat dla zagranicznych kandydatów); - Znajomość języka angielskiego zgodnie z oceną TOEFL / IELTS dla kandydatów z kraju nieanglojęzycznego.
Procedury wstępne
- Zarejestruj konto aplikacji.
- Wypełnij formularz zgłoszeniowy online i prześlij niezbędne dokumenty.
- Zapłać bezzwrotną opłatę aplikacyjną: Rp. 1.500.000 poprzez Multi Payment System Banku Mandiri, BNI. BRI, BSM lub BTN.
- Wydrukuj formularz zgłoszeniowy i przynieś go podczas testu.
- Kartę wstępu można wydrukować trzy (3) dni przed datą testu wstępnego.
Rekrutacja
Program
Wszyscy studenci poddawani są zajęciom, które zapoznają ich z podstawowymi teoriami komunikacji, zanim podejmą dwa obszary zainteresowań oferowane przez program.
- Badania mediów
Studia medialne mają na celu zgłębianie zagadnień i teorii w dziedzinie międzynarodowych studiów nad mediami i komunikacją. Studenci, którzy wybiorą ten kierunek studiów, będą narażeni zarówno na praktyki medialne, takie jak kinematografia i dziennikarstwo, jak i teorie mediów. Dodatkowo, w tym badaniu, studenci będą również uczyć się i obserwować media cyfrowe, zarówno jako zjawisko komunikacji, jak i narzędzie. - Komunikacja strategiczna
Poprzez komunikację strategiczną studenci skoncentrują się na nauce stosowania komunikacji marketingowej oraz teorii, zasad i narzędzi public relations. Kierunek obejmuje wszystkie elementy branży komunikacji marketingowej oraz role PR w różnych sytuacjach.
Program ten oferuje również szeroką gamę podejść do uczenia się i innowacji, w tym pełne dostarczanie w języku angielskim, uczenie się skoncentrowane na uczniu i oparte na badaniach, uczenie się przez doświadczenie, międzynarodowe działania związane z ekspozycją i doradztwo w zakresie rozwoju kariery.
Cała zawartość kursu będzie dostarczana w ciągu czterech lat i składa się ze 144 punktów kredytowych w 8 semestrach. W ostatnich latach pisanie pracy dyplomowej jest obowiązkowe, aby móc ukończyć ten program.
Program nauczania Międzynarodowego Programu Licencjackiego (IUP) w zakresie Nauk o Komunikacji Universitas Gadjah Mada jest zaprojektowany, ułożony i ukierunkowany na przygotowanie studentów do zostania młodymi badaczami komunikacji i wykwalifikowanych studentów do przewidywania potrzeb profesjonalnej branży komunikacyjnej. Program ten oferuje również szeroką gamę podejść do uczenia się i innowacji, w tym pełne dostarczanie w języku angielskim, uczenie się skoncentrowane na uczniu i oparte na badaniach, uczenie się przez doświadczenie, międzynarodowe działania związane z ekspozycją i doradztwo w zakresie rozwoju kariery. Cała zawartość kursu będzie dostarczana w ciągu czterech lat i składa się ze 144 punktów kredytowych w 8 semestrach. W ostatnich latach pisanie pracy dyplomowej jest obowiązkowe, aby móc ukończyć ten program.
Galeria
O szkole
pytania
Podobne kursy
Licencjat z socjologii i antropologii: Społeczeństwo, kultura i komunikacja specjalizacja
- Kaunas, Litwa
Studia licencjackie w zakresie komunikacji
- Nashville, Stany Zjednoczone
Licencjat z komunikacji międzynarodowej i mediów – sprawy publiczne i korporacyjne
- Mechelen, Belgia